| Betreft: | evenement: A Nightmare in Rotterdam, zaterdag 28 februari 2004 om 21:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Dat was ik jah 
maarj je kon me nergens vinden... (en ik jou trouwens ook niet
)
maarj je kon me nergens vinden... (en ik jou trouwens ook niet
Die Eggie is altijd overal en nergens he
Op mindcontroller heb ik wel 100 rondjes gehakt/gelopen
Misschien die ik dat vannacht weer
Heeee ik wil geen stilte hier 
Hakkuhhh
Hakkuhhh
Jaa maak er ook daar weer een flink feestje van 
Wij doen ons best in Rotterdam
Wij doen ons best in Rotterdam
Ee Bronco... schop panne vanavond ff hard onder z`n reet omdat we door hem pas de trein van 20.14 kunnen pakken 
Okeej dan 
Eggie zal he twel weer afweten
Vind ik ook... op mindcontroller was iki ook niet echt onder de indruk van meneer ravebeast 
ik zie nu pas dat t om 9 uur albegint...
d8 10 uur...
mmm najaa jammer dan
d8 10 uur...
mmm najaa jammer dan
dure fouten
Nog eventjes...
ik ga ervan door... zie jullie in de Ahoy
ajuzhhe
ik ga ervan door... zie jullie in de Ahoy
ajuzhhe
Naja, kenter nu al niet meer om 9 uur zijn, waarschijnlijk pas 10 uur. 
Zoals het er nu uitziet pak ik de volgende trein en ga ik lekker alleen.
Valt allemaal lekker dood met het hele zooitje, beetje jammer dat mn feeststemming zo nog ff verpest moet worden, maar feesten ga ik toch wel!
Tot vanavond en veel plezier!
Zoals het er nu uitziet pak ik de volgende trein en ga ik lekker alleen.
Valt allemaal lekker dood met het hele zooitje, beetje jammer dat mn feeststemming zo nog ff verpest moet worden, maar feesten ga ik toch wel!
Tot vanavond en veel plezier!
laatste aanpassing
Ja, had ook al snel de hoop opgegeven ooit nog iemand terug te vinden, dus heb lekker in me eentje rondgedwaald. Paar mensjes gebeld die ik graag wou zien en verder waren er echt ongelovelijk veel gezellige onbekenden, dus heb me wel vermaakt.
Kwam nog iemand tegen die vage foto's van me op zn telefoon had van H4L, waar ik echt absoluut niets vanaf weet
Verders ook hele onzinnige gesprekken gehad met de halve zaal!
Innocent, was leuk je nu s echt te zien, zonder dat je me niet aanspreekt omdat je de file voor moet zijn
Kwam nog iemand tegen die vage foto's van me op zn telefoon had van H4L, waar ik echt absoluut niets vanaf weet
Innocent, was leuk je nu s echt te zien, zonder dat je me niet aanspreekt omdat je de file voor moet zijn
Heb ook weer telefoonnummers en hotmaiadressen op briefjes geschreven, beetje vaag oud gebruik, van toen ik nog geen mobieltje had of hem nooit mee had! Wel grappig, ben ze alleen nu al allemaal kwijt
Snap ook niet waarom ik ze niet gewoon in mn telefoon ggegooid heb...
Foto's op Terrorworld staan er trouwens al!
Ik wil filmpjes! Staat al een korte op Robs site...
Foto's op Terrorworld staan er trouwens al!
Ik wil filmpjes! Staat al een korte op Robs site...
Ik ben d`r ook weer.... en vond `m geweldig
ik heb geen vechtpartij en geen nazi gezien (komt niet vaak voor)... muziek was lekker... en vond de sfeer ook zeer goed...
alleen ben ik nu nogal
alleen ben ik nu nogal