Partyflock

Forumonderwerp · 648332

Na Pascalle en Naomi hun uiterst succesvolle nieuwjaarstopic vraag ik jullie:

Wie neukt er mee de kerstdagen door? We kunen allemaal wel wat warmte gebruiken in de koude dagen, en hoe kun je dat beter doen dan door elkaar te gebruiken? O:)

Ik heb al twee deelnemers: Pascalle en Naomi :kwijl: Lekkere ubersletjes van me!

Het wordt een prachtige 48 uur durende neukmarathon, en alleen serieuze verslaafden en behoeftigen kunnen meedoen. ;P

mannen in uniform :9
zolang ik maar geen legeruniform aan hoef te trekken ;)
Maakt 't nog uit wat voor uniform of mag die van een postbode ook?

mjaaah postbode.,...ligt eraan,moet je staan ;)
Nu snap ik eindelijk dat kerstliedje:

KOMT allen tezamen.

:D

Flipmoth :respect: Ja, draait wel lekker! Maar niet lekker genoeg! we hebben meer zielen nodig (en meer borsten)...

of zo'n wegwerkerspakje met zo'n lekker gebruind gespierd lichaam eronder :kwijl:

denk weer teveel door :D
vooral meer borsten (vastzittend aan een vrouwpersoon) :kwijl:
Ow, ow, het loopt weer uit de hand...

GA DOOR!!!! :D (y)
laatste aanpassing
Blijf lekker doordenken. Vind de weg die we ingeslagen hebben wel interessant...
Meer borsten is een ander topic toch?

Voor nu is meer borsten ook dit topic.
Ik ga even rijden en naar de sportschool, misschien kan ik daar nog iemand strikken...

jah daar zijn de gespierde gebruinde..... ;)

gespierde gebruinde...vrouwen met grote borsten? :kwijl:
Gespierd: JA
Gebruind: Helaas
grote borsten: JA
Persoonlijk val ik meer op lekkere kontjes
:yes: lekkere kontjes :kwijl:

ik heb maar b75 :(
snif maja klein maar fijn groot maar idioot :9
strak int pak he :D
b75 = (y) :kwijl:

:bloos:

:D
Me' z'n zesse (vijf mooie vrouwen met een lekker kontje en b75) op een tropisch Bounty eiland met alles d'r op en d'r aan
:kwijl:

pfff zoooo druk hierow he he he

mjaaah zo'n lekker wit strand met n blauwe zee,met cocktails :kwijl:
Me' z'n zesse (vijf mooie vrouwen met een lekker kontje) op een tropisch Bounty eiland met wit strand, een blauwe zee, cockails in een hotel met alles d'r op en d'r aan
heeee @dhdtje, ga je ook mee naar een strand met lekker meiden met b75 en lekkere kontjes
Oops, vergat b75...

Herkansing:

Me' z'n zesse (vijf mooie vrouwen met een lekker kontje en b75) op een tropisch Bounty eiland met wit strand, een blauwe zee, cockails in een hotel met alles d'r op en d'r aan

hahaha,maar wel bijna geen toeristen :) t moet wel relaxed blijven :D

heb je aan mij niet genoeg...
lekker geilen in de duinen :kwijl:
Me' z'n zesse (vijf mooie vrouwen met een lekker kontje en b75) op een tropisch Bounty-eiland zonder toeristen, met wit strand, een blauwe zee, cockails in een hotel met alles d'r op en d'r aan
nou, alleen met jou geilen in de duinen :kwijl: ik krijg t er al warm van als ik er aan denk

(y) ideaal
Nee, geen optie. Moet toch echt me' z'n zesse!

Nou flipmoth wanneer???
nou, als ik alleen met @dhdtje kan geilen in de duinen, moet ik toch echt die optie aannemen :yes:
u roept maar, het liefst toch wel wanneer het ietsie warmer is dan nu!
laatste aanpassing
Fair enough...

lekker in het zonnetje ligen topless zonnen lekker darnkje erbij njammie
laatste aanpassing

juli??? de exacte data krijg je nog :kwijl:
(y)
we kunnen er ook een nieuwjaarsduik ehh.. nieuwjaarsneuk van maken
Me' z'n zesse (vijf mooie vrouwen met een lekker kontje en b75) topless zonnen op een tropisch Bounty-eiland (bijna) zonder toeristen, met wit strand, een blauwe zee, cockails in een hotel met alles d'r op en d'r aan (incl. massage en internet-toegankelijkheid om te PF-en)

en een cam om te laten zien hoe fijn wij t hebben ;p

nieuwjaarsneuk ja kan aaaar dan wel in een bed en niet in de nooordzee brrrrrr koud

krimt ie gelijk weer :D

schiet niet op neej
een bed, met een dekbedovertrek van een oceaan. om toch in het gevoel te blijven :D
Tenzij je het nieuwe jaar op een tropisch eiland inluidt...