Partyflock

Forumonderwerp · 647878
3111x bekeken
Waarschuw beheerder
Hey ya'll!

Een maat van mij had het er laatst over dat je je tegenwoordig kan laten bespuiten met 1 of ander goedje waardoor je echt mega bruin wordt! Je gaat zeg maar 2x 8 seconden onder een soort douchen en 10 uur later ben je echt Poepi bruin! Het blijft ongeveer een week echt goed zichtbaar...

Nah ik heb er dus nog nooit verder over gehoord, maar wat voorn spul is dat dan wel niet?! ik bedoel volgens mij wordt je huid gewoon ff weg geteerd ofzo weet je...

kost trouwens iets van 33 euro ofzo zei die :S ook best duur...

nah jah reacties grg
Waarschuw beheerder
donateur
huh nog nooit van gehoort, soort van modderdouche ofzo ? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Het schijnt absoluut niet schadelijk te zijn :)

Weet niet meer hoe het heet :/

Momenteel kan het alleen nog maar ergens in A'dam :yes:

Waarschuw beheerder
ja dat klopt gezien op tv, je bent alleen wel 1,5 uur nat daarna, misschien ook wel fijn :D! ik weet niet wat t precies kost ik dacht 25 of 30 euro! het kan in nederland alleen pas in a'dam.

Waarschuw beheerder
donateur
jaaa dat stond ook in een aantal tijdschriften!
dan word je gewoon besproeid met zelfbruiner, maar op zo'n manier dat je geen vlekken of oranje uitslag ofzo krijgt.
is dus niet schadelijk voor je huid :)
ik zou het zelf ook wel willen proberen, maar om er nou helemaal naar amsterdam voor te gaan :S

Waarschuw beheerder
me meisie had dat gedan en was 15 euro kwijt. en bruin niet normaal
Waarschuw beheerder
donateur
sommige mensen gaan er voor naar een ander land

tja dan lijkt me amsterdam niet zo ver !
Waarschuw beheerder
Ik gagewoon lekker onder de zonnebank.. muziek op de achtergron en tukke maar (Y) :D

Waarschuw beheerder
donateur
Voor 40 euro schijt ik je wel bruin! (y)?

Waarschuw beheerder
Ja klopt is niet schadelijk!
Wel gezonder als zonnebank, en ideaal voor beroemdheden!
Want die willen allemaal mooi bruin zijn, maar als ze teveel onder de zonnebank gaan krijgen ze rimpels enzo.
Waarschuw beheerder
heb er wel van gehoord, maar vind de zonnebank te relaxed om nog ooit iets anders te doen

Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat de kleur bruin niet zo mooi zal zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me niet echt mooi, van spierwit (zoals ik) naar hardstikke bruin! Das toch ook niet natuurlijk?

Maar ik vind 33 pleuro's in deze tijd echt niet duur!
Waarschuw beheerder
kheb ut gehoord.. een vriend van muh.. zuh vader wilt zo'n zaak openen..

tis niet duur.. 33 euro.. tis effectief..
normale zonnebank= 10 euro voor 16 minuten.. en niet altijd resultaat..

Waarschuw beheerder
Zie er toch niet uit joh! van één of andere dag ineens heel bruin....

Krijg je alleen maar reacties van: ''onder de zonnebank in slaap gevallen ofzo!!"
Waarschuw beheerder
Aangezien ik zelf bijna niet bruin word, ben ik expert op het gebied van zelfbruinen. Het grootste nadeel ervan, vind ik, dat het er niet mooi geleidelijk afgaat. Dus na een week, krijg witte plekken.

Waarschuw beheerder
www.i-tan.nl
Het blijkt echt geweldig te zijn, en als je zonnebankt erbij blijft t langer en word je nog sneller bruin...
Ga t als t goed is morgen proberen, dus zal wel ff laten weten of t werkt :P
Waarschuw beheerder
donateur
K heb dr wel eens van gehoord, is misschien wel wat voor mij, k ben altijd zo wit. Ik neem ook nooit de tijd voor een zonnebank:S

Waarschuw beheerder
donateur
Dat stond in de krant...

Bruine feestdagen in 6 seconden
Door Annelies Vlaanderen

Woensdag 10 december 2003 - ‘Tjonge zeg, jij bent wél bruin geworden in de Algarve. En dat voor december!“ De waarheid gelooft niemand. Het tintje is pas daags na terugkomst verkregen. In zes seconden. Min of meer dan. Leuk idee voor de feestdagen, als je niet meteen een zonnetrip op het zuidelijk halfrond voor de boeg hebt.

„Het gaat hier om een Amerikaanse uitvinding uit 2001 die nu naar Europa is overgewaaid, de Instant Tan bruiningscabine. De werkwijze is simpel, het resultaat snel: je stapt onder een douche die gedurende zes tot acht seconden in plaats van water een soort fijne mist op je neer laat dalen waar het bruiningsmiddel dha in zit. Wel even swingen, anders krijg je geen egale karamelkleur. Nog een halve minuut drogen onder een blower en klaar is Kees. Binnen maximaal zes uur ben je goudbruin. En dat blijf je ongeveer een week, als je tenminste niet fanatiek gaat sporten (lzweten), zwemmen (chloor) of onder hoge temperaturen gaat baden of douchen. Het nepbruin is dan met de noorderzon vertrokken. Verbied jezelf ook ‘s nachts te transpireren, want daar krijg je bruine lakens van.

Meteen rijst natuurlijk de vraag of zoiets nou niet heel gevaarlijk is voor de huid. Met andere woorden: dha, wat is dat eigenlijk? Het staat voor dihydroxy-aceton en is een extract uit rietsuiker. Het dha reageert met de opperlaag van de huid, maar dringt er niet in door. Het zit in meerdere zelfbruiners, maar nadeel daarvan is dat je die heel moeilijk egaal op je huid gesmeerd krijgt. Navraag bij lichtfysicus drs. H. van Weelden van het Universitair Medisch Centrum (UMC) Utrecht leert dat het ‘relatief onschuldig’ is. Niet gevaarlijk, dus. „Maar de een reageert er anders op dan de ander“, voegt hij er veiligheidshalve aan toe.

Voor Pauline van Lent van Schoonheidsinsituut Pauline in Essen gaf eigenlijk een ander voordeel van de Instant Tan de doorslag om zo'n bruiningscabine voor het lieve sommetje van ruim 50.000 euro aan te schaffen ten behoeve van haar klanten.

„Ik zit nu twintig jaar in de cosmeticabrance. Steeds heb ik mijn klanten gewaarschuwd: ‘Blijf uit de zon’! Zonnen veroudert je huid! Nu kan ik ze eindelijk iets aanbieden dat wél gezond is - nou ja, niet ongezond, bedoel ik.“ Zelf gebruikt ze al jaren een bruinsmeerseltje voor haar benen. „Eigenlijk is de Instant Tan-douche hetzelfde, maar dan zonder tubetje.“

Om een zo rimpelloos mogelijk bestaan te leiden, maken sterren als Jennifer Lopez en Penelope Cruz met veel geld en weinig tijd er dankbaar gebruik van. Scheelt toch weer een paar Botox-behandelingen.

O ja, wat kost het? Bij Pauline 30 euro per keer, en tot 1 januari twee maal voor 50 euro, „Dan zit de teint echt diep“, motiveert Van Lent. Zo'n tweede keer is sowieso aan te raden, want de Instant Swing moet je leren; anders zit je nog met pigmentvlekken in je hals.

Meer info: Schoonheidsinstuut Pauline, 00323 6635331 of http://www.instanttan.be

Bron: BN/deStem
Waarschuw beheerder
Ik hou het wel bij af en toe een zonnebankje. :) das ook lekker relaxed enzo.. ik val er ook altijd onder in slaap. Zo'n rare douche lijkt me heel wat anders..

Waarschuw beheerder
donateur
waarom zou je nu bruin willen zijn? doe mij maar een normaal tintje door de zon in de zomer dan er nu zo mega bruin bij lopen.. dat vind ik echt niet mooi! vooral zonnebank bruine meiden.. blegh dat ziet er zo fake uit.. maarja als je kanker wil gwoon doen! heb t op tv gezien hoe slecht het is, met speciale foto's toonden ze dat aan hoe beschadigt je huid er door is
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Denk niet dat ik het nodig heb.... Ben nu wel een bleekscheet...

Damn, dat valt me nu op op die foto hiernaast van mij hoe bruin ik toen was... Toen was ik net 2 dagen thuis van 3 weken Zuid-Frankrijk.. Waar zijn die tijden gebleven...

Waarschuw beheerder
Je kan het ook in Rotterdam doen is 25 euro ofzo, het is beter dan de zonnebank en je bent ook sneller klaar.

Wil het binnenkort ook gaan doen.

Waarschuw beheerder
je lijkt op jim carrey :)

Waarschuw beheerder
donateur
ja nu je t zegt.. verrek!

Waarschuw beheerder
donateur
Nou t lijkt me dus helemaal niets, de ene week ben je poepie bruin en de andere week is t eraf, of je moet wekelijks gaan, dure liefhebberij.

http://www.instanttan.be
=========================================
Die Belgen kunnen zeggen wat ze willen dat t niet slecht is e.d. , zag je jaren terug ook met die afslankpillen die ze daar verkochten.

Waarschuw beheerder
Idd 0o.merel.o0 lijkt me ook wel wat en je kan het idd in rdam doen voor 25 euries
Waarschuw beheerder
donateur
Lijkt me wel wat :p

Waarschuw beheerder
gister nog laten doen :)

k ben blij met het resultaat
:D

[img]http://www.angelfire.com/sports/Rik/Salou13.jpg[/img]
Artiest {SHOWLIST artist 1193, 45230, 47552, 7453}
Waarschuw beheerder
donateur
Mooie BH heb je daar dan
Waarschuw beheerder
Dit doen wij dus ook bij mij op me werk.
Je word inderdaad ondergespoten met een soort vloeibare make-up.
Is absoluut niet schadelijk voor je huid, allemaal op natuurlijke basis.
Blijft ongeveer 3 tot 4dgn zitten (ligt ook aan je huidtype),
laat je het binnen 72uur nog een x doen blijft het een week tot anderhalve week zitten.

(k)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:$

Waarschuw beheerder
Je wordt eigenlijk gewoon in een bak met koeieskijt geflikkerd ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Hier in Zoetermeer schijnt dat ook te kunnen ja. Misschien maares uitproberen van de week.

K heb dr net een filmpje van gezien. Ziet dr wel makkelijk uit.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Waarschuw beheerder
volgens mij een dure hobby nie?

Waarschuw beheerder
donateur
ben jij dit ook na dat sproeien, Charly ?
[img]http://www.angelfire.com/sports/Rik/Salou35.jpg[/img] ???

Waarschuw beheerder
ik ben niet blond, sorry

Waarschuw beheerder
Wat doet dat spul eigenlijk met je haar,ik neem aan als je het proces ondergaat onder die douche dat het overal komt ook op je hoofd dus je wordt goudblond ?
Duurt het dan ook een week voordat het uitgewassen is net als je huid of heeft het geen invloed op haar ?

Waarschuw beheerder
Heb vanmiddag om 13.30 een afspraak.! laat t wel ff weten..(K)

Waarschuw beheerder
Voor 40 euro schijt ik je wel bruin!

ik doe het voor 20 :)

Waarschuw beheerder
afspraken kunnen geregeld worden via pb.
Waarschuw beheerder
Damn 50% korting...

p.s. jij bent grappig! "ahum ahum"

Waarschuw beheerder
nou.! ben geweest..en het is echt wel goed hoor.! t is zo gebeurd en ben best bruin! |(K)
Artiest {SHOWLIST artist 38292, 49990}
Waarschuw beheerder
De originele heet Magic tan http://www.magictancorp.com
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het enige wat ik hiervan weet is dat het een keer in Live and Cooking is geweest, ben alleen helemaal vergeten hoe die zooi heette. Maar waarom zou je er midden in de winter zo enorm vies bruin bij willen lopen?

Waarschuw beheerder
donateur
Atomic Playboy--> Je krijgt een douche kapje op dus als het goed is doet het nix met je haar.
Waarschuw beheerder
Je kan natuurlijk ook die zooi gebruiken die bodybuilders op hun lijf smeren (en zwarte piet :) )
Ben je ook bruin, of het mooi is laat ik aan je eigen smaak over haha!
laatste aanpassing