naja, in het genre Hardtrance/Hardstyle, ja
na de break is het net een special D plaat
een tommy pulse remix van loophole
Ik luister net via Recess Italian Plyaboy''s - la storia di musica (jon the baptist rmx)
De sample is is een beetje Komodo achtig, en de melodie en bass is tot aan de break echt geniaal, maar dan na de break is het net een special D plaat. Zoooooo zonde......
Uitspraak van Lake10 op maandag 11 juni 2007 om 15:43:
Ja, zijn andere producties zijn toch iets minder hard toch
je bedoeld Trinity (alle 3 de mixen) en Tales of Dusk and Dawn?
Marc la Cruz - Krieg gegen die Maschinen (Baced Mix) (dit nummer heeft echt zo'n ziek harde bas, nog geen nummer gehoord met een hardere)
Degene die Sonic Inc - Taste Of Summer tot een soort jumpnummer heeft verkracht moeten ze echt aan zn ballen ophangen
Degene die Sonic Inc - Taste Of Summer tot een soort jumpnummer heeft verkracht moeten ze echt aan zn ballen ophangen
damn, ben ook geen DJ, maar idd een hoop klassiekers
zou er zo 20-30 willen kopenlaatste aanpassing 18 juni 2007 11:15
de tent was ook volledig uitgestorven toen hij draaide, niet echt een succes denk ik
het was sowieso niet zo druk in de orange tent, maar dat is elk jaar zo
dit jaar wel drukker dan normaal, ook als de zon scheen was het wel wat drukker dan in 200. Nederlandse dj's als tommy pulse, bobby v en jp trekken toch meer bezoekers dan jon the baptist die niemand kent
2003 en 2004 stond de orange echt de hele dag ''vol'' zeker toen dave 202 een wereldset weggaf met o.a. Komodo etc.
Eerste jaar was het meer iets trancy georienteerd met rank 1 dj, astrid, yves de ruyter etc, en daar hing de allberste sfeer.
hoe draaide Kalashnikov idd, was ik ook benieuwd naar
en van stampboeren uit alle gaten uit Nederland. Die trkken nog net de kermishouse van The Prophet enzo...
trance georienteerd trekt gewoon meer bezoekers, ala Qontact
hardtrance behoort tot de hardere genres en dan wil men liever hardstyle of hardcore, wat harder klinkt
Misschien moeten ze eens de opzet van die tent veranderen. Maak er een zogenaamde Q-rememberance zaal van (only hardtrance en dus geen officiele hardstyle!!)
Wat me trouwens ook opvalt aan defqon he en aan hardstyle ik hoor platen dat zijn platen met een tempo van ouwe Buzz Fuzz platen man, gewoon hardcore tempo qua BPM. Wat is feitelijk nog het verschil tussen die 2 stijlen??
was je er afgelopen zaterdag?
ik heb echt bijna alleen maar hardtrance gehoord, eigenlijk gewoon zoals het hoort bij een hardtrance-tent, zie niet in waarom de opzet veranderd zou moeten worden. Qua muziek was het goed en het was iets drukker dan vorig jaar. Stervensdruk zal het niet worden op zo'n festival, de nederlander houdt van harder
Oke, want 2005 was de orange het net niet vond ik
heb je mazzel, knedeep tent staat op het hq veld, hoef je niet ver te lopen
heb je mazzel, knedeep tent staat op het hq veld, hoef je niet ver te lopen
Andrea Montorsi ft Stardust & Luca Antolini DJ (technoboy onder zijn alias en dan kijken hoe het publiek daarop reageert hehehe)