wat een naatje sfeer hing daar zeg
en die portiers waren iets te uitdrukkelijk aanwezig,als je al je aansteker uit je zak haalde stonden ze al voor je neus,en als er bij de deur gefouileerd wordt,hoeft dat op de wc toch niet nog een keer gedaan te worden..iets minder stoer/arrogant kijken mag ook wel.
wel waren de danseressen(leddie en mimi)top,dames wij hebben genoten van jullie optreden,mogen wij jullie tas nog een keer dragen
wel waren de danseressen(leddie en mimi)top,dames wij hebben genoten van jullie optreden,mogen wij jullie tas nog een keer dragen
Het was wel een geinig feestje, maar zeker niet bijzonder ofzo. Te weinig personeel achter de bar. Jassen idemdito.
Jammer dat er totaal geen extra decoratie was.
Die maatjes drank "bodempjes" die ze bij een mixdrankje schenken zijn gewoon te zielig voor worden, en dan nog 3 muntjes ook. Maar ja dat heeft de organisatie niet in de hand.
Enfin, weer ff genoeg geklaagd.
Al met al heb ik me prima vermaakt en er waren lekker veel bekenden.
Jammer dat er totaal geen extra decoratie was.
Die maatjes drank "bodempjes" die ze bij een mixdrankje schenken zijn gewoon te zielig voor worden, en dan nog 3 muntjes ook. Maar ja dat heeft de organisatie niet in de hand.
Enfin, weer ff genoeg geklaagd.
Al met al heb ik me prima vermaakt en er waren lekker veel bekenden.
Steve gemist
,
op NS
Had ik net zo goed nog ff kunnen blijven hangen *stampt heel kwaad met 1 voet!* Doe je moeite Arrrrrghhhh!
Backdraft 2
idd compleet, misschien kunnen we dan de echte Lunadinnetjes sleepover doen 
Oh ja: als het weer in de oude O gehouden wordt Thilo, dan mag je wel 1 van die rookmachines vooraan uit laten zetten
Backdraft 2
Oh ja: als het weer in de oude O gehouden wordt Thilo, dan mag je wel 1 van die rookmachines vooraan uit laten zetten
laatste aanpassing
vet feesiej tot de volgende
en bedankt voor de goede reacties vannut publiek
ik vond pila vet trouwens
soferro gehoord echt goed was hij
en thilo was volgens de verhalen ook goed
2 pato idd genoeg talent in dh
en bedankt voor de goede reacties vannut publiek
ik vond pila vet trouwens
soferro gehoord echt goed was hij
en thilo was volgens de verhalen ook goed
2 pato idd genoeg talent in dh