Lekker belangrijk dat de munten dan 3euro zijn dan zuip ik maar minder...
Maar hier moet ik gewoon bij zijn, een feessie naar mn hart
dan zuip ik maar minder...
dat verkrijg ik niet over mijn hart
mania
Vette line up,alleen balen dat het in de Powerzone is. Uitsmijters
Misschien dan toch maar naar mania
Tsjah, de line-up is super... en ik denk niet dat ik iedereen over kan halen om niet te komen.. gewoon om ff te laten zien dat die uitbuiters minder geld moeten vragen voor een biertje (weet ook wel dat dat niet de schuld is van Art of Dance, maar toch) Maybe kan AoD ff onderhandelen met de PowerZone...
want zoals Insomniac al zegt.. minder drinken kan ik niet over mijn lever... euuuh hart verkrijgen...
Hemk48e. 12 december 2003 09:52
StyX--->>> Geluid bagger???
Zeker niet naar Bass Generation geweest ofsow??
Daar hing het geluid vd FUN en was op Ckers wel
Ik ben daar alle keren geweest, alleen de eerste keer niet. En het geluid is daar gewoon kut, behalve als je voor het podium staat, als je ff iets naar de zijkant gaat valt het geluid helemaal weg. Fact.
Zou je zeggen dat je dan toch voor de speakers moet blijven staan Mat... Volgens mij hebben wij ons toch redelijk vermaakt op de vorige Darkcore
Nou ben er zeker wel hoor vind de Powerzone juist wel een gezellige lokatie, vermaak me dr altijd wel en boeie die 3 euro dan drink je idd maar ff wat minder of je gaat ff sparen
dat word lekker duister doen en ff flink terroren heb er zin in
wat un mooi herinneringen hebben we aan vorige x he Stealth :
vooral op het station toen
:? Nou, echt wel, zit je dan met je brakke harses wehe...was wel leuk om ff naar te kijken
Waarom geilt bijna iedereen zo op die line-up? Nix bijzonders. Dr. Macabre, Delta 9 en Outside Agency zijn goed, maar voor de rest nix bijzonders toch? Maar ja we gaan wel weer, aangezien de terreurzaal altijd beuken is.
dus je komt niet fijn naar de powerzone?
Neej... Mania is ook egt bruut en de PZ is veel duurder (entree, munten) en dichterbij!!
Waarom ga je dan niet gewoon gezellig mee naar Mania
(permanent verbannen)
ga er zeker heen!!
darkcore is een van de gruwelijkste parties
dan iid maar minder drinke daar en gruwelijk veel inzuipe en ladderzat door de entree
Maar ja we gaan wel weer, aangezien de terreurzaal altijd beuken is.
TERREURZAAL???
Da veranderd de zaak....
Nou word het nog echt een moeilijke keuze...
05.00 uur sluiten is wel vroeg.
Drinken is duur(2,5 euro) , maar je hoeft NIET de w.c. , garderobe, parkeerplaats te betalen en de portiers staan NIET met hun handen met geld te rammelen voor een fooi. Dat zijn dus weer +punten. Het geluid is best ok, vooral boven.
Het slechtste van deze locatie is de lange wachtrij.
ik vind ook wel een gedeelte met de tent, want de tent trekt voor een groot gedeelte de bezoekers die de sfeer maken
darkcore is zekers leuker als carnaval
maar carnaval zorgt hier in het zuiden wel voor een extra drukke zaterdag
en me collega en ik moeten dus net allebei die zaterdag vrij hebben
mwoah
de tent trekt maar een beperkt gedeelte van de bezoekers
het is meer de organisatie die de bezoekers trekt hoor
die nog wel steeds de sfeer moeten maken