Partyflock

Forumonderwerp · 644550
18067x bekeken

Waarschuw beheerder
Ok..

Ben benieuwd naar de meningen van zowel mannen en vrouwen:

Zou je naakt poseren, en ik hoe verre

En uiteraard,
wat voor bedrag zou je redelijk vinden?

Ben benieuwd!
Waarschuw beheerder
Ehmmmm.... naakt poseren op een mooie manier..
Ik wil niet heel goedkoop op de foto gezet worden en er moet natuurlijk een aardig bedrag tegen over staan (student he ;))

zeg maar 250.000 euro's :D!!!
Waarschuw beheerder
Voor bij mij in de studio heb ik als grens topless of artistiek naakt (body-art) ingesteld.
Als een model herkenbaar op een foto komt dan blijft er altijd minimaal een string aan. Die regel bevalt me heel goed en schijnt ook goed aan te slaan bij het publiek. Naaktfotografie (als het goed gebeurt) is een hele moeilijke tak van fotografie. Juist als je er iets heel moois van wilt maken, dan moet je er de tijd voor nemen. Het gaat er tenslotte om, om een model er mooier en sensueler uit te laten zien, dan dat ze eigenlijk is.
Verder werk ik zelf altijd met een contractje, wat van tevoren ondertekend dient te worden. Zowel door het model als door mij.
Vanaf dat moment mag er niets met de foto's gebeuren zonder toestemming van de ander. Het tonen van foto's op een modellensite zal dus in overleg gebeuren.

Het is helaas bekend dat er veel "fotografen" rondlopen die eigenlijk meidenkijkers zijn.
Ik kan dan ook iedereen die naakt (of op welke manier dan ook) wil poseren aan raden om alleen MET een contract te werken.