Partyflock

Forumonderwerp · 649892

ik af en toe beetje lullen enzo.. is wel lachen.
een vriendin van me zit zo de hele avond op de plee vind ze gezellig..
Zo leer je wel mensen kennen hahaha!!!

meestal niet de hele avond :)
maar ik blijf vaak wel langer hangen dan nodig...
beetje ouwehoeren idd
:)
laatste aanpassing

tis iets voor de dames denk ik zo:S dat ouwehoeren op de plee, zit ook in de naam:p whhehehehe;)

vrouwen en wcs....blijft een mysterie%)
ga pissuh en ben weer weg
snap niet wat je zolang bij de wc's moet doen hoor :vaag:
Tja, ben er niet vaak, maar als ik er dan ben dan blijf ik wel ff hangen om te kletsen enzo.. Is wel gezellig altijd.. :D

nee als ik naar de wc moet vind ik het al erg, ik wil geen 1 minuut missen, dat vind ik nou echt kut altijd
als ik naar de wc moet!
laatste aanpassing

Ik haat het om naar de wc te gaan :S
wil ook idd niks missen van wat er in de zaal gebeurt 8)
nee als ik naar de wc moet vind ik het al erg, ik wil geen 1 minuut missen, dat vind ik nou echt kut altijd
als ik naar de wc moet
....................­...................
ja ik ook wil gewoon lekker :bouncen:
daarom ga op feesten als het kei druk is bij de dames plee mooi bij de heren ben ik snel weer terug

Bij de wc's in de fun blijf ik wel altijd ff gezellig praten.....

kan je gewoon in je broek pissen dan:p iedereen stinkt daaro dus:p als je tog nix wilt missen
laatste aanpassing

ik wil het liefst niks missen van feesten, maar af en toe toch wel even naar de plee om dingen te bespreken enzo
m'n ex is gestopt met bier drinken, reden: Ze moest dan zo vaak naar het toilet..., ze drinkt nu allen nog puur vodka..raar wijfie
Ben wel redelijk vaak op de plee te vinde... vooral als ik in Duitsland ben, daar hebben ze Water Joe en als je daar een paar flessen van op heb moet je uiteindelijk bij iedere fles die je daarna leeg hebt ook weer "uitladen" :D

dat kan ook natuurlijk...

als ik nodig moet zeiken ga ik ook wel naar de heren plee daar is het vaak wat rustiger maar beetje kletsen vind ik wel leuk.. ook niet te lang hoor sta liever in de zaal maar als ik beroerd ben sta ik liever op de plee.. en dan komt een gesprek van zelf wel
laatste aanpassing

he japsen kom je dan in de bridge???
van dat water moet ik ook altijd donders vaak naar de wc..
raar water :vaag:
om dingen te bespreken

Wat bespreken de vrouwen daar dan? En kan dat niet ergens anders??

vrouwen en wcs....blijft een mysterie

Ja, en voorlopig zijn we er nog niet overuit!

het kan wel ergens anders maar op de plee raak je eerder aan de praat met anderen want vaak heb je daar toch nix beters te doen behalve zeiken dan...

Ik ga alleen als ik echt moet en ik blijf niet langer dan noodzakelijk is :D
tja, vrouwen hebben 2 spleten, he. 1 om uit te plassen, die om mee te zeiken...
to freeky lee-d

mooi truitje zit lekker he! :D
als ik 1 x ben geweest ben ik er vaak te vinden ;)
die meiden staan altijd voor de spiegel met een makeuptasje
ff pissen en ben weer weg, behalve als ik een bekende tegen kom ff lullen maar meer ook niet
aan hardcore-powder: komt zeker door die Qanker-herrie?

ja best vaak

Soms ook best duur

10 euro per avond
Als je de krant ofzo in de plee legt kan ik er ook lang blijven ;)
ja sinds ik weer kan plassen op feest :d......1 keer naar de wc meestal en gelijk weer weg :d
tijdverspilling daar :P
laatste aanpassing
als je sommige wc's op feesten ziet (modderpoelen) dan wil je geeneens langs blijven:s

maar ja ik ben er alleen vaak als ik bier drink vrij logisch dan he maar dan is het wel ff losen en weer weg
als je moet dan moet je :P
Hoef hooguit maar 3x op een avond naar de plee, meestal 1/2 keer.
Ben er meestal niet lang te vinden als de plee's blank staan ben ik zo weer weg, soms slap lullen.

Heb zelf n blaasprobleem....Moe­t zo'n 20x op n feest naar d wc!!!! Zeer balen!!!

20 x 0.50 ct..... btje zonde
jah, vind het ook vaak wel lachuh bij de wc´s ;)
niet dat ik er nou speciaal heen ga voor de gezelligheid, maar blijf er tog vaak ff hangen, bietje ouwehoeren enzow :D
Ik vind de meeste wc´s op feesten te ranzig hoor om er te blijven hangen dus ben er snel weer weg. Meestal 2x.

haha ja wc's is af en toe wel lachen ja, bij ehbo is af en toe ook gezellig hoor,hebben daar zelfs nog fotoos gemaakt :P

Artiest Elcol
Zuip meestal zoveel dat ik er toch zker 25keer kom op een nachtje...

Kom er als k net binnen ben, verder niet... Heb wel wat beters te doen... :bounce:

Kom er ook wel af en toe jah om te praten :)

ja het is nogal een tic van mij helaas soms..soms zijn mensen mij al een uur aan het zoeken tot iemand bedenkt maar s op het toilet te gaan kijken..meestal vinden ze me daar wel!

De raarste gesprekken zijn altijd op de wc te vinden :) Meestal als je staat te wachten geef je een reactie op iets wat je ziet of hoort ;), en voordat je het weet sta je zo met iemand een kwartier te lullen :vaag: Niet dat ik het erg vind, want zulke gesprekken die ik meestal heb op de wc zullen nooit voortkomen tussen 2 "nuchtere" mensen die op de wc zijn 8)

kan nooit pissen (op feesten), dus kom ook niet op de plee

Vind dat iedereen verplicht 10 min per uur op de wc moet vertoeven...
Dat zou zóvéél dansruimte schelen O:)
ligt eraan wat voor een feest!:D

nee!ga alleen om te pissen :p maar kan wel gezellie zijn hoor om ff te kletsen ;)

ga zo min mogelijk naar de wc, maar als ik toch echt moet ben ik ook zo snel mogelijk weer weg. Kletsen kan in in de zaal ook wel, maar meestal sta ik toch wel te :bounce:
als je moet dan moet je.
:hug:
:kots:

Ik ben vaak zo'n 6 a 7 keer op de wc te vinden.
Om te plassen, te snuivuh en om ff rust te hebben ;)

tuurlijk,pissen,piss­en en pissen.....
& to take the sh*t
laatste aanpassing