Partyflock

Forumonderwerp · 646979
ikzelf hep liever wiet, omdat je dat puur kan roken. En k vind wiet ook lekkerder dan hasj.

sos snuiven ruikt een ander haast niet..
en het is nog lekker ook ;)

:yes:

Hasj en wiet :bah: :D

hasj:respect:

uhm voor het grootste gedeelte wiet..
maar zo af en toe ook wel eens dubbele puntjes voor de afwisseling..

wiet

normaal altijd WIET, word je lekker stoned van!:D
maar hasj vind ik veel lekkerder en als ik lijp in de kop ben rook ik alleen maar hasj , want van wiet word je dan veels te vaag!whaha:D
Alleen maar hash.

Veel lekkerder.

Lekker zoet.

Weed is zo duf

wiet
Hasj
Allebij wel eens eigelijk, maandje hasj maandje wiet... beetje afwisselen.. kun je ook niet goed combineren met feesten.
Teminste ik niet, word dan ram-lam :D

Gewoon wiet gedraaid in een eerste klas wiet sigaren vloei ofzo iets is wel lekker

Hasj en Wiet,
wat weet je wel,
wat weet je niet.

doe mij maar Hiya (hasj)

(gaap)
laatste aanpassing

Beide (mixje dus), prima te roken , of lekker een wihte widow met hash poeder erover !!!!
hasj, zeker wel hasj!!

:respect: hasj

wiet!

Mwuah een Mixeltjes van Hash en Wiet is wel Vet om in je Pijp te Douwen , maar als ik moest kiezen Toch echtwel WEEd word je nietzo ultra lam van zoals bij Hash

Liever wiet maar ik rook voornamelijk hasj omdat ik dat ongemerkt op me kamer kan roken zonder dat me ouders het merken (mag niet thuis blowen :( ) en ik kom met hasj wat beter me nest uit elke ochtend
hasj en wiet maar hasj smaakt ietsjes beter maar wiet wordt je gewoon gaarser van dus WIET
Wiet. Niets mis met hasj, maar dat mist gewoon zijn effect bij me...Rook het nog wel. Wiet voel ik sneller maar dat hele wazige heb ik (helaas) niet meer. Tis ook meer om te ontspannen, even bijkomen en rustig worden. Potje dammen, even tafelvoetballen, discussies hebben etc.

hasj altijd wel...wiet alleen als je bij iemand thuis zit te chillen,anders wordt je te sloom... :S en dat moet niet op een feest ofzo...

een vette marokkaanse rakker (HIYA!)
wiet!!

White widow zonder tabak in een kersen blunt van royal echt super !! :S:D:S

wiet

Paulk :jaja: je heb helemaal gelijk..wiet is beter hasj heb zon vieze smaak..en t gevoel..ik wordt er TE duf van..en van wiet wordt ik lekkah stoned en relaxed :)
meestal wiet, maar hasj is ook erg lekker op z'n tijd.
hasj, lekker pollum roken jummie jummie. en weed is ook wel oke alleen als je thuis bent niet op feesten of in de kroeg dan wordt ik te sloom en van hasj niet.

Hashee jaa
Hash is veel btr
Lekkerder en wordt er niej egt lam van
Mar ik rook all1 de beste marok 10,cristal of twisla
gin polluh of zero das ni
en het leifst blonde hash
das is het beste
en als je dan tog wiet moet roken
white widow of course
tsssss zeker weten wiet, ik heb vanmiddag weet ik hoeveel hasj gerookt en ik merkte er geen flikker van! geef me een paar heisen van een pure wiet joint en ik merk het al...

hasj... zeker weten.. van wiet word je gaar en lam... bij hasj word je relax...

als ik hasj rook heb ik het gevoel dat ik aan een sigaret met een smaakje aan het lurken ben

tis net een kruiden joint
en wil je vaag worden van hasj
dan is het ook veels te duur en te ongezond :9

Wiet heb je een joint nodig en je bent al vaag
Hasj rookt er 5 en voelt nog nie veel

hasj :jaja:
ik zie ook vaak dat mensen hasj roken omdat ze erbij willen horen, omdat ze dan kunnen zeggen dat ze blowen, niet omdat ze er knetter van worden...(en wat is er zo relaxt aan, het enige wat ik merk van een hasj joint, is de nicotine:S)
hash rook ik af en toe meer om t smaakje maar echt knetter wor ik er ook niet van..

hoef geen poep door men shag doe mij maar wiet

hasj blijft lekker !!!
blijven afwisselen, van wiet word k meer knetter en hasj is lekkerder en word ik iets minder knetter van
gewoon een mixie draaien, hasj voor de lekkere smaak en van de wiet word je lekker knetter

Wiet met een (d)rolletje hasj:heerlijk!!

Artiest {SHOWLIST artist 29363, 53736}
hash:)
zeker WIET ik hou niet van ratteKAK
de meeste mensen ook niet nee, maar hasj is wel lekker