Partyflock

Forumonderwerp · 650020
Betreft: evenement: Industrial Shock, zaterdag 21 februari 2004 om 21:00
Artiest {SHOWLIST artist 1856, 5589}
Waarschuw beheerder
INDUSTRIAL SHOCK 2004

Saterday 21 februari 2004

JC Trapman Complex, Schagen

Open: 21 till 02

Entree: € 10

Line up:

Area 1: Industrial Hardcore

-Nosferatu
-D-Passion
-ACCT
-Alex B
-D-Lusion

Area 2: Techno/Hardcore/Hardstyle

-Deimos
-Baas
-Matthew Star
-Uncle Tone

More info: www.industrialshock.com ( soon online)

[img cacheid=00130132000d9967d8f267f81a00346c66]http://www.djacct.nl/is_210204f.jpg[/img]
[img cacheid=00130133000d99682d72c1381a00346c66]http://www.djacct.nl/is_210204b.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
hehehehe das wel te hopen... elke editie is tot nu toe gezellig geweest, dus ik heb er weer zin in :jaja: en ik heb echt heeeeeeeel veel mensen gesproken die er heen gaan, dus hoop dat Trapman groot genoeg is dit keer :9
worden er anders mensen geweigerd maarten of proppen jullie die toko gewoon vol :9
Waarschuw beheerder
proppen doen we niet aan, dat beinvloed de gezelligheid en dus de sfeer...als de max gehaald is gaat gewoon de deur dicht..helaas!

Dus komt op tijd!
Waarschuw beheerder
Morgen zekers ff knalluh in trapman!! toch beetje een thuis wedstrijd :D
idd vroeg bijwezen is al om 2 uur afgelopen!

Waarschuw beheerder
ach ik heb vernomen dat er eerst een hele zoot naar een voetbalwedstrijd gaan, dus ik zal vast wel optijd zijn :9 jajajaja vanavond is het weer zover :jaja:
Waarschuw beheerder
hey arie! alles goed?? ga zekers geen voetbal kijken geen sport voor mij!
Waarschuw beheerder
hey gozer alles lekker dan :9 was weer een lekker feessie in Trapman :jaja: wanneer is de volgende editie maarten 8) of was dit echt de laatste :(
Waarschuw beheerder
zo..heb me weer super vermaakt...ik sta er elke keer weer van te kijken hoe hard dat geluid gaat!

heerlijk gewoon!

Maar waarschijnlijk gaan we dit jaar nog een paar feesten doen, de sloop is weer wat uitgesteld, dus als ik het zooitje daar mee krijg dan komen er nog n paar editie's...

komende week wat mixen en foto's van vanacht op mijn website: www.djacct.nl

ok..lator

Waarschuw beheerder
donateur
't bier maakte een hoop goed:D
vond alleen de overdadige aanwezigheid van blauwe petten buiten, toch wel lichtelijk overdreven!!:/
Waarschuw beheerder
donateur
was weer een grappig feessie.
goed gezellig (y)

foto's komen ook zo snel mogelijk op: www.partyvibes.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Foto's en de live set van ACCT staan nu op www.djacct.nl

Meer livesets volgen!

_
Waarschuw beheerder
was zekers een grappig feesie.. ff knalluh alleen de hardstyle zaal vond ik wat minder!!
Waarschuw beheerder
Was er een hardstyle zaal dan? :/