Partyflock

Forumonderwerp · 646937

Heb er een gigantische hekel aan, wat vind jij er nou van? en dan een behoorlijke dikke laag die om de zoveel uur ff bijgewerkt wordt ;) incl. rand met potlood eromheen (zwarte band met pijpen :P)
laatste aanpassing

Nou ik heb er geen problemen mee om ff naar de wc te lopen om m'n lippen ff bij te smeren. Weinig zin om met allemaal spiegeltjes ed rond te lopen..
maar voor gloss, gewoon beetje smeren en mikken, hoppaaa!
met stappen wel af en toe, maar anders gewoon een beetje gloss of blistex

Doe mij maar gewoon Labello of doorzichtige Gloss. En als ik me ogen mooi heb gemaakt doe ik soms me donkerroze lippenstift op. Vind me vriend :kwijl: hehe...

kvind het niej leluk maar tis idd zow dat je het om de zowveel tijd moet bijwerken das vet irritant ik heb het oowk nooit op

dan doe je toch lipfinity van max factor op blijft uren en kussen lang zitten

ik doe het bijna nooit op. alleen labello en bij mij werkt dat wel

ik heb nu ook de nieuwe labello ( gold & shine ) ziet er wel leuk uit en je lippen blijven ook lekker zacht :)

haat lippenstift!!!

make up beetje,maar puur natuur blijft het mooist (y)
Voor mij geen lippenstift of smeerseltjes voor je lippen in welke vorm dan ook. BAH!
Oogmake-up in natuurlijke tinten, wat eyeliner en maskara en that's it.
Lippenstift vind ik te onnatuurlijk lijken en helemaal met die domme potlood randjes er om.
Ik zie regelmatig dames met de kleur van de lippenstift op hun tanden of een randje van de potlood terwijl de kleur op hun lippen vervaagd is, NIET echt charmant.
Een beetje lip gloss vind ik nog wel mooi lijken, maar ik vind het zelf een vies gevoel.

Zwaar anti lippenstift,afschaff­en die troep :9,wordt er ziek van om het elke keer van die champagne glazen aftepoetsen grrrr
Heel soms doe ik het met stappen op, maar meestal is het er zo weer af en ik heb echt geen zin om iedere keer te gaan bijwerken, dus dan maar niet. Gloss vind ik niks, als het een keer waait zit heel mijn haar aan mijn lippen geplakt.

Ik vind het vreselijk!! Als ik het draag is het er bij mij ook altijd zo weer van af. Gewoon labello of een btje lipgloss is het enige wat ik af en toe op mn lippen smeer.

niet mooi
en niet handig (N)

Markeerstift, geeft niet af en je hoeft t niet om t uur bij te werken.

ik heb lipfinity van max factor blijft 8 uur zitten dus bijstiften is niet nodig :)
ik vind lipgloss echt irritant heb je net je lippen geglost .. steek je een sigaret op .. zit dat weer onder de plak "jakkes" whehehe
maar niemand die je peuk bietst tenminste!

en ik vind wel dat je moet weten welke make-up je ook écht staat,

want naast verkeerde kleur lippenstift vind ik niets erger dan meiden met de verkeerde kleur poeder of foundation!
of nog erger, een zwarte lijn strak om je ogen tekenen!

nog nooit iemand gezien die er dáár mooier van uit ging zien..

het kàn wel mooi zijn maar dan moet het niet overdreven gebruikt worden. En je moet een kleur gebruiken die bij je past...

Ik heb ook vaak lippenstift op!
En niet alleen als ik uitga..maakt het toch wat meer af.
Maar lipgloss/labello gebruik ik ook.
Kan gewoon niet tegen kale lippen (whaha)
Lang leven de Blistex!! :jaja:
dan doe je toch lipfinity van max factor op blijft uren en kussen lang zitten

:respect: Lipfinity :respect:

Lippenstift is zwaar Irritant!!
Ik houd niet echt van lippenstif, vind t alleen maar irritant!!! Labello is wel oke en lipgloss ook!! :D

(K) Janneke
Ik weet dat andere mensen zich aan m'n antwoord behoorlijk kunnen ergeren nu maar ik ben werkelijk zo'n beetje verslaafd aan lippenstift en/of lipgloss...ik heb het niet zo heel vaak (meer) op...het is wel eens erger geweest maar het kopen ervan...en die lipfinity...hmmm als ik ga zoenen dan slikken die jongens het er echt wel af...bij mij zit er daarna in ieder geval niks meer op...
ik gebruik alleen lipstift (yves rocher)
of lipglos hema.

als ik weer van die knal rooie lippen heb
en gebruik dan meestal heel lichte kleuren
ik gebruik lipgloss of lipstick als ik uitga vind t wel mooi maar ook wel weer vervelend als je aan t einde van de nacht je aleen nog wat stukjes rand om je lippen heb haha maar als t niet meer zit haal ik de rest er ook af net zo makkelijk:P

gloss is zeer verslavend:s
bijna nooit lippenstift op,heel soms gloss en in het weekend glitterlippenstift op,maar dan zie je geen kleur, alleen glittertjes
ik hou niet zo van lippenstift, maar dat komt meer omdat ik veels te lang bezig ben als ik een keertje lippenstift op doe, maarja af en toe moet je gewoon lippenstift op :P

zonder lippestiffie of van die gloss is toch stukken beter!