Partyflock

Forumonderwerp · 647995
- Scot Project, DE
- Marco Remus, DE
- DJ Energy vs. Tatana, CH
- Deepack, NL
- Chris Liebing, DE
- Gizmo, NL
- Lady Tom, CH
- Straight On DJ Team, NL
- Igor S, IT
- Miss Djax, NL
- SHOKK vs. Flutlicht, DE
- Charly Lownoise, NL
- Darkraver, NL
- Hardheadz DJ Team, NL
- DJ Dean, DE
- DJ Yves, BE vs. Lady X, NL
- Cristian Varela, ES
- Buzz Fuzz, NL
- Max Savietto, IT
- Ben Sims, UK
- Alpha Twins, NL
- Outblast, NL
- Gary D, DE
- Franky Jones, BE
- Lars Klein, DE
- Bas & Ram, NL
- Sunny D, NL
- Bass D & King Matthew, NL
- Justin Berkovi (live), UK
- Mark E.G., UK
- Beholder & Balistic, NL
- Xanno Gallois vs. D-Jay-Alias, NL
- Technoboy, IT

:Kwijl:

I'm There :bounce:
Meteen ff toevoegen aan de agenda jongens!! ;P :bounce:
Ben de enige die Dana mist zie ik wel.
Ik mis Dana niet. Maar wel Mondello en Activator. Na zo'n gruwelijke set van Activator op Defqon gun je hem tog ook meer. :bounce:
Artiest Magic
cris liebing,Deepack,DJ Dean,Charly Lownoise,Gary D en Beholder & Balistic :kwijl:
dat wordt echt een feest om niet te missen :bounce:

quote: hopelijk krijgt de techno een fatsoenlijke zaal, dan vermaak ik me daar prima!

Bestaan er dan fatsoenlijke zalen in de Rai? Vond het geluid met shockers dit jaar in ieder geval veel te zacht. En om over de ligging maar niks te zeggen. Kwartier aan het lopen van zaal 1 naar 2 en dan via 3 (omdat het éénrichtingsverkeer is) weer terug

Dit feestje gaat helemaal goedkomen met deze vette line-up!!

Ik ben zeker van de partij!!!

NITROX ja idd :D faat me een lichtje branden was met shockers inderdaad.. maar met hardbase had je ook maar 1 richting.. was zeker ook rai :S

Ziet er leuk uit;P
Kwartier aan het lopen van zaal 1 naar 2 en dan via 3 (omdat het éénrichtingsverkeer is)

Ze moeten wel, je had t de 2e editie niet willen zien :S, te volle gangen en dan vooral die ene met dat glas, helemaal beslagen, eng!!

Dat eenrichtingsverkeer hoeft ook helemaal geen probleem te zijn F*ck It. Maar die stukken tusssen die zalen zijn gewoon zoooo lang is gewoon kut. En dan heb je ook nog 1 stuk waar het heel erg smal is. Heb ik dit jaar kwartier staan wachten omdat gvd helemaal niemand doorliep. Voor mij dus geen rai meer!!
Dat was al met shockers. Maar dan moet je ook niet zo vaak heen en weer lopen :p
Line-up ziet er prima uit, oldschool is wel een beetje standaard. Verder hadden Mondello en Zany er in de hardstyle zaal nog wel bij mogen staan....

In de hardtrance mis ik Marc la Cruz. Wat zette deze man op Defqon1 een heerlijke set neer...

Wordt zeker wel een (y) feestje!
laatste aanpassing
2 Beuqen: goede tip ;P
Dat doen Jonas en de rest bij Q-dance tog weer netjes, voor ieder wat wils :D. Remus en Ben Sims zijn mijn aanraders!

Techno lineup is indedrdaad niet zo denderend.

En marco remus pffff niet echt mijn favo techno stijl een beetje te hard en.

Kzal nog wel kijken of ik erbij ben mochten er veel bekenden gaan en er is niet beters die avond en me geld doet ook leuk mee dan ben ik erbij.
Als ze het maar niet zoals bij IC doen, zaal 4 (waar Luna draaide) veel te zacht :S geluid. De boxen hadden iets meer naar achteren moeten hangen en iig wel de grootste zalen gebruiken -> Ik heb ruimte nodig om te :bounce:
laatste aanpassing
:/ he, jou ken ik....