Partyflock

Forumonderwerp · 649097

op 29 mei 2004 zal er weer n Hellraiser plaats vinden in de Prins Bernhard Hoeve in Zuidlaren !!

dit feest zal eerst 24 april zijn maar ik verplaatst naar 29 mei dus !!!

>>> Hellraiser !!!<<<
laatste aanpassing

whehehe :jaja:
Modtro 23 december 2003 16:08

niet in de MC zaal geweest zeker ?was hard zat hoor..

Heb je gelijk in! Ik stond op het moment toen Poltergeist werd gedraaid in de MC zaal, toen stond ik wel lekker te trillen, tjeezzuss wat dreunde dat zeg :D
:D

alleen een overnachting ergens in de buurt regelen, want heb geen zin om weer zo'n lange terugreis te maken!
fuck masters
maar tis wel zo,en komen bijna alleen maar wannebee's op af

En wat ben jij dan met je 17 jaar? :s

Heb je gelijk in! Ik stond op het moment toen Poltergeist werd gedraaid in de MC zaal, toen stond ik wel lekker te trillen, tjeezzuss wat dreunde dat zeg

Tja en dat is nou Mind Controller! Mijn toppertje :lief:

Ik zie dat een heleboel mensen schrijven dat ze zeker gaan na afgelopen zaterdag maar jullie moeten niet vergeten dat zaterdag toch echt wel MOH en Mind Controller rouleerde dus in mei zal het wel anders zijn dan afgelopen zaterdag, vergis je daar niet in dat is zonde...

Aanwezig!!!!:bounce:
Weer lekker dichtbij :D
als iemand weer ff een bus regeld vanaf Amsterdam of Purmerend ben ik cker van de partij
Tering weer zo'n eind rijden.... maar heb er stiekempjes toch wel zin in!

Ach we zien wel

Ik zie dat een heleboel mensen schrijven dat ze zeker gaan na afgelopen zaterdag maar jullie moeten niet vergeten dat zaterdag toch echt wel MOH en Mind Controller rouleerde dus in mei zal het wel anders zijn dan afgelopen zaterdag, vergis je daar niet in dat is zonde...

Er komt op hellraiser gewoon weer een oldschool zaal en een hellraiser zaal, het enige wat dan ontbreekt is de MOH.... De rest is er gewoon op HEllraiser de 29ste van mei
laatste aanpassing
Toch weet ik zeker dat je Hellraiser van 29 mei niet kan vergelijken met afgelopen zaterdag...
Maar daar komen je dan wel achter ;)
ga er zeker weten weer heen heb de afgelopen twee keer zwaar vermaakt. :bounce:

Sterk twijfelgeval :S Hoe we gefuckd zijn door de ns afgelopen zaterdag zit ik zwaaar te twijfelen.. geen zin om weer 7 uur onderweg te zijn eigenlijk :S
Ben dan zeker weer van de partij!! :bounce:

ga weer van de partij zijn (y) toplokatie
:S 7 uur onderweg...

En ik dacht dat wij met 4 uur al een lange reis hadden

ook weer van de partij!!

als iemand weer ff een bus regeld vanaf Amsterdam of Purmerend ben ik cker van de partij

als je nu ff nie zo lui bent en t zelf ff doet ;p !!

ben zeker weer aanwezig hoop alleen nu dat het dan wel een top feest wordt!
Artiest Devine
hellraiser hoort in de sporthallen zuid thuis op een andere lokatie heet het het zelfde maar lijkt er voor geen meter op!!!!!

Sfeertje is klote!!!!!!

Dan ga ik er weer niet heen,tyfuseind weg
als je nu ff nie zo lui bent en t zelf ff doet

haha ja kan ook he

maar ja vind eigenlijk ook ondanks dat ik het vroeger niet heb meegemaakt in de sporthallen zuid dat het wel daar gehouden moet worden stukkie dichterbij

Mooi!

sporthallen zuid is geweest vriend :cry:
Hoppa! :bounce:

ik heb er nu al zin in!!!
hopen dat het net zo vet wordt als MOH vs Hellraiser! :D

Ben zeker van de party

:bounce:

staat genoteerd in de agenda :D
nou was zekaer een geslaagt feest!!!!!!!!!:D
"slaap" weer lekker in groningen, net als vorige week...zeer relaxed!

dus: count me in :D

Kennuh kakkers hakkuh dan?? :s
Fucking planet ORK waar t gehouden wordt joh wat een uithoek. ZEKER NIET VAN DE PARTY

je moe nie zeuren gast..
"we" rijden al jaren door t hele land ..
en nu is t een keer een eindje rije voor jullie en nu is t gelijk gezeik..freak ;p
fuck masters
hellraiser rules!!!!
Helemaal mee eens :respect:

Fucking planet ORK waar t gehouden wordt joh wat een uithoek

Wahahahahahahaa......Echt wel!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing

En wat ben jij dan met je 17 jaar

oh ja ga je me nu vertellen dat je leeftijd te maken heeft met je passie voor een bepaalde muzieksoort???? heb hardcore altijd leuk gevonden en als je een iemand geen wannebee kan noemen ben ik het...dus ga lekker met dikke teen in de weer..
Ook weer aanwezig! :jaja:

ik ben zeker aanwezig maakt niet uit dat het een beetje ver is heb het er gelukkig voor over die dat niet hebben zijn gek voor z'n feest
Weer mooi dichtbij, net zo'n soort line up als laatst zou het nou al geweldig maken.

:jaja:

Werkzaam bij Underground Alert
Ga er ook zeker weer heen!!!

Maar dan is hopelijk wel dat lange wachten in de rij verholpen!

Hier ga k dus echt wel zeker te weten heen he.

Heb me er afgelopen keer goed vermaakt :yes:
waarom zo ver weg :(
jah alweer 3 uur rijden maar ut moet maar.
we huren gewoon weer een limo nat als
afgelopen keer :P was wel leuk :bounce:

Hahaha te gek zeg. Ben nieuw voor partyflock maar ben op slag verliefd en in mei zeker weer van de partij. En natuurlijk weer een mazzeltje dat we weer es niet drie uur naar het zuiden hoeven te rijden :D
Op Ckers NIET aanwezig! :bah:

Geluid is daar echt zwaar NAADJE!!! :@
Lokatie is ook geen moer aan en om nu weer dat pleuris eind naar Zuid-Laren te rijden............. :bah:

Nee, geef mij dan maar Hardcore Gladiators in de Turbinenhalle :yes: :kwijl:
Dit zal denk ik wel weer op 1e of 2e pinksterdag plaats gaan vinden! (y)

Zuid-Laren staat niet op de kaart! :P
laatste aanpassing
Jaja en weer zo'n wazi partij zeker, neuh... na 2x heb ik 't wel gezien daar in 't noorden.

Hellraiser in Sporthallen Zuid... uhu!!!!

Het Noorden is gewoon vet goed!! Ongelimiteerd geluid en geen uren rijden naar 1 of andere wazige plaats:P:P

Geluid is daar echt zwaar NAADJE!!!
Lokatie is ook geen moer aan en om nu weer dat pleuris eind naar Zuid-Laren te rijden.............

je bent 20 dec nie geweest zeker ?
enne.. Zuid- Laren ligt in de provincie Utrecht !!
t is Zuidlaren !! :jaja:

GRONINGEN eej maar wij zijn er denk ik ook weer 8uur heen en terug met de trein maar dan heb je ook wa eej