Partyflock

Forumonderwerp · 646030
5 volgers · 46734x bekeken

Waarschuw beheerder
Dj dean- protect your ears :respect:
cosmic gate- running out of time
dj coone- never alone
dj coone fichtclub

zijn wel 1 van de beter hardtrance nr,s
die ik heb
kennen jullie nog een paar goeie titels
zet ze A.U.B. hier neer dan gaat ,k ze downloaden
mazulsss
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
laat t ff weten als t zover is ;)
Waarschuw beheerder
Ashton Kutchser

Psychologische thriller van hem: The Butterfly Effect, moet je van hem huren op dvd. Is misschien wel de beste thriller die ik ooit gezien heb.
donateur
:) heb hem nog niet gezien, wel benieuwd, vond verhaallijn al erg apart van die film en hij is lekkerrrrrr :kwijl: ( Demi Moore trouwens ook hoor ;) )

Hoe heb je het gehad op TE Hassan?
Hoe was Eddie 'magic fingers' Halliwell?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
maar wat bedoelde je dan met demi gods? of is mijn engels zo slecht??
Waarschuw beheerder
halfgoden ?
Waarschuw beheerder
Halfgod, ze bedoelt dan denk ik semi gods ofzo?

Eddie Halliwell had vette acties, maar zn platenkeus kon me niet echt superveel boeien, techtrance-achtige platen. Zaten wel een paar leuke tussen.

Armin van Buuren en Yoji Biomehanika waren de mannen van de avond. Heb het op het einde van Trance Energy nog nooit zo druk meegemaakt in de Mainstage.

Yoji draaide oa:

Dark By Design - Blackout (Yoji Biomehanika en Romeo Toscani remix)
Yoji Biomehanika - Samurai, the keyboard coboys
Eurotrash - Get Up, Get Down (Yoji Biomehanika Remix)
Yoji Biomehanika - Monochroma (Scot P. remix of Romeo Toscani Remix)

Hij draaide nog 3 platen als toegift, waarvan de laatste een hardcore-remix was van Faithless - Insomnia
Waarschuw beheerder
te vet gewoon, ik moet die set hebben....

maar ik heb net ook een setje gevonden yoji biomehanika @ clubbin op slam fm.. de set was gister uitgezonden

en voor charly : hij draaide dark alliance (fred baker) - vibration :) :D in die set
Waarschuw beheerder
donateur
o semi god, ja dan snap ik m :D de s zit naast de d, zal wel typefoutje zijn dan.

Jaaaa is die Vibration dezelfde als Fred Baker - Blackout? Want die draaide Tiesto laatst op de Dam, en die lijkt er verdacht veel op. Heeeeele vette plaat!
Waarschuw beheerder
hmm ik had vibration jou gestuurd via yousendit weet niet of je hem ooit ontvangen hebt :o

Artiest Havoc 303
Waarschuw beheerder
nwoppertje 12 februari 2005 13:02
Toen ik de laatste keer ging kreeg ik een heleboel SpecialDgroovecoveragejanwayne voor mijn kiezen...en dat is iets dat ik iedereen afraadt, wat een ontzettende sneue baggermuziek is dat. En ik zou ook een keer gaan naar een discotheek in Dulmen waar DuMonde zou optreden, en toen hadden ze heel DuMonde gecancelled en er een hiphop-avond van gemaakt....

Gisteravond uiteindelijk naar Aken geweest waar DJ Manian draaide, idd wel héél erg happy/cheesy plaatjes, máár...

Ook plaatjes als 'Derb - Derb', 'Elektrochemie LK - Schall', 'Zombie Nation - Kernkraft 400' en 'Chemistry - We are One', Uiteindelijk is 't dus toch best een leuke avond geworden.
Waarschuw beheerder
donateur
Ja idd, heb m ontvangen, vind t echt een vette track. Maar hij klinkt netals een track die ik Tiesto hoorde draaien op de Dam. En die heette officieel Fred Baker - Blackout. Klopt t dat dat dezelfde plaat is?
Waarschuw beheerder
ik ga ff een kijkje nemen bij tranceaddicts, die zijn steengoed in het maken van tracklists bij livesets en het maken van que-files.
Waarschuw beheerder
ja ik zat daar zelf ook al over na te denken.. blackout lijkt gewoon vibration zonder de vocals :/

maar anyway als je nog een vette fred baker plaatjes wil horen :

m.i.b - keep pushin ( iets ouder maar nogsteeds vet)

fred baker vs nyram - confirmation ( beetje meer trancy, maar echt supermelodie)

fred baker vs keyboard kids - all of us (fred baker rmx)
Waarschuw beheerder
Yoji draaide oa nog een remix van Mauro Picotto - Komodo en een kei en keiharde versie van Ricky Fobis - No regular.

Echt een vette set met vette platen die ik nog niet eerder of niet vaak eerder heb gehoord.
Waarschuw beheerder
donateur
Die MIB heb ik al, die draaide Halliwell op HHA oktober :D Vette track! Ik ga ff op zoek naar die andere, vind die gast een goeie producer.

Waarschuw beheerder
Yoji was wel lekker bezig ja. Idd Eurotrash rond 6:50 ofzo. :)

Ik vond het alleen waardeloos druk daar zodat dansen niet goed mogelijk was. Nou had ik het toch wel weer een beetje gehad rond die tijd ook kwa conditie.

Verder heb ik bij de filterheadz een super nummer gehoord!!

volgens mij een remix van een nummer van jimi hendrix ofzo. Dat swingde echt vet die gitaar opgevolgd door een zware bass :D Iemand een idee welke dat kan zijn?
Waarschuw beheerder
Over gitaren gesproken

Yoji draaide Rem-co - G-sigh, vette gitaren zitten daar ook in.

Waarschuw beheerder
Hassan, heb jij niet dat je een set als veel minder ervaart als je alle nummers al kent?
Waarschuw beheerder
Ja, onbekende shit is beter.

Daarom was mn begintijd van feesten pakken misschien wel leuker.

Yoji draaide trouwens weinig bekend spul, die romeo toscani-remix van Monochroma had ik pas 1 keer eerder gehoord, op DVWE. remix van Blackout had ik nog nooit gehoord. Hardtrance-remix van Komodo ook niet en die remix van Ricky Fobis - No Regular ook niet.

Eurotrash en Samurai waren de bekende plaatjes van hem die hij draaide.
Waarschuw beheerder
En rem-co G-sigh, die heeft ie ook wel vaak gedraaid eigenlijk. Merk wel dat hij vaak remixes draiat van bekende platen, die ik nooit hoor. Op Dance Valley Festival een remix van Jones & Stephenson - The First Rebirth (alhoewel het origineel nog steeds de vetste blijft)
Waarschuw beheerder
Heb Yoji niet kunnen bezoeken, nou ik dit topic lees heb ik daar een lichtelijk gevoel van spijt van.... Maar echt, ik kon niet eens meer normaal lopen...:(

Op In Qontrol ga ik dit echt overdoen....:jaja:

Argh...draaide hij een rmx van 'Blackout'? Damn...een van mijn favo tracks, ik had uit mijn dak gegaan...
Waarschuw beheerder
In Qontrol sla ik over, ik ga de avond naar The Matrixx, waar Yoji ook staat samen met JP en Jochen Miller.

10 euro (y)

Heb echt veel respect voor The Matrixx die altijd een top line-up neerzetten voor maar 10 euro.
Waarschuw beheerder
donateur
Mee eens Hassan, het is niet mn favo tent maar ze doen t wel altijd voor een zeer scherpe prijs. En ik denk dat ik die avond daar ook wel te vinden zal zijn, In Qontrol is nie my cup of soup :P
Waarschuw beheerder
donateur
hij draaide op TE ook nog kasuma's witness. ik spacede hem toen echt hard! ;)
Waarschuw beheerder
Ja tot 0700 uur was het echt vette hardtrance, mn mond viel een paar keer open van verbazing.

Na 0700 was het eigenlijk gewoon schijt (toch wel keihard gestampt/hardstyle huppel gedaan :bloos:, maar laatste 2 platen waren bout)

Waarschuw beheerder
Kasuma witness idd! die klonk erg lekker maar ik had zo lang nodig om hem te kunnen plaatsen. Kon gewoon niet op de titel komen :D
donateur
*zucht*

nee, jongens ik bedoelde gewoon Demi Gods
Demi is ook half dus half god snappie?

Ik spreek en schrijf vloeiend Engels en als ik een typefout maak dan pas ik hem altijd aan dus...

Organ Donors R Demi gods

;)
Waarschuw beheerder
Ik spreek en schrijf vloeiend Engels en als ik een typefout maak dan pas ik hem altijd aan dus...

Dit daagt uit tot het lezen van al je forumberichten in het Engels :devil:

Je hebt geluk, ik ben moe en ga slapen ;)
Waarschuw beheerder
De complete tracklist van de Cd van Scot project:

01 Intro
02 A (Asian Sunrise)
03 U (New Mix)
04 L (Want Your Love)
05 FM3 (Feelin Me)
06 R (Rock!)
07 I (Need You)
08 N (No Rougher)
09 FM1 (Feelin Me)
10 S (Outer Space)
11 F (Future Is Now)
12 O (Overdrive)

:)
Waarschuw beheerder
donateur
demi is toch frans??
Waarschuw beheerder
donateur
weer wat geleerd :)
Waarschuw beheerder
Daan heeft gelijk, demi en semi worden allebei gebruikt in de Engelse taal.

Ik ben echter altijd wel bereid om vervelend te gaan doen. :D ;P

De juiste spelling is niet demi gods, de juiste spelling kan zijn: demigods of demi-gods.
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 48220, 6267}
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm staan een paar onbekende nummers voor mij bij :) Ben benieuwd!
donateur
"There goes the challenger being chased
by the blue blue meanies on wheels
The vicious traffic squad cars are after
our lone driver
The last American hero
The-the electric sintar
The demi-God,
the super driver of the Golden West!
Two nasty Nazi cars are close behind
the beautiful lone driver
The police cars are getting closer-closer...
Closer to our soul hero in his soul mobile,
yeah baby!
They about to strike, they gonna get him,
smash! rape!
The last beautiful free soul on this planet

But... it is written if the evil spirit arms
the tiger with claws
Brahman provided wings for the dove
Thus spake the super guru"*
"Did you hear that"

Lees dit maar, is uit een nummer van Guns n'Roses
Waarschuw beheerder
donateur
2 Richie: Heb je m ergens online gevonden of zo?
Waarschuw beheerder
Nummer van Guns N Roses is trouwens ook met een streepje ertussen ;)
donateur
Heb hier de cd origineel liggen en daar staat het ook in de tekst hoor....

Plus dat als het eventueel slang zou betreffen vind je het volgens mij niet in www.dictionary.com

*edit*

snap al wat je bedoelt het streepje mag weg tussen demi en god

Eens ff kijken of het wel goed in het songtekst boekje staat dan ;)

Dit geloof je niet, daar staat het dus ook met een streepje....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
CD kan fouten bevatten, woorenboek niet.

Slang bevat heel vaak taalfouten en spelfouten, maar dat is door de gebruikers ervan geaccepteerd.
Waarschuw beheerder
Ja, het moet ook met een streepje: demi-gods of aan elkaar vast demigods.

En dus niet:

Organ Donors R Demi gods

:P
Waarschuw beheerder
Ben het er wel mee eens hoor, zijn hele goede dj's en producers.
Waarschuw beheerder
donateur
Staan wat mij betreft aan de wereldtop :jaja:
donateur
:yes: :yes:

Ze zijn ook :lief: en heel erg grappig ook nog :D

:x

whahahah, weet je wat ik had, was echt weer een Daaan-actie
Wil ik ze ff gedag zeggen, struikel ik bijna over een uitstekend ding van een ding dat er stond, ik de slappe lach, zij schrokken eerst, maar dats ik niet echt viel moesten ze ook wel lachen :D:D

Set van afgelopen zaterdag is ook zeker een van de betere die ik van hen heb gezien OMG :kwijl:
Vet gezicht als ze samen gaan lopen scratchen, echt mooi :respect: