Partyflock

Forumonderwerp · 646627

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
alsjeblieft... :)

spam maar helemaal vol ;)

*edit*

*afzeik-mode on*

je bent een gebakje >(

*afzeik-mode off*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
slaap lekker broer

Waarschuw beheerder
ja hoe jou naam er in kwam weet ik ook niet....

Maar dat de hele tijd vieze nicht zeggen begint al aardig vervelend te worden hoop dat je de zelfde woorden gebruikt als ik je eens tegen kom army boy (dan is het voor jou echt party off)

Waarschuw beheerder
hahaha oké is goed flikker ,nicht rugridder,greppeldel­, etc etc...:D

Waarschuw beheerder
donateur
whahahahahahaha... jij mag de deur toch niet uit
??? :[

Waarschuw beheerder
donateur
ooooeeeeeee
I'm shaking.....
NICHT, HOMO JONG, FLIKKER, REEDRIDDER, KONTENNEUKER!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
whahahahahahahaha (y)... als r weer een gayparade is in adam.. komen we je nwel opzoeken hoor... zo'n lelijke hassus kennuh we niet missen :x

Waarschuw beheerder
leuk geweest nu heren (K)

Waarschuw beheerder
donateur
dat was het net ook al :D

Waarschuw beheerder
donateur
Je kan wel merken dat het een echt is he, voeld zich helemaal aangesproken...aaaaa­aahhhh
We komen je dan inderdaad wel ff opzoeken hoor, sletje!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Nou, proberen we het nog een keertje, slaap lekker jongens :)

Waarschuw beheerder
slaapze :)

Waarschuw beheerder
donateur
ik niet, ben niet moe :O

Waarschuw beheerder
dan niet

Waarschuw beheerder
donateur
jij dan ?

Waarschuw beheerder
ik wel

Waarschuw beheerder
kom, maar woon in ijsselstein gruttoweide 7 (see you soon)

En voor de rest vindt ik als je zo grote mond tegen iemand heb achter de computer moet je het ook in zijn gezicht doen dus ik hoop je snel te zien. Daarnaast vind ik hardcorefreak helemaal zielig die heeft geeneens een foto alleen maar een grote mond. Kan ik meer respect opbrengen voor weiry dan weet ik teminste wie het zegt....

Waarschuw beheerder
gozer ga lekker fietsen,en hou je bedreigingen lekker voor je pannenkoek. en we hoeven aan jouw geen verantwoording te geven.
daaag.

Waarschuw beheerder
donateur
tering kneus.. zet vooral je adres hier neer hahahaha moet je vooral doen als je niet weet tegen wie je het hebt .... heeeeeeeel slim :yes:
zal niet je echte adres zijn .. anders ben je echt dom :yes:

doe maar eesrt eens lief tegen me... missch krijg je dan een foto van me....

Waarschuw beheerder
ach harcore freak als je niet geloofd dat, dat me echte adres is moet je echt langs komen, want ik weet zeker dat ik de deur open ga doen....of als ik er niet ben blijft hij dicht....

En voor de rest vind ik nog steeds ceb@s als mensen je de hele tijd voor pisnicht uitschelden je best wel het een en ander terug mag zeggen.

Je laat jezelf op straat toch ook niet door een vreemde uitschelden als pisnicht of wel soms ?

Waarschuw beheerder
:Z
ga nou niet stoer lopen doen met uitnodigen blab bla bla
en wat boeit het mij als iemand dat in me bek zegt....:gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:...

Waarschuw beheerder
trouwens je moet van goeie huizen komen omdat in me bek te zeggen hihihi :bloos:
maar ja...trusten..

Waarschuw beheerder
donateur
En voor de rest vind ik nog steeds ceb@s als mensen je de hele tijd voor pisnicht uitschelden je best wel het een en ander terug mag zeggen.

Je laat jezelf op straat toch ook niet door een vreemde uitschelden als pisnicht of wel soms

euh... volgens mij kwam je r zelf tussen :yes:

missch dan je eigen fout :x.... sssssssssssst
loop dan ook niet te jankuh .. kutnicht:p

Waarschuw beheerder
dus je vind het niet erg als iemand je de hele tijd pisnicht noemt. Dus als iemand op een feest de heletijd langs komt en in je gezicht zegt dat je een vieze pisnicht bent vindt je dat de noormaalste zaak van de wereld. (ja lijkt me ook ceb@s)

Waarschuw beheerder
ja dat vind ik normaal :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
als je je aangesproken voelt... ja dan ken dat een probleem geven... je ken oook verstandig zijn en niet happuh kneus :X... blijkbaar ben je niet slim want je hapt erop los

Waarschuw beheerder
en daarnaast ik ben niet tof en ook niet stoer aan het doen, dat vind ik meer een rol die is weggelegd voor hardcorefreak....

Ik ben hier niet te heletijd de linke kip aan het spelen. Ik ben hier ook niet de hele tijd mensen aan het uitschelden dat laat ik wel aan hardcorefreak over.......

en als ik dat wel aan het doen was ben ik niet de enige

citeer:

trouwens je moet van goeie huizen komen omdat in me bek te zeggen hihihi

Waarschuw beheerder
donateur
Aanpassen
party-on! 1 januari 2004 23:58
he weiry en hardcorefreak mogen alleen jullie aardig doen tegen pascalle worden jullie anders jaloers, als iemand het beter doet dan jullie leeghoofden.........­....

Zet je slijm mode nog maar even aan weiry pascalle voor en na, maar als iemand anders het doet stinkt het zeker....

Als je alleen, maar negative vibes kan los laten na je vrolijke sos avond kan je beter geen sos meer gebruiken.....

nog 1 keer dan *zucht*

wrom meng je r tussen.. als je nu zo loopt te jankuh??? ik vind dat best wel link en stoer doen :yes:

Waarschuw beheerder
ja was wel scherp ja,maar dan nog vond ik dit meer een mededeling dan het echt beledigen van mensen....

Daarnaast is mih een vriend van mij moest ik hem natuurlijk wel ondersteunen. Ik kan ook wel tegen kritiek alleen vindt ik dan van hardcore freak en weiry geen kritiek, maar een grote mond en dat is anders dan een mededeling......

Hoeveel scheld worden heb je bij mij gezien als ik zo stoer deed en vergelijk dat even bij de andere twee

Waarschuw beheerder
donateur
scheld worden

je bedoelt scheldwoorden :yes:.. maakt niet uit hoor :D.... ik vind het schattig dat je je vriendje ondersteunt alleen wrom??? MIH had net zo'n grote bek als mij :D dus...

anyway... je bent erg slaapwekkend :gaap: ik ga naar bedje toe :yes:

truste kale... en laat je niet zo opnaaien :x

Waarschuw beheerder
donateur
en zet vooral nooit je adres neer als je niet weet tegen wie je het heb :X... dat zijn absoluut geen slimme acties :X

Waarschuw beheerder
oke hardcorefreak was gezellig is trouwens slaapverwekkend, maar dat maakt inderdaad niet uit.....

ZAl inderdaad lekker slapen en naaien dus dat heb je goed...

later hardcorefreak.....

Waarschuw beheerder
donateur
goeiemorguh lieve mensen :D

Waarschuw beheerder
donateur
:Z

[img]http://www.weiry.nl/gastenboek/images/smileys/brak.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik vind je maar een pannenkoek :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
ik ook :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind dit nogsteeds een waardeloze rel :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
de rel is afgelopen smurf :D

Waarschuw beheerder
donateur
ja en dus, dan is ie nog wel waardeloos

Waarschuw beheerder
donateur
jij denkt dat je het beter ken ?? :x

Waarschuw beheerder
donateur
trouwens.. moest r iemand vandaag niet naar almere?? :D

Waarschuw beheerder
donateur
ik weet dan ik het beter kan B)

Waarschuw beheerder
donateur
ik ga zo :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
nou dan gaan wij es een keer een battle beginnen :D...

Waarschuw beheerder
donateur
nee, want wij weten persoonlijke dingen van elkaar en die strijd zou te hard worden

Waarschuw beheerder
donateur
:yes: :d

Waarschuw beheerder
donateur
Koekoek :)

Waarschuw beheerder
donateur
sjezus er is tot diep in de nacht doorge-bijna-relt..

wat een commotie in mijn :lief: topic :lief:

Waarschuw beheerder
donateur
Nou nou, diep in de nacht ... :9

Nee hier dan, zijn ze de hele vloer aan het waxen. Hoe kan ik nou in hemelsnaam een ontbijt maken voor 2 dagen, als ik de keuken niet kan bereiken :/

Begint goed 2004 :'(

;)
Waarschuw beheerder
wat heb ik nou weer gemist :P