Partyflock

Forumonderwerp · 648048
35 volgers · 168522x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
Ik dacht dat die er al was maar kon hem niet vinden met search dus bij deze.

Ik heb fruity 4.0

en heb de volgende vragen..

Ik wil een stem met granulizer van langzaam steeds sneller laten gaan tot het een toon wordt en dan die pitchen etc alleen ik kan volgens mij niet die knop laten bewegen zodat het stukje stem steeds sneller gaat...? Is het mogenlijk om de knoppen van granulizer netzoals bij VST's te laten bewegen?

&

Ik zoek nog steeds de mogenlijk heid om paterns op verschillende snelheid te laten lopen of dat de snelheid van een patern toeneemt etc.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 april 2013 om 20:37:
ik heb er meer last van dat ie een minuut na installen al jankt dat het geen legale versie is.

Moet je die code opnieuw invoeren.
Wat ik heb gemerkt is dat dit meestal gebeurt wanneer je dat programma (zelfs na deinstallatie) voor een tweede keer installeert.
Artiest {SHOWLIST artist 140061, 48145}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 april 2013 om 18:31:
Goeie, ik denk dat dit de oplossing is, en anders probeer ik je andere suggestie :)

Het is sowieso altijd aan te raden de extended versie van FL te gebruiken. Ook bij vst's kan dat een hoop verschil maken; vooral als je stevige vst's met een grote sample library draait. (zoals bijv. omnisphere of kontakt) :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MDK_2 op dinsdag 23 april 2013 om 20:41:
Het is sowieso altijd aan te raden de extended versie van FL te gebruiken. Ook bij vst's kan dat een hoop verschil maken; vooral als je stevige vst's met een grote sample library draait. (zoals bijv. omnisphere of kontakt) :)

Toevallig probeerde ik die versie een paar dagen geleden, maar vond het bijna op het tegenovergestelde lijken
Waarschuw beheerder
ik heb er meer last van dat ie een minuut na installen al jankt dat het geen legale versie is.

Microtonic 3 dudeee :O

Waarschuw beheerder
Dropbox hem dan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 april 2013 om 22:15:
Dropbox hem dan.

Waarschuw beheerder
Heb alleen geen dropbox :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 april 2013 om 22:15:
Dropbox hem dan.

Ja is goed, ff op me hdd kijken.
Waarschuw beheerder
Jaaaaaaa ik heb hem nog :D

Uploading......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik heb er meer last van dat ie een minuut na installen .

http://malaysiabay.org/torrent/7343606/Sonic_Charge_MicroTonic_3

NIEUWSTE zelf ff die files op de juisteng plek droppeng 4 hax
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik laat mij voorzien door mario. enne waar blijven die christy mack films, baklap.

Waarschuw beheerder
Zit er sowieso over te denken om fl studio en microtonic legaal te gaan doen. en sylenth.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 april 2013 om 09:19:
Zit er sowieso over te denken om fl studio en microtonic legaal te gaan doen. en sylenth.

[img width=225 height=225 cacheid=001595560030f4c45b88bbb41a02db5dbf]https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTaXKT1XnoD1eYe6HN91qB58asxZX7mSJUlZDIs8FLDNDywd-nH[/img]
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 april 2013 om 09:18:
Ik laat mij voorzien door mario. enne waar blijven die christy mack films, baklap.

Als het versie 3 is zit je goed.
Ik zou alleen legale shit nemen als je geld verdient met je producties of je moet geld over hebben.

Als ik die shit zou kopen zou 300+100+150 zijn oid...... das bijna 500 euro aan wat software, zou ik alleen doen als er geen alternatieven waren
Moeten ze maar oprotten met die overpriced prijzen.

Maja, als je Afrojack bent ofso en je verdient ff 70.000 met 1 pauper optreden mag het ook wel wat kosten allemaal, zo denken ze er dus over heh..
Ik heb dan zoiets van fuck it ik verdien geen reet met muziek dus waarom betalen voor plugins tenzij het fatsoenlijk geprijsd is zoals 20 euro. Ik ga nog liever dood dan 100 euro betalen voor enkel microtonic..... echt... zo goed is die software ook niet zitten veel fouten in zoals noise..

absurde BS prijzen! tief op :).

my 2 cents
Laat je niet naaien door woekerprijzen omdat het als doelgroep mensen heeft die 1000 euro per uur verdienen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
FlStudio 11 is uit! :)
Ook grafisch een update gehad. Ziet er allemaal iets gelikter uit nu.

Download linkje:
http://demodownload.image-line.com/flstudio/flstudio_11.exe

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 24 april 2013 om 10:15:
Als het versie 3 is zit je goed.
Ik zou alleen legale shit nemen als je geld verdient met je producties of je moet geld over hebben.

Als ik die shit zou kopen zou 300+100+150 zijn oid...... das bijna 500 euro aan wat software, zou ik alleen doen als er geen alternatieven waren
Moeten ze maar oprotten met die overpriced prijzen.

Maja, als je Afrojack bent ofso en je verdient ff 70.000 met 1 pauper optreden mag het ook wel wat kosten allemaal, zo denken ze er dus over heh..
Ik heb dan zoiets van fuck it ik verdien geen reet met muziek dus waarom betalen voor plugins tenzij het fatsoenlijk geprijsd is zoals 20 euro. Ik ga nog liever dood dan 100 euro betalen voor enkel microtonic..... echt... zo goed is die software ook niet zitten veel fouten in zoals noise..

absurde BS prijzen! tief op :).

my 2 cents

Er zijn voor elke dure plugin tig goedkopere of freeware plugins te vinden. Bovendien is FLStudio retegoedkoop als je ziet wat je er voor terugkrijgt. Volledige productiepakket incl. lifetime free updates.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 april 2013 om 09:18:

Ik heb nu een goeie van CastingCouch-X :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MDK_2 op woensdag 24 april 2013 om 10:40:
FlStudio 11 is uit! :)
Ook grafisch een update gehad. Ziet er allemaal iets gelikter uit nu.

Zo, ff wachten op de crack nog :9

Maar idd.. Het is spot goedkoop in vergelijking met andere daw's :D Alleen de uitgebreide versie (XXL) die kost echt veel money G :D

En de lifetime updates zijn idd wel chill, bij cubase mag je steeds weer een pak geld gaan bij leggen voor een update man :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op woensdag 24 april 2013 om 11:13:
Zo, ff wachten op de crack nog :9

Maar idd.. Het is spot goedkoop in vergelijking met andere daw's :D Alleen de uitgebreide versie (XXL) die kost echt veel money G :D

En de lifetime updates zijn idd wel chill, bij cubase mag je steeds weer een pak geld gaan bij leggen voor een update man :lol:

Ik kan het sowieso aanraden scheelt echt een hoop gedoe. Elke keer als er bugs gefixed zijn komt er weer een nieuwe (sub/beta) versie uit op hun forum. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MDK_2 op woensdag 24 april 2013 om 12:19:
Ik kan het sowieso aanraden scheelt echt een hoop gedoe. Elke keer als er bugs gefixed zijn komt er weer een nieuwe (sub/beta) versie uit op hun forum.

Dat vind ik eigenlijk al een reden genoeg om fl studio aan te schaffen :lol:

Ik gebruik over het algemeen toch alleen maar externe plugins en ik neem vaak hardware op. Dus de wat goedkopere versie zou goed genoeg moeten zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op woensdag 24 april 2013 om 11:13:
Zo, ff wachten op de crack nog

Maar idd.. Het is spot goedkoop in vergelijking met andere daw's Alleen de uitgebreide versie (XXL) die kost echt veel money G

En de lifetime updates zijn idd wel chill, bij cubase mag je steeds weer een pak geld gaan bij leggen voor een update man

Ja precies, en 1x 150 euro vind ik niet echt veel geld voor een hobby.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op woensdag 24 april 2013 om 13:01:
Dat vind ik eigenlijk al een reden genoeg om fl studio aan te schaffen :lol:

Ik gebruik over het algemeen toch alleen maar externe plugins en ik neem vaak hardware op. Dus de wat goedkopere versie zou goed genoeg moeten zijn.

Ik heb inderdaad ook gewoon de producer editie :) Zit genoeg standaard bij om een heel eind te komen en met extra plugins kun je helemaal alle kanten uit.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 april 2013 om 13:01:
Ja precies, en 1x 150 euro vind ik niet echt veel geld voor een hobby.

150 valt wel mee ja..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 24 april 2013 om 16:27:
150 valt wel mee ja..

Bij mij was ie tussen 150 en 200... was toen redelijk blut, maar wist dat ik ermee verder wilde. (2009) vandaar dat ik hem meteen heb aangeschaft destijds.. nog geen dag spijt van gehad.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 24 april 2013 om 16:27:
150 valt wel mee ja..

Ja is wel de producer edition. voor de signature bundel, wat voorheen de xxl versie was, betaal je 243. Ook geen bak geld of zo. Plus ze rekenen echt belachelijke kortingen door.
Als je op die shop kijkt zie je dat ze in die bundels kortingen geven van 400 a 800 euro. :')
Waarschuw beheerder
weet iemand misschien een tool of plugin zodat je van een controller een drum computer kan maken?
zou wel leuk zijn om een beetje mee te prullen:P

gevonden:facepalm:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Battery 3?

Waarschuw beheerder
fruity drum?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 27 april 2013 om 12:09:
Battery 3?

nee een standaard plugin :) misschien dat ik battery 3 wel ga ''aanschaffen'' ziet er goed uit. :)
Toch valt het me een beetje tegen, de bufferlengte is zolang dat de controller niet direct reageert maar als ik de bufferlengte korter maak dan slaat me peak meter op hol.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ein Stijn op zaterdag 27 april 2013 om 13:18:
nee een standaard plugin :) misschien dat ik battery 3 wel ga ''aanschaffen'' ziet er goed uit. :)
Toch valt het me een beetje tegen, de bufferlengte is zolang dat de controller niet direct reageert maar als ik de bufferlengte korter maak dan slaat me peak meter op hol.

Ik weet niet precies wat je probleem is of waar je mee werkt qua geluidskaart maar als je latencies echt kut zijn koop anders een Focusrite scarlett 2i2. hem em net 1 dag binnen
Mijn latencies zijn nu echt GONE

Als ik met bv een XFI (niet bedoeld voor producen) werk, dan moet ik em op 88ms zetten anders gekraak en shit en gezeik met die peak meter en eigenlijk alles tegelijk wat de soep in draait (N).
vergeet alleen niet ff nieuwste drivers te downloaden... in windows alles op 24bit/96khz studio zetten bij audioinstellingen
bij fruityloops zet je driver op de scarlet usb en niet op primair

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 27 april 2013 om 18:02:
koop anders een Focusrite scarlett 2i2.

een externe geluidskaart dus?
heb er wel over na zitten denken maar misschien dat ik in plaats daarvan een nieuwe cpu ga aanschaffen, dan is niet alleen me latency weg maar zou ik ook betere games kunnen spelen. Maar dan moet ik eerst ff uit gaan zoeken hoe en wat

dan moet ik em op 88ms zetten

bij mij staat ie ook rond de 90 :rot: maakt opsich niet zo veel uit maar met die midi controller is het gewoon kut.
Waarschuw beheerder
Als ik met bv een XFI (niet bedoeld voor producen) werk, dan moet ik em op 88ms zetten anders gekraak en shit en gezeik met die peak meter en eigenlijk alles tegelijk wat de soep in draait (N).
vergeet alleen niet ff nieuwste drivers te downloaden... in windows alles op 24bit/96khz studio zetten bij audioinstellingen
bij fruityloops zet je driver op de scarlet usb en niet op primair

Je kan trouwens om te produceren gewoon je settings op 16bit (of evt 24 bit) /44.100 hz zetten. En sowieso altijd een asio driver gebruiken. Als je geluidsinterface die zelfs niet heeft gewoon asio4all.
Op die manier kun je al een hoop verbeteren wat betreft je latency.

Zolang je bij het renderen je settings maar hoog hebt staan. (512 point sinc) / 24 bit int.
32 bit floating point is ook mogelijk, beter zelfs als je hem laat masteren maar niet elke software kan daarmee overweg. (zoals oa logic).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PluizeMuizert op zaterdag 27 april 2013 om 17:42:
ow, en?

Ja wel vet, nog ff e.e.a uitzoeken, oa die performance mode, maar dat komt wel,
had al heel snel met een nieuwe drum plugin een leuke beuk kick, heb er effe een filmpje van gemaakt

Waarschuw beheerder
hoe maak jij het filmpje zo dat er je ook geluid opneemt? ben ik wel benieuwd naar, mij is het nog niet gelukt.
Waarschuw beheerder
asio uit. primaire geluidskaart kiezen en in de capture software dus ook je stereo mix, of hoe die ook wordt aangegeven kiezen.
ik gebruik Recordzilla.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van MDK_2 op zondag 28 april 2013 om 14:11:
Je kan trouwens om te produceren gewoon je settings op 16bit (of evt 24 bit) /44.100 hz zetten. En sowieso altijd een asio driver gebruiken. Als je geluidsinterface die zelfs niet heeft gewoon asio4all.
Op die manier kun je al een hoop verbeteren wat betreft je latency.

Zolang je bij het renderen je settings maar hoog hebt staan. (512 point sinc) / 24 bit int.
32 bit floating point is ook mogelijk, beter zelfs als je hem laat masteren maar niet elke software kan daarmee overweg. (zoals oa logic).

nee, ik bedoel in windows de settings op maximum .... idd als je in FL boven 44khz gaat stopt alles er abrupt mee...al het geluid foetsie.

Asio geprobeerd, maar loopt te clippen. Ik werk nu gewoon met de Focusrite driver uit maart 2013.
Renderen pak ik altijd gewoon de maximum kwaliteit voor zoverre ik denk dat dat dat is...... 512bit en alles max.
Ik backup mijn projecten gewoon en ik save zelf als mp3 .. mocht er ooit verder wat mee gebeuren idd wav.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 28 april 2013 om 17:06:
Asio geprobeerd, maar loopt te clippen. Ik werk nu gewoon met de Focusrite driver zonder latencies.
Renderen pak ik altijd gewoon de maximum kwaliteit voor zoverre ik denk dat dat dat is...... 512bit en alles max.
Ik backup mijn projecten gewoon en ik save zelf als mp3 .. mocht er ooit wat mee gebeuren idd wav

Bij asio moet je dan even spelen met de buffer settings van de asio drivers, dan zou hij niet meer moeten clippen. :)
Asio is eigenlijk een must bij het produceren omdat je daarbij Windows voorbij gaat, de software bestuurd dan rechtstreeks de geluidsinterface.
Dit zorgt voor een betere latency.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van MDK_2 op zondag 28 april 2013 om 17:13:
Bij asio moet je dan even spelen met de buffer settings van de asio drivers, dan zou hij niet meer moeten clippen. :)
Asio is eigenlijk een must bij het produceren omdat je daarbij Windows voorbij gaat, de software bestuurd dan rechtstreeks de geluidsinterface.
Dit zorgt voor een betere latency.

Scarlet doet hetzelfde ik kan alleen binnen FL geluid krijgen als ik dat programma open en verder niet meer in windows. Dus bij 1 bron.
Ik had ook met die Asio drivers gespeeld. Dat werkt alleen goed met een andere geluidskaart (xfi kaartje oid), want het werkt niet fijn met die scarlett.

Die scarlett drivers nemen dus de asio over, principe ziet er hetzelfde uit ook alle metertjes draaien dan soepel wat je niet hebt via een ''primaire driver''
Dus dat doen ze goed drivers maken bij Scarlett (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 28 april 2013 om 17:24:
Scarlet doet hetzelfde ik kan alleen binnen FL geluid krijgen als ik dat programma open en verder niet meer in windows. Dus bij 1 bron.
Ik had ook met die Asio drivers gespeeld. Dat werkt alleen goed met een andere geluidskaart (xfi kaartje oid), want het werkt niet fijn met die scarlett.

Die scarlett drivers nemen dus de asio over, principe ziet er hetzelfde uit ook alle metertjes draaien dan soepel wat je niet hebt via een ''primaire driver''
Dus dat doen ze goed drivers maken bij Scarlett (Y)

Dat van 1 bron zou juist niet moeten bij goede drivers. Of dat komt wellicht omdat je je sample rate in FL anders hebt staan dan in windows zelf. Werkt asio4all ook niet bij je?

Voor mij zou dat niet te doen zijn in ieder geval omdat ik toch wel regelmatig tracks moet referencen in winamp, wmp of via youtube wanneer ik een ghostproducer project doe :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van MDK_2 op zondag 28 april 2013 om 17:57:
Voor mij zou dat niet te doen zijn in ieder geval omdat ik toch wel regelmatig tracks moet referencen in winamp, wmp of via youtube wanneer ik een ghostproducer project doe :)

Dat gaat idd niet werken :). (van alles tegelijk)
Maar ik vind alles prima zo, werk of in FL of niet.......... ik kan altijd nog op primair overgaan. Zit je alleen met latencies die je weer handmatig moet afstellen.
Heb nu iig geen problemen met iets, ben tevreden zo
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ein Stijn op zondag 28 april 2013 om 14:03:
heb er wel over na zitten denken maar misschien dat ik in plaats daarvan een nieuwe cpu ga aanschaffe

CPU is altijd handig
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jouw avatar :roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
lol
Waarschuw beheerder
Hey dude, volgens mij ken ik je nog van een paar jaar geleden :P Arnold ofzo was t toch ?

Heb een tijdje zitten kletsen met je toen, je was ineens poef weg :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
fl studio 11 ook maar geinstalleerd. geen groot succes. crasht telkens, terug naar 10 dan maar.
Artiest Manic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 april 2013 om 17:10:
fl studio 11 ook maar geinstalleerd. geen groot succes. crasht telkens

Hier werkt ie perfect hoor!