Partyflock

Forumonderwerp · 644914
wie kan mij vertelen wat ik moet doen ik ben smoorverliefd geworden op een meisje en dat meisje heeft een relatie gehad met 1 van mijn beste vrienden maar hun hebben na de tijd dat hun relatie verbroken was een woorden wisseling gehad en hij wil haar absoluut niet spreken of zien nu wil ik graag een relatie met haar beginnen en hij zegt dat zei dat acteerd en helemaal niet gek van mij is en ik weet zeker dat dat zei helemaal gek van me is wat moet ik doen ???? iik kan een relatie beginnen maar dat houd in dat ik haar nooit mee kan nemen als hij er bij is want hij wil haar niet spreken of zien !!! BEETJE JAMMER

pfffff wat een gezeik allemaal!!!!damn alsof ik 3 jaar met die gozer heb gehad!!ik ben echt verliefd op hem en acteer dit niet!!!!!!

Gaat het om jou ????

Jezus, als die betreffende dame hier ook zit, dan is het helemaal schandalig om dit op PF uit te spelen... !

Get a life mensen.... Er schijnen meer communicatiemiddelen te bestaan dan Internet/PF !

:S :S :S :S :S :S :S :S :S
meiden genoeg op de wereld, goeie vrienden zijn er niet veel!!!!!!!

gewoon als volwassen mensen uitpraten, kom op jullie zijn toch geen kleuters om dit via PF te spelen.

Je moet altijd voor je vrienden kiezen maar ik vind dus ook dat je vriend moet zeggen dat hij zich er overheen zet en het toch goedkeurt hij wil als een echt vriend toch ook jou gelukkig zien?
Heey, weet je wat jij moet doen, jezelf is afvragen hoe snel twee weken voorbij zijn..!! Waar maakt die vriend van je zich druk om en na 2 weken kan je niet zeggen dat zij dat speelt, want na 2 weken ken je iemand nie eens.
Dit is nou typisch een gevalletje van jalouzie. Je vriend baalt gewoon dat ze jou leuker vindt dan hem! Als hij een echte vriend zou zijn, dan gunde hij jou alle geluk van de wereld. Ik zou gewoon doen wat je hart je ingeeft. Pak de telefoon, bel d'r op en zeg dat je helemaal voor d'r wil gaan! Je "vriend" draait wel weer bij en anders maar niet! Succes!!!
Tis gewoon een ongeschreven regel dat je niet aan de ex van je vriend of vriendin gaat zitten...