Partyflock

Forumonderwerp · 650689
Heeft iemand op Awakenings een jongen met blond haar in elkaar geslagen zien worden. ik zou hier iets meer over willen weten.

Dank en nog de beste wensen

:(

Ik gelukkig niets gezien, maar ben benieuwd hoe dat verder is afgelopen. Of het erg is afgelopen of niet.

enne trouwens waarom vechten op een feest. Vind het een beetje zonde. MAar dat is mijn mening he..
Nope niks gezien, alleen maar feest gezien :yes:

Vind het een beetje zonde?
Het is zonde!

dat hou je toch he!:s
Ik kreeg om 7 uur opeens een berichtje van een vriend dat ie in het ziekenhuis lag. Zonder reden klappen gekregen. manman
Ik haat vechtpartijen :@
Nou gelukkig heb ik er niks van meegekregen. Ik zag alleen maar gezellige mensen!
laatste aanpassing

jammer...geen leuk begin van 2004 :/

Nee het is zonde van het oud en nieuw:S

Zeker zonde, maar sommige mensen weten het toch altijd weer te verpesten voor anderen.

Beetje wederzijds respect mag toch wel tegenwoordig?
Ook zulke lafaards. Die gozer stond in zn eentje en wordt om niets door 5 man aangepakt. Jongens als jullie dit lezen (y)

Dat is nog het ergste. Dat je gewoon lekker aan het feesten bent en in eens wordt je even flink door de mangel gehaald door een stel onbekenden die even tof willen doen... niet dus.... daar heb ik dus echt geen respect voor.

Zet al je fucking principes een keer opzij en wees een keer :lief: voor elkaar:d

Dat vind ik ook. Maar als andere mensen geen respect hebben voor anderen en ook niet lief zijn voor elkaar tja dan is het bij mij snel over hoor.

er is al genoeg gezeik in de wereld dan kan het op een feest toch wel een keer toppie zijn en dat ieder dus :lief: voor elkaar is.

Of het raar om dat te vragen :-S ?

gewoon triest die lui, tis een feest geen slachtveld

as ze iemand mol willen maken, mogen ze nog ff naar irak, daar hebben ze nog wel ff wat mensen nodig die hardhandig zijn

Vind ik ook, ga dan het leger in en laat je naar irak, afghanistan ofzo sturen daar mag je mensen in elkaar slaan.

Feesten moeten leuk zijn en mensen moeten er lekker kunnen genieten zonder bang te hoeven worden dat je een ros voor je bek kan krijgen.

ga dan het leger in en laat je naar irak, afghanistan ofzo sturen daar mag je mensen in elkaar slaan.

aha...:S
Vind ik ook, ga dan het leger in en laat je naar irak, afghanistan ofzo sturen daar mag je mensen in elkaar slaan.

Wheheeheheheeheheheheheheeheheheheeheh :D
mmm net te laat :D
maar natuurlijk
OT : hoe gaat het met die vriend van je dan ?

Ben er ook wel benieuwd naar. Hoop dat hij snel weer opknapt.

enne Sauserd was je net te laat he :-P still loving you :-P
:lief: (K)

Ik ook van jou :P

Volgende feest ff :hug: :-P
Op technofeesten zijn toch nooit vechtpartijen??

Nou hier dus wel. Heb zelf niks gezien, maar het is toch gebeurd. Jammer.

Hoop echt dat die jongen er snel weer boven op komt!
tuurlijk hij wil graag meer info...............h­allo.........ff nuchter worden!!!
Op technofeesten zijn toch nooit vechtpartijen??

Juist wel :yes:

Integrate vorige keer ook

ben al nuchter hoor :-P

Hoop ook echt dat er meer info komt. Ben ook bezorgd over zijn vriend en hoop dat hij snel weer "op de been" is.
iedereen flink aan de sossa natuurkijk....

dan wil dat wel...:yes:

Ik gelukkig niet, lekker nuchter genoten van Awake :-D

Volgens mij gingen er ook wel andere dingen rond want wat er af en toe voorbij kwam :-S
vliegtuigen ?
die vriend zit nu thuis met dik oog en een hoofdwond. Komt goed met m. Bedankt allemaal (y)
Dit topic mag gesloten worden, ik weet inmiddels wie het hebben gedaan :)
hoelaat was het gebeurd dan? zag op het einde bij de eettent en kraampjes wel een opstoot...maar heb geen verder detail voor je
joh , schandpaal :@
ik denk om een uurtje of 6 uur kwart over 6. Maar ik weet nu wie het waren

nee saus helicopters.

2 Willems Ben blij te horen dat het weer beter gaat met je vriend en dat je weet wie het gedaan hebben!
Mogen wij het ook weten ? :bloos:

Zitten ze op PF ?

Hoop voor ze van niet.
weet ik niet. Zo goed ken ik ze ook weer niet.

Kijk is naar buiten mensen hier in amsterdam sneeuwt het
hier ook :bounce:

Hier in Nieuw Vennep ook al de hele dag :-D
kut voor em boy...
komt ie ook uit landsmeer???
Artiest Lanz
nieuw idee voor 2004:

mensen die op een feest/in een discotheek of cafe zomaar ruzie staan gaan maken (en dan dus incl harde klappen en zo) mogen ze afschieten!
niet moeilijk doen, gewoon de security en/of het barpersoneel een gun geven!

of is dat nu weer iets te radicaal? :-)

pepperspray..stungun­..taser..

whatever blows your skirt up..
your skirt, ja :-)

my skirt..your skirt..

who cares? :9
laatste aanpassing
het lijkt me overigens bijzonder pijnlijk om iemands skirt omhoog te blazen met pepperspray.... :S