Voor mij geen lippenstift of smeerseltjes voor je lippen in welke vorm dan ook. BAH!
Oogmake-up in natuurlijke tinten, wat eyeliner en maskara en that's it.
Lippenstift vind ik te onnatuurlijk lijken en helemaal met die domme potlood randjes er om.
Ik zie regelmatig dames met de kleur van de lippenstift op hun tanden of een randje van de potlood terwijl de kleur op hun lippen vervaagd is, NIET echt charmant.
Een beetje lip gloss vind ik nog wel mooi lijken, maar ik vind het zelf een vies gevoel.
Oogmake-up in natuurlijke tinten, wat eyeliner en maskara en that's it.
Lippenstift vind ik te onnatuurlijk lijken en helemaal met die domme potlood randjes er om.
Ik zie regelmatig dames met de kleur van de lippenstift op hun tanden of een randje van de potlood terwijl de kleur op hun lippen vervaagd is, NIET echt charmant.
Een beetje lip gloss vind ik nog wel mooi lijken, maar ik vind het zelf een vies gevoel.
maar niemand die je peuk bietst tenminste!
en ik vind wel dat je moet weten welke make-up je ook écht staat,
want naast verkeerde kleur lippenstift vind ik niets erger dan meiden met de verkeerde kleur poeder of foundation!
of nog erger, een zwarte lijn strak om je ogen tekenen!
nog nooit iemand gezien die er dáár mooier van uit ging zien..
en ik vind wel dat je moet weten welke make-up je ook écht staat,
want naast verkeerde kleur lippenstift vind ik niets erger dan meiden met de verkeerde kleur poeder of foundation!
of nog erger, een zwarte lijn strak om je ogen tekenen!
nog nooit iemand gezien die er dáár mooier van uit ging zien..
Ik weet dat andere mensen zich aan m'n antwoord behoorlijk kunnen ergeren nu maar ik ben werkelijk zo'n beetje verslaafd aan lippenstift en/of lipgloss...ik heb het niet zo heel vaak (meer) op...het is wel eens erger geweest maar het kopen ervan...en die lipfinity...hmmm als ik ga zoenen dan slikken die jongens het er echt wel af...bij mij zit er daarna in ieder geval niks meer op...