Partyflock

Forumonderwerp · 649899
702x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat vind jij nou cool??
kleren die iedereen heeft of juist niemand heeft?

en uhmm merkkleding belangrijk of niet??

en als het merkkleding is?? dkny en diesel of juist gucci of armani ofzow?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben het wel eens met het feit als je jonger bent en je zit op school en je draagt geen merkkleding dat het niet "cool" is. Later maakt het niet meer zoveel uit. Vroeger alleen maar merk nu alleen als ik het echt mooi vind, dus een combinatie van......ook beter voor je portomonnee!!

Waarschuw beheerder
ik draag kleding die ik mooi vind en fijn vin zitte..meestal is dat wel merkkleding, kwaliteit is meestal ook beter
Waarschuw beheerder
Zolang er geen Wibra op staat hoef ik t niet.

Waarschuw beheerder
donateur
ik draag gewoon wat ik mooi vind of het nu merk of geen merk is

:jaja: idd :jaja:
Waarschuw beheerder
De een heeft het met auto's de ander heeft het met kleding en een derde met luchtjes. Op de feesten waar ik kom let niemand op wat je aanhebt. staat er iemand nou wel is serieus van wow die draag (willekeurige meerknaam hier invullen) en die zal wel gaaf of stoer zijn ? , ik persoonlijk niet en heb het gevoel dat dat op feesten ook wel meevalt.

Draag wat je wil van g-sus tot londsdale we kommen maar voor 1 ding toch en dat is de muziek en heelrijk feesten

Waarschuw beheerder
lekker belangrijk watvoor merk er op je kleding staat.. als het maar mooi en lekker zit...

Waarschuw beheerder
Heb merkkleding en heb ook kleding zonder merk, als ik een mooi schirtje zie liggen voor weinig geld zonder merk laat ik t niet liggen.. Maar stijn de kwaliteit is nie alijd beter.. Zo hoor ik van veel mensen dat hun nike classics veel te snel kapot gaan.. :(
Waarschuw beheerder
Ik wil graag merkkleding.. ziet er vaker wijs uit en ze besteden meer aandacht aan "modieusheid" dan de "merkloze" kleding.. Wel moet je ergens een grens trekken.. een broek van 300 Euro zal echt niet 3 x zo goed zijn als 1 van 100, dus liefst wel een merk, maar geen overtrokken prijs.

Waarschuw beheerder
voel me zekerder met een gsus vest aan.. dan een vest die in de aanbieding is bij bristol ofzo

ernst bobbie en de rest zongen het al voor je: je bent een soepkip...
Waarschuw beheerder
kleren die juist niet veel mensen dragen eig...
Merk boeit niet maar t moet wel bij iem passen natuurlijk
Waarschuw beheerder
Als ik kleding koop, let ik echt niet op het merk. Als ik het maar leuk vind en het bij mijn stijl past.