Partyflock

Forumonderwerp · 648048
35 volgers · 167825x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
Ik dacht dat die er al was maar kon hem niet vinden met search dus bij deze.

Ik heb fruity 4.0

en heb de volgende vragen..

Ik wil een stem met granulizer van langzaam steeds sneller laten gaan tot het een toon wordt en dan die pitchen etc alleen ik kan volgens mij niet die knop laten bewegen zodat het stukje stem steeds sneller gaat...? Is het mogenlijk om de knoppen van granulizer netzoals bij VST's te laten bewegen?

&

Ik zoek nog steeds de mogenlijk heid om paterns op verschillende snelheid te laten lopen of dat de snelheid van een patern toeneemt etc.

Waarschuw beheerder
ja maar toch, ga dat lekker bij pa en ma op de bank doen, ipv bij ons haha
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 augustus 2013 om 08:48:
ja maar toch, ga dat lekker bij pa en ma op de bank doen, ipv bij ons haha

aaah gossie.
Waarschuw beheerder
we weten iig van jannus doet bij pa en ma op de bank.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op zaterdag 3 augustus 2013 om 17:36:
Aai over de bol voor jannie, lieffffff <3

moest is weten wat ik met jouw ma thuis op de bank doe :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 augustus 2013 om 09:08:
moest is weten wat ik met jouw ma thuis op de bank doe :p

:O

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb een pentium 133mmx en 32mb geheugen kan ik Fruitigloops nu wel aan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wie wil er voor mij ghost producten?

Waarschuw beheerder
Ik heb gehoord dat g-spot wel gewillig is :)

Waarschuw beheerder
Zou ik helemaal niet erg vinden! :lol: zeker zijn oude tracks zijn wel tof. En zeker die met DJ José.

Back to the middelbare school

Waarschuw beheerder
En die van dj jean en tiesto :P

Waarschuw beheerder
hehe die zeker ook ja.

Ook een goede: barthezz :lol: reden dat je die tracks niet meer hoort is omdat hij een rechtzaak omtrent die naam heeft verloren. zonde.
Waarschuw beheerder
We zijn ook allemaal t zelfde begonnen he............... :P Gekkeng tiesto

Waarschuw beheerder
Ja hehe. Ik ben begonnen op mijn 16e of zo :lol: altijd maar een beetje klooien. Pas de laatste jaren serieus.
Artiest Phaeton
Waarschuw beheerder
Ik heb op m'n ouwe laptop nog wat oude projecten terug gevonden, nu zit er 1 bij waar ik al vrij ver mee was en nog wel verder mee wil.
Nu heb ik et volgende probleem :

Halverwege et liedje zijn de patterns donker gemarkeerd en speelt Fl deze niet meer af, iemand enig idee hoe ik dat ongedaan krijg?
Waarschuw beheerder
Ja waarschijnlijk zijn ze dan gemute ?

Check ff op dat spoor of je lampje uit staat links
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op woensdag 14 augustus 2013 om 14:13:
Ja waarschijnlijk zijn ze dan gemute ?

Check ff op dat spoor of je lampje uit staat links

:yes: _0_
Waarschuw beheerder
Soms kunnen die kleine dingetjes echt zo frustrerend zijn :lol:
Waarschuw beheerder
ja idd, had er ook nie aangedacht eerlijk gezegd :x
thanx man!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben een beetje aan het pielen met het trackje hieronder, maar ik krijg de clap en kick niet HQ ofzo. Op de een of andere manier blijven ze heel dof of gaar klinken naar mijn idee. Heb al een reverb op de clap gegooid maar weet niet of dat dé manier is? Iemand idee?

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb een heel gek probleem, tot nu toe in iedere versie van FL. Ik gebruik een aardige hoeveelheid automation clips, en soms verwijder ik eentje, omdat ik bijvoorbeeld het beoogde effect via een andere parameter doe. Soms is het gevolg dat, alhoewel de automation clip al verwijderd is, de parameter toch doorloopt op die automation :VAAG:

De link tussen clip en sample/instrument verwijderen, voor de automation clip zelf bied geen soelaas. Ook de parameter resetten werkt niet. Vergevorderde projecten raken hierdoor soms meer vervuild.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 augustus 2013 om 02:24:
De link tussen clip en sample/instrument verwijderen, voor de automation clip zelf bied geen soelaas. Ook de parameter resetten werkt niet. Vergevorderde projecten raken hierdoor soms meer vervuild.

Probeer eens op die parameter als je hem toch niet meer automaat rechtermuisknop op de parameter -> Init song with this position
Waarschuw beheerder
Of in je pattern sectie, onderaan op automations klikken en dan de automation in je pattern verwijderen, dat helpt bij mij altijd
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op zondag 18 augustus 2013 om 02:13:
Eq ? beetje boosten in het midden, onder 100hz cutten?

Tis redelijk gelukt nu volgens mij.. Heb de 'vernieuwde' versie er nu staan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hawaiiaan op zondag 18 augustus 2013 om 03:44:
Tis redelijk gelukt nu volgens mij.. Heb de 'vernieuwde' versie er nu staan.

Imo is je clap wat te clean 8) Zou een andere, wat meer agressievere gebruiken. Maar naast dat :jaja: Good :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op zondag 18 augustus 2013 om 02:28:
Probeer eens op die parameter als je hem toch niet meer automaat rechtermuisknop op de parameter -> Init song with this position

Ik ga is kijken of dat lukt.
Artiest {SHOWLIST artist 90830, 98185}
Waarschuw beheerder
ik heb fl studio 11,maar ik kan nergens mijn bpm verhogen of verlagen,het staat niet bovenin,waar het normaal hoort te staan
Waarschuw beheerder
donateur
.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Als je met je rechter muisknop op dat grijze gebied waar die counter hoort te staan drukt, kan je dan een 'Time Panel' aan- of uitvinken? Zo kan je normaal gesproken al die losse onderdelen bovenin laten verdwijnen of naar boven halen.

Edit: Transport Panel moet je hebben. Surry!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hawaiiaan op zondag 18 augustus 2013 om 20:20:
Als je met je rechter muisknop op dat grijze gebied waar die counter hoort te staan drukt, kan je dan een 'Time Panel' aan- of uitvinken? Zo kan je normaal gesproken al die losse onderdelen bovenin laten verdwijnen of naar boven halen.

Edit: Transport Panel moet je hebben. Surry!

toppie,is gelukt,thanks :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 augustus 2013 om 16:42:
Ik ga is kijken of dat lukt.

Is het gelukt ?

Waarschuw beheerder
Ik heb dat probleem van bubba ook wel is maar meestal verwijder ik dan de complete automation clip in de pattern lijst en begin opnieuw

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 augustus 2013 om 23:11:
Ik heb dat probleem van bubba ook wel is maar meestal verwijder ik dan de complete automation clip in de pattern lijst en begin opnieuw

Ik heb een keer alles uit mijn project verwijderd, en die shit kwam gewoon terug :VAAG:
Een keertje moest ik een mixerkanaal buiten gebruik stellen, de andere keren was mijn project gewoon verneukt.

Uitspraak van Mario // Hard-Tex op maandag 19 augustus 2013 om 13:55:
Is het gelukt ?

Ik weet nog niet, ben nog steeds bezig met dezelfde track. Kan niet stoppen je kent t wel denk k :D
Daarnaast ga ik ff ableton in komende dagen. Heb zo'n mini tv aandrukbaar ding en er zit nu een programma waarmee ik praktisch ableton kan besturen.
laatste aanpassing

Artiest Natrion
Waarschuw beheerder
Pfff, effe kijken of iemand anders dit ook al mee heeft gemaakt en weet hoe het op te lossen is:

Ik heb net een nieuwe pc, FL opnieuw geinstalleerd etc... Alles werkte prima tot ik op een gegeven moment wou saven... Als .flp file wil die wel opslaan, maar ik sla altijd op naar .zip, en op dat moment krijg ik een melding dat ie de .flp in die zip niet kan saven en gaat ie verder met het saven van de zip... waar ik dus geen fuck aan heb als ie de .flp erin niet ook update :/
Krijg dus een pop-upje met "could not save to the file untitled.flp"... Nog nooit eerder gehad... Iemand?
Waarschuw beheerder
Zou die toch gewoon meteen moet opslaan ook zo, als je hem als zipped opslaat. En als je andere naam geeft ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op woensdag 21 augustus 2013 om 01:28:
Zou die toch gewoon meteen moet opslaan ook zo, als je hem als zipped opslaat. En als je andere naam geeft ?

Zelfde probleem, zelfs als ik een geheel nieuw project pak waar niks in staat en ik 'm als zip op wil slaan geeft ie nog die fout.
Waarschuw beheerder
Curious, nog nooit mee gemaakt, welke versie gebruik je ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op woensdag 21 augustus 2013 om 01:49:
Curious, nog nooit mee gemaakt, welke versie gebruik je ?

9 XXL... wel gecrackt, maar nooit eerder dit probleem mee gehad op me vorige pc :P Geeft ook gewoon aan dat ie XXL is, geen demo.
Waarschuw beheerder
Misschien updaten, wellicht zou je dat kunnen proberen.. Ik gebruik ook gekraakte shit, maar echt nog nooit last van gehad.

Waarschuw beheerder
Pfff, heb het uiteindelijk maar gewoon opgelost door FL11 te downloaden :lol:
Rare was dat de installer die op me vorige pc en laptop nog gewoon werkte het nu niet meer deed... en ook een nieuwe die ik gedownload had had precies dezelfde kuur... Had daarom maar gewoon de complete FL 9 map van me laptop naar deze pc gekopieerd, misschien dat het daaraan lag, maar verder werkte die gewoon prima, zelfs de RegKey werkte gewoon...
Helaas was er op google ook vrijwel niets over dit probleem te vinden, maar een paar personen die dit ook hebben gehad en op die fora werd ook geen antwoord gegeven dat werkte :/
Maarja, heb in ieder geval nu weer een nieuwere versie, hopelijk hebben ze niet te veel veranderd :P En hopelijk is de soundengine ongeveer gelijk gebleven... Had bij het updaten van FL6 naar FL9 destijds al dat de tracks die ik in 6 had gemaakt opeens heel anders klonken in 9... Ben er nu nog niet over uit of dat hier ook het geval is, volgens mij wel een beetje maar kan het geloof ik wel nog vrij makkelijk terugmixen...
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Weetje wat me eigenlijk wel grappig lijkt. Ik vind het persoonlijk altijd wel vet om te zien hoe de track van andere mensen er in FL Studio uit ziet.
Ik heb toevallig vandaag een klein stukje drumnbass met een screenrecorder opgenomen en ff vlug geprobeerd zoveel mogelijk te laten zien. Weet niet of andere mensen de zin/tijd hebben om dit ook te doen, maar ik persoonlijk leer vaak best veel van dit soort filmpjes bij andere mensen.

Waarschijnlijk valt er bij die van mij niet veel te leren, maar ik plomp 'm hier toch lekker neer, #yolo.

Edit: automationclips doen niks in 't filmpje (op 1 na volgens mij). Heb die hele generator eruit geflikkerd maar automations vergeten weg te halen.

laatste aanpassing