Partyflock

Forumonderwerp · 646030
5 volgers · 50144x bekeken

Waarschuw beheerder
Dj dean- protect your ears :respect:
cosmic gate- running out of time
dj coone- never alone
dj coone fichtclub

zijn wel 1 van de beter hardtrance nr,s
die ik heb
kennen jullie nog een paar goeie titels
zet ze A.U.B. hier neer dan gaat ,k ze downloaden
mazulsss

Waarschuw beheerder
erg lkkr is de nieuwe SO Black release:

DJ Hellraiser - Acid Noir (Kamui Remix)

Waarschuw beheerder
Nieuwe SO Black inderdaad erg fijn!
Waarschuw beheerder
http://www.chrisandmattkidd.co.uk/

productions en dan chris and matt kidd - control

lekker plaatje (y)
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
eu, je verstuurt een Kladblok file met erg veel rare codes er in. als dit zn nieuwe is snap ik waarom ie niet uitgebracht wordt :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op maandag 15 mei 2006 om 20:06:
eu, je verstuurt een Kladblok file met erg veel rare codes er in. als dit zn nieuwe is snap ik waarom ie niet uitgebracht wordt

Hij is bij mij nu aan t downloaden

de grootte geeft aan dat het geen textbestand is

je moet denk ik gewoon de extentie veranderen en dan opent ie wel in winamp of media player
Waarschuw beheerder
donateur
haha verrek, dat was t. nu aan t luisteren.
Waarschuw beheerder
ja doet t bij mij ook

ik denk dat pq of iemand anders de beveiliging in yousendit heeft willen omzeilen

extentie veranderen is geen goede optie, beter pak je het in met winrar of winzip
Waarschuw beheerder
donateur
wat een baggerplaat zeg, valse vocal ook :S
Waarschuw beheerder
Vind de plaat zeker niet bagger, maar ook niet geweldig ofzo.

De vocal klinkt idd erg vals

Waarschuw beheerder
het was een plaat die onder een mij onbekende artiestennaam als DJ Discover-remix (DJ Discover is een project van K&P) zou worden uitgebracht maar het is niet door gegaan. Waarom weet ik niet.

Ik vind hem helemaal te vet... die melodie is zoooo gruwelijk vet, de sounds van de plaat ook alleen die vocal is exact 1/8e noot te hoog opgenomen :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 mei 2006 om 20:33:
Ik vind hem helemaal te vet... die melodie is zoooo gruwelijk vet, de sounds van de plaat ook alleen die vocal is exact 1/8e noot te hoog opgenomen

leuke manier om het zo te verpakken

maar die vocal is gewoon afschuwelijk

Waarschuw beheerder
hmm kan k me iets bij indenken... aan de andere kant is jan johnston live net zo erg :P
Waarschuw beheerder
donateur
waarom hebben ze dan nie gewoon alle muziek 1/8 naar boven gezet??? is niet zo moeilijk lijkt me.

Waarschuw beheerder
geen idee... zal wel niet de eindversie zijn geweest neem ik aan. Hij was ook gratis op de website van pkaudio te downloaden. Samen met nog een track, en een intro die bij de live act van Schwarze Puppen werd gebruikt.

Waarschuw beheerder
vind het wel een aardig nummertje. :)

Waarschuw beheerder
jij bent sowieso tog wel fan van de Russenmafia sound of niet dan ;)

Waarschuw beheerder
mwah, niet echt heel erg ofzo. Enige nummer wat ik zelf wel eens gebruik voor een mix is corruption.

Go vind ik bijvoorbeeld helemaal niet zo goed.

Waarschuw beheerder
ik vind eigelijk alles van hun wel vet, met name Back on Track (original mix) en Afraid of Us (original mix)

Afraid of Us heeft een melodie die zo vet is dat je er terstond van achterover kiepert als je em hoort :o

en het aantal releases wat hun in dezelfde stijl uit brachten, stuk of 200...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
iemand die de scot project remix van false light voor me heb?

Waarschuw beheerder
is die net nieuw?

Artiest Havoc 303
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 08:55:
Go vind ik bijvoorbeeld helemaal niet zo goed.

De 'East mix'... :kwijl:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 13:39:
en Afraid of Us (original mix)

Die zieke geluiden voordat de break komt zijn erg cool en die break zelf is volop kippevel. Erg vette plaat, dikke kans dat ik 'm zaterdag ook weer draai...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 mei 2006 om 18:07:
iemand die de scot project remix van false light voor me heb?

zolang ie niet op vinyl uit is, no chance m8 :( Project geeft echt NOOIT iets weg, aan wie dan ook. Aan de ene kant slim, aan de andere kant superirritant voor mensen die houden van het jagen op nieuwe tracks O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op donderdag 18 mei 2006 om 21:02:
kant superirritant voor mensen die houden van het jagen op nieuwe tracks

Enige manier om nieuwe exclusieve tracks te draaien is ze zelf produceren, zoals Scot Project doet.

:respect: Scot Project

Ik vind dat een van de taken van een DJ, Eddie Halliwell is bijvoorbeeld een superdj, maar draait zoveel platen die al tig keer zijn gedraaid of die je bij elke andere dj ook kunt horen.

Producers die draaien zijn de rest gewoon een stap voor qua platenkeus
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op donderdag 18 mei 2006 om 21:06:
Enige manier om nieuwe exclusieve tracks te draaien is ze zelf produceren, zoals Scot Project doet

Haha nou nee, das niet helemaal waar. Met een beetje netwerken kun je ook veel bereiken. Wat natuurlijk niet inhoudt dat t niet vetter is om je eigen tracks te draaien. Hoop dat je er in Patronaat bij bent Hassan, de jongens van Timeqube gaan de nieuwe track draaien die we met zn 3en hebben gemaakt, ben benieuw of je t wat vindt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op donderdag 18 mei 2006 om 21:17:
Met een beetje netwerken kun je ook veel bereiken

Echt exclusief ben je dan niet, want met dat netwerken zijn er nog altijd op zn minst 1 (de producer zelf) en vaak ook een aantal of een hoop anderen die ook dat materiaal kunnen draaien.

Als je zelf produceert en voor jezelf houdt, dan ben je de rest écht een stap voor.

Uitspraak van Charly Rocks op donderdag 18 mei 2006 om 21:17:
Hoop dat je er in Patronaat bij bent Hassan, de jongens van Timeqube gaan de nieuwe track draaien die we met zn 3en hebben gemaakt, ben benieuw of je t wat vindt.

Ik wil er wel bij zijn, denk dat het 50/50 is
Waarschuw beheerder
donateur
Valt wel mee, als ik puur kijk naar wat ik af en toe aan nieuwe dingen mag ontvangen, zijn Nazzz en ik meestal de enigen in Nederland die het hebben. Dan ben je sommigen wel een stapje voor denk ik, maar als je mondiaal kijkt natuurlijk niet, in Engeland zijn er meestal wel een stuk of 20 mensen die dezelfde track ook hebben.

Uitspraak van Hassanova op donderdag 18 mei 2006 om 21:23:
Ik wil er wel bij zijn, denk dat het 50/50 is

Zou cool zijn, sowieso denk ik dat je B&R vs Novell wel gaat waarderen. Ben er zelf ook erg benieuwd naar.

Waarschuw beheerder
Ach exclusiviteit kan je ook bereiken door eigen originaliteit hoor. Er zijn zat oude topplaten die amper worden gedraaid omdat iedereen er altijd maar naar streeft om t nieuwste van het nieuwste te draaien. :jaja:

(zeg ik terwijl S.H.O.K.K - isn'it a little strange (krazy Nut remix) door me kamer dendert) ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zolang ie niet op vinyl uit is, no chance m8

een live rip.... is er wel maar de enige op slsk die em heb geeft een remote file error :(
Artiest W
Waarschuw beheerder
zolang ie niet op vinyl uit is, no chance m8 Project geeft echt NOOIT iets weg, aan wie dan ook. Aan de ene kant slim, aan de andere kant superirritant voor mensen die houden van het jagen op nieuwe tracks

eind dit jaar gaat hij een aantal van zijn bootlegs remixen online gooien
las ik eregens in zijn forum!!

Waarschuw beheerder
en dat ie nooit iets weg geeft is ook niet helemaal waar... de remix van Daisy Dee - Open Sesame heeft ie ook via via verspreid laten worden terwijl die nooit is gereleased :)
Waarschuw beheerder
Project geeft echt NOOIT iets weg, aan wie dan ook. Aan de ene kant slim, aan de andere kant superirritant voor mensen die houden van het jagen op nieuwe tracks

Dit is idd bullshit.

Want Derb draaide die remix vabn false light ook afgelopen zaterdag

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op vrijdag 19 mei 2006 om 18:21:
Want Derb draaide die remix vabn false light ook afgelopen zaterdag

Zijn goede vrienden toch? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Correctie: geeft nooit iets weg aan mensen die geen grote naam hebben.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 17:58:
de remix van Daisy Dee - Open Sesame heeft ie ook via via verspreid laten worden terwijl die nooit is gereleased

was toch een whitelabel? zijn er niet veel van geperst omdat de sample illegaal gebruikt was
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 mei 2006 om 18:43:
Zijn goede vrienden toch?

Dat maakt niet uit, is toch uitgedeeld

Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 19 mei 2006 om 18:45:
Correctie: geeft nooit iets weg aan mensen die geen grote naam hebben.

Grote naam is subjectief....
Waarschuw beheerder
donateur
nog maar een aanpassing dan: die in ZIJN ogen een grote naam hebben ;)
Waarschuw beheerder
Zo hehe, eindelijk weer ff posten in mn favo topic, ben dr half jaartje tussenuit geweest, maar dr zijn weer heerlijke nr s uit.
Toppertjes v/het moment (voor mij)

Para x aka Van Roezel - former times (lekker uplifting!!)
Michael Tsukerman - are u mad?
DJ Revibe - hypnotisin (vandalls rmx)
Vinylgroover & redhead - sweet dreams...
Ralph Novell -broadcast
Dave 202 - imagine yourself

_0_

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gelache woar op dinsdag 23 mei 2006 om 00:12:
Para x aka Van Roezel - former times (lekker uplifting!!)

jaa zeker.... toevallug, nog niemand hier dr over zien posten, die shit van Andy Jay Powell en Mike Nero (de producers van Para-X) is echt spacy :yes:
Waarschuw beheerder
IMO is de remix van hypnotisin van DJ revibe hardtrance zoals ie moet klinken, vooral in t begin als die ''versnelling'' erbij komt! WOEII

Waarschuw beheerder
die Vandall remix is vet gemaakt, maar hij gebruikt een veels te slappe kick. Ik houd van DIKKE compressie... kicks die echt 'blazen' uit je subs :kwijl:
Waarschuw beheerder
Ik krijg meer het hardtrance gevoel bij een snelle drive icm met melodielijn waarbij steeds net dat ene bliepje,beat of geluid bij komt.
In tegenstelling tot de meer hardstyle of Uk (hardhouse) waarbij de sound net anders is (meer bass, etc)
Uiteraard verschilt dit per plaat, want bijv Tim Hodghem vs Montorsi - love me heeft een lekkere bass.
Waarschuw beheerder
donateur
bvr - together (y)
dave 202 - nuclear device (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Second Sight - Wait

Lekker plaatje wel, niet 100% hardtrance maar goed te pruimen
Waarschuw beheerder
Luister hier net een (geripte) remix van Alien Thread van Bas & Ram van DJ Sequence...

Haalt t niet bij t origineel helaas..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gelache woar op zaterdag 27 mei 2006 om 23:50:
Luister hier net een (geripte) remix van Alien Thread van Bas & Ram van DJ Sequence...

Haalt t niet bij t origineel helaas..

heb je t origineel dan?

Waarschuw beheerder
de nieuwe van Marcos is kut... Ad Infinitum (n)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee, een liveset rip van de alien thread, het origineel is nooit gereleased of geript hoorde ik ergens..