ow zijn de rapen gaar?
ow daar heb je poppetjes, hallo poppetjes wat zijn jullie leuk aan het dansen, ow leuk de ku klux klan, gezellig kom der bij
EHJ...Hoe weet je da' allumaal?
BOEK?
mariska van de pijnakker was dat nou nodig om die wolf open te snijden te vullen met stenen en in de put te gooien dat zeg ik als je daar niet bij was kan je daar niet over oordelen
ZIEK OUD NONNETJE GEZOCHT OM INHAAR BEK TE SCHIJTEN
Kom op zeg ik ga toch geen m&m's in me kont stoppen denk es na!!
sneeuwitje rent weg het bos in en de turk erachter aan en dan struikelt sneeuwitje zo met haar buik op een boomstronk en terwijl ze bijna doodbloed zegt ze tegen de turk laat me nog een x genieten van goeie sex de turk legt zijn geweer neer en doet zijn broek uit en buigt voorover om haar een goeie beurt te geven dan klopt er iemand op zijn schouder de politie en ja lul je daar maar is uit
roerbakei, roerbakei, heroïne dealen op de kinderboerderij ( herhaal 2 keer)
pijnboompit, pijnboompit, je kan liggend schijten maar het gaat beter als je zit ( herhaal 2 keer)
( de rest kon ik niet horen want ik viel van m'n stoel af van het lache)
Ja maar die , johannus de doper die had zoveel gezopen die was helemaal dronken geworden. Ja en toen ging die zo mensen nnat gooien met water
Dat de mensen ook zeie van,"NOU SCHEI NOU EENS EEN KEERTJE UIT, MET IEDEREEN NAT GOOIEN MET WATER." Die moet je alleen hem horen uitspreken
nostradamus,nostradahamus,nostradamus met zijn strakke groene broek...
van die rare termen onwelvoegelijkvoornaamzetzel
en dan bij alles wat die leraar zegt
zo zeg echt waar?
serieus meen je dat nou?
sow daar sta ik van te kijken zeg!
sooooooo en das allemaal echt gebeurd?
saskia saskia saskiaaa...... saskia heeft een BH 'pats' hahah
Noem je dat handen???...DIT zijn handen!!! -PATS-
ojaaaaaaaaa papa is even groot als het huis,
zo'n dik vatsig wijf helemaal gek pompen op de plee man en hard he dat ze met de kop zo tegen de deur komt doing doing en zonder condoom natuurlijk je gaat ook geen dure tv kopen en er een zak om heen trekken of je gaat toch ook geen heel duur paard kopen en dan zeggen hhhhhuuuuummmmmmm stom paard
ALLAH met zijn dikke lul een ding ben ik met hem eens allah vind ook alle vrouwen KUTHOEREN
mijn hond is dood........... ik heb hem uh uit het raam gegooid....... ja en dat viel nog niet mee, want ik heb zeker 5 x moeten gooien, maar ik heb er nou zo spijt van, het tocht als de ziekte op me kamer hier zo.........
ALLAH met zijn dikke lul een ding ben ik met hem eens allah vind ook alle vrouwen KUTHOEREN
en daar heeft ie volkomen gelijk in, maar dan moeten die zandvrouwtjes niet denken ooooh dan doe ik een doek op me kop, NEEE!!!!!!! dan ben je een hoer met een doek op je kop
"Brendo wil jij met mij op vakantie?"
"ja Heppe, hebben ze daar dan ook kikkerkappers?"
"Nee Brendo daar hebben ze geen kikkerkappers.."
"maar heppe rijden ze daar dan wel rond op van die rode kikkerfietsjes?"...hihihi
Ik wilde naar de bereden politie kijken. ik wilde naar de bereden politie gaan
Ik d8 dan kunnen we samen eerst wat bami eten
en daarna met zn allen langs de weg gaan staan
Ik wilde naar de bereden politie kijken
maar helaas wou niemand met me mee
Toen ben ik zelf ook maar thuis gebleven want in mn eentje vond ik niet zo'n goed idee hallekidee
Kan me niet voorstellen dat na 444 berichtjes, er nu nog iemand een nieuwe quote heeft...