Partyflock

Forumonderwerp · 644577

Wat is het tog dat mannen zo verslaafd maakt aan die verschrikkelijke spelcomputers:S
Ik snap het echt niet, het zal wel aan mij liggen..

Bijvoorbeeld, je wilt gezellig een avondje met je vriendje zijn en hij heeft nerges anders aandacht voor dan alleen maar voor z'n spelletjes. Dan voel je je tog kut..

Zijn er mensen die dit probleem herkennen of ligt t gewoon aan mij of me relatie?

MoDaCha is ook een verslavend dingetje :yes: :kwijl:

:jaja:

MoDaCha brengt de gezondheid ernstige schade toe ;)

MoDaCha heeft de gezondheid al geschaad! :s

vrouwe moete nie zeure.....gameconsol­e is gewoon de beste uitvinding die er is dus neem genoegen met een 2e plaats dametjeslief! :P
Probeer PGR2 dan! Tenminste indien gij een XboX bezit, Dies echt niej makkelijk hoor!

pgr2 :respect:
:D
Probeer PGR2 dan! Tenminste indien gij een XboX bezit, Dies echt niej makkelijk hoor!

Helaas, heb geen Xbox. Maar heb me altijd goed vermaakt met GT en GT2 op de playstation :D
weet iemand overigens hoe ik mijn xbox geluid over me geluidskaart kan laten gaan zodat ik me 5.1 kan gebruiken (kheb een audigy)
Als je een beetje handig bent kun je heel makkelijk zelf een 5.1 aansluiting op de xbox maken. Hierdoor hoef je niet meer via de pc te gaan.

btw. Als je het via de pc doet werkt het nog niet, want je kunt van een stereo signaal geen echt 5.1 maken ;)
dus het heeft niet zoveel zin :P en hoe kan ik die 5.1 aansluiting maken khou van knutselen :P
Oke, dan moet je ergens een tulp-socket stekkertje halen, en dat mooi in de achterkant van de xbox schroeven. Dan moet je 2 draadjes doorverbinden met een stekker op het moederbord van de xbox. (garantie vervalt)

Moet ik opzoeken welke pinnetjes?
hmm beetje te linke operatie :P maar goed vertel maar misschien in de donkere kerst dage
:)
Hmzzz, ik kan de tutorial niet meer vinden op die site. Het is dan wel al zeker 1,5 jaar geleden maarja..

www.xbox-scene.com