Partyflock

Waarschuw beheerder
Heeft iemand die serie gevolgd op de bbc ?

Jezus wat een gekken in de wereld.

Wij maar zeuren als er een keer een paar tramhuisjes gesloopt worden.
in ieder land is het gekker dan in holland.

Bizartse was wel in Argentine. riverplate tegen bocca junior.
Zijn in de loop der jaren al 50 doden gevallen.

Lazio ook heel gek !!!

In polen staat de boel ook op stelten.

Wat een gerse serie was dat .

Waarschuw beheerder
MILL WALL DE GEKSTE

Waarschuw beheerder
donateur
LeT'S Go MeNTaL... LeT'S Go MeNTaL... LeT'S Go MeNTaL... ;)

Waarschuw beheerder
je bedoelt millwal!!

Maar in de wereld zou ik zeker zeggen junior bocca.

Waarschuw beheerder
Hooligans zijn domme mensen!!!
Waarschuw beheerder
Die van Lazio vind ik maar irritant, Hebben t drukker met politiek dan met de club. Altijd maar zeiken die lui. En daar in Argentinie :S Helemaal gek, Dat is volgens mij ook vrijwel niet meer op te lossen
Waarschuw beheerder
vergis je niet hooligans zijn niet altijd dom.

Waarschuw beheerder
wijze woorden van danseresje!
Waarschuw beheerder
Inderdaad, domme woorden van Emilio!

Waarschuw beheerder
donateur
wel is grieks basket bal gekeken????? ;)
Waarschuw beheerder
hooligans zijn mensen net als alle andere mensen maar dan hooligans
Waarschuw beheerder
Tja...je kan nu wel een discussie gaan houden, wat een hooligan is enzo, maar het gaat erom

Als je als 'fan' iets sloopt, dan ben je gewoon lomp bezig. (uiteindelijk betalen we het allemaal via de belasting weer).

Er zijn ook wel 'goede' hooligans, die echt een hart voor de club hebben.
Waarschuw beheerder
Haha zekers wat een stelletje leipen bij Lazio. Gewoon een hele helft met de plisie rellen, en ze weten gewoon ook wie het zijn, maar ze kunnen er nix tegen doen.

Hehe ze hebben gewoon hun eigen ingang gemaakt, nog ff en ze hebben de club overgenomen.
Waarschuw beheerder
De eerste 2 afleveringen waren het vetste de 3e vondt ik het minst, teveel gepraat. :D
MillWal is echt kenkerz dik, en die gasten in Argentinie sporen niet man, maar wel laf in die Camera zeggen, kom maar Engelsen, we beuken jullie, beetje laf. En lazio stelletje dwazen met hun keltische vlaggen, al vondt ik het wel vet, hoe die spelers werden aangepakt, zo hoort het ook!Stelletje volgevreten veddette's moeten een keer aangepakt worden :D. Maar ik heb me vermaakt voor de rest, maar ik heb wel veel erger gezien dan dit.

Waarschuw beheerder
JA MILL WALL IS ZEKER EEN CLUB MET EEN VAN DE GEKSTE SUPPOORTERS. EN TOCH IS FEYENIORD UITGEROEPN TOT CLUB MET DE HARDSTE HOOLIGANS VAN EUROPA HEB IK GEHOORD.

OP ZO'N DOCU LATEN ZE OOK ALLEEN MAAR DE ERGSTE DINGEN ZIEN HE JE MOET NIET METEEN DENKEN DAT HET IEDERE WEEK ZO VER IS, KIJK MAA NAAR PICORNI TOEN, ER WORD NU OOK NIET IEDERE WEEK IEMAND NEERGESTOKEN TOCH.

AZ->BEN-SIDE HOOLIGAN!

Waarschuw beheerder
donateur
maar wie ow wie zijn nouw de gekste van nederland vinden jullie...?
Waarschuw beheerder
de gekste van Nederland dan krijg je tog weer zo'n kansloze discussie
Waarschuw beheerder
Waarschijnlijk FC Den Haag

Waarschuw beheerder
ik heb nu al zin in 2006 in duitsland
Waarschuw beheerder
Die hard, das gelul dat de kakkerlakken uitgeroepen zijn tot hardste. Dat hebben ze waarschijnlijk zelf gezegd.
Overigens wist ik niet dat er op Ben-side tegenwoordig nog Hools stonden?

Waarschuw beheerder
den haag hooligans zijn nog wel gek maar stuken minder dan een paar jaar geleden.

op de ben-side staan nog steeds zeker wel hooli's alleen er is een hele groep verhuisd naar een ander vak.er staan er nog wel een zoot echte hooligans in ben-side hoor.ook een zoot meelopers trouwens maar daar hoor ik toch echt niet bij.

Waarschuw beheerder
pleur toch op met je hooligans in nederland, stelt geen reet voor met andere landen in de wereld.

Den haag jaja gewoon een klein groeppie matjes in de nek die zin hebben in wat aktie.
Maar hooligans ??? neeeeeee

Vechten ken allang niet meer in Nederland alleen een beetje heen en weer rennen met de me en af en toe een steentje gooien naar ze.

ja toch nie dan ??

Waarschuw beheerder
donateur
helemaaaaaaaal niet alles kan nog.... maaar waarom denken jullie dat wij (fc den haag ) nooit meer zullen promoveren... ja juist gewoon 34 risicowedstrijden erbij.... en wat is gek...?? wat doet een hooligan...?? dat MOET JE MEE MAKEN EN NIET OVER PRATEN!!!!! want de meesten dingen van fc den haag halen het nieuws NIET omdat het gewoon andere hooligans aanzet tot daden om er over heen te komen om status GEKKER te krijgen... maar geloof me wij krijgen thuis 2 keer per jaar uit bezoekerssss en ja rara hoe ken dat....?!?!?!?! JE KOMT DEN HAAG NIET UIT,JE KOMT DEN HAAG NIET UIT maar verder zou ik nooit iets zeggen over wij zijn dit wij zijn dat... maar als ik als 1 meter 75 uitziend als 15 (ben (ben 21 )op vakantie ben in spanje (of waar dan ook ) kijken mensen gelijk anders naar je toe...waaarom??? WIJ ZIJN NIET COMMERCIEEL niemand die niet uit denhaag komt is voor den haag.... thats the point......jongens dis mijn mening .......
Waarschuw beheerder
Onderschat den haag niet hoor. Bij hun staan ook de ouderen allemaal haast nog paraat. Zodra ze terug zijn staat er een hele groep op en dan nog de gasten erbij die er altijd zijn.

Salmiakie, denk niet dat je echt goed op de hoogte bent. Er zijn nog steeds confrontaties namelijk. Feit is echter dat internet het voor het overgrote deel verpest en dat de politietechnieken en inzet vele malen beter zijn dan vroeger. Om daar tegenin te gaan moet je het zelf slimmer aanpakken, maar daar schort het soms nog weleens aan.

Waarschuw beheerder
Wat ik wil duidelijk maken is dat het hier zo klein is en in andere landen zo groot.
Tuurlijk zijn er vechtpartijen en rellen, maar tis niks vergeleken met andere landen.
Waarschuw beheerder
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar goed....

Kijk, in landen als bijv. Argentinië, Brazilië e.d., daar heb je meer animo voor dat soort zaken omdat de welvaart daar gewoon wat minder is. Daar kun je ook veel gekkere taferelen verwachten en is de politie veel minder gemoderniseerd. Er is daar gewoon meer kans. In landen als Italië, Spanje, Frankrijk e.d. stelt het allemaal niet zo gigantisch veel voor. In principe kun je onze situatie het beste met die van Engeland vergelijken. Er zijn wel enkele 'firms' die iedere groep in ons land zwaar kunnen overlopen, denk maar eens aan een Millwall dat gewoon een leger heeft van circa 1200 man.

Waarschuw beheerder
Deze serie no one like us komt as zondag om 20:00 op de brt.

Nog een keer kijken.
Waarschuw beheerder
mooi spel meteen nog ff kijken.... :P

ps. Salmiakie, in argentinie sporen ze natuurlijk gewoon niet, om met pistolen rond te lopen, dus dat reken ik niet mee als rellen, dat spoort niet gewoon.

Waarschuw beheerder
donateur
en salmiakie als je vechtpartyen niks vind.....wat dan wel... rellen is bij mij nog alteid vechten tegen de tegenstander of de politie... en wat wil je daar gekker aan maken dan.. met kanonen gaan lopen knallen... niets... en dat is niet MEER RESPECT VOOR HOOLIES MET BLOTE VUIST DAN HOOLIES MET KANONEN OF MESSEH...

Waarschuw beheerder
HOOLI-GANS IS EEN OPSTANDIGE WATERVOGEL :-p
Waarschuw beheerder
2 salmiakie----> Geen hooligans in nederland??

wow liefje ik weet niet in wat voor beschermd leventje jij zit. maar er zitten dus wel degelijk hooligans in nederland.
ben je vergeten dat er een paar jaar geleden iemand is dood geslagen omdat ie een verkeerd voetbal shirt aan had?...

ik woon in Eindhoven daaro zitten dus echt wel hooligans.
enkele ..maar ze zijn er wel!
Waarschuw beheerder
Uhhhh :Z:Z:Z:Z Weet je waar voetbal omgaat, om die bal die rolt.

En over Az, daar hoor ik hele andere verhalen over. En ga nou niet doen of ze daar gekker zijn dan in Den Haag, want daar zitten egt de leipo's.
Waarschuw beheerder
trouwens ..... bij curling loopt het de laatste tijd ook HELEMAAL uit de hand ;)

Waarschuw beheerder
donateur
(ik ben heeell dronken) den haaag rulsssss

Waarschuw beheerder
donateur
en az daar hebben we nog nooit van gehoord cker niet kwa hooligens...

Waarschuw beheerder
donateur
AZ? Kan je dat eten ?

Waarschuw beheerder
2danseresje
Ik heb niet gezegd dat er geen hools zijn. ik zei dat her hier helemaal niks voorstelt vergeleken met het buitenland.

En eindhoven hooligans heb ik nog nooit gezien/ gehoord.

Die serie paar jaar geleden de harde kern wasook in eindhoven

Welgeteld 1 beetje gevaarlijk uitziende man zat er tussen. de rest allemaal van bommeltjes :-)
Maar niet te praten over het open hek moment...!!
Waarschuw beheerder
Vertel dan eens wat er wel wat voorstelt.....

Waarschuw beheerder
uhhh. Millwall de gekste?? Feyenoord de gekste?? Den Haag de gekste???....Wat dachten we van Spartak Moskou. Op eenzame hoogte in Europa!!!

Waarschuw beheerder
En AZ??? Kom op zeg....Vergane glorie. Ik heb het van dichtbij kunnen zien.....

Waarschuw beheerder
Polen is gek !!!!
Legia Warsaw
GKS Katowice
Lech Poznan

cardiff is gek
millwall
Lazio
boca junior / riverplate

Waarschuw beheerder
In het voormalig Oostblok vind je sowieso veel van die hele taaie groepen. Daar kan geen enkele firm uit het Westen tegenop. Italië is ook wel ernstig geworden de laatste jaren.

In Nederland zijn Den Haag en Feyenoord echt ziek...Met vlak daarachter Ajax en Utrecht.

Waarschuw beheerder
donateur
van uit den haag worden der vaak voetbaltrips naar juventus georganiseerd... en als jij daar dan komt in je den haag shirt knielen ze letterlijk voor je.!! en niemand mag lopen tydens de wedstrijd.. en JIJ wel in je den haag shirt wantvoor jouw hebben ze respect.!! en mag je mij vertellen hoezo ze dat (zo een grote club) respect hebben voor haagenezen.!!??

Waarschuw beheerder
donateur
2 salmiakie denhaag vrienden met legia warschau dus niet warsah tefens ook club brugge en juventus

Waarschuw beheerder
Heeyz TonyM, zo te lezen kom jij altijd bij Den Haag. Kan je de wedstrijd Den Haag - Haarlem van vorig seizoen voor de geest halen?? Met de supporterswedstrijd vooraf??? Stond jij toen ook in het veld??? Want dan hebben we tegen elkaar gevoetbald...hehe

Waarschuw beheerder
Hagenezen krijgen overal wel respect door de vroegere daden.

Waarschuw beheerder
donateur
2jay ben der heel vaak jah en die wedstrijd ken ik me tuurlijk nog herinderen... toen niet gespeeld maarwas der wel bij.!!

Waarschuw beheerder
Tony M = Hooligan oppassen voor die kerel hoor !!! :p

Waarschuw beheerder
internet en tv hahaha.
salmiaki teveel tv gekeken joh, morgen een serie van BlauwWit met spectaculaire beelden o.a. (rupsengevechten, spekjes gooien, trektouwtjes knallen). k denk dat je dan blauwwit de gekste vind.
tony was je er ook bij in charleroi. euro2000 (eng-dui)??
Waarschuw beheerder
Er lopen niet veel gekken bij AZ rond, dat weet ik zelf maar al te goed, maar waarom hebben wij bijna elke wedstrijd dan confrontaties met de ME of andere supportersgroepen.
Tevens vallen er elk jaar toch nog steeds tientallen stadionverboden vanwege openlijke geweldpleging.
Dus tja wij zijn niet gekker dan Den Haag ofzo en dat heeft die hard ook helemaal niet beweerd, maar ze lopen er zeker wel bij ons en geloof me.
Ik zal jullie nog eens wat leuks vertellen.
Toen Az bij Den Haag kampioen werd stonden er gewoon een paar gasten van AZ tussen de harde kern van jullie toen AZ scoorde, ach maar ja jullie vinden jullie zelf allemaal zo leip
Waarschuw beheerder
kakkerlakken tijd niks van gehoord, den haa gal jaren niet meer en wat praten we weer lekker mans allemaal zonder respect voor amsterdam waar weer van alles gebeurt jajajajjaja tuurlijk jullie de gekste.........van t internet
Waarschuw beheerder
Ik moet helemaal niks hebben van vechten. Van vechten voor de lol nog veel minder. En vechten met politie vind ik helemaal verschrikkelijk. Ik kan me er helemaal niks bij voorstellen dat sommige mensen hier er zo vol van lof over kunnen schrijven. Toch vind ik het wel grappig om te lezen hoe anderen zo verschillend tegen dit soort dingen aan kunnen kijken.

Waarschuw beheerder
Maar AZ heeft afgelopen seizoen wel van 2 eerstedivsie clubs klappen gehad. En dan heb ik het niet over Den Haag of Cambuur, maar dus over de tweede garnituur uit de eerstedivisie...

En natuurlijk lopen er bij elke club wel gekken rond, maar er zijn maar een paar clubs een echte grote gekke firm, waar ook iets mee uit te richten valt....
Waarschuw beheerder
Hebben wij klappen gehad van eerste divisieclubs?
Ik dacht het niet hoor.
Ik was er zelf bij en het enige wat er er echt was, was het feit dat wij hun lieten rennen in hun eugen stad, dus tja ik weet niet waar jij het nu over hebt hoor.
En Cambuur gekken, die jongens scheten in hun broek toen wij met die stoeltjes in hun stadion bezig wa

Waarschuw beheerder
donateur
2 baxter charleroi was ik zelf cker niet maar de jongens van hier uit de buurt wel.. en een is meest gezochte hooligen van dat wk geworden maar toen daar de krant volgende de dag uit kwam met hem op de voor pagina met een gooiende stoel zat hij al weer hier in nl....
2 dansbaar ik praat cker niet mans... want als je alles leest bij mij zijn het mijn meningen.... en zoals je weet de strijd den haag -amsterdam zal alteid blijven... dus ga ik cker niet met respect voor amsterdam praten .. nooit....
en ik hou ook van los gaan .. betere kick dan welke drugs ook.!!
Waarschuw beheerder
jawel een mening is maar een mening altijd makkelijk natuurlijk maarja. en welke strijd heb jij t over, jullie hebben vroeger wat bommetjes gegooid en nu wachten we maar op jullie comeback in de ere maar verder is het nauw ook geen walhala van geklooi bij jullie en dan nog lekker justitie op de voet, maar tis maar een mening natuuurlijk tjsa. internet de gekste is geen mening is een FEIT

!!!!
Waarschuw beheerder
tony is 21 en de man die allesheeft meegemaakt hahahhahaahahhaha

Waarschuw beheerder
Ben 32 en woon in Rotterdam.
Ik zal wel veel tv gekeken hebben.
Waarschuw beheerder
Scorpion, ga nou niet mans lopen ouwehoeren over AZ kom op zeg..... Vorige keer stonden we zelfs met een aantal voor de poort terwijl jullie er naast stonden en wisten dat we er waren (weken van te voren al).... het enige wat we van jullie kant gezien hebben was geschreeuw van een paar nep-kakkerlakken vanachter de m.e...

Ja rellen ja, met 40 man achter 3 Heerenven-sup's aangaan en dan die auto van ze total los gooien met stenen... pff, nee respect hoor, kom op man. Respect hebben een paar van jullie gasten maar en die zitten niet op die ben-side iig. Dat zijn alleen maar kinderen.

Waarschuw beheerder
Hmmmz.....ik heb het over het seizoen 2001/2002. Afgelopen seizoen dus. 2x heeft AZ klappen gehad van een Eerstedivisieclub. Klappen in Alkmaar van Haarlem en verder ook klappen van Go Ahead Eagles in Deventer...Dat zijn gewoon feiten...

Waarschuw beheerder
2 tonyM: klopt ut was (holland met duits tege engelse).ware 4 clubs aanwezig. En wie rende als 1e weg van de 4 juist.Juist waar heel Ned een hekel aan hef.

ps. 1 van ons is oook opgepakt stond overal in dat ie een engelse hoolie was.

2 salmiaki: skijt aan je leeftijd. als je n echte was opende hier geen topic PCies nadat je een paar documentaires op TV hebt gezien.

Maar ff eigen mening. Iedereen maakt wat anders mee, de 1 heeft wat tegen die club de ander heeft daar weer een teringhekel aan die andere club. t is net wat je persoonlijk meemaakt.
Dat ist verhaal. Het intereseerd, anders waren er ni zoveel reacties. Maar op t net kom je nooit achter de werkelijke waarheid.
@ your service
Waarschuw beheerder
internethetgekste.org/jemallemoer.htm
Waarschuw beheerder
2 tonyM: klopt ut was (holland met duits tege engelse).ware 4 clubs aanwezig. En wie rende als 1e weg van de 4 juist.Juist waar heel Ned een hekel aan hef.

:S Wij zijn degenen waar heel Nederland een hekel aan heeft en gaan niet samen. Lijkt me duidelijk dat je dus een verkeerde betiteling geeft aan een groep.
Waarschuw beheerder
Waar baseer je dat op Jay?
Was je er bij ofzo?
Ik dus wel en geloof mij nou maar, je lult uit je nek.

To phryme:

Denk je nou echt dat de gekken op de ben-side zitten.
Ik dacht het niet dus he.
En die kakkerlakken van tien mogen van mij ook de tering krijgen.
Dat zijn kutkindertjes die mans zijn als ze toch niet gepakt worden.

Waarschuw beheerder
2 phryme: er is wel degelijk samengegaan met internationale wedstrijden (vooral hollands team) man. Ook door jullie.
Maar denk maar wat je denken wil. enough said.

Waarschuw beheerder
donateur
2 dansbaar... ik lach je uit..... ben 21 jah maar was op me vierde al met me vader bij de voetbal... en denk jij dat mij vader dus niet ALLES heeft mee gemaakt?? en ik die verhalen niet ken van wat ik me niet meer ken herinderen........
maar laten we hier cker niet verder in doorgaan zodat iedereen weer zegt dat WIJ de sfeer op pf verkankahren...laten we het hopen dat we echt seizoen 2003/2004 hier op terug kunnen komen...
en jah grote bek achter het hek/beeldbuis komt op het zelfde neer...en internet het gekste ben ik ook van overtuigt...laten we dit jaat duimen voor een amstelcup den haag-joduh uit..heerlijk
Waarschuw beheerder
Scorpion, daarom schreef ik ook dit: "Respect hebben een paar van jullie gasten maar en die zitten niet op die ben-side iig. Dat zijn alleen maar kinderen."

Ik weet precies wie het zijn hoor...;) (westzijde)

Baxter, net als hoe we het de vorige keer gezien hebben? Kom op zeg, Ajax en Nederlands elftal gaat niet samen.

Waarschuw beheerder
Scorpion, ik was er idd bij. Bij AZ - Haarlem dan. Heerlijk de hele middag met een groep op het Waagplein gezeten :)
En als je gaat ontkennen dat er een groep van AZ klappen heeft gekregen, dan zou ik weleens willen weten wie die gasten dan waren, die klappen kregen. Ze deden zich toch echt voor als AZ-hoolies. Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik het aardig gek vond dat jullie bleven staan ondanks een overmacht van ons. Maar wees dan ook zo mans om je nederlaag te erkennen. Dat hoort er toch bij? En zo heb ik dus ook weleens klappen gekregen....

Waarschuw beheerder
Topic was gestart over hooligans world wide

Gaan ze het hebben over az en denhaag.

Jongens jullie zijn allemaal de gekste :-Z

Waarschuw beheerder
donateur
jah das idderdaad waar salmiakie...
chelseaheadhunterssssss met hun chelseasmile.!!
of jah millwall maarjah dat zijn niet perse de allergekste.. want op die repo van bbc rennen ze allemaal weg voor 3 wouten... maar zullen ook best wel zieke acties hebben of wat dacht je van galatasary zijn ook wous hoor.!!! geef het nbiet graag toe maarja ut is gewoon zow...
Waarschuw beheerder
Chelaseaheadhunters zijn ook alleen maar praatjesmakers. Ze zouden samen met de Rangers wel effe naar Rotterdam komen om recht te zetten wat wij hadden gedaan in Glasgow. Nou ik heb er dus geen een gezien.
Waarschuw beheerder
poe poe scheeters was je zeker al weggerend schijtbak
Waarschuw beheerder
ja dat zal het wel geweest zijn stoere bink

Waarschuw beheerder
laat ik dit ff duidelijk zeggen wij alkmaarders en az hoolie's zijn GEEN kakkrlakken wij zijn kaaskoppen. en die haarlemmers......pfff kom op zeg. praat naar je verstand.

enne wij niet gek? vorig jaar of 2 jaar terug az-nac. 2 nac suppoorters neergestoken. in en om het zieknhuis nog verder rellen. dus vertel niet alleen die onzin over dat wij lopen voor die haarlemmers pfff
Waarschuw beheerder
Als je de Hooligan wilt uithangen speel dan het spelleke:
Hooligans: Storm over Europe
is wel geinig
Waarschuw beheerder
Hehe die "stoere gabber" heb ut er steeds over dat mensen een grote bek hebben op internet..maar zelf slaat ie tog eg wel alles zeg, eikoltje...
Waarschuw beheerder
Ik zie ook geen 1 hardcorefeest in z'n archief of agenda.Stoere gabber....
Waarschuw beheerder
Die hard.. poe poe... 2 nakkers neergestoken.. wees er trots op en vertel indirect dat jullie het niet met blote handen aankunnen.
Oh jah, geen kakkerlakken? Vertel me dan eens waarom er de hele wedstrijd kakkerlakken liedjes vanuit jullie hoekje kwamen.
(rennuh, in je eigen vak)

Whitejunkie.. misschien is dat wel juist de reden waarom ie zo doet? :)
Waarschuw beheerder
rennuh in je eigen vak.
Er liepen gasten van jullie met bebloede koppen rond in ons vak, dus wat lul je slap.
En zeg niet dat het waar is, want ik was er zelf bij en als jij dat niet hebt gezien, dan weet i kalweer genoeg.
Waarschuw beheerder
Ten eerste: wie viel wie nou aan in hun eigen vak?
Ten tweede: wie renden er?
Ten derde: Van wie zijn er de meeste te grazen genomen?
Ten vierde: Wie konden er daarna heel rustig overgebracht worden naar het uitvak?

Als je in de aanval gaat, wil dat dan zeggen dat je geen klappen kunt ontvangen ook?
Waarschuw beheerder
tja maar zeg dan niet dat we wegrenden, want als we dat echt hadden gedaan, dan hadden een boel gasten van jullie geen klappen gehad.
Denk je ook niet?

Rustig overgebracht worden naar jullie eigen vak.
Wij staken terwijl jullie nog bij ons in het vak stonden jullie "mooie" israelische vlag in de hens en het enige wat jullie deden was toekijken.

En wat betreft wapens ik kreeg toen een mes vlak langs mijn oor, dus alsof jullie zo mans zijn door met alleen maar blote handen te vechten.
Dacht het niet
Waarschuw beheerder
Als je denkt dat tijdens het wegrennen van bijna iedereen dat er niet een paar klappen terug proberen te geven, dan ben je erg naief.

Ook is iemand niet al te slim als hij tegenwoordig in een stadion probeert te steken met een mes, dan ben je zo de lul. Weet ook zeker dat dat niet gebeurd is!

Maar jij weet het natuurlijk allemaal zo goed, je was toen 15 ofzo en je stond natuurlijk helfhaftig vooraan naast Adams en de jongens uit Derp... sure....:S
Waarschuw beheerder
tering ik haat house snapt niemadn dat nou is het nou zo moeilijk om door te hebben wanneer iemand serieus of cynisch of sarcastisc is tsaj waarschijnlijk weet je niet eens wat t betekent he 3suh en ik ben hier net 2 weken en ga zo weer weg maar de grote bekken hier gaan door en overal dus om mij nou te beschuldigen van grote bek oip het net tssssssssss ik ben de enige die er wat van zegt meestal internet is nep triest en zo en heeft geen enkele zin qua rellen want rellen gebeurt toch niet op het net. snappie? of snappie niet? een grote bek nu is niet zo moeilijk nee, hehe fijn dat je het door hebt knulletje. en hoor je mij lullen van die en die renden weg en die stak ik en dit en dat : NEEEEEEE ik lag alleen alle sukkels uit en daag ze een beetje uit voor discussie en relillussies heb ik niet ik maak ze wel als ik er zin in heb eikelesteynen. maar pas op want az is behoorlijk gek.
Waarschuw beheerder
ooh ja nu is ZIJN naam weer verandert wat een schoffie zeg pffffffffffffffffffffffffffff
Waarschuw beheerder
daar gaat het mij niet om dansbaar, maar ik laat niet zeggen dat wij mietjes zijn, omdat dat gewoon niet zo is.
En dan moet je soms wat voorbeelden aanhalen.
Denk je echt dat ik er trots op ben ofzo?
Ik schaam me er soms zelf voor, van wat ik allemaal heb uitgevreten, maar dat neemt niet weg dat ze niet over mijn cluppie hoeven te lullen.

Waarschuw beheerder
donateur
2 dansbaar... maar ik wil niet heel veel zeggen,
maar jij wil ook van iedereen horen hoe gek jouw cluppie wel niet is ....

en dan nog wat laten we het er op houden dat geen enkele nederlandse club tegen het engels/duitse voetbal geweld op kan...
Waarschuw beheerder
ik wil ook................ niks ik wil niks ik zeg alleen dat internet het gekste en het nepste is als je me goed leest verder niks laat maar zien in het ecchie. en duitsers en engelsen kunnen we/ jullie ook hebben waarom niet eigenlijk
Waarschuw beheerder
kut weet al niet meer waar t over ging hahhah
Waarschuw beheerder
vanavond sbs6

engelse docu over hooli`s
zelfde als die van de bbc ???
Waarschuw beheerder
2 Dansbaar : ik weet heus wel wat die woorden betekenen , ik heb immers m'n HAVO diploma.

Als jij je naam en profielpic veranderd , kan ik dat ruiken ofzo? Achteraf kan ik er eigenlijk wel om lachen ja.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja jeffrey, het is dezelfde. Vandaag op SBS6. Op de Belg is het ook al. Volgens mij komt daar morgen deel 2.
Waarschuw beheerder
wat een mafkezen, ik ben best wat gewend maar die Millwall gasten sporen echt niet,

vond die karatetrap op het einde wel een mooie, ff oefenen en ik kan hem op Ray uitproberen de eerstvolgende Ajax - feye***rd

:D
Waarschuw beheerder
he prhyme waarom is je foto undercover staat ook gewoon op cu2
Waarschuw beheerder
Hehe Zure. ach jij weet hoe ik eruit zie. DIe CU2 pagina moet er trouwens af. Die heb ik niet gemaakt overigens hoor...

Waarschuw beheerder
donateur
Dat zeggen ze allemaal .. ;)
Waarschuw beheerder
hahah ik weet t wel ik ga zo online met je gehele foto ja hahahahahhahahaha
Waarschuw beheerder
Hehe, wees maar niet bang dan hoor. Heb er hier nog genoeg liggen met jouw bek erop...:D Jij zat toch trouwens in de bus voor ons naar de kuip? Vanwaar uit dat relletje begon.

Waarschuw beheerder
donateur
yes ben reaktie nummer 100... verder niks te melden :) ;)
Waarschuw beheerder
hahahah die phrijm hhahahahehehhe stuur ze s naar me dan en ja ik zat in die bus ja, maar was er ook weer snel uit ja (op a10)
Waarschuw beheerder
enne ik heb geen cu2 site met me poffertjesporum ouwe pik die heb jij ik zet de link wel ff op scf.nl hahahhaha geintje mijnheer sonneveld
Waarschuw beheerder
Was je te stoned weer eens ofzo dat je niet buiten was? Niet dat het nog nodig was snel, want die gasten waren toch al snel goed gepakt..:D:D:D We hebben wel weer topfoto's... drukken ze ook wel ff af voor de mensen van de actie. Hoeveel zijn er nou uiteindelijk opgepakt? Van 1 weet ik namelijk.
Eigenlijk wilden we de bus nog gaan ontzetten, maar konden te weinig man op de been brengen met die politiemacht die er omheen stond.

Ennuh, die poffertjesporum is alweer pleite hoor:) Staat alleen nog een goeie actie van vorig jaar vakantie op..:D
Waarschuw beheerder
heb alle foto`s ook gezien, in de rust van de bekerfinale nog vers in het toestel zittend zelfs :D
Waarschuw beheerder
HARRY ROBERTS IS OUR FRIEND HE KILLED SOME COPPERS
LET HIM OUT TO KILL SOME MORE, KILL SOME MORE, KILL SOME MORE
LET HIM OUT TO KILL SOME MORE HARRY ROBERTS!!!

hey TonyM, hoe gaat het met de jongens van Tedo3? ja toch! ghehe

en Jay, je heb gelijk dat AZ klappen gehad heb in Deventer maar je noemt ons ook tweederangs eerste divie clubje??? Waar haal je dat vandaan? Eerste divisie is duidelijk Den Haag boven alles en vervolgens Cambuur en GAE...

Voor de jongens van AZ: groeten aan die blonde, oudere kerel die op de dag GAE-AZ een witte jas met geel blauwe strepen aan had hihi

replys please...

Waarschuw beheerder
donateur
Goh, het lijkt of alle wannabee hoolies wakker worden na een aflevering van Hooligans. Hier nog niet zo erg hoor, maar in de kroeg vanavond... Ik heb me eigen kapot gelachen. Er liep er zelfs 1 het lied van Engeland te zingen. Stioer dattie was joh ;)
Zielige vertoningen allemaal.
Waarschuw beheerder
yeah, me got zo high toen ik buiten ging moesten we alweer naar binnen
Waarschuw beheerder
Volgens mn neef:
"Feyenoord supporters are without a doubt the craziest in Europe: they're the only ones who dare to start a row in Glasgow (against those fuckin' huns), where the police is not used to riots but full on sectarian warfare (IRA vs. loyalist scum). There hasn't been a riot for around 20 years nowe in GLasgow, because the police is so well trained"

Ik ben alleen fan van Celtic: Tiocfaidh ar la, UP THE RA!!!!!

By a lonely prison wall
I heard a young girl calling
Micheal they are taking you away
For you stole Trevelyn's corn
So the young might see the morn.
Now a prison ship lies waiting in the bay.

Chorus
Low lie the Fields of Athenry
Where once we watched the small free birds fly.
Our love was on the wing we had dreams and songs to sing
It's so lonely 'round the Fields of Athenry.

By a lonely prison wall
I heard a young man calling
Nothing matter Mary when your free,
Against the Famine and the Crown
I rebelled they ran me down

Now you must raise our child with dignity.

Chorus

By a lonely harbor wall
She watched the last star falling
As that prison ship sailed out against the sky
Sure she'll wait and hope and pray
For her love in Botany Bay
It's so lonely 'round the Fields of Athenry.

Chorus

Waarschuw beheerder
Weet je wie ook gek zijn: Volendam als je die koppen ziet die daar op tribunes zitten brrrrrrrr
scary.

Waarschuw beheerder
donateur
Op de refrein van "Que Sera" (of hoe je dat lied ook schrijft :) )

When i was just a little boy,
i asked my mother : "What will i be?
Should i be Chelsea, should i bee Leeds ?"
Here's what she said to me:

"Go wash your mouth out son,
go get your father's gun,
go shoot that Chelsea scum,
cause your LEEDS LEEDS LEEDS !!"

Waarschuw beheerder
donateur
2 gekke vos waar ken je tedo van???

me broertje voetbal er en me neefie in tedo1 en daar zitten ze nu allemaal die gasten....

tedo 1000% het gekste van nederland...en als je tedo echt kent...dan weet je waar ik over praat

Waarschuw beheerder
donateur
2 dansbaar.... je weet nog niet eens waar het over gaat .....

Waarschuw beheerder
Nah, Gekke Vos. Van Eagles heb ik toch het idee dat het minder is dan een paar jaar terug. Er staat nog wel een goeie groep, maar die is volgens mij wel wat rustiger geworden in vergeijking met een paar jaar terug. Ik kan het ook mis hebben, maar ik hoor eigelijk vrij weinig over Eagles de laatste tijd...Niet dat het bij ons nu nog veel voorstelt. Hier moet nu de tol worden betaald voor een heftig seizoen (Samen met Helmond de meeste acties)....Dus nu ff 2 jaar rust in de tent bij ons....

Ennuh....Moskou is toch beswel ziek he mensen?
Waarschuw beheerder
jesus man jullie hebben toch geen beverwijk meegemaakt met je 2 jaar rust man hahahha tering wat een oud wijf en too Tony ik weet niet waar je het over hebt nee totaal niet. tedo zeg je toch of niet dan tis toch een amatuerclubje of niet dan. nah natuurlijk zijn die het gekste jongen tuurlijk das het enige wat ik zeg.

INTERNET IS HET GEKSTE

dat is het tweedige wat ik zeg. dus wat wil je nou zeggen ga je nu uitleggen hoe gek ze wel niet zijn laat dat aub maar achterwege dan

Waarschuw beheerder
donateur
2 dansbaar wat jammer dat hier geen "ïgnore" funktie op zit....

wat wil jij alteid maar horen dan, alemere de gekste??? hahahaha waar ligt dat dan??