Partyflock

Forumonderwerp · 645413
Kreeg vd week ruzie met mijn vriendin (2,5 jaar samen en wonen half jaar samen). Zij hield me al 3 weken op afstand en dat stond me niet aan, zij vond het wel lekker gaan zo. Afgesproken dat zij wat ruimte nodig heeft dus ik slaap op de bank bij collega. Kijk daar op partyflock, zie dat ik 'n beriggie heb van iemand die een prive-bericht had gekregen van mijn vriendin waarin zij schreef:

"Hoi!
Ik las je beriggie over verliefd zijn op een collega. Ik kan alleen niet in het forum posten want mijn vriend zit er ook op (das dus niet de collega).
Vandaag zijn we dus naar de 6e etage geslopen die leeg staat en mekaar puberaal staan zoenen daaro. Misschien dat het zo over zou gaan? Nou niet dus. Behalve commentaar van collega's waar we bang voor zijn hebben we ook nog allebei een relatie. Zwaar kut allemaal dus...
Nou sterkte met wat jij met je collega gaat doen! Ik ga even op een houtje bijten denk ik
Groetjes,
Mo"

Nu zegt ze dat ze niet verliefd is op die collega maar het gewoon spannend vind. Ze verwacht dus dat ik me uit huis laat wegjagen en zegt dat ze geen verantwoording af wil leggen t.o.v. van mij.

Ik word hier gek van, wat moet ik doen?
laatste aanpassing

opzouten met die trut..sorry hoor..maar vreemdgaan is echt het laagste wat je iemand aan kan doen!! Pfff als zij niet voor de volle 100% gaat,moet jij dat ook zeker NIET doen!! Jij verdient blijkbaar veel beter!!

sterkte er mee!!!

(K)

Dump haar. Als ze echt om je geeft had ze dit nooit gedaan. Dit zal altijd tussen jullie blijven staan.
neem haar terug, neuk haar effe en dan dumpen, dat is lache, helemaal als je dan nog over haar heen gaat kotsen
Ja hoe zit het, de biatch de keet uitgetrapt al?
Ik ben het eens met Henk, je moet dat wijf zeker dumpen. Dat heb je inmiddels gedaan. Mooi zo. (y)

Dumpen er zijn er zat op de wereld.
Moet er trouwens niet aan denken om mijn schoonmoeder in huis te hebben zou knettergek worden.
Ik zit ook tijdelijk bij de ouders van mijn vriend in huis, omdat ons appartement nog verbouwd moet worden (doen we zelf) en ik ben nu na een maand al een beetje gek.

Zijn hele aardige mensen hoor, maar je hebt nooit privacy en je kunt nooit doen wat je zelf wilt

snif, snotter...

En je hebt dat wijf inmiddels gedumpt? Mooi zo, er lopen genoeg vrouwen rond die je wel trouw kunnen blijven :)
Des te harder je je opstelt des te meer je bereikt, het is namelijk nog steeds een spelletje in het hoofd van dat kind.
Hm ja, dat bikkelhard opstellen zijn altijd leuke psychologische spelletjes ;d
Daar kun je iemand helemaal gek mee maken als je geen emoties vertoont

Ik zeg: DOEN !!!

Dump dat wijf!!!!!!!! en ga lekker feest vieren is begin is het moeilijk maar later ben je er blij van!! want heb je nou aan iemand die je niet kunt vertrouwen....ze is is zelf zoooooo kinderachtig dat ze haar profiel heeft evrijwdert van pf.........ZEER Zielig!!!
Hm ja, dat bikkelhard opstellen zijn altijd leuke psychologische spelletjes
Daar kun je iemand helemaal gek mee maken als je geen emoties vertoont

Ik zeg: DOEN !!!

Je moet gewoon zeggen okee donder maar op gewoon keihard de consequenties laten voelen. Ik snap heel goed dat je je zeg maar zwak opstelt omdat dat het eerste is wat in je opkomt, en het makkelijkste ook, maar je geeft de touwtjes gewoon uit handen terwijl het gaat om wat jij wilt en niet wat zij wil.

Als ze het niet meer onder controle heeft, is voor haar de lol er gewoon van af. En die collega, die heeft er ook opeens niet zo'n zin meer in als ze begint te miepen van "wij gaan toch wel samen verder he?....:(" want dan is de lol er ook voor hem gauw af.

Je moet toch van dat mens af, ze bezeikt je, en liegt daar ook nog eens over. Dan weet je al wat je aan d'r hebt.

Maar eumm om ff terug te komen op mijn quote je moet dus niet denken dat je haar met een spelletje terug kunt krijgen. Je krijgt alleen je zelfrespect terug op deze manier. En nog een beetje wraak, wat altijd wel goed is :devil:
laatste aanpassing
Exit vriendin, duidelijk, je laat toch niet zo met je sollen?!

nou lekker lullig van je vriendin dan:s
En je hebt haar hoop ik toch wel het huis uit geschopt he??? Samen met moeders??

He p.i.m.p

haar profiel staat niet op actief maar op verwijdert vandaar