Lijkt mij wel tof dat er meer meisjes gaan gamen, alleen het past niet zo bij ze denk ik... Op van die gameforums zitten ook alleen maar gosers, tis veel gezelliger als er ook meiden bij zitten, lijkt me een stuk gezelliger, vind PF ook 1 van de gezelligste fora omdat er ook meiden zitten (denk ik )
k denk dat Pietsel doelt op het feit dat dames van 16 jaar het liefst de stad induiken, BrEaZaHh drinken, achter de boys aanzitten en de nieuwste CD's beluisteren enzo... lekker standaard dus...
Meiden die gamen vind ik echt geweldig.. Maar ik ken ze niet... heb ooit geprobeerd mijn zusje zover te krijgen maar niet gelukt... en elkie jongen die ik ken vind het leuk... ga dat maar uitleggen..
donateur
Mannen die winkelen vinden meiden echt geweldig... Maar ik ken ze niet... heb ooit geprobeerd mijn vrienden zover te krijgen... maar niet gelukt... en elkie meid die ik ken vind het leuk... ga dat maar uitleggen...
ik ben dus wel een van de enige meiden die egt van gamen houd
Er zouden meer meiden moeten zijn, alleen altijd online tegen goozers spelen is ook niet alles.
donateur
*lil*kim*87* , valt reuze mee, ga eens op de quakenetserver van irc kijken, daar kom je er heel wat tegen Toch ben ik ook wel die-hard gamer als je dat zo mag zeggen, ik geef een spel pas op als ik m uitgespeeld heb
speel desert combat www.desertcombat.com in clanvorm www.ttp-clan.com voor veel mensen is dit spel te moeilijk omdat je goed moet leren om bv een helikopter te besturen