deng deng deng deng dengdeng deng deng deng dengdeng deng deng deng dengdeng deng deng deng dengdeng deng deng deng dengdeng deng deng deng dengdeng deng deng deng dengdeng deng deng deng dengdeng deng deng deng dengdeng deng deng deng dengdeng deng deng deng dengdeng deng deng deng dengdeng deng deng deng dengdeng deng deng deng dengdeng deng deng deng dengdeng deng deng deng dengdeng deng deng deng dengdeng deng deng deng dengdeng deng deng deng dengdeng deng deng deng dengdeng deng deng deng dengdeng deng deng deng dengdeng deng deng deng dengdeng deng deng deng dengdeng deng deng deng deng
hardcoreversie
donateur
altijd even hip
donateur
deng deng deng plieuwplieuw deng deng deng give me a bass OW E OW deng deng deng plieuwplieuw deng deng deng give me a bass OW E OW deng deng deng plieuwplieuw deng deng deng give me a bass OW E OW
zeker met mij als achtergrondzangeres (& minnares)
donateur
ik wil het niet horen eigenlijk!!! ik weet hoe rox zingt en dat is niet al te best
(sorry rox)
donateur
nou jaaaa zeg..
het gaat niet om de zangkwaliteit maar om hoe we het brengen
het is een goed nummer en we dragen weinig kleding.. MOET een hit worden
donateur
Van je ex moet je het hebben
Weer een reden op het "waarom het uit is en ik gelukkiger ben met pascalle" lijstje
donateur
en die is al 35 a4-tjes lang
donateur
ik zie jullie liever met kleding!! ... en slecht zingen, een nr van franssie zingen en nog eens weinig kleren aan.... ken alleen maar slechte kant op gaan
donateur
maar jou vissen zijn dood
donateur
liever met kleding? wa's daar nou leuk aan?
donateur
dat is punt 631 van mijn lijstje
donateur
ik zie rox liever bloot
donateur
mijn vissen zijn dood omdat jij een slaapliedje ging zingen voor ze !!!!