Partyflock
 
Forumonderwerp · 644280
wat is de beste openingszin als je een leuk meisje ergens ziet staan en je wilt contact maken...
 
dubbel :gaap:
meen je niet
weer :S ik dacht dat ik het goed gechecked had..
 
Gebruik de fucking zoekfunctie!!
Hallo, ik ben dubbel, jij ook??? %)
 
Komt ie weer aan hoor... Kuifje! :vaag:
Ten eerste: DeSBoK
Ten tweede: Openingszinnen zijn ZIELIG!!!!! :kots:

Maar om even op je dubbelgestelde vraag terug te komen: stap op een meid af, een beetje fanatieke fitness/vechtsport, knijp r in haar ( * )( * ) en zeg: Mooie ogen, neuQen?

Werkt perfect! (Y)
%)
 
he ken ik jou niet ergens van:P
 
Eeeej, jij woont toch in Purmerend? :P
 
lieve mannen...luister..

Als je een vrouw wilt versieren moet je nooit vragen van hoe heet je,waar kom je vandaan, wat doe je in het dagelijks leven, wil je wat van me drinken. dat werkt averrechts.

:yes:
Jij hebt een opening en ik heb zin :z
 
Eej vet feest huh! vind jou dr nou van? %)
 
2 hitmannetje eeej alles goed, nee die werkt dus echt helemaal niet

:z
zo is het miss damn! Maar wie zegt dat ik gelijk de eerste de beste vrouw wil versieren? Nee dank je! Ze moet veel meer hebben dan alleen maar een leuk uiterlijk, daar prik ik dwars doorheen! Als er verder geen inhoud in zit, wegwezen! Sukkels genoeg die er wel wat aan vinden %)
 
2 bassgun... nee dat klopt,maar inderdaad losers genoeg die dat wel willen en ja die moet ik dan toch maar ffe n tip geven toch..

(k)
 
Jaja, jij valt op intelligentie :P En hoe ga jij dat bepalen?
Ga je rekensommetjes en theorievragen stellen ofzo?

Hihi, vind je me moooi? NEE, maar je bent wel intelligent ;)
miss damn 1 december 2003 20:07
lieve mannen...luister..

Als je een vrouw wilt versieren moet je nooit vragen van hoe heet je,waar kom je vandaan, wat doe je in het dagelijks leven, wil je wat van me drinken. dat werkt averrechts.


pfff ik heb ook aan jou gevraagd waar je vandaan kwam en wat je allemaal deed en wat je hobby's waren...:P ;) (K)
 
2 gekke gijs

maar ik sprak jou het allereerst aan lekker mannetje en toen kwam de rest vanzelf ;)
laatste aanpassing
ik doe niet voor niets :z er8er :) Gewoon jezelf zijn en niet van die bullshit lullen is gewoon het beste... Iig eerst oogcontact...
miss damn 1 december 2003 20:15
2 gekke gijs

maar ik sprak jou het allereerst aan lekker mannetje en toen kwam de rest vanzelf laatste aanpassing: 1 december 2003 20:15


Oja jij heb mij versierd...:O ;) hahaha (K)
 
maar dat neemt niet weg dat ik helemaal stapeldol op je bent....(k)
 
Viptweak 1 december 2003 20:06
Eeeej, jij woont toch in Purmerend?


ja en jij toch in Bergen op Zoom:P
 
2 miss-tina se leren het nooit he
Hitmannetjuh de vage ADHD pinda(afwezig) 1 december 2003 20:16
ik doe niet voor niets er8er Gewoon jezelf zijn en niet van die bullshit lullen is gewoon het beste... Iig eerst oogcontact...


weet je wat goed werkt...sta je op de dansvloer...kijkt een meid recht aan in d'r ogen....dan kijk je naar beneden op zo;n manier dat zij ook daarheen gaat kijken en dan wrijf je 5 keer in de rondte over je piemel....
En dan kijk je haar weer aan en maakt een geile likkende beweging!!!!!! geheid succes!
Jaaah ik ook lekker op jou! haha (K)
 
2 gekke gijs..

geheid een klap op je gezicht...
 
2 miss-tina se leren het nooit he


:yes:
Jaja, jij valt op intelligentie En hoe ga jij dat bepalen


je voelt je toch niet aangesproken? Wie had het over in-tel-li-gen-tie?
miss damn 1 december 2003 20:22
2 gekke gijs..

geheid een klap op je gezicht...


nee hoor!
 
2 gekke gijs

slet
 
2 gekke gijs

maar je bent wel mijn slet
whaahhaa en jij mijn slet????
 
Dus Miss Damn geilde wel op de geile bewegingen van Gekke Gijs ;)
Dat is gewoon de manier viptweak! wie doet dat tegenwoordig nog zo???? niemand! ik zou zeggen probeer het uit! vrouwen houwen daarvan!
 
2 viptweak nee daar geil ik niet op, daar knap ik op af..
 
Maar toch hebben jullie wat ;)

Dus ergens heeft het wel goed werkt :P
laatste aanpassing
 
2 viptweak, nou ik heb hem versierd dus sja
mja ik had ook weleens een hele vage actie... was meer om mijn stupiditeit te verbergen, althans een vermeende stupiditeit!

dacht dat ik 'r al eens eerder had gezien, wahahaha, bleek dat helemaal niet zo te zijn en ze zwaaide niet eens naar mij, wahaha dat heeft ze achteraf dus mooi geweten :D

Soene soene, maak me gèèk
 
gekke gijs is echt de allerliefste man die op de wereld rondloopt, love u

(k)
laatste aanpassing
Hoe bedoel je nou bassgun????? hahah ik snap het niet :P

2marjo: :$:$
 
Hij dacht dat ie haar kende en heeft dr hard genomen. Later bleek dat ze hem niet kende :P
nee... het ging eigenlijk zo, ze stond bij kameraden van mij. Ineens zwaaide ze mijn richting op, dus ik zwaai terug, denkende: goh wat een lekkerrrrr ding! Dus ik erop af en zei: Goh wat leuk dat ik je weer zie, was gaaf he op dat en dat feest" en toen zei ze ja...

was natuurlijk de kluts kwijt, hahaha want ik kon haar helemaal nie maar we hadden zo ontzettend leuk zitten kletsen dat we een afspraakje maakten en daarna was het gelijk zoenen enzo, dat voelde errug goed! Dus ik bekennen dat ik het eigenlijk niet wist en toen zei zij dat ze het spelletje maar meespeelde, hihihi Waar ze overigens geen spijt van had gehad :$
whahaha dies wel goed!:D
 
Hehehe, krijg nog goeie ideen hiero :P
heeej nieuwe schoenen?....... neej neukuh?


wil je dat ik me nu voorstel of pas na de sex:p
 
Zal het eens proberen als ik je tegenkom, hehe :P
 
wil je altijd een kikker blijven? of moet je een kus geven?
 
pizza eten en neuken??? of lust je geen pizza?