Partyflock

Forumonderwerp · 649015

hier ff een mixje van mij vanavond nog inmekaar gemixt ben zeer tevreden tracklist komt nog wel downloaden en laat me weten wat je er van vind TOPPIE!!! www.mis3x.com/mp3/Terrex live In HELL!.mp3 :respect:

laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 4717, 27221, 70956}
:bounce:
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 32270, 61062}
I Love Techno!!!:bounce:
Techno in je harsens!:P
heb al eerder vermeld dat ie lekker is
:)

Ik kan hem niet downloaden! Wil hem wel graag luisteren.

www.mis3x.com/mp3/HardTechnoMIX.mp3 nieuwe mix van me
laatste aanpassing

Nee, ik moet "www.mis3x.com/mp3/T­e­rrex live In HELL!.m­p3" hebben (zie opening topic). Ik krijg die site niet geopend.
Want bij deze mix is peaky pounder als laatste. Bij die nieuwe van je niet. En ik vind peaky pounder hendig vet!!
laatste aanpassing

ja jammer dan die mix bestaat niet meer maar die nieuwe is twee keer zo hard zonder peakypounder

Ik heb hem nog niet helemaal gehoord. Echt jammer dat ie van peaky niet meer bestaat. Want ik ken nu van hem zo'n 5-6 platen. En ik vind ze allemaal supervet! Die laatste van hem op de nieuwe Thunderdome. Hendig vet! Heb je trouwens ook mixen met face hoover erop?

volgend jaar (januari) een nieuwe mix, erg veel mensen hebben het mixje van onze mis3x dj ..terrex gedownload , zo veel zelfs dat onze dataverkeer limit gigantisch is overschreden en omdat wij graag wat geld willen over houden zal deze maand (3 nachtjes slapen ) de mix helaas niet meer te downloaden en te beluisteren zijn. :(

namens de MIS3X crew een voorspoedig nieuwjaar toegewenst (y)

:bounce::bounce: :bounce::bounce:
laatste aanpassing