Partyflock

Forumonderwerp · 650066
http://www.ergogenics.org/ghb15.html

dag ut wel,hahaha
Blijkbaar ben jij ook onwetend. Maar goed, hou iemand gewoon in de gaten terwijl ie slaapt, niks aan de hand, gewoon weer wakker na 2 uurtjes.
Iemand laten slapen is stik gevaarlijk

stel je voor dat ie gaat slaapwandelen xX

en zn ademreflex kan ermee stoppen

als G in kombinatie met stoffen word gebruikt die de ademhaking verdoofen, ja dan kan dat gebeuren. anders niet. zulke stoffen zijn alkohol, benzos, opiaten.

de lethale dosis ghb ligt ergens bij de 50g. out gaan van een "slaapdosis" is niet gevarlijk.

mij is geen bericht bekend dat iemand onder invloed van ghb zijn tong inslikte en door deze omstandigheden stierf.

Als je nou gewoon voorhoudt dat het een anabole steroide is

omg -_-
laatste aanpassing

maar proberen wakker maken schiet ook niet op, omdat deze persoon in een remslaap komt de zwaarste soort slaap. wakker maken zal dan niet lukken. vandaar dat het ook rape-drugs wordt genoemd. maar nogmaals. gewoon uitkijken met de dosering
Het is onzin en zeker ook niet verstandig om iemand wakker te maken. Als je out gaat zit er teveel GHB in je lichaam, je lichaam probeert zich dan te herstellen door een aantal functies uit te schakelen zodat je lichaam zich volledig kan richten op het herstel. Die persoon beland dan in een diepe slaap en als hij naar een paar uur wakker word voelt hij zich weer helemaal opgeknapt.

Mocht je iemand wakker maken (als dat al lukt) dan heeft zijn lichaam het dus veel zwaarder.

Dat je nooit iemand alleen moet laten is inderdaad ook waar, die persoon kan ik zijn eigen tong of kots stikken.

Alle gaba-agonisten(benzodiazepines,ghb,gbl en alcohol) zijn verslavend....
Behalve voorzichtig zijn met de dosering en het rustig, in verdunde vorm opdrinken, is het ook erg handig om de tijd dat je neemt in de gaten te houden. Neem de volgende dosis pas 1,5 uur nadat je de vorige dosis helemaal op had,. Vind het superspul. Ben er 1x misselijk van geweest: was toen erg moe: ben je moe of heb je slecht gegeten, moet je minder nemen dan normaal, komt dan veel harder aan. Enne: net als met alle andere drugs: alleen recreatief gebruiken: vind je een feest zonder drugs niet meer leuk dan wordt het tijd om es te minderen. Zoals al velen hier zeggen: drugs gebruiken ok, maar drugs jou laten gebruiken, dan heb je een probleem

zuip je kapot
Een ding waar ik me aan kan ergeren is de onwetendheid van de EHBO en ambulance personeel. Als er eens iemand out gaat van de G dan moeten ze en zullen ze die persoon wekken. Oprotten, laat hem slapen, en na twee uur is het weer helemaal ok. Heb mensen een spuit adrenaline zien krijgen, terwijl dit echt niet nodig is.

adrenaline krijg je dus echt alleen maar toegediend als je hartslag onder een bepaald niveau daalt, gloof dat je dat polsen nog wel aan de gemiddelde EHBO-er kan toevertrouwen...

verder een boel geblaat hier.

GHB info

www.unitydrugs.nl

[edit]
Het gevaar bestaat dat iemand, als hij buiten bewustzijn is, stikt in zijn eigen tong of braaksel. Het kan ook zijn dat men ernstige ademhalingsstoornissen krijgt, hetgeen levensbedreigend kan zijn. Als iemand ‘out’ gaat door GHB breng hem dan ALTIJD naar de EHBO of bel een ambulance. Dit heeft geen justituële gevolgen.
laatste aanpassing

de EHBO weten idd niet wat ze er mee aan moeten ze doen hun standaard dingen en proberen vaak de persoon bij positieven te krijgen terwijl je in zon geval m rustig moet laten liggen en zolang ie geen stuipjes krijgt en nog ademt m gewoon moet late liggen
Bel nooit 112,,,,,
Als je het toch doet vertel dat die gene ghb hebt gebruikt.

Laat als iemand die te veel ghb op hebt GHB- slaap uit slapen op bank/bed.
En hou een oogje in het zijl. Zorg ervoor dat hij/zij op zijn zij licht en hoof beetje naar achter heb zo dat die gene niet kan stikken!!!!!!!!!!!!!!!!!

Omdat als je in een ghb-slaap zit echt niet snel wakker word,
Na een paar uur ben je uit je slaap, je voelt je dan beetje moe en valt meestal weer even weg na 30 min dan ben je klaar wakker en voel je suf en een beetje draaierig en misselijk.
Iedereen noemt het coma,, is erg overdreven
Is dus geen coma maar een diepe GHB slaap.
in die paar uur dat je slaap krijgen ze je dus echt niet wakker!
Maar in het ziekenhuis doen ze veel om je toch wakker te krijgen,
Ze sluiten je aan op het infuus geven je prikken en kunnen je vast binden en een buis in je geslachtsdeel doen of in je mond om je maag leeg te pompen,,,,,,, Dat is echt geen pretje!
Als je bent bij gekomen willen ze je nog een nacht houden in het ziekenhuis,, NOW WAY..
g!!!!! de heerlijkste drugs die er is!!!
en levert trouwens het minst hersencel en spier afbraak op handig voor de jongens die toch lijp willen worden en doordeweeks een druk trainschema hebben voor de meeste nvt maar bij mij wel.
verslavend tsja dat ligt aan jezelf!!!!

TUURLIJK LIGT DAT AAN JEZELF MAAR IK HEB HET ALTIJD IN HUIS (HEB IK HET NIET MAAK IK WEL WAT) EN LATEN WE EERLIJK ZIJN BIJ DE EEN DUURT HET LANGER ALS BIJ DE ANDER MAAR UITEINDELIJK WINT DE DE G DE OVERHAND EN ZIT JE VROEG OF LAAT TOCH IN JE G ISSO EN BEN JE GEWOON GEVOELSMATIG AFHANKELIJK JE MOET DAN ALS ONTBIJTJE TOCH JE BUISJE (minimaal een joint buis)hebben anders heb je toch echt een psycho problemo

ligt helemaal aan je zelf.... bent toch wel de baas over je eigen lichaam

Ja, maar het is echt niet verslavend, je hebt er hooguit altijd zin in.