Partyflock

Forumonderwerp · 646030
5 volgers · 48494x bekeken

Waarschuw beheerder
Dj dean- protect your ears :respect:
cosmic gate- running out of time
dj coone- never alone
dj coone fichtclub

zijn wel 1 van de beter hardtrance nr,s
die ik heb
kennen jullie nog een paar goeie titels
zet ze A.U.B. hier neer dan gaat ,k ze downloaden
mazulsss
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 11 juni 2007 om 16:44:
ben ik het niet mee eens, staan wel een aantal platen tussen die echt niet harder zijn

nee ok, was ook deels bedoeld om aan te geven dat hij wel wat meer dan 2 platen heeft geproduceerd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'un tableau historique op maandag 11 juni 2007 om 16:51:
naja, in het genre Hardtrance/Hardstyle, ja

Moet je eens Brain Ovulation - Only Kick (Rushin_Mix) luisteren :)

of Tuneboy - Basskick.....
Waarschuw beheerder
Ik luister net via Recess Italian Plyaboy''s - la storia di musica (jon the baptist rmx)
De sample is is een beetje Komodo achtig, en de melodie en bass is tot aan de break echt geniaal, maar dan na de break is het net een special D plaat. Zoooooo zonde......
Waarschuw beheerder
lees net op goodgreef.com dat er een tommy pulse remix van loophole komt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gelache woar op maandag 11 juni 2007 om 23:49:
na de break is het net een special D plaat

snap wel wat je bedoelt maar k vindhet echt wel mee vallen hoor :o denk dat genoeg mensen deze shit nog vet zullen vinden...

Uitspraak van Hassanova op dinsdag 12 juni 2007 om 05:20:
een tommy pulse remix van loophole

Ruilhandel he ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gelache woar op maandag 11 juni 2007 om 23:49:
Ik luister net via Recess Italian Plyaboy''s - la storia di musica (jon the baptist rmx)
De sample is is een beetje Komodo achtig, en de melodie en bass is tot aan de break echt geniaal, maar dan na de break is het net een special D plaat. Zoooooo zonde......

ik vind t ook een mindere plaat inderdaad.

sully - shock ( phil york & dark by design remix ) .. valt me ook tegen

dark by design - get your freak on << ik vind t wel een dikke plaat maar tis geen ht meer te noemen, net zoals die s.t.f.u / psycho van hun
Waarschuw beheerder
crw - i feel love ( p.h.a.t.t remix ).. normaal vind ik die producties van p.h.a.t.t wel nice maar dees is wat minder

die original mix van infinity blijft (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en verdorie zeg: dr willis - how hard do you f*ck? ( tommy pulse remix )

hele vette sound!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'un tableau historique op maandag 11 juni 2007 om 16:15:
Uitspraak van Lake10 op maandag 11 juni 2007 om 15:43:
Ja, zijn andere producties zijn toch iets minder hard toch

je bedoeld Trinity (alle 3 de mixen) en Tales of Dusk and Dawn?

Ik was die van Waldmeister even vergeten ja, die is ook wel hard!...
Ace heeft inderdaad een hoop gedaan al, alleen is met zijn laatste producties en remixen iets mis, zijn veel slechter gemasterd dan zijn vroegere werk, lijkt wel alsof de kick volledig door de synths overstemd wordt.... Luister maar eens naar Talla - Shine bijvoorbeeld... Zijn Universe Inside remix heeft daar ook een beetje last van, al klinkt die weer iets beter.... maar eergisteren heb ik zijn nieuwste remix gehoord (van een track van een goede (producer)vriend van me die misschien ooit nog eens gaat uitkomen) en die klinkt ook weer zo slecht gemasterd, terwijl het echt een mastered versie betrof... :(....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'un tableau historique op maandag 11 juni 2007 om 16:15:
Marc la Cruz - Krieg gegen die Maschinen (Baced Mix) (dit nummer heeft echt zo'n ziek harde bas, nog geen nummer gehoord met een hardere)

zijn zat hardere hardstyleplaten.

krieg gegen die machine beukt wel heel lekker weg idd.
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Degene die Sonic Inc - Taste Of Summer tot een soort jumpnummer heeft verkracht moeten ze echt aan zn ballen ophangen :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 13 juni 2007 om 12:28:
Degene die Sonic Inc - Taste Of Summer tot een soort jumpnummer heeft verkracht moeten ze echt aan zn ballen ophangen

Afblijven idd!!
Waarschuw beheerder
donateur
Vind t niet erg als iemand dat melodietje gebruikt, maar niet op deze manier. Net als die idioot die nu een soort radiotrance versie van The 1st Rebirth gemaakt heeft. Stenigen!
Waarschuw beheerder
Hoe vaak is seven days and one week al verkracht?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 13 juni 2007 om 12:28:
Degene die Sonic Inc - Taste Of Summer tot een soort jumpnummer heeft verkracht moeten ze echt aan zn ballen ophangen

masif/dbd doen er vaak niet voor onder qua verkrachten
Waarschuw beheerder
donateur
wacht maar op mn review van de nieuwe masif hardtrance cd O:)

Waarschuw beheerder
hehe wel btje positief zijn over onze plaat he, das geen cover :no: ;)
Waarschuw beheerder
donateur
das 1 van de weinige tracks die ik niet vreselijk vind op die cd. mix van alex kidd is trwns wel ubergoed :D
Waarschuw beheerder
hier staan aardig wat klassiekers in verschillende genres te koop aangeboden, op vinyl

http://www.goodgreef.com/forums/showthread.php?s=&postid=1101312#post1101312
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 18 juni 2007 om 11:04:
hier staan aardig wat klassiekers in verschillende genres te koop aangeboden, op vinyl

damn, ben ook geen DJ, maar idd een hoop klassiekers :)
zou er zo 20-30 willen kopen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'un tableau historique op maandag 18 juni 2007 om 11:13:
damn, ben ook geen DJ, maar idd een hoop klassiekers
zou er zo 20-30 willen kopenlaatste aanpassing 18 juni 2007 11:15

jon the baptist vond ik echt zwaar tegenvallen

vind sommige van zn producties wel lekker, maar had laatst een setje van hem gedownload en dat vond ik wat minder

op defqon wou ik m wel graag checken maar het was vaak gewoon kermismuziek

bassen enzo waren wel lekker en de opbouw was hier en daar wel ok, maar de melodien waren zo stront

heb in een half uur tijd 1 of 2 platen gehoord die ik wel ok vond, heb hem toen maar gelaten voor wat het was

de tent was ook volledig uitgestorven toen hij draaide, niet echt een succes denk ik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 18 juni 2007 om 11:18:
de tent was ook volledig uitgestorven toen hij draaide, niet echt een succes denk ik

dat is wel zonde dan :(
vind zijn producties altijd wel wat hebben
meestal ook zwaar ingewikkelde melodieen
baal nog steeds enorm dat ik geen kaartje heb kunnen krijgen, maarja, Ground Zero dan maar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
het was sowieso niet zo druk in de orange tent, maar dat is elk jaar zo

dit jaar wel drukker dan normaal, ook als de zon scheen was het wel wat drukker dan in 200. Nederlandse dj's als tommy pulse, bobby v en jp trekken toch meer bezoekers dan jon the baptist die niemand kent.

Tommy pulse heeft duidelijk goede zaken gedaan. Het werd iets drukker toen hij begon, maar na een paar minuten begon het te regenen. Tent stond daarna aardig vol en Tommy Pulse heeft dat zeer goed aangepakt

Na een tijdje scheen de zon weer en werd het wat rustiger, maar ik had het nog nooit zo druk gezien in de orange terwijl het buiten zonnig was. Kennelijk vluchtten sommige mensen voor de regen en zijn ze ff blijven hangen in de orange. Toen Luca Antolini begon stroomde het echter alweer leeg naar het oude niveau

tijdens jon the baptist was er vrijwel niemand te bekennen

hij opende met

Jay Walker - I Am Here (Spoke & Vespa Mix)

en vond het een veelbelovend begin, leuk oud plaatje

maar daarna was het kak en gingen er meer mensen weg, heb ook nog tricky nation gehoord maar na een tijdje wou ik weer naar de white stage, kijken hoe het daar klonk (kalashnikov en lars tindy hadden in de middag 2 topsets neergezet met snoeihard zuiver geluid :kwijl: )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 18 juni 2007 om 12:20:
Jay Walker - I Am Here (Spoke & Vespa Mix)

dat is inderdaad een erg lekker plaatje

hoe draaide Kalashnikov idd, was ik ook benieuwd naar
vorige keer toen hij op DefQon draaide, draaide hij ook erg lekker
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 18 juni 2007 om 12:20:
het was sowieso niet zo druk in de orange tent, maar dat is elk jaar zo

dit jaar wel drukker dan normaal, ook als de zon scheen was het wel wat drukker dan in 200. Nederlandse dj's als tommy pulse, bobby v en jp trekken toch meer bezoekers dan jon the baptist die niemand kent

In 2003 en 2004 stond de orange echt de hele dag ''vol'' zeker toen dave 202 een wereldset weggaf met o.a. Komodo etc.
Eerste jaar was het meer iets trancy georienteerd met rank 1 dj, astrid, yves de ruyter etc, en daar hing de allberste sfeer.
het is vrij logisch te verklaren waarom Orange leeg is, omdat er op Defqon tegenwoordig OF lompe wannebee wazi's lopen (black is altijd vol) en van stampboeren uit alle gaten uit Nederland. Die trkken nog net de kermishouse van The Prophet enzo...

Volgend jaar moeten ze Orange lekker in een hoekie zetten met wat chillbanken, zodat de echte liefhebbers blijven hangen.
Dan mogen ze dave 202, Bas en Ram, Montorsi, Luca en Vandall uitnodigen en Charly, Tommy Pulse en Ralph Novell ofzo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gelache woar op maandag 18 juni 2007 om 13:16:
2003 en 2004 stond de orange echt de hele dag ''vol'' zeker toen dave 202 een wereldset weggaf met o.a. Komodo etc.
Eerste jaar was het meer iets trancy georienteerd met rank 1 dj, astrid, yves de ruyter etc, en daar hing de allberste sfeer.

trance georienteerd trekt gewoon meer bezoekers, ala Qontact

hardtrance behoort tot de hardere genres en dan wil men liever hardstyle of hardcore, wat harder klinkt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'un tableau historique op maandag 18 juni 2007 om 12:22:
hoe draaide Kalashnikov idd, was ik ook benieuwd naar

hoorde eerst wat dikke hardtranceplaten die een beetje oud klonken

je kon gewoon aan de bassen horen dat die hardtranceplaten wat ouder waren, iedereen ging los

daarna wat early hardstyle en ook hardtrance, allemaal platen die ik niet kenden en allemaal vet

vond kalashnikov beter dan 2 jaar geleden, vond hem toen ook al goed

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gelache woar op maandag 18 juni 2007 om 13:16:
en van stampboeren uit alle gaten uit Nederland. Die trkken nog net de kermishouse van The Prophet enzo...

mee eens. Standaard Q-dance volk wat alleen maar wil beuqen. :D

Defqon dit jaar gemist, maar vind het geen ramp. over 2 weken awakenings en 2 weken daarop dance valley waar ik zowel hardtrance als hardtechno kan horen. :D
Waarschuw beheerder
niemand naar ground zero?

shokk op de mainstage en vandall bij de harddance tent

dance valley en awakenings pak ik ook, hopelijk met lekker weer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 18 juni 2007 om 17:49:
trance georienteerd trekt gewoon meer bezoekers, ala Qontact

hardtrance behoort tot de hardere genres en dan wil men liever hardstyle of hardcore, wat harder klinkt

Pcies, wat dus betekent dat de afgelopen edities het publiek erg veranderd is op Defqon. het eerste en tweede jaar liep er gewoon een ouder volwassener publiek op de main, techno en vooral Orange.
Ik wil hiermee niet het feest afzeiken, maar met wat ander volk zou zo n orange dit jaar gewoon volgeeten hebben en los zijn gegaan.

Misschien moeten ze eens de opzet van die tent veranderen. Maak er een zogenaamde Q-rememberance zaal van (only hardtrance en dus geen officiele hardstyle!!) met platen uit 99 tot en meet 2002 en wat nieuwere hardtrance.

Gewoon openen met :

Astrid
Bas en Ram
DJ Energy
Cosmic Gate
Dumonde
Andrea Montorsi ft Stardust & Luca Antolini DJ (technoboy onder zijn alias en dan kijken hoe het publiek daarop reageert hehehe)
Ralph Novell
Dana vs Pila (afsluiten ofzo)

Wat me trouwens ook opvalt aan defqon he en aan hardstyle ik hoor platen dat zijn platen met een tempo van ouwe Buzz Fuzz platen man, gewoon hardcore tempo qua BPM. Wat is feitelijk nog het verschil tussen die 2 stijlen??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gelache woar op maandag 18 juni 2007 om 21:34:
Misschien moeten ze eens de opzet van die tent veranderen. Maak er een zogenaamde Q-rememberance zaal van (only hardtrance en dus geen officiele hardstyle!!)

was je er afgelopen zaterdag?

ik heb echt bijna alleen maar hardtrance gehoord, eigenlijk gewoon zoals het hoort bij een hardtrance-tent, zie niet in waarom de opzet veranderd zou moeten worden. Qua muziek was het goed en het was iets drukker dan vorig jaar. Stervensdruk zal het niet worden op zo'n festival, de nederlander houdt van harder

had eigenlijk weer dat tech-trance gedoe verwacht maar dat bleek dus totaal niet zo, was aangenaam verrast :D

Wat me trouwens ook opvalt aan defqon he en aan hardstyle ik hoor platen dat zijn platen met een tempo van ouwe Buzz Fuzz platen man, gewoon hardcore tempo qua BPM. Wat is feitelijk nog het verschil tussen die 2 stijlen??

hardcore heeft (vaak) overstuur?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 18 juni 2007 om 21:39:
was je er afgelopen zaterdag?

ik heb echt bijna alleen maar hardtrance gehoord, eigenlijk gewoon zoals het hoort bij een hardtrance-tent, zie niet in waarom de opzet veranderd zou moeten worden. Qua muziek was het goed en het was iets drukker dan vorig jaar. Stervensdruk zal het niet worden op zo'n festival, de nederlander houdt van harder

Oke, want 2005 was de orange het net niet vond ik. Dan moeten het zo houden qua programmering maar doe een kleinere tent dan!

Iemand misschien wat setjes uit de Orange??
Waarschuw beheerder
die worden nog wel via de q-dance site vrijgegeven, hoop ik althans

heb overigens het laatste stukje van yves de ruyter gezien, alles wat daarvoor kwam heb ik niet gehoord
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gelache woar op maandag 18 juni 2007 om 21:52:
Oke, want 2005 was de orange het net niet vond ik

scot draaide ook tech-trance en kutski is zo breed als ik weet niet wat, hij draaide ook hardstyle en bijvoorbeeld marco v - red blue purple

afgelopen zaterdag toch denk ik (vanaf yves de ruyter kan ik over spreken) 90-95 % hardtranceplaten en een hoop klassiekers
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 juni 2007 om 19:18:
waar ik zowel hardtrance als hardtechno kan horen.

heb je mazzel, knedeep tent staat op het hq veld, hoef je niet ver te lopen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 19 juni 2007 om 10:16:
heb je mazzel, knedeep tent staat op het hq veld, hoef je niet ver te lopen

:cheer:

Alleen Continental is een eindje lopen. :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 19 juni 2007 om 10:16:
heb je mazzel, knedeep tent staat op het hq veld, hoef je niet ver te lopen

Dat is zeer gunstig Charles :D

Hoef ik dus niet elke x die fucking heuvel op en af :D
Waarschuw beheerder
donateur
Andrea Montorsi ft Stardust & Luca Antolini DJ (technoboy onder zijn alias en dan kijken hoe het publiek daarop reageert hehehe)

technoboy is toch echt iemand anders dan stardust of luca antolini ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van warezguy op dinsdag 19 juni 2007 om 21:21:
technoboy is toch echt iemand anders dan stardust of luca antolini

ow hahah, wat zit ik te lullen dan!
Waarschuw beheerder
[Matt Pincer] http://mattpincer.punt.nl/#406311

It finally arrived in my mailbox: the album of the year!
DuMonde - A Decade is a must-have for all trance lovers around the world, and not only for trance lovers...

The 2 cds include all their big hits like See The Light, Tomorrow, Human, God Music, Memory, Never Look Back, Kalt, Ich Will Raus. Also the tracks under their No Faces guise (I Can Fly, Free Your Feelings, No Time No Space, U Know What) are included. Very special is their live performance at Oxa which is also included on this album.

Too bad one of their biggest tracks isn't included: Can U Dig It as Jam X & De Leon should have been on this album too, also Mind Made Up would have been a welcome addition.

But to capture all the hits from the famous duo on one album is not possible of course, even if it's 2 cds. If we count the many remixes the duo made for artists like Jurgen Vries - The Theme, Rank 1 - Symsonic, Ayumi - Trauma and many more, 10 cds wouldn't be enough to capture their career.

Waarschuw beheerder
whahahaha dat artikel over schaamhaarverf op gewoonhandig.punt.nl :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 juni 2007 om 23:08:
whahahaha dat artikel over schaamhaarverf op gewoonhandig.punt.nl :roflol:

Wat mensen (vrouwen dan vooral) al niet verzinnen he?.... ;)
Waarschuw beheerder
ff van schaamhaarverf naar heel iets anders..

Topplaatje Mauguzun - the shining. Zo mogen ze meer hardtrance maken!
Waarschuw beheerder
mauguzun is goed ja

Waarschuw beheerder
JAJAJA nieuwe plaat van Mat Silver is uit!

Mat & Nicolas - The Green Room (Katsuria Sailiku remix) is de vetste versie dr van, is als ik me niet vergis geengineerd door Wavetraxx:

http://www.yousendit.com/download/bWJveFlWUnJoeVkwTVE9PQ

als iemand de andere 2 mixen ook wil hebben pb maar :)
Waarschuw beheerder
donateur
Vond m niet echt bijzonder eigenlijk, beetje te happy :S

Waarschuw beheerder
Vind de melodie erg vet, en die sound ben k altijd al weg van geweest. Tis iig een plaat met een hoog party gehalte :)