| Betreft: | evenement: Planet Artcore, vrijdag 30 april 2004 om 14:00 |
Oke het is harcore en het gebeurd op koninginnedag 30 april 2004.En we beginnen al om 14:00 smiddags.En een demo kan je natuurlijk altijd opsturen naar
nostradamus2003@home.nl.Of naar het adres
The Flyerman
Lokatie:Het Wapen van Overijssel
Veemarkt 33
Zwolle
The Flyerman
Lokatie:Het Wapen van Overijssel
Veemarkt 33
Zwolle
Ik ben nu bezig met div feesten aan het plannen en je kunt mij emailen naar: nostradamus2003@home.nl dan kom je automatisch in het bestand voor dj contest.
De dag van het evenement is 30 april 2004
De lokatie is:Wapen van Overijssel Ook voor verhuur voor feesten voor 300 man max met licht&geluid inclusief/Telefoon voor info 038-4216377
Voor routebeschrijving:info:my house is your house
Veemarkt 33
Zwolle
Er bestaat onderdelen van:
*Hardcore
*techno
*Hardstyle
Het duurt van 14:00 tot 04:00
Lunatic & Miss Hysteria
draaien 06:00.
Tussen het evenement door komen diverse Dj´s o.a
Jokey
en
mcDouble T
langs die door het hele land on tour zijn.Er komen er nog meer.
De gehele dag worden jullie voorzien van Broodjes patat en vette hap en natuurlijk drinken met een aantal 13 munten.
Voor degene die van heel komen kunnen reiskosten krijgen in overleg per Email.(geef het direct aan schaam je erniet voor)
Alles word twee maanden van tevoren definitief gepland.Dus met andere woorden dan krijg je bericht.De tijden,Eventueel de reiskosten.En dat je de bonnen moet overdragen voor de alom bekende Btw.
afz:The Flyerman Your friend.Party organisator/Autodidact/Dj/bookings Agency
De dag van het evenement is 30 april 2004
De lokatie is:Wapen van Overijssel Ook voor verhuur voor feesten voor 300 man max met licht&geluid inclusief/Telefoon voor info 038-4216377
Voor routebeschrijving:info:my house is your house
Veemarkt 33
Zwolle
Er bestaat onderdelen van:
*Hardcore
*techno
*Hardstyle
Het duurt van 14:00 tot 04:00
Tussen het evenement door komen diverse Dj´s o.a
De gehele dag worden jullie voorzien van Broodjes patat en vette hap en natuurlijk drinken met een aantal 13 munten.
Voor degene die van heel komen kunnen reiskosten krijgen in overleg per Email.(geef het direct aan schaam je erniet voor)
Alles word twee maanden van tevoren definitief gepland.Dus met andere woorden dan krijg je bericht.De tijden,Eventueel de reiskosten.En dat je de bonnen moet overdragen voor de alom bekende Btw.
afz:The Flyerman Your friend.Party organisator/Autodidact/Dj/bookings Agency
Nou tot nu toe Th@ Dodge moet je ff mailen en ff goed lezen daarboven.Maar heb toch maar besloten alleen hardcore iedereen zijn zin.De contest is van 14:00 tot 22:00 en dan suprise suprise maar we gaan tot 06:00 gewoon uit principe leve de koningin.Ik wou dat zij hier in Zwolle woonde.De aftrap doet Hysterical om 14:00 iedere Contest dj doet zijn setje van Exact 45 minuten een klok op de achtergrond erbij.De jury is het publiek de partyflock members.natuurlijk gaan wij met z´n allen hier die aan deze forum meedoen.De winnaar mag uiteindelijk Zondag 30 mei eerste pinksterdag met het feest Planet Artcore (art at war)Draaien...Zijn er nog suggesties?
Maar heb toch maar besloten alleen hardcore iedereen zijn zin.
juist niet, heel jammer maar helaas..
**NieuwsFlits**nieuwsFlits**NieuwsFlits**
*Dj Im-Press de winnaar van vorig jaar mag zijn titel verdedigen.
Dus hij doet officeel mee.
*De aanmeldingen stromen naar binnen daarom heeft de organisatie besloten om Techno & Hardstyle op een andere datum te doen.
*En natuurlijk luisteren wij wat het publiek wil dus 30 april alone hardcore.
*Nog meer suggesties dan hoor ik het wel.Hier op deze forum.
*Dj Im-Press de winnaar van vorig jaar mag zijn titel verdedigen.
*De aanmeldingen stromen naar binnen daarom heeft de organisatie besloten om Techno & Hardstyle op een andere datum te doen.
*En natuurlijk luisteren wij wat het publiek wil dus 30 april alone hardcore.
*Nog meer suggesties dan hoor ik het wel.Hier op deze forum.
Dj Im-Press de winnaar van vorig jaar mag zijn titel verdedigen
Hij is goehoed!! En gaat waarschijnlijk weer winnen...
laatste aanpassing
en dat is ook binnenkort??
**********Nieuwe HOUSE Regel **************
Iedereen die niet goed leest is niet welkom.
*En natuurlijk luisteren wij wat het publiek wil dus 30 april alone hardcore
Iedereen die niet goed leest is niet welkom.
en dat is ook binnenkort??
30 april toch?
*En natuurlijk luisteren wij wat het publiek wil dus 30 april alone hardcore
Giethoorn:
Zo moest het niet... Klik hier!!!Es...Vergeet niet het gastenboek te singeren.Alvast bedankt...
Afz Remy We keep on Trying....
Zo moest het niet... Klik hier!!!Es...Vergeet niet het gastenboek te singeren.Alvast bedankt...
Afz Remy We keep on Trying....
*******Lets get Rumble*************
*****De deelnemers voor de Dj contest voor 30 april 2004:*******
!!!!!!!!!!!!!Only hardcore!!!!!!!!!!!!!!!!!!
The defending Champion 2003:***
Dj Impress
DJ ZubZero
Dj The Challenger
Fixer
Anakin
Sinister
The Dodge
DJ Silver Shadow
Pandemonium
DJ MiNi-ErRoR
Voor voorlopig want er kunnen afmeldingen komen.
*****De deelnemers voor de Dj contest voor 30 april 2004:*******
!!!!!!!!!!!!!Only hardcore!!!!!!!!!!!!!!!!!!
The defending Champion 2003:***
DJ ZubZero
Dj The Challenger
Fixer
Anakin
Sinister
The Dodge
DJ Silver Shadow
Pandemonium
DJ MiNi-ErRoR
Voor voorlopig want er kunnen afmeldingen komen.
Dit is niet eerlijk!!!! 
Het moet een eerlijke wedstrijd (lees contest) worden en zolang de winnaar van vorig jaar meedoet, heeft de rest geen schijn van kans
Ok gelijk maar de eerste support vote:
Dj Impress: 1
DJ ZubZero: 0
Dj The Challenger: 0
Fixer: 0
Anakin: 0
Sinister: 0
The Dodge: 0
DJ Silver Shadow: 0
Pandemonium: 0
DJ MiNi-ErRoR: 0
ok en de stembussen zijn open
BTW 2 Flyerman, wanneer wordt de Techno contest gehouden? Voordat ik me aanmeld eerst ff datum weten...
Als laastste: Succes 2 All!!!
Het moet een eerlijke wedstrijd (lees contest) worden en zolang de winnaar van vorig jaar meedoet, heeft de rest geen schijn van kans
Ok gelijk maar de eerste support vote:
Dj Impress: 1
DJ ZubZero: 0
Dj The Challenger: 0
Fixer: 0
Anakin: 0
Sinister: 0
The Dodge: 0
DJ Silver Shadow: 0
Pandemonium: 0
DJ MiNi-ErRoR: 0
ok en de stembussen zijn open
BTW 2 Flyerman, wanneer wordt de Techno contest gehouden? Voordat ik me aanmeld eerst ff datum weten...
Als laastste: Succes 2 All!!!
boeien wie er wint.. het gaat om HARDCORE
Precies
voor hun gaat het daar wel om...
Nope ...gaat om de gezelligheid,mij maakt het niet uit of ik of iemand anders wint...je gaat draaien en maakt er gewoon een lekker feestje van en ene gezellige avond met ze allen