Ik denk dat uiterlijk het fesite kaartje is voor het eerste contact en innerlijk is wat het contact houd. Heb je geen uiterlijk dan heb je ook nie zo veel kans om contact te maken en dus krijg je ook niet veel de kans om je innerlijk te tonen als het ware.
Of je heb wel uiterlijk maar geen innelijk houd het contact geen stand, altans niet lang.
Of je heb wel uiterlijk maar geen innelijk houd het contact geen stand, altans niet lang.
nou de jongen moet er wel goed uitzien maar innerlijk is ook heel erg belangrijk.
Het verhaaltje dat het uiterlijk er niet toe zou doen vind ik onzin. Meestal als je iemand ziet zie je als eerst zijn of haar uiterlijk en daarna leer pas zijn of haar innerlijk kennen. Dus dat alleen het innerlijk belangrijk is vind ik gelul. Tis toch een eerste indruk wat je van iemand krijgt.
( met uitzondering van leren kennen via internet zonder foto's enzo )
( met uitzondering van leren kennen via internet zonder foto's enzo )
je kijkt als eerste naar het uiterlijk en dan pas maak je kennis met het innerlijk dus ik vind uiterlijk zeker wel belangerijk en dat zit bij mijn schatjuh ook wel goed
innerlijk is zeker belangrijk.. maar uiterlijk is tog je visite kaartje..
maareh, kheb mn ex waar ik 2 jaar een relatie mee heb gehad ontmoet via de telefoon.. toen ik hem het eerst zag hadden we ongeveer een maand gebeld.. en ik voelde tog al ergens wel iets voor hem.. en ik was heel benieuwd naar hoe hij eruit zag.. en gelukkig was het ook nog eens een heeel lekker ding! mooi meegenomen dus!
maareh, kheb mn ex waar ik 2 jaar een relatie mee heb gehad ontmoet via de telefoon.. toen ik hem het eerst zag hadden we ongeveer een maand gebeld.. en ik voelde tog al ergens wel iets voor hem.. en ik was heel benieuwd naar hoe hij eruit zag.. en gelukkig was het ook nog eens een heeel lekker ding! mooi meegenomen dus!
@S-Uzi, nou dan heb je het tog wel goed getroffen 
het komt zo over alsof je met een lelijkerd met een goede uitstraling gaat
naja ik vind ook: het gaat om uitstraling, maar tog ook een beetje om uiterlijk, want daar val je tog in het begin wel op denk ik. Mensen die lelijk zijn en op karakter vallen kennen elkaar meestal al wat langer
het komt zo over alsof je met een lelijkerd met een goede uitstraling gaat
naja ik vind ook: het gaat om uitstraling, maar tog ook een beetje om uiterlijk, want daar val je tog in het begin wel op denk ik. Mensen die lelijk zijn en op karakter vallen kennen elkaar meestal al wat langer