Partyflock

Forumonderwerp · 648048
35 volgers · 167301x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
Ik dacht dat die er al was maar kon hem niet vinden met search dus bij deze.

Ik heb fruity 4.0

en heb de volgende vragen..

Ik wil een stem met granulizer van langzaam steeds sneller laten gaan tot het een toon wordt en dan die pitchen etc alleen ik kan volgens mij niet die knop laten bewegen zodat het stukje stem steeds sneller gaat...? Is het mogenlijk om de knoppen van granulizer netzoals bij VST's te laten bewegen?

&

Ik zoek nog steeds de mogenlijk heid om paterns op verschillende snelheid te laten lopen of dat de snelheid van een patern toeneemt etc.
Waarschuw beheerder
ff een vraag, ik had de filter van een vst geautomate door te recorden. alleen nu wil ik dat weg hebben en loopt er in mijn playlist een soort van golf door die pattern. . Weet iemand hoe ik die weg kan krijgen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 15 december 2013 om 19:59:
Is mastering mogelijk binnen FL?

Ja

Waarschuw beheerder
:')

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ein Stijn op zondag 15 december 2013 om 16:04:
krijgen

In je playlist kan je bovenin je patterns selecteren. Daar staan ook automation clips bij. Als je daar een van selecteert springt je pattern scherm naar de automation clips. Delete de automation clip en je bent dat probleem kwijt.

Waarschuw beheerder
Dit werkt ook met samples die je direct in je playlist hebt gegooit Btw.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ein Stijn op zondag 15 december 2013 om 16:04:
Weet iemand hoe ik die weg kan krijgen?

Ga naar je "tekening"

Selecteer alles (Control A)

Verwijer alles (Delete)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 december 2013 om 22:39:
In je playlist kan je bovenin je patterns selecteren. Daar staan ook automation clips bij. Als je daar een van selecteert springt je pattern scherm naar de automation clips. Delete de automation clip en je bent dat probleem kwijt.

thanks(Y), die rommel zat al een hele tijd in de weg.

Waarschuw beheerder
je kan geloof ik ook in het menu links een lijst krijgen van alle onderdelen van je project, daar kan je ze ook verwijderen.
Waarschuw beheerder
heb het gevonden, staat bij current projects en dan automations. :)

Waarschuw beheerder
http://www.native-instruments.com/en/specials/high-octane-holidays/

gratis plugin van NI

Artiest 3ckus
Waarschuw beheerder
Een vraag.

Ik heb een hoge toon (piep) door mijn track lopen. Die je vooral hoort bij rustige stukken, waarschijnlijk van een plug-in.
Maar wanneer ik alles op stil zet, of zelfs op pauze blijft de toon hoorbaar. Pas wanneer ik mijn master op 0 zet is de toon weg..

Iemand een idee hoe ik die toon weg kan krijgen?
laatste aanpassing
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
Kijk eens of je erachter kan komen van welke plugin het komt: check door welke mixer track het heen gaat, of kijk welke plugins je kan uitzetten (in de sequencer) zonder dat het geluid weggaat

Waarschuw beheerder
Oke ik weet welke plug-in het is. Het gaat om sylenth1. Wanneer ik van alles probeer bij channel settings helpt dat niet, ook niet bij 'time'.

-EDIT-

Ik weet niet waarom maar wanneer ik 'mode' aanzet lijkt het probleem nu weg te zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 november 2013 om 23:53:
En naar mijn mening maakt het niet uit met wat je werkt

Waarschuw beheerder
Sinds een paar dagen een klein probleempje.. normaal als ik in mn playlist iets afspeel en ik druk op spatie om te stoppen met afspelen en daarna weer opnieuw op spatie om verder te spelen, speelt ie verder vanaf het punt waar ik gestopt ben.. maar hij begint nu vanaf het begin :| heeeel irritant!
Artiest {SHOWLIST artist 48555, 55776}
Waarschuw beheerder
donateur
uhm. ja dat is bij mij ook,, voor mijn idee is dat altijd al zo geweest,, voor zo ver ik weet kan je met die oranje metertjes aangeven waar je wil afspelen en dat blijft die vanaf dat punt doen. Als dat bij jou eerst niet was, dan is er een instelling waar ik nog niet van wist :)

Waarschuw beheerder
Bij je playlist bovenin waar de tijd staat dubbelklikken waar je wilt dat hij begint na het stoppen. Dan kom er een vierkantje met een pijltje en daar stopt hij dan telkens

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ensorceler op vrijdag 3 januari 2014 om 14:37:
Sinds een paar dagen een klein probleempje.. normaal als ik in mn playlist iets afspeel en ik druk op spatie om te stoppen met afspelen en daarna weer opnieuw op spatie om verder te spelen, speelt ie verder vanaf het punt waar ik gestopt ben.. maar hij begint nu vanaf het begin :| heeeel irritant!

ik weet ook niet anders dat fl dit altijd al doet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardbouncer op vrijdag 3 januari 2014 om 16:45:
uhm. ja dat is bij mij ook,, voor mijn idee is dat altijd al zo geweest,, voor zo ver ik weet kan je met die oranje metertjes aangeven waar je wil afspelen en dat blijft die vanaf dat punt doen. Als dat bij jou eerst niet was, dan is er een instelling waar ik nog niet van wist :)

ouwere versies van fl deden dit nog niet..

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 januari 2014 om 17:58:
Bij je playlist bovenin waar de tijd staat dubbelklikken waar je wilt dat hij begint na het stoppen. Dan kom er een vierkantje met een pijltje en daar stopt hij dan telkens

niet meer dus... hij begint ineens gewoon std als ik stop met afspelen vanaf het begin :S

Waarschuw beheerder
Hmm. Bij mij wel.

Druk anders ff op f1 als je je playlist hebt geopend en zoek het op in de help.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Jo mense, vanaf na het weekend zal ik een tijdje niet inloggen op social media, ik ga me volledig concentreren op muziek en een ander project van me... enige tips qua plugins en tutorials?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ensorceler op vrijdag 3 januari 2014 om 19:45:
niet meer dus... hij begint ineens gewoon std als ik stop met afspelen vanaf het begin :S

Sorry, had in me hoofd nog de oude FL studio. Ik werk hier met de laatste versie:

Klik waar je wilt beginnen in je playlist. Dan gaat het oranje driehoekje naar dat punt. als je hem dan afspeelt zou er een grijs driehoekje moeten staan waar je bent begonnen. Als je dan weer op stop drukt, dan gaat ie terug naar dat punt. Bij mij dan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ensorceler op vrijdag 3 januari 2014 om 19:45:

Dat begin je zeker te missen sinds je cubase hebt geprobeert? :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op zaterdag 4 januari 2014 om 13:55:
Dat begin je zeker te missen sinds je cubase hebt geprobeert? :P

zijn er dingen aan cubase die je kan missen dan? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 4 januari 2014 om 13:52:
Klik waar je wilt beginnen in je playlist. Dan gaat het oranje driehoekje naar dat punt. als je hem dan afspeelt zou er een grijs driehoekje moeten staan waar je bent begonnen. Als je dan weer op stop drukt, dan gaat ie terug naar dat punt. Bij mij dan.

Haha, gast.. je hoeft me niet te vertellen hoe het hoort te zijn :) dat weet ik wel, vertel me liever hoe ik het weer krijg zoals het was! :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ensorceler op zaterdag 4 januari 2014 om 15:18:
Haha, gast.. je hoeft me niet te vertellen hoe het hoort te zijn

:lol: sorry :D Eeehm, de-install / install hahaha

Artiest Natrion
Waarschuw beheerder
Windows opnieuw installeren
Waarschuw beheerder
Oké, thnx voor de tip man (Y)

Waarschuw beheerder
Door de pitch te verhogen

Waarschuw beheerder
Awjis, computer music 200 met gratis cakewalk rapture synth
Waarschuw beheerder
Ok dit is kut en ik denk dat het wel verholpen kan worden.

Ik leg uit !

Ik heb een elle lange MP3 file (film) en ik cut met mijn Adobe Audition een stukkie er uit.
Dan render ik dat stukkie tot een wav file en bewerk ik het in mijn FL.

Mijn FL staat op 130 BPM als ik het open. Ik add een Granulizer en ik load mijn wav file up. Dan doe ik hier en daar wat effectjes + compressie + EQ tot ik bekom wat ik wil. Dat sla ik dan opnieuw op in een wav file.

Nu komt het.

Ik open mijn ander project dat op 220 BPM staat en load daar men bewerkte wav file up. Wat gebeurt er nu, ik hoor mijn file niet zoals ik het wil. Ik hoor het versnelt :s

Dat komt wss omdat ik het eerst bewerkte in FL op 130 BPM
Maar nu wil ik dat gebruiken in men 220 BPM project ...

Hoe of waar moet ik iets veranderen in men 220 BPM project ?
Waarschuw beheerder
de "time" stretchknop dichtdraaien.
Waarschuw beheerder
Dacht ook is te gaan kutten met FL10, maar blijkt dus dat ik toch een gare versie heb, dacht dat die gekraakt was. Als ik een project op sla kan je hem niet weder openen, moet je je product registreren, iemand idee hoe te omzeilen (op kopen na ;))

Waarschuw beheerder
heb nooit meer crashes sinds ik hem heb gekocht. Maar ik zou zoeken naar een nieuwe install
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SkitzOvlisS op maandag 27 januari 2014 om 01:29:

Yoo thanks, ik ga er zo dadelijk ff naar opzoek.
iig al mercikes voor de support !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SkitzOvlisS op maandag 27 januari 2014 om 01:29:

Ok, dit komt erg noobisch over (kut FL 11)

[img width=1024 height=576]https://album.partyflock.nl/83845726_3836953888.jpg[/img]

" waar is die stretch knop dang " ? :bloos:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op maandag 27 januari 2014 om 16:06:
Dacht ook is te gaan kutten met FL10, maar blijkt dus dat ik toch een gare versie heb, dacht dat die gekraakt was. Als ik een project op sla kan je hem niet weder openen, moet je je product registreren, iemand idee hoe te omzeilen (op kopen na ;))

Welke heb je dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op maandag 27 januari 2014 om 18:48:
" waar is die stretch knop dang " ? :bloos:

blinde kip.... :P

Time streching 3de knopje naast het vakje waar auto staat.......