hahaha anders ik wel
Waar kan ik me aanmelden???
Lul ongeveer 18 cm
Leetijd 23
Gewillig ja
behaard nee
relatie nee
Goede conditie ja
Goed gekeurd???
Leetijd 23
Gewillig ja
behaard nee
relatie nee
Goede conditie ja
Goed gekeurd???
Ik wacht het wel af....
Is goed
Meld ik me ook gezellie aan voor een wip met jullie twee..
Dan heb ik ook weinig indruk op je gemaakt vorige week... Je was toch ook op C4 in t aknaton?
ooh.. Nee idd ik ken jou nog van school
Jij was t vriendinnetje van aylin
is goed
en doet aylin ook mee?
Zoals ik al zei....ik hang hem niet in sletten als jullie....maar in die van een echte dame....zoals mijn vriendin...die weet wat stijl is!!!
En jullie willen lekkere kerels....hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha....ik moet ff lachen....hahahahahahHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAAAAAAAAAA....denk je echt dat er hier normale kerels op reageren...die kunnen wel betere wijven krijgen die geen soa's met zich mee dragen.....
...amen!!
En jullie willen lekkere kerels....hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha....ik moet ff lachen....hahahahahahHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAAAAAAAAAAA....denk je echt dat er hier normale kerels op reageren...die kunnen wel betere wijven krijgen die geen soa's met zich mee dragen.....
...amen!!
hahaha... ok.. maar zo erg is dat toch ook weer niet? Douchen hoor je trouwens minstens eenmaal per dag te doen!!!!
laatste aanpassing