Partyflock

Forumonderwerp · 648745
Betreft: evenement: Raving Nightmare, woensdag 31 december 2003 om 20:00
Waarschuw beheerder
donateur
UHM Rules and Security

1. Drugs (hard en soft drugs) VERBODEN. Bij constatering DEALEN van drugs volgt direct overhandiging aan politie.

2. Minimum leeftijd 18 jaar (geldige ID ten alle tijde verplicht !!

3. Slag-, steek en vuurwapens, dan wel scherpe voorwerpen en alle overige voorwerpen in de ruime zin des woords welke als wapen gebruikt zouden kunnen worden zijn ten strengste VERBODEN.

4. Alle racistische, fascistische en nationalistische gebaren en uitingen in vormen van kleding, tatoeages en sieraden zijn ten strengste VERBODEN. Voorbeelden: Kleuren combinaties rood-wit-blauw, kisten met rode of witte veters, opgerolde broekspijpen enz…

5. Uitingen van voetbal clubs en stads- of provincie aanduidingen in de vorm van kleding, caps enz …zijn VERBODEN.

6. Geen camera´s (normaal,digitaal of wegwerp)

7. Aan personen onder de 18 jaar worden geen sterk alcoholische dranken geschonken.

8. Alle aanwijzigen van organisatie, beveiligingspersoneel en barpersoneel dienen te worden opgevolgd. Weigering hiervan kan leiden tot verwijdering uit de locatie.

9. Garderobe verplicht.

10. Bij betreding van het pand stemt men automatisch in met vrijwillige fouillering en visitatie.

11. Agressie (ook mondeling) en bedreiging naar personeel of beveiligingsdienst, alsmede vernieling van goederen zijn VERBODEN.

12. Het is verboden zich te bevinden in afgezette ruimtes of zich te begeven op de nooduitgang routes.

13. De organisatie is niet aansprakelijk te stellen voor letsel ontstaan door eigen onverantwoordelijkheid voor, tijdens of na het evenement.

14. De organisatie is niet verantwoordelijk of aansprakelijk te stellen voor schade ontstaan aan uw eigendommen. Daarbij maakt het niet uit of deze schade ontstaan is door diefstal, vernieling of verlies.

15. Samenscholingen, die de openbare orde kunnen aantasten, worden door ons niet getolereerd. We zullen hiertegen dan ook gepaste maatregelen treffen.

16. U dient bij het verlaten van het evenement via de kortste weg het terrein te verlaten naar uw auto of het openbaar vervoer.

17. Het meebrengen en nuttigen van eigen drank en eigen etenswaren op het evenement is verboden.

18. Het is verboden zonder noodzaak nooduitgangen te openen, te blokkeren of anderszins te misbruiken.

19. Bij het niet instemmen of overtreding van bovenstaande huisregels wordt U de toegang geweigerd of wordt U verwijderd.

Hmm... Beetje tegenstrijdig of niet?
Zou er erg strenge controle zijn op leeftijd?
Ik ben nl nog maar 17:S
Waarschuw beheerder
Altijd als ik er ben houden ze zich op de een of andere manier wel netjes aan de regels, zal heus wel 's wat doorheen glippen, maar heb echt veel mensen naar huis gestuurd zien worden.
Wordt wel weer steeds wat soepeler, maar toch ene heel stuk strenger als op elk ander feestje.

Deze keer hebben ze ook met zn drieën mn kopietje staan bestuderen...
Netjes, zo hoort het ook, kunnen hun er iig niets aan doen als er een veel te jongen iemand op het feest overlijdt ofzo.

Weggooifototoestelle­tje mocht gelukkig wel, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht, toen ik binnen allemaal verbaasde opmerkingen kreeg...
Waarschuw beheerder
ik ben er ook blij om dat ze goed controleren :yes:

des te beter

oke het kost wat tijd en wat moeite (voor hun nog meer als voor een bezoeker maar goed) maar nou en?!
ze doen er iig genoeg aan om ervoor te zorgen dat er niet veel mis kan gaan :D
Waarschuw beheerder
Het was ten eerste een superparty en er waren er met ons ook mee die nog 17 waren in eerste instantie geweigerd maar een uurtje later toch binnen. Zo lang dat er niks mis gaat is alles goed. Maar wij nemen sowieso geen suicidale sliksletten mee.
Waarschuw beheerder
En echt iedereen moest zich legitimeren.Anders kwam je er niet in.Denk dat dat met de dood van dat meisje op Megarave in Heerlen(Peppermil)In Limburg zijn ze nog een stuk strenger.
Waarschuw beheerder
en zo hoort het ook
op andere feesten kunnen ze daar een voorbeeld aan nemen vind ik!

als op die manier dingen voorkomen kunnen worden, ben ik allang blij :D
Waarschuw beheerder
donateur
ja je id had je zeker wel nodig...

Waarschuw beheerder
donateur
hehehe nou bekende van mij zeiden dat m nie bij zich hadde en mochten gewoon doorlopen vinnut maar vage regels :S
Waarschuw beheerder
donateur
klokt *paraholic* eerste keer had je hem nodig, maar als je even later nog eens probeerde kon je zo doorlopen:)