Creditcard bij de Rabo studentenrekening is maar 13 euro per jaar hoor. Kun je tenminste makkelijk op internet betalen, en het wordt de volgende maand afgeschreven. Geen lange periode krediet dus, dus je hoeft ook niet zo kredietwaardig te zijn als hierboven beschreven.
Jape 19 oktober 2004 13:24
Creditcard bij de Rabo studentenrekening is maar 13 euro per jaar hoor. Kun je tenminste makkelijk op internet betalen, en het wordt de volgende maand afgeschreven. Geen lange periode krediet dus, dus je hoeft ook niet zo kredietwaardig te zijn als hierboven beschreven
Ik heb hem ondertussen bij de Postbank aangevraagd (die postbank studenten creditcard). Hopelijk valt hij deze week op de deurmat
Waaaa in Londen eindelijk Mental Atmosphere van Organ Donors gekocht! Ik ga daar wonen man, gewoon fucking 5 pond (7,50 e) per plaat!!! jammer dat ik behoorlijk blut ben, als ik alle vette platen die daar stonden had gekocht, was ik waarschijnlijk met een hernia van het tillen thuisgekomen
Had m heel toevallig laatst gedownload, maar ik vind t ook niet echt wat. Sowieso gaan Dumonde en Cosmic Gate de laatste tijd wat achteruit, worden meer techtrance dan hardtrance THAT MAKES ME SAD!!!