Partyflock

Forumonderwerp · 646030
5 volgers · 47614x bekeken

Waarschuw beheerder
Dj dean- protect your ears :respect:
cosmic gate- running out of time
dj coone- never alone
dj coone fichtclub

zijn wel 1 van de beter hardtrance nr,s
die ik heb
kennen jullie nog een paar goeie titels
zet ze A.U.B. hier neer dan gaat ,k ze downloaden
mazulsss
Waarschuw beheerder
Het was slap gepiel, maar de zaal vond ik leuk.

Waarschuw beheerder
irritant is dat ja. Afgelopen teqnology was het in de main ook van dat gepiel terwijl ze in de kleine zaal al ontzettend hard aan het beuken waren waar iedereen echt als gekken stond te dansen! Daar bijna hele avond gestaan.

wie verving shokk dan?
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Danny D. Die opende nu, daarna Hank, toen Nuw Idol en daarna Fausto. De rest was zoals aanegeven op udc.nl
Waarschuw beheerder
Ik had kaartjes...maar kon op het laatste moment geen vrij krijgen van mijn werk.....dus ik heb ze voor de helft van de prijs doorverkocht aan een klasgenoot.
Maar nu hoor ik dat SHOKK er niet was.....dus nou voel ik me er iets minder jammerlijk over :) Want ik kwam grotendeels voor SHOKK...
Artiest W
Waarschuw beheerder
masif dj's - as the rush come( p.h.a.t.t remix)
die vocal is idd van motorcycle en heb die vocal altijd al super gevonden ...nu eindelijk een hard dance versie van ...alleen jammer dat ze niet de melodie lijn gebruiken
Waarschuw beheerder
nee preview gehoord

Waarschuw beheerder
Vanavond van 21-23 uur een nieuwe "Maximum" Radio op DI FM (harddance channel).

Uur 1 met Iain Cross en daarna gast dj Ultraform. Belooft wederom leuk te worden. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dj W op zondag 5 juni 2005 om 21:50:
masif dj's - as the rush come( p.h.a.t.t remix)

Hebben die masif dj's zelf geen creativiteit ofzo? Ze maken alleen maar klassiekers na...
Waarschuw beheerder
ja idd

daar lijkt et wel op ja
tis alleen elke keer dat ze de vocals zelf doen ..ze gebruiken niet de orginele vocals ..en dat maakt et opzich minder vin ik zelf ..ik bedoel ze pakken de melodie lijn ..pak dan ook de vocals ..weet wel dat er bepaalde rechten aan zitten maar tog ..tis juist bij de orginele vocals die je vaak "HET" moment van kippevel geeft.

heb verleden jaar op dance valley een track gehoord van steve hill (zou iutkomen op masif ONE MORE die was echt DIK) jammer genoeg nog niet uitgekomen en nooit meer gehoord
Waarschuw beheerder
donateur
Is dat die ene dat je die stem hoort vragen We want one more?

Volgens mij draaide hij die nl ook op HQ XL november afgelopen jaar, reactie van publiek as echt vet, iedereen blerde toen 'We want one more' krijg nu weer kippevel als ik eraan denk :)
Waarschuw beheerder
juist di etrack bedoel ik ahh mega track
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van dj W op maandag 6 juni 2005 om 17:46:
heb verleden jaar op dance valley een track gehoord van steve hill (zou iutkomen op masif ONE MORE die was echt DIK) jammer genoeg nog niet uitgekomen en nooit meer gehoord

Das geen Masif track. Das gewoon K7 (Rank 1 Airwave) maar dan de Steve Hill edit zoals ie ook Rock van Scot P heeft ge-edit ;)
Waarschuw beheerder
Dan heb ik nog liever de PHATT remix van Airwave die Charly een jaartje terug ofzo al noemde, die is veel lekkerder.

Heb ik t nou mis, of worden er bij Masif DJ's - Silence (Technikal remix) wel de vocals gebruikt van delirium - silence?
donateur
Zijn volgens mij inderdaad de originele vocals, dus je vergist je niet

Heb hem ook op vinyl met de Tiësto remix erop ;p

whahahahah nu ineens snap ik ook die Technikal found the sunrise ineens hihihihi

20 eurocent muntstukje valt ;p
Waarschuw beheerder
Hij stoelt zn remixen vaak op andermans werk, geeft ie toe op zn site.

Zn remix van Adagio for strings is afgekeken van Ferry Corstens remix
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hassanova op maandag 6 juni 2005 om 18:51:
Dan heb ik nog liever de PHATT remix van Airwave die Charly een jaartje terug ofzo al noemde, die is veel lekkerder

En die gaat waarschijnlijk nooit meer uitkomen :( Maar t is wel een vette track :jaja: :D

Uitspraak van Hassanova op maandag 6 juni 2005 om 18:51:
Heb ik t nou mis, of worden er bij Masif DJ's - Silence (Technikal remix) wel de vocals gebruikt van delirium - silence?

Nope ze zijn opnieuw ingezongen. De schrijver van de tekst is accoord gegaan, maar Sarah McLachlan niet. Dus mogen ze wel de tekst gebruiken, alleen niet met de stem van McLachlan. Daarom is ie opnieuw ingezongen.

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 6 juni 2005 om 18:59:
whahahahah nu ineens snap ik ook die Technikal found the sunrise ineens

Hahahaha zo das snel ;) Dr is er ook 1 (bootleg) die "Fuck the sunrise" heet.
donateur
Die stemmen lijken dan wel heel erg op elkaar dan.......

Uitspraak van Charly Rocks op maandag 6 juni 2005 om 19:07:
Hahahaha zo das snel Dr is er ook 1 (bootleg) die "Fuck the sunrise" heet.

We kunnen niet allemaal altijd maar alles weten he, ik doe mijn best tussen mijn werken (of nu even zoeken dan) ene mijn huishouden in ;p
Waarschuw beheerder
Nope ze zijn opnieuw ingezongen. De schrijver van de tekst is accoord gegaan, maar Sarah McLachlan niet. Dus mogen ze wel de tekst gebruiken, alleen niet met de stem van McLachlan. Daarom is ie opnieuw ingezongen.

Dan hebben ze de stem verdomd goed geimiteerd
Waarschuw beheerder
Hahahaha zo das snel Dr is er ook 1 (bootleg) die "Fuck the sunrise" heet.

Die is volgensmij van DJ GRH. Hij is trouwens homo, net als een hoop hardhouse dj's (Andy Farley, BK oa)
Waarschuw beheerder
donateur
Klopt, stem lijkt er behoorlijk op. Je hoort t bvb aan t woord release in "Give me, reeeeelease". Die is anders dan t origineel. Stem is ook wat zachter (nie qua volume maar qua klank) dan origineel.

Uitspraak van Hassanova op maandag 6 juni 2005 om 19:25:
Hij is trouwens homo, net als een hoop hardhouse dj's

Echt? Hardhouse is ook als gaystroming begonnen, toen heette t nog Handbaghouse. Trade (club waar Tony de Vit draaide) was ook een gayclub, dus op zich is t nie zo verbazend. Maareu daarom draai ik ook meer hardtrance haha ;) (knipoog niet verkeerd opvatten :P)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uur 1 met Iain Cross en daarna gast dj Ultraform. Belooft wederom leuk te worden.

ga zeker ff naar fabian luisteren :D

zijn vette producties zullen vast wel langskomen
Waarschuw beheerder
Hardhouse gay-muziek? Dat vind ik niet echt een voor de hand liggende combinatie maar goed...Zal wel toeval wezen
Waarschuw beheerder
donateur
Haha nou t is nu geen gay-only muziek meer :nee: Maar t is daar wel ontstaan, it's a fact.

Waarschuw beheerder
Ultraform :respect:

en die Ian Cross kan dr ook wat van. Eerste overgang ging een beetje fout (maar die was ook niet gemixed maar 8er elkaar geplakt) maar hij verbaast me tot nu toe wel...

nog 10 min. tot de échte master moet draaien (of eigelijk niet want hij zei dat ie niet live kon mixe via di.fm)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik lees het net te laat, heb al 50 minuten gemist zie ik.... ben nu ingetuned en het klinkt lekker!
Waarschuw beheerder
Iemand al dit plaatje gehoord?

alf_bamford_-_heartburn (dark_by_design_remix)

Schijnt goed te zijn, maar kheb m nog niet
Waarschuw beheerder
donateur
ja hij is wel ok, maar niet spectaculair of zo.
Waarschuw beheerder
De liveset:

01_bas_en_ram_-_live_at_club_fresh_­(freshfm)_02-05-2005-4choon-www.livesetsonline.com­

Daar zit een nr in dat word onderbroken (ws do­or reclame). Rond de 42e minuut hoor je die plaat.­ Kent iemand die set? En dan toevallig ook die pla­at?
Waarschuw beheerder
donateur
nee heb m nie. als mn pc weer helemaal in orde is dan down ik m wel ff, zal ff kijken of ik m ken.

voor de mensen die van hardtrance houden: ik ga mn nieuwe productie zaterdag waarschijnlijk draaien op HRDNRG!!! Ben met Nazzz een track aan t maken, had een acidlijntje in elkaar gepield en Nazzz een melodie. Hij is met zijn versie bezig, ik heb die van mij min of meer af. Moeten nog wat kleine dingetjes aan gebeuren maar hij is al wel toe aan een testdrive vind ik. Dus als je benieuwd bent: zaterdag 11 juni, Club 7even in Zaandam. Lineup: Cally & Juice (die ook andere stijlen dan hun gewone stijl gaan draaien), Danny D, First-Base en ik. Entree is maar 5 euro, dus daar hoef je t nie voor te laten :D
Waarschuw beheerder
Het is een oudere plaat, want hij zit ook in een liveset van hun uit 2002.
Waarschuw beheerder
goodgreef 05

dark by design EP

dark by design vs brain M - gods child

Gaz West - Free your mind

heerlijke tracks
en besteld

waar komt die sample ook al weer van daan
gods child ??
free your mind = matrixx)(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op dinsdag 7 juni 2005 om 19:18:
01_bas_en_ram_-_live_at_club_fresh_­(freshfm)_02-05-2005-4choon-www.livesetsonline.com­

Daar zit een nr in dat word onderbroken (ws do­or reclame). Rond de 42e minuut hoor je die plaat.­ Kent iemand die set? En dan toevallig ook die pla­at

De set heb ik, maar dat nummer zegt me niets...
Maar dat nummer wat daarvoor is, hoe heet ie?
Waarschuw beheerder
Die is idd ook we lekker, weet de titel daar ook niet van.

Maar die plaat die daarna komt :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van warezguy op woensdag 27 april 2005 om 17:57:
ik hoorde net een hardtrance nr op een stream met de volgende sample;

"allright is everybody ready" en dan een hele vette break.

iemand die n ideetje heeft?

ik quote ff mezelf...maar nu met n geldige reden. toevallig heb ik t nr gevonden. het ging om

ado the dream - roll of bass (ado & montori rmx)

errug fijntjes :D
Waarschuw beheerder
goodgreef 05

Gaz West - Free your mind

Goodgreef 05 is al uit? Ik heb net Goodgreef 03 in huis! Of is 't een typfoutje? ;)

Free your mind is een topplaat! :respect:
Waarschuw beheerder
is geen type foutje ;)
Waarschuw beheerder
:o

Hehe, die moet ik eigenlijk wel hebben....
Mixt Kidd m weer? En wie is de guestmixer?

:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van nwoppertje op woensdag 8 juni 2005 om 22:14:
Hehe, die moet ik eigenlijk wel hebben....
Mixt Kidd m weer? En wie is de guestmixer?

Jullie hebben het over 2 verschillende dingen :)

Hij bedoelt met Goodgreef 05 de 5e vinylrelease van het album, de 5e plaat dus.

Jij bedoelt met Goodgreef 3, het 3e mixalbum van Goodgreef.
Waarschuw beheerder
hahaha ja idd

heb gistere trouwnes nog een cd van steve hill en yoji besteld uit australie.....trancemission black ofzo

hoop alleen niet dat et dezelfde yoji mix cd is als die die op GG heeft gedaan :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb gehoord dat yoji trouwens binnenkort weer naar den haag komt :)
Waarschuw beheerder
Hij bedoelt met Goodgreef 05 de 5e vinylrelease van het album, de 5e plaat dus

Ik ben zo'n gruwelijke n00b soms..... ;)
Ik zie Yoji de 13de Augustus in Zurich weer!
Dan heb ik 'm al drie keer gezien dit jaar! :) (In Qontrol, Trance Energy en dan uiteindelijk Energy 05 in Zurich)
Waarschuw beheerder
donateur
nette flyert weer Martijn! Hoop dat ik vervoer kan regelen, want ik wil eigenlijk wel ff komen kijken. :D

Yoji idd binnenkort op de Supernova Traxx night in Paard van Troje (volgens mij)

Waarschuw beheerder
donateur
Is zaterdag niet dat feest waar jij moet draaien? Ik heb nog niets te doen dus misschien kom ik nog wel even langs om te kijken :)
Waarschuw beheerder
donateur
Jazekers! 11 juni HRDNRG in Zaandam, Club 7even. So be my guest :D

Waarschuw beheerder
donateur
ok als ik jou guest mag zijn ga ik wel mee :)