Partyflock

Forumonderwerp · 650239
Waarschuw beheerder
Sinds een tijdje kom je op de meest egrote events een party pack tegen waar alle flyers in zitten.

Mijn vraag: Wie neemt hem aan, neemt hem mee naar huis en leest ze ook daadwerkelijk?

Oftewel... heeft het nut of is it just a waste of paper?

Waarschuw beheerder
as ik ze in een tasje krijg ofzo dan neem ik ze wel mee lees ik ze in de trein ff door en welke me intreseren houd ik de andere gooi ik dan weg.....
Waarschuw beheerder
Op de laatste innercity en qlimax kreeg ik een compact pakketje met dat strakke plastic eromheen dan vond ik super......

Ten eerste vind wel leuk om die flyers te bekijken wat er allemaal wer aan komt ook al ken je drie kwart er al van....(misschien een idee om wat minder commerciele feesten met flyer drin te doen).

Ten tweede vind ik het altijd wel fijn om in de trein terug naar huis wat te lezen beetje nagenieten vant feest enzo.......

Ten derde doe ik grafische vormgeving dus zie ik de flyers graag want ik kan daar van leren en eventueel nammaken enzo en dat is goed voor mijn opleiding en skills...

Ik neem ze dus altijd mee alleen laatste innercity vielen ze uit me hand in de trein omdat ik nog steeds knetter waus was en t was zo fucking druk toen heb ik ze niet meer opgepakt :P

:bounce: :xtc:

mzzlll :kusje:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik neem ze aan en ik ben er nog blij mee ook, en de mooiste hang ik op m'n kamer!:)

Waarschuw beheerder
Ik lees ze eigenlijk nooit. Dus wat mij betreft heeft het geen zin.

Waarschuw beheerder
donateur
Kneem ze ook altijd wel mee en bekijk ze, maar hoe vaak zie je die flyers niet op de grond liggen na een feest????? Neem ze dan niet mee en laat ze liggen voor een ander, die ze wel wil. Vaak zijn de flyerpacks aan ut eind van ut feest ook al weg.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik denk eerder dat mensen die zich regelmatig laten informeren op het internet over parties niet echt behoefte hebben aan flyers: deze lui (jullie dus) zijn al constant op de hoogte van de parties hier in Nederland. (ook dankzij PF:))

Maar dit geld niet voor iedereen! er zijn toch nog behoorlijk wat mensen die zo goed niet op de hoogte zijn van feesten, en zij zijn meestal ook wel nieuwschierig naar de packs! Ik denk ook een beetje dat er een overkill is aan flyers tegenwoordig, maar dit komt puur omdat er een overkill aan feestjes zijn, dus......... digitaliseer die handel! Stuur me maar om de week een mail met digitale flyers van elk evenement die er is. Scheelt een hoop troep:)

Even terug op je vraag, zien jullie dat zelf niet in bij het flyeren? MAW, hoeveel hou je over?