Partyflock

Waarschuw beheerder
donateur
Jaja mensen... er is heel wat afgetypt na het eerste deel van de kraagjes... Ik dacht dat Koenie de stichter van dat geheel was.

Nu ben ik van het weekend op 4-elements nog wat leuks tegen gekomen zie hieronder het reslutaat:

[img width=600]http://www.planet.nl/~meurs302/kraagjes.jpg[/img]

Willen de heren als zij zichzelf herkennen zich bij mij melden?? Ray (voorzitter Nerden clubje) heeft hiervoor vast een mooie oorkonde ergens liggen :D

Waarschuw beheerder
donateur
groovyloco heeft een punt!
ik ken er ook een paar.
superrijk, en dan bedoel ik ook écht superrijk. volop netjes, lacoste sokjes, polo, & everything.
en wat doen ze?
snuiven bizar veel coke! plus pillen, plus GHB, plus alcohol.. gaat echt veel te ver.
Waarschuw beheerder
Mag het ook dubbele Lonsdale polo met kraag omhoog zijn? Andere polos heb ik niet..

Waarschuw beheerder
donateur
Quinell, ik kan 't je nog sterker vertellen. Ik heb een oorkonde voor iedere nerd die vanaf aanstaande zaterdag (Qlubtempo) ieder feest zijn kraagje omhoog heeft.

Bovendien heb ik voor degene die 't vastlegt op cam een leuk prijsje, dus Quinell, keep going on...;)

Waarschuw beheerder
donateur
Tuurlijk mag dat Eva... No Prob!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
KWAAK KWEK KWAK KWEK WEKKERDEKWEK ("lees topic kledingdresscode PF, als we nou allemaal polo's gaan dragen?")
Waarschuw beheerder
Kraag omhoog...haha!

Als 't nou een cool Hawaii-shirt ofzow...
Waarschuw beheerder
mohahahaha wat een gekken haha ga je toch kapot op een feeesie met zoveel klere.....
met 1 dun t-shirtje zweet ik me al kapot
voor bij Thunderdome hmh pff
daar hing gewoon een dikke wolk