Partyflock

Forumonderwerp · 645794
1822x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Ik had dit met Impulz ook weer :/
Stel je voor....
De zaal is helemaal bomvol, vooral helemaal vooraan natuurlijk.
D'r is hele fatte muziek, dus je gaat helemaal snoeihard uit je dak, maar het is zo druk dat je amper kunt bewegen:S
En dan staan er ook nog lui in de weg die alleen een beetje staan en om zich heen kijken :frusty:
Ga dan weg of zo, ga naar huis als je moe bent, of ga ff chillen ergens anders, maar ga niet in de weg staan, vooral als het al zo druk is :S
Sorry dat moest ik ff kwijt:$
Hebben jullie hier ook wel s last van?:)

Waarschuw beheerder
Jaaaaaaaa, en dat is zwaar vervelend!

Offe van die mensen die stilstaan om mooi/ te bekeken te worden de hele avond/nacht... :S
HOEPEL OP!

Of de beweegreden: Ik ga maar naar een feest, dressed up and well omdat het stoer is maar eigenlijk vind ik er geen ruk aan... GRRR

Waarschuw beheerder
ja afgelopen Impulz...
Waarschuw beheerder
Jah daar kan ik dus ook echt niet tegen, als je stil wil staan doe dat dan ergens aan de kant , of liever THUIS!
Neem geen kostbare dansruimte in beslag..

Waarschuw beheerder
Als ik stil sta, sta ik idd niet midden op de dansvloer. Maar vind het wel relaxed om es ff om me heen te kijken wat er aan publiek rondloopt:) Lukt niet als ik sta te springen, kan ik niet focussen:)

Waarschuw beheerder
Welke mongool gaat er dan ook naar impulz...
Waarschuw beheerder
donateur

(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tja iedereen geniet van een feest op zijn/haar eigen manier en als iemand dat doet door stil te staan so what??? Deze persoon heeft net zoveel voor zijn/haar kaartje betaald dus mag ook gewoon vooraan op de dansvloer stil gaan staan.

Ik erger me er trouwens nooit aan. Het is maar net waar je je mee bezig houdt tijdens een feest. Kijk eerst naar jezelf en dan naar een ander...
Waarschuw beheerder
donateur
TE irritant!!!!!!! :frusty:

Ga lekker langs de kantstaan, zoals als het een echt muurbloempje betaamd! :[

:0

Waarschuw beheerder
impulz he dat kan je verwachten :o
Waarschuw beheerder
donateur
liever mensen die stilstaan dan al die mensen die aan de wandel zijn. Dat is pas irritant te noemen........

Waarschuw beheerder
donateur
Stilstaan is al erg maar soms staan ze ook nog met hun armen over mekaar en een chagrijnig gezicht een beetje als een schap voor zich uit te kijken.

Gewoon flink uit je plaat gaan staan dansen dan krijg je vanzelf wel wat space!!!
Waarschuw beheerder
ja,dat is erg irriterend...

Wat ik net zo verveld vind is aan het eind van een feest,wanneer iedereen kapot is of te ver uit hun dak en dat ik nog sta te springen en iedereen me aankijkt alsof ik 1 of andere mongool ben die teveel heeft geslikt....conditie noemen ze dat.
Waarschuw beheerder
donateur
tjaaaaa inderdaad, er stonden echt veel mensen stil op impulz, wat is dat nou joh :vaag:

Deden de beentjes zeer ofzo :S
Waarschuw beheerder
Weet je welke mensen irritant zijn. Die altijd overal maar over lopen te zeiken! De verwende partyganger die elke week weer op een feest staat en altijd wel iets heeft te zeiken over de organisatie of over andere bezoekers.

Ga toch gewoon lekker feesten!!!!

Waarschuw beheerder
Vet kut dat soort figuren :[

Hoor je echt een dik nummer, sta je met vrienden vet te springen, hossen, weet ik veel wat. Staan er van die figuren te kijken met zo'n smoel van "jezus doe even normaal" :kots:

Normaal doe ik ma t/m vrij van 9 tot 5. Daarna niet meer :devil:
Waarschuw beheerder
conditie: Hellraiser in Sporthallen Zuid in 1999... Bassgun lekker springen en hakkûh op terror zonder :xtc:

zag ze allemaal kijken joh, wat heeft die dan allemaal zitten vreten, wahahahahaa :D

idd stilstaan is irritant!!! Het is gvd geen Duyvis Superfuif %)
Waarschuw beheerder
donateur
Als je lekker wilt dansen moet je sowieso de ruimte opzoeken en niet aan het podium hangen want daar is het zo druk dat je niet echt veel anders kan dan stilstaan.

En inderdaad: beter dan al die mensen die zich constant langs je worstelen zodat je elke keer tegen die bezwete lichamen wordt aangeduwd. :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
En mensen die kijken? Sjonge, mensen hebben altijd wel wat te wijzen en te kijken, want die mensen kijken van: wat heeft die geslikt, en jij kijkt naar hun zo van: die moet maar es effe wat slikken.

Zo heeft iedereen zijn mening klaar, en nu feesten maar, bemoei je lekker met jezelf! Als je het ergens niet leuk vindt, dan loop je een paar meter opzij, waar ze wel aant dansen zijn, hoppa, probleem weg.
Waarschuw beheerder
ik trek me eigen er ook eigenlijk helemaal geen reet van aan wat een ander van me vindt... boeit me niet :D I'm here 2 party :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
stamp gewoon op hun tenen dan:P
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon ruimte maken. ;D
Waarschuw beheerder
donateur
stilstaan :frusty: ga dan op de tribune stilzitten :yes: dansvloer is om te :bounce: -en !!!
Waarschuw beheerder
ik stampte op mijn eigen teen en dat was NIET LEUK! :( voor ede rest weinig last gehad..behalve dan die vent van de ehbo die me uitlachte omdat ik niet meer wist hoe oud ik was:dood:
Waarschuw beheerder
donateur
*proest* 8)

(Y)

Waarschuw beheerder
donateur

LOL:D

Maar heb daar nooit geen last van:d
Als er mensen voor, naast of achter mij staan zorg ik wel dat ze opschuiven of ergens anders gaan staan..
Ik kan namelijk ontzettend vervelend zijn :devil:

behalve dan die vent van de ehbo die me uitlachte omdat ik niet meer wist hoe oud ik was

LOL8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
2 kots & miss biggie:

Zoals je had kunnen lezen had ik dit met Impulz weer!, wat impliceert dat je dit niet alleen bij Impulz tegenkomt, maar net zo hard bij andere feesten!
Verder is mongool niet met dubbel o, maar met 1 o op het eind (Y) (edit: meende ik:P )

De verwende partyganger die elke week weer op een feest staat en altijd wel iets heeft te zeiken over de organisatie of over andere bezoekers.

Bovendien ben ik dus geen verwende partyganger en zeker niet elke week! Mijn teller staat nu op 6 dit jaar en dat vind ik een mooi aantal;)

Wat idd heel irri is als ze idd met hun armen over elkaar heen staan en zo om zich heen staan te kijken zo van 'kijk mij 's':frusty:

offtopic:
Kimhmmm wat heb je een mooie lach 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
"Verder is mongool niet met dubbel o, maar met 1 op het eind"

Eeeuh: mongolo???

Waarschuw beheerder
Verder is mongool niet met dubbel o, maar met 1 op het eind

Ik spreek Nederlands, geen Engels...

En toch blijf ik erbij:
Welke mongool gaat er dan ook naar Impulz...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahaha ik zou toch zweren dat het mongool was hoor :D :D
Waarschuw beheerder
donateur
En toch blijf ik erbij:
Welke mongool gaat er dan ook naar Impulz...

Ik zou zeggen, open d'r een topic over, misschien dat je 't dan te weten komt:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
offtopic:
Kimhmmm wat heb je een mooie lach

offtopic:
TAFKAP Wat ben jij een slijmbal zeg :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
haha ik zat ook al:s mongolo:s ???

Waarschuw beheerder
donateur
Niet lullen maar dansen:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
:D (Y)

Dazzle: ja, want Kimhmm is lesbisch, dus dan moet je bij dr slijmen! Want dat is geil! ;)

En het is gewoon mongool, niet ineens interessant de aandacht afleiden :P

Van het volk de mongolen (ja, meervoud is wel met 1 o)
Waarschuw beheerder
donateur
haha ik zat ook al :S mongolo :S ???

Ik denk dat ik hier niet verder op in ga :X
Die is het niet nee;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
stampen of niet wat maakt het uit????
ga je maar lekker aan andere mensen irriteren dan verpest je het voor jezelf hahaha

rol-later
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon een kwestie van sfeermaken.... :)
Al jij uit je dak gaat dan gaat je omgeving vanzelf mee.
Waarschuw beheerder
donateur
Kimhmmm ze zeggen dat ik slijm :/
Ik slijmen?? O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik sta alleen maar stil als het helemaal niks aan is
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dit is wel mijn mooiste lach: " 8) " dus ik zie het niet als slijmen, maar gewoon als de waarheid O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Kimhmmm... je bent te goed voor deze wereld O:) 8) O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Heej, ik lach ook zo! 8)
Waarschuw beheerder
donateur
kimhmm :x

O:)
Waarschuw beheerder
donateur
het werkt aanstekelijk geloof ik 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Nog 1 keertje dan....

8)
Waarschuw beheerder
donateur
:/
Waarschuw beheerder
donateur
Nu ik nog 8)

Maar eh TAFKAP ik vind het ook superirritant, had er op speakerplay ook last van al die stilstaande mensen..maar ja wat doe je eraan? Een topic openen op PF en lekker zeiken , komt ie weer 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Niet teveel 8) doen, anders is het niet meer leuk :/

Enne.... wat je eraan doet....
Je irriteren, dat doe je dan:P
Waarschuw beheerder
donateur
Zonde van je tijd.
Waarschuw beheerder
donateur
Nee hoor:P
Ik ga d'r alleen maar harder van :bounce:
Staat alleen een beetje slordig al die blauwe plekken bij die andere mensen:P
Waarschuw beheerder
donateur
Hupka je kunt wel zeggen zonde van je tijd om je te ergeren, maar soms is een feestje zo druk dat het moeilijk is om een plekje te vinden om lekker te dansen.

Afgelopen vrijdag heb ik echt de hele avond gedanst maar werd toch zo´n beetje elke 5 minuten omver gelopen :@ Sorry daar erger ik me dan toch wel aan..

Waarschuw beheerder
dazzle 9 december 2003 09:45
Weet je welke mensen irritant zijn. Die altijd overal maar over lopen te zeiken! De verwende partyganger die elke week weer op een feest staat en altijd wel iets heeft te zeiken over de organisatie of over andere bezoekers.

Ga toch gewoon lekker feesten!!!!

Precies! (y) Stelletje zeikerds... :[
Waarschuw beheerder
donateur
Anders lees je eerst ff goed voordat je wat uitbrabbelt (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je doelt erop dat jij geen verwende partyganger bent?

Voel je je aangesproken ofzo? :[ :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Al beter gelezen zie ik :[
Je komt in de goede richting:P
Waarschuw beheerder
ja op impulz viel me dat ook op hoeveel mensen er stil stonden!!! niet normaal... en dan was jij ff lekker uit je plaat aan het gaan krijg je zo'n blik naar je toe geworpen van: Jesus wat ben jij aan het doen!!!

wat ik wel mooi vond om te zien was dat toen promo industrial begon te draaien mensen weg liepen :d en in ht hoekje waar wij tonden iedereen ram hard uit ze plat stond te gaan :d
Waarschuw beheerder
donateur
ik stamp ze altijd aan de kant,flink hoog die knieen en,op het dijbeen,wie blijft er lang stil staan denk je dan, :D ze moven vanzelf wel.
Waarschuw beheerder
Kom dan de 20ste naar Zuid Laren....Daar staat NIEMAND stil!!!![img cacheid=0000349e0003dcf39aeec3c51a0030ce50]http://www.smiliemania.de/smilie.php?smile_ID=413[/img]
Waarschuw beheerder
Kom dan de 20ste naar Zuid Laren....Daar staat NIEMAND stil!!!!

:yes::yes:

Waarschuw beheerder
Ja precies Cr@zy Lin toen Promo begon liep de zaal aardig leeg waardoor er eindelijk ruimte was en de temperatuur aangenaam werd ...
Op dat moment begon het feest pas leuk te worden :yes:
Ik ben nog nooit zo blij geweest met Promo :D
Waarschuw beheerder
en wat is er mis met een MONGOOL?????????????­?? mag die niet stappen of zo...of andere gehandicapten mensen
Waarschuw beheerder
donateur
en wat is er mis met een MONGOOL?????????????­?? mag die niet stappen of zo...of andere gehandicapten mensen

Ook daar zit een kern van waarheid in (Y):)
Waarschuw beheerder
vond het eg mooi om te zien!!! ze probeerden eerst nog wel wat (een of anders vaag huppeltje) maar toen ging volgens mij iedereen naar de hardhouse ofzo... hadden we idd eindelijk de ruimte!!

Maar ff ontopic ik kan me er behoorlijk aan ergeren van die stilstaande mensen... ga dan niet naar een feest en ga lekker thuis stil zitten op de bank ofzo!
Waarschuw beheerder
donateur
Idd....(Y)
Btw....
Waar stond 'dance' ook alweer voor? O:)

Waarschuw beheerder
b.t.w. ik 'brabbel' niet! :@
Waarschuw beheerder
donateur
btw OK je bazelt;P

Waarschuw beheerder
Wat moet je nou? Vechten?! :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Dat lijkt me nou wel wat ja :devil:
Dan staan we iig niet meer stil;P

Artiest Devide
Waarschuw beheerder
dat is echt zwaar irri als mensen stil staan jah
was op qlimax ook al zo! dan kun je zelf ook niet goed beuqen :P

Waarschuw beheerder
:bounce: het is niet zo'n grote ramp al er mensen stil staan je gaat gewoon flink uit je dak en sleur ze maar mee in je enthousiasme :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
2 miss schaduwgabber, Zeker nog nooit op een feest geweest?

Waarschuw beheerder
zwaar irritant ja, altijd van die domme kutjes op te hoge hakken die je dan zo raar aankijken ;)

Waarschuw beheerder
ja ik ga regelmatig naar feesten
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahah....
Het zijn alleen minstens zo vaak van die gozers :frusty:
Waarschuw beheerder
Ja ik ben het helemaal met je eens TAFKAP...het is vet irritant...maar dat die mensen die een beetje stilstaan het nie irritant vinden dat wij bijna op ze springen wheheh:P:P ik zou echt zoiets hebben van wegwezen hier...
Waarschuw beheerder
Kom dan de 20ste naar Zuid Laren....Daar staat NIEMAND stil!!!!

en staan echt wel mensen stil daar hoor op de wc bijvoorbeeld:P

Waarschuw beheerder
Dat moet ik nog zien; mensen die OP de w.c. staan! :D :P

Waarschuw beheerder
donateur
ja inderdaad wie gaat er nou boven op de wc staan ? :D:D;p

Waarschuw beheerder
snoeihard uit je naad op een feest, dat is het belangrijkste :yes:
Waarschuw beheerder
als je stilstaat moet je gewoon gaan zitten ofzow

en anders RAGGUH met dat lichaam!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Ja op Qlimax en Impulz stonden er best veel mensen stil ja, dat is ook niet echt goed voor de sfeer denk ik. Moeten ze gewoon houten planken neerleggen net als op Defqon en op Decibel daar ging je vanzelf wel de lucht in als iedereen stond te springen :p
Waarschuw beheerder
heb er ook altijd een pleuris hekkel aan als mensen op een feest aleen maar staan en niet dansen vind het niet erg als ze voor iemand anders neus gaan staan maar voor mijn neus.
mensen get a life we willen allemaal springen en hupsen maar word niet boos ik je dan aan stoot en dan net je colatje of limonade over je mooie witte blouseje gaat
Waarschuw beheerder
lis81 9 december 2003 14:41

en wat is er mis met een MONGOOL?????????????­­?? mag die niet stappen of zo...of andere gehandicapten mensen

Lisette je hebt helemaal gelijk(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
nee ik erger me inderdaad ook dood aan dat soort mensen!
ga dan ergens een beetje aan de kant staan ofzo!
maar niet midden in een zaal waar mensen willen beuken!

qlimax was daar een goed voorbeeld van ja!
nee als je ff stilstaat oke!
maare op qliamx stonden er vooraan zovbeel mensen die gewoon de heel avond alleen maar wat hebben staan kijken!

veels teveel TMF publiek
Waarschuw beheerder
donateur
Kan dat idd niet uitstaan. Drukte en stilstaan.

Als het niet al te druk is, maakt het me weinig uit, dan heb je tenminste geen last van anderen. Als het wel druk is dubbel zoveel als iedereen om je heen stil staat.

Sensation Black en de laatste Qlimax waren hier goede voorbeelden van :(.
Waarschuw beheerder
flink keertje pogo doen?kan mischien helpen
Waarschuw beheerder
donateur
Alleen als er veel lazers aanwezig zijn en je flink staat te spacen, mag je ff stilstaan... :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja op Qlimax heb ik me er ook aan geérgerd.
Maar ja wat doe je eraan, ik ben op een gegeven moment maar achteraan gaan staan. Ze hadden ook veel beter de luidsprekers verspreid kunnen doen in het Gelredome, tuurlijk wil iedereen vooraan staan waar de muziek het hardst is.
Waarschuw beheerder
Stilstaan??? wat is dat!!! naar een feest moet je uiteraard uit je dak gaan anders heb je het gewoon niet meegemaakt....en anders lekker zitten toch...

Waarschuw beheerder
Idd op een feest moet je helemaal uit je dak kunnen gaan en niet tegen zulke mensen op moeten knallen die daar een beetje stil staan naar wijfen te kijken laatst thuis blijven of ga in de chill-out zitten!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
als ik op een feest sta, sta ik gewoon snoeihard te stampen!!!!!
als ik maar lol heb.
schijt aan die mensen die stil staan.
Waarschuw beheerder
Erg irritant ja. Op Qlimax waren er erg veel één dags mensen die even kwamen kijken. En dan is het stoer om vooraan te staan. En was er nauwelijks ruimte om te bewegen. Op Hardbass was dat wel anders en dan is het toch een stuk leuker. Z'n feest lijkt me trouwens ook wel lang duren als je alleen maar staat!

Waarschuw beheerder
Ja dat is irritant. Het is dat op Qlimax veel mensen op de tribune gingen zitten als ze moe waren. Stilstaan moet je nie in een overvol stadion gaan doen natuurlijk. INderdaad. Kom dan niet als je weet dat je het niet vol houd. Ga dan ergens anders heen. Of ga gewoon uit je dak.
Waarschuw beheerder
pffffff.......de laatste twee opmerkingen zijn echt te simpel
Waarschuw beheerder
donateur
De moraal van het verhaal is iig (Y)
Waarschuw beheerder
Staat er ergens op je kaartje "De organisatie heeft het recht stilstaande mensen te verwijderen"?? Heeft ooit iemand bepaald dat je heel de avond van begin tot eind uit je dak moet gaan??

Ik dacht altijd dat het mooie aan feesten was dat je kon doen wat je wilde en dat het allemaal geaccepteerd werd. Allemaal verschillende mensen van jong tot oud en in alle soorten en maten die gewoon elkaar en elkaars gedrag accepteerden. Maar goed...tegenwoordig wordt je dus al gek aangekeken als je stil staat :S
Waarschuw beheerder
donateur
Als je goed had gelezen had je geweten dat het dus niet om het feit of je stilstaat of niet. Het gaat om het hinderen van anderen. Zoals zo vaak gezegd; als je stil wilt staan, doe dat dan ergens aan de zijkant of zo (er zijn notabene vaak hele chill ruimtes ingericht :frusty: )
Als ik ff wil chillen ga ik ook ff ergens anders staan. Lijkt mij juist erg onaangenaam als je ff wilt rusten en je staat tussen allemaal beukende mensen in, met gevaar voor bluawe plekken e.d. :P .

En dan heb je nog de categorie 'met de armpjes over elkaar heen'. Bij hun gaat het helemaal niet om te rusten of zo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Volgens mij is de mogelijkheid om iemand te hinderen als je stil staat heel erg beperkt!!! En wil je dan dat als iemand even 5 minuten wil bijkomen van het dansen hij eerst 20 minuten moet lopen naar de chillout en dan na 5 minuten rusten weer 20 minuten terug moet lopen om te dansen????

En dan heb je nog de categorie 'met de armpjes over elkaar heen'. Bij hun gaat het helemaal niet om te rusten of zo.

Ja dus?! Ik ken iemand en die staat er inderdaad een groot gedeelte van de avond zo bij! Hij staat te genieten van de muziek en alles wat er om hem heen staat te gebeuren. Dat is zijn manier van een feest beleven en hij heeft dus minstens zoveel plezier als jou.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat kan dat hij dat zo beleeft:)
Maar het is heel irritant voor degenen die gewoon willen dansen/ beuken zoals het hoort.
Of was de dansvloer daar niet voor? :|

Als je wilt zwemmen ga je toch ook niet naar een sauna toe? O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weet je wat ik altijd gewoon doe gewoon door beuken !!! ze krijgen vanzelf de schrik en gaan dan weg! hahaha Maar impulz hahaha ! nee dankje!
Waarschuw beheerder
Staat er ergens op je kaartje "De organisatie heeft het recht stilstaande mensen te verwijderen"?? Heeft ooit iemand bepaald dat je heel de avond van begin tot eind uit je dak moet gaan??

je betaalt toch voor je kaartje om uit je dak tegaan ofnie soms ik wel inieder geval
anders is het een beetje zonde van me geld.
koop dan een kaartje voor de bios en ga daar lekker en film maraton houden ofzo
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vraag me toch af of al die mensen die hier lopen te zeiken over dat iemand stilstaat zelf wel de hele avond lopen de beuqen :-s Ik heb zo de indruk dat hier zich typische gevallen voordoen van anderen kwalijk nemen wat je zelf ook wel 's doet.
Bovendien, als je fatsoenlijk kan hakkuh heb je geen meters ruimte nodig om uit je plaat te gaan, dan moet je aan een a4'tje genoeg hebben :-) Dus als je je ergert aan mensen die ff stilstaan om hun beentjes uit te laten rusten, of die ff in gesprek zijn (of mag dat ook niet meer tegenwoordig, ff kletsen op de dansvloer?), ga dan eerst leren hakkuh ipv dat stompzinnige gehuppel, gebeuq en gepogo.
Net als dat gemiep over looppaden, ja godver, als ik drinken ga halen moet ik toch echt op de een of andere manier weer bij m'n groepje zien te komen midden op de dansvloer. Maar meestal kom ik dan gelukkig ook leuke mensen tegen, die zich niet alleen maar lopen te ergeren, en maak ik daar een babbeltje mee :-) Maar goed, looppaden zijn off topic.
Waarschuw beheerder
Ik sta ook altijd heerlijk vooraan te genieten. Beetje om me heen kijken. :-D

Alleen beetje vervelend al die mensen die de hele tijd om me heen staan te springen. Zo kun je toch niet rustig genieten :[

Waarschuw beheerder
donateur
beuqen

Beuqen is voor mietjes :[
Waarschuw beheerder
En dan staan er ook nog lui in de weg die alleen een beetje staan en om zich heen kijken
Ga dan weg of zo, ga naar huis als je moe bent, of ga ff chillen ergens anders, maar ga niet in de weg staan, vooral als het al zo druk is

moet je tegen diegene daar zeggen!
Waarschuw beheerder
donateur
Beuqen is voor mietjes

Nee joh beuqen is hartstiqqe qool ;-p

Artiest Mystex
Waarschuw beheerder
je heb ook mensen op feesten die zowat 12 viekante meter nodig hebben om te dansen. dat vind ik nou irri.....van die lompe lui die hinkend met een been naar voren (wazidansje), zowat de helle zaal nodig hebben....

Waarschuw beheerder
donateur
nergens last van, maarre ik kijk dan ook niet wie of wat er in de weg staat... DOORBEUQEN! whoem whoem whoem whoem.. kisten aan.. en hoppa.. je voelt al niks meer van die teentjes.. he es! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Of mensen die zonodig de hele avond moeten bellen of SMSen :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Dat kan met je ogen dicht tijdens het BEUQEN!
Waarschuw beheerder
En wat nou als je head banger bent :S

ik bang altijd met me head maar sta 7 uur lang op dezelfde viekante meter :D :respect:
Waarschuw beheerder
Als ik ergens van moet kakken dan is het wel impulz...
Waarschuw beheerder
donateur
fout
Anders reageer je ff ontopic :[
Waarschuw beheerder
wat een sjaak joh
Waarschuw beheerder
Idd als je ff geen zin heb om te feesten ga dan naar de chill out of op een tribune of zo. Wat ook heel irritant is--> Sta je net helemaal los te gaan en duwen ze je aan de kant en als ze nog btje netjes zijn vragen mag ik er langs.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een aantal zware blessures aan me enkel en me voet gehad waardoor ik op sommige momenten gewoon niet meer kan.

Doordat ik door ervaring weet dat als ik ga zitten ik helemaal niet meer kan stampen blijf ik staan totdat ik echt niet meer kan.
Waarschuw beheerder
Jij bent gemachtigt om te blijven staan. :P
Waarschuw beheerder
donateur
Effe stilstaan om een praatje te maken, sigaretje te roken, wat te drinken e.d. is ook helemaal nix mis mee, lijkt me!

Maar waar ik me dood aan erger zijn die mensen die dan stil staan, en je dan aan staan te kijken als je uit je plaat gaat.. op zo'n manier van: 'wat doet die gast daar' en met zo'n houding van: 'ik voel me te goed om hier te bewegen'. Dat is denk 'k ook waar 't hier om gaat!

Waarschuw beheerder
Je gaat op een feest toch niet stilstaan!!!
Daar kom je toch niet voor, je komt daar toch om wreed uit je naad te gaan of ligt dat nou aan mij??
Waarschuw beheerder
Stilstaan? Ja in de rij sta je stil maar daar houd het ook mee op.
Artiest {SHOWLIST artist 16727, 63028}
Waarschuw beheerder
op de dansvloer mag je niet langer dan 30 seconden stilstaan :) dan ga je maar naar de chill-out ofzo :p
Waarschuw beheerder
NIEUW!! ---> de Stilsta-politie
stilstaan op de dansvloer = €46,-
Waarschuw beheerder
Ik haat mensen die stil staan whehehe.. behalve om ff te praten ofzo moet kunne toch? sommige kunnen inderdaad wel eens errug in de weg staan maar dat zal ik in hun ogen misschien wel doen als ik sta te dansen :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik sta ook wel 's lekker stil te genieten, gezeur allemaal. Zou me zowat schuldig gaan voelen als ik een keertje stil sta!
Zie weinig mensen de hele nacht in beweging hoor!
Ik ga niet als ik even een nummertje stilsta weer teruglopen naar de kant en daarna weer naar de dansvloer, blijf bezig, wordt je naar mijn idee alleen maar moeier van en ken je nog minder losgaan...

Langslopende mensen kunnen soms wel irri zijn, maar niet omdat ze lopen, maar omdat ze precies een pad verzinnen dwars door de mensen heen die wel in beweging zijn. Schijnen allemaal vreselijke haast te hebben, omdat ze natuurlijk ergens op tijd moeten zijn op een feest :S
Waarschuw beheerder
BitteEinBeatBabe
Kom dan niet als je weet dat je het niet vol houd. Ga dan ergens anders heen.

Doos...
Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens!! optieffe met die mensen zeker als het druk is en sowieso is de sfeer beter als iedereen lekker staat te gaan in plaats van die saaie knakkers
Waarschuw beheerder
ik sta ook wel es stil(bijna nooit dan hehe :|) maar bedoel de mensen die 90% van de avond of de hele avond stil staan. Nee en heb niks tege die mensen maar dat ze dan ff niet in het midde enzo gaan staan
laatste aanpassing

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Je kan toch gewoon zelf de combinatie vinden tussen hard stampen en soms lekker rustig stampen ?
Waarschuw beheerder
kvind het ook erg irri af en toe
Waarschuw beheerder
Ja, ik irriteer me er soms ook aan, maar betrap me zelf er ook op het te doen. En dan probeer ik wel mensen niet in de weg te staan, maar ja, lang leve goed coordinatievermogen van mensen door drugs :D

Maar als ik soms ff moet bijkomen, wil ik gewoon wel van de muziek genieten, dus dan sta ik wel eens stil. Nou ja, nogmaals ligt aan de manier waarop een persoon het doet vind ik.

Waarschuw beheerder
Fuck stilstaan ;), af en toe gewoon ietsje minder hard gaan....
Waarschuw beheerder
Ja, maar ik gebruik niet meer :)

Waarschuw beheerder
Hoeft toch ook niet, ik gebruik ook niet altijd...
Waarschuw beheerder
Ik sta ook niet altijd stil :9

Waarschuw beheerder
Slaat nergens op. Soms heb je gewoon zo'n bui. Wil je benen gewoon niet mee werken of weet ik veel.

Je kan dan wel zorgen dat je niet in de weg staat. Maar stil staan doen we allemaal wel 's.

Waarschuw beheerder
Haha, als er gedraaid wordt zoals het hoort kan je ook niet stilstaan....

Dat wordt krachten sparen voor rino en davide squillace als afsluiters op de 31e

Hell Yeah !!!