Partyflock

Forumonderwerp · 643671
3376x bekeken

Waarschuw beheerder
The one and only big finale 6 december

fight 1: Cyrill Abidi vs Stefan Leko

fight 2: Musashi vs Ray Sefo

fight 3: Peter Aerts vs Alexey Ignashov

fight 4: Peter Graham vs Remy Bonjanski

Waarschuw beheerder
Mannetje.

Waarschuw beheerder
donateur
Vechten?

Waarschuw beheerder
ja?.......hoi

Waarschuw beheerder
donateur
Dat ga je verliezen!

O:)

Waarschuw beheerder
*Gaat er even bij zitten*
Waarschuw beheerder
donateur
:smoke:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
knikkeren?

Waarschuw beheerder
(ja?.......hoi) was bedoeld voor Gigahaas.

Sietz ik begrijp dat je een keer wilt sparren, ben altijd in voor een knikkerbokspartij (zo noemen m'n vrienden free fight) ;-)

:respect:

Waarschuw beheerder
(joh!!: "knikkeren")....lol :-):-)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
je bent geen partij voor mij..

Waarschuw beheerder
:-):-):-):-) ;-)

Waarschuw beheerder
Stefan Leko :kwijl: daar ga ik wel weer ff voor zitten hoor.....
maar da doe ik toch wel voor k1 das wel erg vet om te zien ja, vooral als mijn kanjer moet vechten

http://ko.sherdog.com/fightfinder/matchpics.cfm?matchId=86
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ga voor Remy!!
Zie ze hoogstwaarschijnlijk toch wel weer allemaal maar gevecht met Remy kijk ik het meest naar uit!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
dus :S

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1648, 1817}
Artiest Barabas
Waarschuw beheerder
Stefan Leko traint bij mij :respect:

Waarschuw beheerder
uuhh ja :vaag:

Waarschuw beheerder
stuur hem ff langs dan :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Serieus...

Team Golden Glory,

bij sportschool Savion (team Dekker : van Ramon Dekkers)
hier in Breda (oude Survivor)

Waarschuw beheerder
Als je niet gelooft moet je zaterdag sochtends komen kijken ..dan heb je kans dat hij er is ..

Andere mensen die er dan kunnen zijn : Alistair Overeem, Heith harring, Hunter harring, ramon dekkers

Waarschuw beheerder
kan je ook mee trainen?
lijkt me wel vet een partij draaien tegen Heith Harring.....krijg alle hoeken van de sportschool te zien, maar boeie....kan veel leren van die gasten.

Waarschuw beheerder
Je kunt door de weeks een proefles meedoen en dat kost 5 euro.. dat is bijna elke avond dat dat kan..

Voor de zaterdagochtend moet je lid zijn en meetrainen door de weeks. Op de zaterdagochtend is namelijk een mixtraining sparring ism. goldenglory vechters...

Je kunt wel komen kijken :)
Waarschuw beheerder
donateur
die naam team dekker bevalt me wel ;)

Waarschuw beheerder
maar het is niet mogelijk om zaterdagochtend mee te trainen? :-):-)

Waarschuw beheerder
geven ze binnenkort geen seminar??

Waarschuw beheerder
Zou het niet weten... kan wel vragen

Waarschuw beheerder
als je zou willen graag!! :respect: :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
K-1 update Leko doet niet mee, vervanger is Francois Botha. Hij komt uit tegen Cyrill Abidi :-):-)

Dit wordt leuk, want in Osaka sloeg Botha na terwijl deze zelfde Abidi al op de grond lag. Leuke rematch :-):-)

Waarschuw beheerder
hmmmm.... dan moet ik eens gauw een partijtje gaan sparren met stefan leko
:P
Waarschuw beheerder
K-1 update Leko doet niet mee, vervanger is Francois Botha. Hij komt uit tegen Cyrill Abidi

beetje jammer... ik had liever gezien dat Hoost die wildcard kreeg :|
Waarschuw beheerder
Ik sla een jaartje over, volgend jaar doe ik weer mee O:)

Waarschuw beheerder
hoost zou de wild card ook krijgen, maar heeft moeten afhaken vanwege zijn huidziekte.:-(

yep, ray sefo = nieuw zeelander
Waarschuw beheerder
jammer dat jerome le banner en bob sapp niet in de finale zijn
Waarschuw beheerder
Ik vind het helemaal niet leuk dat er een rematch is tussen Botha en Abidi. Leko was in topvorm en doet niet mee omdat die fucking Botha meer geld meeneemt in de vorm van een TV-deal!

En dat Sapp niet in de finale zit, vind ik alleen maar goed! Das toch geen vechter, man!

Ik ben benieuwd of dit de definitieve line-up blijft, want de K-1 kennende veranderen ze hem nog op 5 december.

Zolang Ignashov er in zit, vind ik het best want hij gaat winnen.
Waarschuw beheerder
hoost zou de wild card ook krijgen, maar heeft moeten afhaken vanwege zijn huidziekte

Oh, ik wist niet dat hij er nog steeds last van heeft. Ik dacht dat die ziekte een korte periode optrad waardoor hij alleen Osaka moest missen.

Dan nog liever LeBanner, maar die zal dan ook nog steeds last hebben van zijn arm.

Ik vind de Botha's en Sapp's maar freaks die K1 onwaardig zijn.
Ik zie liever echte martial arts mensen aan het werk.
Waarschuw beheerder
Bob Sapp gaat met oud en nieuw vechten tegen die die wereldkampioen Sumo-worstelen Akebono.

En dan dacht je dat Sapp al lomp groot was...

[img]http://www.k-1gp.net/images/031110/akebono2.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
!!22 december wordt op Eurosport de finale uitgezonden!! don't mark my words please, maar dat begreep ik van Fred Royers op eurosport. De maand december schijnt vol te zitten met uitzendingen van vechtgala's van de verschillende vechtdisciplines, dus check die gids en teletekst regelmatig.
Waarschuw beheerder
Klopt! Goeie zaak!
Gister WK Shinkyokushin gekeken en daarna K-1 1997. Was errug leuk avondje!
Waarschuw beheerder
Peter Aerst moet winnen of Remy Bojansky de rest moet OPROTTEN en die Cyrill Abidi haat ik zo erg dat als ik hem tegenkom dat ik hem zelf wel in mekaar stomp... een gore valsspelende laffe kutfransman vind ik dat geef mij maar lebanner maar zijn arm is nog een beetje stuk door ernesto!!!

Waarschuw beheerder
donateur
ken alleen maar K3O:)
Waarschuw beheerder
vind ut altijd wel leuk om te kijken :)

denk toch dat Alexey Ignashov wint!
Waarschuw beheerder
Dr p4ddo nL 3 december 2003 11:06
Peter Aerst moet winnen of Remy Bojansky de rest moet OPROTTEN en die Cyrill Abidi haat ik zo erg dat als ik hem tegenkom dat ik hem zelf wel in mekaar stomp... een gore valsspelende laffe kutfransman vind ik dat geef mij maar lebanner maar zijn arm is nog een beetje stuk door ernesto!!!

jaaah ik ben ook zeker voor peter aerts!

En ik haat ook die Abidi ook met ze kopstoten eerst tegen aerts! vieze flikker
Waarschuw beheerder
Alexey Ignashov is verslagen door venetiaan en die heeft weer pakkies gekregen van de enige echt Peter Aerts muhahaha. Ik weet dat het heel erg verschild dat er nooit echt 1 de allerbeste is maar wilde het toch effe kwijt ;)
Waarschuw beheerder
En ik haat ook die Abidi ook met ze kopstoten eerst tegen aerts! vieze flikker

die Abidi kan het niveau niet eens aan van K1..

maandag 8 december weer K1 legends!

Waarschuw beheerder
Ik bespeur veel fans van Cyrill Abidi.
Ik geef jullie gelijk hoor, het is echt een sniekie mannetje en als ik hem op straat zou tegen komen zou ik hem een beuk willen geven ( niet dat dat gaat werken :-)). Maar hij heeft wel de capaciteiten om over een aantal jaar de K-1 te winnen. Wou ik effe kwijt!:-)

Waarschuw beheerder
KOMT TOCH OP EUROSPORT! godver dat ken ik nooi zien!!!! $%$

Waarschuw beheerder
K1 is hot man !! echt kei vet!!
Ik mis geen wedstrijd :)
Waarschuw beheerder
Remy Bonjasky is de nieuwe K-1 kampioen!!! Van de 11 keer dat het gehouden is, zijn 8 edities door Nederlanders gewonnen!!!!!

Aerts heeft in de kwartfinale gewonnen van Alexey Ignashov (persoonlijk had ik dat niet verwacht), maar verloor in de halve finale van Musashi. Tja, in Japan van een Japanner winnen lukt meestal alleen als je hem KO slaat. Op punten win je het meestal niet. (Het was dan ook niet een geheel onomstreden uitslag)
Abidi won van Botha, maar werd in de halve finale op TKO verslagen door onze Remy...justice has served!!!!
Remy zelf won in de kwartfinale van Peter Graham op KO.

In de finale won Bonjasky op unanieme beslissing van Musashi en werd daarmee de nieuwe K-1 World Grand Prix winnaar.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Erg knap van hem!! Valt me mee dat hij gewonnen heeft zonder KO. Vreesde dat als het erg dicht bijelkaar zou zitten de jury Musashi zou laten winnen omdat ze in Japan zitten te smachten om een "eigen" held. Blijkt dat de organisatie fair is! :)

Kan niet wachten op het eerste k-1 gevecht van Iron Mike, hoop tegen Hoost of misschien nu wel Remy!
Waarschuw beheerder
Aardig wat mensen die vaak op www.shoto.com en www.fighttalk.nl komen, hebben al een mail gestuurd naar de NOS of het nou eindelijk een keer uitgezonden gaat worden.

Hierbij een oproep: Als ze daar echt merken hoe populair het is, kunnen ze er niet omheen. Mail dus ook naar nos.online@rtv.nos.n­l

Ik heb het zelf uiteraard gedaan!
Waarschuw beheerder
2 Timmy_L.

'Blijkt dat de organisatie fair is!' Dat ben ik niet echt met je eens. De beslissing van Musashi vs Aerts was niet helemaal duidelijk bij de kenners. Vorig jaar (meen ik, kan ook 2 jaar geleden zijn) werd Aerts al genaaid met een bullshit-beslissing. Toen werd Sefo als winnaar aangewezen, onterecht. Aerts had toen op zn minst(!!) nog een extra ronde verdiend. Maar ja, Sefo is ook ongelooflijk populair in Japan.

Waarschuw beheerder
Klopt, het is duidelijk dat de organisatie van de K-1 de nederlandse dominantie beu is. Daarom viel het mij mee dat Remy op punten heeft kunnen winnen. K-1 wil kost wat kost doorbreken in de USA, daarom zullen ze er alles aan gaan doen om Mike Tyson te laten winnen. Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen.
Waarschuw beheerder
Remy heeft denk ik gewonnen omdat hij wel mega-populair is in Japan.. Dat komt alleen door zn gesprongen knie. Jappies kicken op zulke acties.

Respect voor Remy !
Waarschuw beheerder
vanavond om 20.00 uur op eurosport.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img]http://64.246.56.56/graphics/banners/ufc46tix468x60-now.gif[/img]

Nu is UFC weer aan de beurt niet vergeten he 31 Januari...
Waarschuw beheerder
Volgende UFC wordt een hele mooie, volgens mij!!!

PS: vanavond om 23:00 op National Geographic een docu over Muay Thai.
Waarschuw beheerder
Graag gedaan.

Hou trouwens deze week National Geographic in de gaten want er komt nog meer over vechtsporten.

Waarschuw beheerder
donateur
GVD !!! weer gemist weet iemand waar het hele programma staat waarneer het uitgezonden wordt ??

Waarschuw beheerder
wanneer weer?
Waarschuw beheerder
Criminal, wat bedoel je? De K-1 finale of dat over Muay Thai?

Want de K-1 finale is nog niet uitgezonden. 22 december pas.

Waarschuw beheerder
donateur
die docu over mauy thai !!

22 dec ?? beter ff onthouden
Waarschuw beheerder
dat was maandag die docu :)
Waarschuw beheerder
Misschien ook 15 december, las ik al een paar keer. Dat weet ik alleen niet zeker.
Wel kut dat het pas zo laat is, want Eurosport heeft de beelden al. Toen Remy gister bij Boring en Van Dorp was, lieten ze beelden zien en zeiden dat ze die van Eurosport hadden.
Waarschuw beheerder
Ik zet dit bericht ff op elke topic die over vechtsport gaat.
Op een vechtsportforum waar ik vaak kom (www.shoto.com), vroeg iemand om een petitie te ondertekenen die naar Eurosport gaat. In die petitie wordt gevraagd of Eurosport haar best wil doen om Mixed Martial Arts (Pride, UFC, enz.) in haar programmalijst te zetten.

Dus als je erin geinteresseerd bent: teken dan aub de petitie!!!

Hier is ie te vinden:
http://www.outsider-club.de/eurosport.htm
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gister nog ff de voorrondes gezien, wat domineerd Nederland weer zeg!! :)

Cyrill Abidi heeft iig mijn respect deze keer wel gewonnen, was echt anti-hem ... sinds die doorstoot op Ernesto in ze'n zak, maar hij laat toch ook wel zien dat hij echt wat kan! Iig een waanzinnig team fighters deze keer, waarbij Sefo wat mij betreft thuis mag blijven!! Wat een teringmazzel heeft hij gehad.
Waarschuw beheerder
ik heb gister ook weer gekeken... maar ehh, wanneer zenden ze nou die finale ns uit ??
Waarschuw beheerder
Dacht 22 december

Waarschuw beheerder
klopt, eurosport, 22 dec. Ik weet alleen niet beter, dan dat die finale al heeft plaatsgevonden... en de winnaar ook al redelijk bekend is. (heb dit topic niet helemaal gelezen, excuses als ik overkom als spuit 11 ;))

Waarschuw beheerder
Hmmmm

Voor de mensen die en Schotel hebben, op de Hotbird iedere avond UFC gevechten.. Channel Multivision 4 & 5 (franstalig)

Gister gevecht tussen Tito Ortiz en Mat Sharwick (ofzo).

Ging er hard en ruig aan toe :D
Waarschuw beheerder
ja ik heb wel schotel maar ik moet me kaart upgraden heb ook zo'n duo reciever ofzo dus ken hotbird en astra ontvangen ken iemand mij helpen met die kaartjes..

PLS HELP very important (Y)
Waarschuw beheerder
Tja 31 Januari zitten we in de vechtse banen dus dan maar een ander keertje;-)
Waarschuw beheerder
Vanavond om 21.15 op Eurosport is het dan zo ver:

FIGHT CLUB:
K1 WORLD GP 2003 FINAL

Heb de video al klaar staan :)
Waarschuw beheerder
Heb op innercity een tijdje vaag lopen ouwehoeren tegen Peter Aerts :S
Waarschuw beheerder
ckers, video staat klaar !
Waarschuw beheerder
:yes: :yes: vanaaf eindelijk!!! afgelopen n8 nog alle voorrondes zitten kijken tot half 2 ;D ken nie w8en tot vanaaf!!
Waarschuw beheerder
:yes: :yes: vanaaf eindelijk!!! afgelopen n8 nog alle voorrondes zitten kijken tot half 2 ;D ken nie w8en tot vanaaf!!
Waarschuw beheerder
vanaaf eindelijk!!! afgelopen n8 nog alle voorrondes zitten kijken tot half 2

haha jij ook al, ik werd er gewoon onrustig van midden in de nacht :devil:

Waarschuw beheerder
ik ben der helemaal klaar voor, 2 uurtjes nog!
Waarschuw beheerder
donateur
Nou gaat lekker zo op Eurosport. Klotepaarden!!
Waarschuw beheerder
eurosport houdt zich zoals wel vaker weer eens niet aan de programering gvd hoop dat hij nog wel komt

Waarschuw beheerder
donateur
Kutpaarden opzoutuh :@
Waarschuw beheerder
hopen dat het na de uitreiking van die kutparden komt want dit schiet echt niet op jezus he
Waarschuw beheerder
het is dat eurosport de enige is die k1 uit zend anders had ik die zender van mijn tv af getyft
eikels daar
Waarschuw beheerder
donateur
Nu weer die klotevoetbal!!

Waarschuw beheerder
donateur
Whehehe.. heb hier nog iemand zitten die zich geel en groen aant ergeren is:P
Waarschuw beheerder
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa­aaaaaaaaaaaaaa eindelijk
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe, nou eindelijk!!
Waarschuw beheerder
nou nog niet echt maar begint beter te worden beter als die klote paarden

Waarschuw beheerder
Maakaan, ik wil K-1 !!! NU !!!
Waarschuw beheerder
dom gelul allemaal.....jaaaaaa­aaaa nu eindelijk echt de finale NEDERLAND RULEZZZZZZZ K1
Waarschuw beheerder
Wat kreg die zuid-afrikaan een trap op zun hoofd zeg... :-S

Knock out van de maand was ook gruwelijk zeg....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vet goed!!

Waarschuw beheerder
Knock out van de maand was ook gruwelijk zeg....laatste aanpassing: 22 december 2003 23:51

Die was 10x beter dan heel die K1 ;) Die lichtgewicht mannetjes zijn zo snel, dat is pas een wedstrijd! :)

Wat er trouwens met Abidi was ... dat had ik nooit verwacht, wel een terechte winnaar, en wederom is Aerts de lul door een partijdige jury.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die ko was idd super. Ik had trouwens niet verw8 dat ie ko ging. Het leek er wel op dat ie ging winnen. Wel vaag trouwens dat die nederlanders hier helemaal niet zo beroemd zijn. Daar zijn ze dikke helden.

Waarschuw beheerder
Het viel me op dat Ignashov een beetje bang (op z'n hoede) was voor onze Aerts, ikk heb nou niet echt van hem gezien wat ik graag wou zien.
EN Aerts had zeker gewonnen van Mushasi.
En Bonjaski is zeker een terecht winnaar, die kop van Abidi:D had ie niet verwacht
Waarschuw beheerder
Bonjaski :respect:
Waarschuw beheerder
Schitterend gewoon gister!!

Die knieën van Bonjaski zijn echt link!!! :D

Waarschuw beheerder
Zo goed was Aerts nou ook weer niet...tegen een Japanner in Japan moet je gewoon meer neerzetten dan dit. Dat moet hij ook weten.

Waarschuw beheerder
Iggy heeft prive problemen hoorde ik...

Waarschuw beheerder
Ignashov viel mij ook beetje tegen, toch jammer, is altijd een mooie vechter.
Waarschuw beheerder
Ik vond de partij van Remy tegen Abidi echt geweldig!
Die Abidi wist niet daar die het zoeken moest man.
Helemaal los :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hehe, was echt gruwelijk gister avond :D

En aerts is natuurlijk genaaid, maar ja, moet hij hem maar neer slaan. Als je het op punten aan laat komen, weet je nooit zeker wat er gaat gebeuren
Waarschuw beheerder
Die knieën van Bonjaski zijn echt link!!!:D

zekers die wil je niet eens voor de helft op je bek hebben!!
:respect: Bonjaski zeer verdiend gewonnen, alleen jammer dat ie die musachi niet nog even KO sloeg /schopte
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Whehehe.. heb hier nog iemand zitten die zich geel en groen aant ergeren is

Toevallig een Hagenees?? :P

:respect: Bonjaski
:respect: Aerts.. onterecht tot 2 x toe benadeeld :@ ze kunnen er gewoon nie tegen dat de Nederlanders daar roeleren :@
Waarschuw beheerder
:respect:Aerts.. onterecht tot 2 x toe benadeeld:@ ze kunnen er gewoon nie tegen dat de Nederlanders daar roeleren:@

we're just to strong!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
idd, anders had onze reserve neger (toen met blessure) wel in mogen vallen voor Sefo, die echt niets presteerde. Ze zijn bang voor nederland!!
Waarschuw beheerder
Echt wel ze zijn echt bang. Vind je het gek we hebben al zo'n beetje 8 keer gewonnen, maar op dit dit moment REMY BONYASKI
Waarschuw beheerder
Bonjasky terechte kampioen.

Aerts is flink genaaid tegen die jap. Ik had het nog moeten zien of Bonjasky van Aerts zou hebben gewonnen als hij in de finale was gekomen.

Schandalig dat ze Botha vroegen voor de finale en Hoost helemaal overslaan.
Zo'n Botha voegt ook helemaal niks toe aan de K1. En de 31e is er weer zo'n bokser die mag meedoen... ze helpen de K1 zo naar de klote in mijn ogen.
Maar ja, de japanners vinden dat blijkbaar mooi.

Wat is dat Fight Club trouwens een rukopzet. Ik had liever het volledige toernooi gezien.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik had het nog moeten zien of Bonjasky van Aerts zou hebben gewonnen als hij in de finale was gekomen.

Met alle respect voor Peter Aerts, maar ik denk dat Bonjasky hem al hoeken van die ring had laten zien

Ik ben trouwens wel benieuwd naar Tyson in K1, wat denken jullie hoe hij het gaat doen??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
die bonjasky vloog door de ring
terechte kampioen!!!
Waarschuw beheerder
Tyson maakt geen schijn van kans...Sapp pakt ie nog wel, maar als Bonjasky begint te schoppen gaat ook Tyson neer denk ik!!

Waarschuw beheerder
Wat is dat Fight Club trouwens een rukopzet. Ik had liever het volledige toernooi gezien.

Sja .. je koopt een programma over, zet er een stem onder .. en je hebt een nederlands product, dit is idd heel slecht. :(
Waarschuw beheerder
ze helpen de K1 zo naar de klote in mijn ogen.
Maar ja, de japanners vinden dat blijkbaar mooi.

tja, het slaat aan he.. puur voor de commercie.
net als zo'n bob sapp die heeft er ook nix te zoeken maar het brengt wel geld in het laadje :/

Waarschuw beheerder
Tyson maakt geen schijn van kans...Sapp pakt ie nog wel, maar als Bonjasky begint te schoppen gaat ook Tyson neer denk ik!!

Je moet je niet verkijken op Tyson denk ik. Die man heeft zeer gevaarlijke slagen. En hij zal vast niet ongeprepareerd de ring in stappen. Low kicks zal die vast niet opeens goed kunnen, maar ze blokken of incasseren trained ie wel op (neem ik aan).
En Tyson zal ook best wel kunnen incasseren.
Waarschuw beheerder
donateur
sefo is ook erg goed en die zie je ook geen lowkicks doen
ik denk dat tyson wel betere slagen heb dan sefo en tyson lijkt me ook beter afgetrained.
als tyson wat ervaring krijgt en wat leert incaseren op de benen kan het nog wel wat worden
Waarschuw beheerder
Schandalig dat ze Botha vroegen voor de finale en Hoost helemaal overslaan.

Hoost was ziek en kon daardoor niet meedoen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het was juist schandalig dat Leko er niet was..

'k Vind hem echt een goede vechter..

Ennuh, Bonjasky: Dik verdiend :respect:!

Waarschuw beheerder
check www.sherdog.com
gaat over K1 met vette downloads
Waarschuw beheerder
Tyson moet het hebben van ze stoten, maar ze weten ook dat ie minder kan incasseren op ze benen!! dus ben heel benieuwd maar vergis je niet K1 is een sport opzig!
Waarschuw beheerder
Hoost was ziek en kon daardoor niet meedoen.

Hoost was ziek voor Osaka, voor Tokyo hebben ze hem niet eens gevraagd.
Er deden waarschijnlijk al teveel nederlanders mee.

Hier staan wel meer van die streken van de K1 organisatie: http://www.ikfkickboxing.com/Opinion-Mck1.htm
Waarschuw beheerder
Het was juist schandalig dat Leko er niet was..

Idd schandalig..
Fred zei dat het te maken had met een conflict tussen het management van Leko en de K1 org.
maar wat was er dan precies aan de hand?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Yasp0 24 december 2003 15:22
Je moet je niet verkijken op Tyson denk ik. Die man heeft zeer gevaarlijke slagen. En hij zal vast niet ongeprepareerd de ring in stappen. Low kicks zal die vast niet opeens goed kunnen, maar ze blokken of incasseren trained ie wel op (neem ik aan).
En Tyson zal ook best wel kunnen incasseren.

Natuurlijk traint hij ontzettend veel op het blokken en incasseren van lowkicks, maar ehh, zelfs de best getrainde kickboxer staat na een paar goeie lowkicks te wankelen, dus iemand die niet 100% daarvoor getrained is, maakt niet zoveel kans om een toernooi te winnen (1 wedstrijd gaat nog wel, maar de volgende wedstrijd is het gewoon teveel)

Waarschuw beheerder
Het aantal trainingsuren van een kickboxer kan hij natuurlijk nooit inhalen, maar toch denk ik dat Tyson iets onderschat word.

Maar spektakel is wel gegarandeerd denk ik.

Waarschuw beheerder
bob sapp vs mike tyson:kwijl:

die bob sapp met z'n grote bek gaat flink een lesje leren denk ik!:)

Waarschuw beheerder
Nalin schreef : ik denk dat tyson wel betere slagen heb dan sefo en tyson lijkt me ook beter afgetrained.

Ik weet t wel zeker.
Waarschuw beheerder
vind da silva wel vet eruitzien eigelijk
Waarschuw beheerder
da silva is fucking leip beetje jammer dat ie geen k-1 doet ben best benieuwed..

Waarschuw beheerder
zou ramon deckers wel eens k-1 willen zien doen.. helaas is ie te licht

Artiest K-Libra
Waarschuw beheerder
Was gisteravond nog op eurosport de K1 Tournament in Tokyo. D'r stonden bijna 2 nederlanders in de finale, haha dat zou wat zijn zeg :P.
Alleen jammer dat Peter "The Lumberjack" Aerts op punten verloor van één of andere japanner die duidelijk de voorkeur van de jury kreeg, terwijl Aerts eigenlijk wel de betere klappen uitdeelde.
Die japanner moest toen uitkomen tegen onze andere Nederlandse trots bonjanski en die liet wel ff zien wat K1 inhield :P. Rake high-kicks en harde stoten deden de jury ervan overtuigen dat hij de nr 1 was.

Waarschuw beheerder
dekker heeft heel ze enkel naar de klote volges mij.... is gestopt
Waarschuw beheerder
2 Fabian en Dr P4ddo:

Wie bedoelen jullie met Da Silva?

In K-1 vecht een 2.24m (geloof ik) lange Braziliaanse reus, die Montanha Silva heet en in Pride FC vecht een beest die Wanderlei Silva heet.

Allebei wil ik ze niet in K-1 zien. Montanha kan niks, werd verslagen door Musashi en moet 31 december tegen Hoost. Wanderlei moet MMA blijven doen, is veel meer zijn spelletje! Die is echt supergoed!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ik neem aan dat ze Vanderlei Silva bedoelen
Waarschuw beheerder
Ik heb mij de afgelopen week wat in mma verdiept, maar het is toch niet mijn spelletje...

De zwaargewichten zijn af en toe wel leuk, maar zodra het naar de grond gaat begin ik mij te vervelen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jammer dat hoost er niet bij was die had op zeker!! gewonnen!! verheug me nu al op het gevecht met Tyson!!

Waarschuw beheerder
der is nu ook weer K1 Legends op, op eurosport
Waarschuw beheerder
Member:
Hier in Nederland vinden heel veel mensen het grondgevecht niks aan, maar dat komt meestal omdat ze er weinig of niks van weten. Ze snappen niet wat er gebeurt. Veel mensen denken 'Er liggen 2 kerels op elkaar', terwijl het dan in feite een heel technisch grondgevecht is. Onwetendheid speelt dus een grote rol bij het Nederlandse publiek.
Sinds ik zelf op de grond train, heb ik echt superveel respect voor die vechters want het is echt heel zwaar en ongelooflijk technisch.

Enneh...je kunt je niet in 1 week verdiepen in MMA, want er zijn zoveel verschillende regels, bonden en stijlen vechters.
Waarschuw beheerder
Member:
Hier in Nederland vinden heel veel mensen het grondgevecht niks aan, maar dat komt meestal omdat ze er weinig of niks van weten. Ze snappen niet wat er gebeurt. Veel mensen denken 'Er liggen 2 kerels op elkaar', terwijl het dan in feite een heel technisch grondgevecht is. Onwetendheid speelt dus een grote rol bij het Nederlandse publiek.
Sinds ik zelf op de grond train, heb ik echt superveel respect voor die vechters want het is echt heel zwaar en ongelooflijk technisch.

Enneh...je kunt je niet in 1 week verdiepen in MMA, want er zijn zoveel verschillende regels, bonden en stijlen vechters.

Er staat ook dat ik mij er 'wat' in verdiept heb.

Ik geloof best dat het heel technisch is en zo, maar het is gewoon minder spectaculair. En ik snap heus wel dat het een kwestie van veel kracht, inspanning en techniek is om de juiste positie te verkrijgen.

Curling is ook heel technisch en het is ook heel knap wat ze doen, maar dat vind ik ook minder interessant. ;)

Maar het komt erop neer dat ik staand vechten leuker vind om te zien.

Zo vind ik het ook een goede zaak dat ze in de K1 clinchen slechts enkele seconden toestaan. En dat terwijl dat in Nederland wel weer populair is. Maar ook dat kan soms langdradig zijn om te zien.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zal me jeuken hoe technisch dat grondgevecht enzo is
tis gewoon niet leuk om naar te kijken.

Waarschuw beheerder
Bij judo heb je ook grondgevechten, maar tis wel saai. Kan mij ook weinig jeuken ;)

Waarschuw beheerder
peter 'the lumberjack' aerts gaat ook MMA doen!
Waarschuw beheerder
donateur
Bij judo heb je ook grondgevechten, maar tis wel saai. Kan mij ook weinig jeuken

en grondgevechten zien er gay uit, bij judo hebben ze teminste een pak aan en niet van die strakke piep kleine broekjes :P :D ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Peter gaat waarschijnlijk 15 februari @ Mixed Martial Arts...:jaja:
En Stephan Leco is morgen aan de beurt :P en onze Reneé'tje Rooze :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Member:

Je hebt gelijk over dat curling, haha! Zo kun je het ook bekijken.

Als ik echt moet kiezen tussen een mooi grondgevecht en een mooie staande partij, dan kies ik ook voor het staand.

Maar als je een keer wat spectaculaire MMA wil zien, moet je wat downloaden (www.sherdog.com) van Wanderlei Silva (1 van de vele voorbeelden).
Waarschuw beheerder
Als je echt een heftig grond gevecht wilt zien kijk dan eens naar UFC Highlites daar heb je een paar grondgevechten die je absoluut niet saai kunt noemen.
De grondgevechten zijn saai door de vele regeltjes die hier gelden. Kijk ook een naar pancrase dat is ook hard en snel.
Waarschuw beheerder
Als je echt een heftig grond gevecht wilt zien kijk dan eens naar UFC Highlites daar heb je een paar grondgevechten die je absoluut niet saai kunt noemen.
De grondgevechten zijn saai door de vele regeltjes die hier gelden. Kijk ook een naar pancrase dat is ook hard en snel.

Daarom heten het ook highlites :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
K2 ken ik, K3 ook wel.... maar what the fuck is K1?
Waarschuw beheerder
2 Sereen>>

Inoki Bom-Ba-Ye 2003 31 december 2003

1. Rene Rooze verslaat Tadao Yasuda op TKO(na 15 slagen op de grond kon de Japanner per ambulance worden afgevoerd) in 1R 0:50.

Inoki Bom-Ba-Ye 2003
2. Lyoto Machida verslaat Rich Franklin op KO (Left Hook) in 2R 1:03

Inoki Bom-Ba-Ye 2003
3. Emelianenko Alexander verslaat Angelo Araujo op TKO (snee in het voorhoofd) in 2R 4:28.

Inoki Bom-Ba-Ye 2003
4. Josh Barnett verslaat Semmy Schilt op Armklem 3R 4:48

Inoki Bom-Ba-Ye 2003
5. Michael McDonald verslaat Hiromi Amada op KO in 2R 0:46

Inoki Bom-Ba-Ye 2003
6. Stefan Leko verslaat Kazunari Murakami op KO in 1R 1:04.

Inoki Bom-Ba-Ye 2003
7. Emelianenko Fedor verlsaat Yuji Nagata op TKO in 1R 1:02

Inoki Bom-Ba-Ye 2003
8. Kazuyuki Fujita verslaat Imamu Mayfield op side choke (interventie) in 2R 2:15

9. Amar Suloev verslaat Din Thomas op TKO (Ref Stoppage/punches and kicks on the ground) in 1R 4:22

10 Alistair Overeem verslaat Tomohiko Hashimoto op TKO (Ref Stoppage /Ground Strikes) in 1R 0:36
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

PRIDE - Shockwave 2003
31 december 2003

Quinton Jackson verslaat Ikuhisa Minowa by TKO (Punches)

Heath Herring verslaat Giant Silva by Submission (Rear Naked Choke)

Hayato Sakurai verslaat Daiju Takase by Decision(Unanimous)

Murilo Rua verslaat Akira Shoji by KO (Flying Knee)

Royce Gracie onbeslist tegen Hidehiko Yoshida

Gary Goodridge verslaat Don Frye by KO (Kick)

Daniel Gracie verslaat Wataru Sakata by Submission (Armbar)

Yuki Kondo verslaat Mario Sperry by TKO (Doctor Stoppage)

Kiyoshi Tamura verslaat Rony Sefo by Submission (Armbar)

Antonio Rogerio Nogueira verslaat Kazushi Sakuraba by Decision

K-1 PREMIUM 2003 Dynamite!!

Date: December 31st, 2003
Start: 16:00
Place: Nagoya Dome (Nagoya, JAPAN)

K-1 "DYNAMITE!!", 12/31/03 (TV)
Nagoya Dome

1. K-1 MMA Rules:
Kristof Midoux beat Tom Howard (R?) with a sleeper hold.
2. K-1 MMA Rules:
Genki Sudo beat Butterbean (R?) with a heel hold.
3. K-1 MMA Rules:
Masayuki Naruse beat Jan Nortje (R?) with a sleeper hold.
4. K-1 MMA Rules:
The Predator beat Mauricio Silva (R1 0:13) by TKO.
5. K-1 Rules:
Yusuke Fujimoto beat Francois Botha (R3) by decision (3-0).
6. K-1 Rules: Francisco Filho beat TOA (R3) by decision (2-1).
7. K-1 Rules: Ernesto Hoost beat Montanha Silva (R2) by KO.
8. K-1 MMA Rules: Yoshihiro Nakao beat David Khakhaleishvili (R2 1:13) by KO.
9. K-1 MMA Rules: Alexey Ignashov beat Shinsuke Nakamura (R3 1:19) by KO.
10. K-1 Rules: Bob Sapp beat Akebono (R1 2:58) by KO.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nog mensen die van plan zijn naar het gala in de :bah: @ren@ :bah: te gaan? ( boksen, kick en thai boksen )

volgens mij zijn er vaker dat soort gala's in dat theater geweest, iemand ervaring mee? was het wat?
Waarschuw beheerder
Neluzzz, ik ga in mei zeker weten naar de ArenA! Wordt een supermooi gala! Waarschijnlijk gaan we ook met een groepje lui Alexey Ignashov ophalen van Schiphol.

Juni 2003 was voor het eerst een gala in de ArenA. Toen ben ik niet geweest omdat de regels van de MMA-partijen me niet bevielen. Het was toen op RINGS-regels, en nu op IMA-regels.

Het schijnt wel een supermooi gala geweest te zijn, met mooie partijen, mooie effecten enz.

Waarschuw beheerder
Alexey Ignashov is echt 1 van mijn favorieten! :jaja:
Als die man volop zou gaan trainen dan zal 't nog vele malen moeilijker zijn om hem te verslaan :)

Waarschuw beheerder
donateur
Geweldig de finale... beetje jammer dat Stefan Leko er niet bij was... met hem erbij had de finale nog leuker geworden.. en vond dat Peter Aerts in de finale had moeten staan tegen Remy Bonjanski :yes:

Waarschuw beheerder
en vond dat Peter Aerts in de finale had moeten staan tegen Remy Bonjanski

idd!!!ik denk dat zelfs de japanners het met je eens zijn;)

2 hail2hardstyle, ik zit nog te twijfele, voor mij is alleen ignashov een aansprekende die moe vechten, de rest zegt me weinig, komt misschien omdat ik me meer verdiep in boksen dan thai/kick boksen:s

ik heb nog ff de bedenktijd:)
Waarschuw beheerder
een nederlander heeft gewonnen dat wat voor mij het belangrijkst is en ook :respect: voor die andere 3nederlanders die zo ver zijn gekomen:)(Y)

Waarschuw beheerder
vind het nog steeds jammer dat jeromme le banner nie mee deed, maja, dat was al heel lang bekend:(
Waarschuw beheerder
2 Neluzzz:

Omdat je je meer verdiept in boksen snap ik dat alleen Ignashov je iets zegt. Naar mijn mening is elke partij in de ArenA een potentiële hoofdpartij. Echt zo ongelofelijk veel toppers op zowel boks-, MMA-, als Muay Thai-gebied.

Ik kan het je echt aanraden om te gaan!
Alleen maar grote namen, en op papier stuk voor stuk wereldpartijen!
Waarschuw beheerder
Haha, die partij van Bob Sapp tegen Akebono zal wel weer lachen zijn geweest. Durf het me haast niet voor te stellen hoe debiel dat er uit moet hebben gezien.

Net zo als ik me heb kapot gelachen om die zielige vertoning in Las Vegas. (Bob Sapp - Kimo)

Iemand een download van eerstgenoemde partij?
Waarschuw beheerder
-edit-
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
!ack, als het goed is moet deze het doen.

http://www.mma.sfd.pl/download/sapp_akebono_sfd.wmv

Op www.shoto.com hadden ze last van traagheid bij het downloaden. Hier dus een link naar een download accelerator:
http://download.com.com/3001-2071-10248332.html
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nee de 19e!!

Waarschuw beheerder
Coole link Hail! :D

Wat een flutgevecht zeg. Ziet er echt niet uit. en dat wil dan tegen Tyson vechten. Die stoten van Bob zie je al een uur aankomen. Tyson heeft intussen dan al een paar haymakers geplaatst...

Leuk voor de show dit maar een schande voor de naam van K1 dat zogenaamd de ereklasse zou moeten wezen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
pff .. tyson eet bob sap op
figuurlijk en letterlijk <oorbijter > :yes:
als je ziet met wat voor een kracht die slaat
en een snelheid hehe
ja ,k zet dan al m,n spaargeld op tyson
Waarschuw beheerder
donateur
sapp vs akebono is gewoon een verneuking van het k1
akebono is gewoon vet, mischien had ie kans als ie op sapp ging liggen
Waarschuw beheerder
Thanks Emilio!

Idd zie je die stoten van Sapp al van ver aankomen. Hij haalt ze aan vanaf z'n schoenveters!

Je hebt helemaal gelijk dat dat een schande is voor de K-1.
Ik zag gister nog ff die partij van Carter Williams tegen Bjorn Bregy, maar die Williams gaat het nog heel ver brengen! Wordt zeker een kracht om rekening mee te houden. Hij heeft totaal geen Amerikaanse vechtstijl en dat is zn kracht.
Waarschuw beheerder
yup, thnx voor de link!!

ja Williams is goed. Als tie in Las Vegas geen elleboog had uitgedeeld aan Sefo hadden we nog een mooi pot Bonjasky-Williams kunnen zien..

Maar ach, die komt vroeg of laat toch wel:D Alle goede vechters komen tegenover elkaar.. (behalve de Jappen dan:P)
Waarschuw beheerder
thnx ook hier voor de link.

het is idd best wel een schande ja.. maar ik kan niet zeggen dat ik het niet vermakelijk vond om te zien :P

Waarschuw beheerder
Tyson vs Sapp in May

Sanspo daily news confirmed that Mike Tyson vs. Bob Sapp will happen in May. The three areas being floated for the fight are New York, Los Angeles, Hawaii, and Las Vegas.

Given the heavy Japanese involvement, Hawaii clearly is the top place to run the fight, then Las Vegas, with New York a distant third. Also, a Sapp/Akebono re-match is expected and K-1 is trying to get Akebono vs. George Foreman in an undercard fight for the Tyson/Sapp bout
Waarschuw beheerder
ik heb horen dat tyson gaat vechten tegen de winaar van dit vorig jaar k1 de nederlander ramon bonjanski op 17 of 19 feb gebeuren kan je vertelen dat tyson dat dik aan de kloten krijgt want zoals de meesten al zeggen als je niet gewend bent om lowkick te krijgen,tegen iemand die daar in getraind is dan is het zo afgelopen maar kijk er wel naar uit!! p.s gevecht laten ze zien op eurosport
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Allemaal leuk die info, maar gebruik lee

Waarschuw beheerder
Allemaal leuk die info, maar gebruik leestekens aub... :S

Waarschuw beheerder
he John... ik heb er nog niks over gehoord als het zo is moet ik zeker kijken word een mooi gevecht denk ik maaaaar Remy gaat winnen hahaha
Waarschuw beheerder
donateur
word het ook uitgezonden op tv?

zo ja welke zender an wanneer?

Bvd

Waarschuw beheerder
vanavond training van Gilbert Yvel :D
Waarschuw beheerder
waar train je?coolermaster??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wij hadden vorige week Albert Kraus :D :respect:
Waarschuw beheerder
2 Snelle Melle>> Kijk as maandag maar naar eurosport. Fightclub zendt dan K1 -dynamite uit..
Toernooi van afgelopen 31 Dec.

oa. Ignashov MMA
en Akebone-sapp..(niks an maarja..) Ik bedoel dat Ake-Sapp niks aan was om te zien he..;)

mzzlz
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Die partij Akebono-Sapp is niet om aan te zien nee...gaat echt nergens over, jah over geld :/

Waarschuw beheerder
in wezep bij slash, bij gevechten valt het onder een sportschool uit almere, maar geen idee welke :S
Waarschuw beheerder
donateur
K-1=> jammer dat het niet meer op TV komt....
Waarschuw beheerder
ze moeten ook doorgaan met het zenden van dit soort sportevenementen bijv. UFC en PRIDE...
Waarschuw beheerder
Nijs-Tea: Komt wel op TV, hou het programma 'Fight Club' op Eurosport maar goed in de gaten!

Dr p4ddo nL: Je hebt helemaal gelijk!!! Maar daarom hebben we ook de petitie getekend he?! ;)
Waarschuw beheerder
Maandag as>> K1 Dynamite!! hoppaaa :d
Waarschuw beheerder
Was niet de oudejaarsshow helaas!

Maar was evengoed wel een leuk toernooi, met WEER een Nederlandse winnaar haha!
Die Tsjech vond ik trouwens ook wel spectaculair. Beetje vage stijl, maar na die knie op zn bek stond ie op alsof er niks aan de hand was!!!
Waarschuw beheerder
idd en iedereen moet die petitie tekenen..

heb btw tapout 2 weten te bemachtigen ...

deze game is echt zo hardcore..(Y)

ik ga trouwens beginnen met BJJ(gracie style :)) in purmerend
http://bjjpurmerend.gamepoint.net/rickson.html
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
www.k-1.nl

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
he waneer is dat gevecht nou van TYSON versus HOOST??????
Waarschuw beheerder
D-Shady, dat gevecht is nog (lang) niet rond.
Als het bekend wordt, lees je het wel. Zal ik wel ff een topic maken.
Waarschuw beheerder
Tyson - Hoost zal er waarschijnlijk wel nooit komen.

Hoost is niet interessant voor K1-organisatie. Ze zien liever een Sapp vs. Tyson omdat dat veel beter verkoopt. Hoost is niet voor niets buiten de finale van Tokyo gelaten, terwijl ze een commercieel interessante Botha wel aanwezen als vervanger.

Misschien dat ze elkaar in een toernooi tegenkomen, maar als super fight krijgen andere vechters voorrang om tegen Tyson uit te komen.

Waarschuw beheerder
zou wel geweldig zijn om te zien hoe Ernesto hem (tyson) helemaal de tyfus in smijt..
Waarschuw beheerder
2 member,

Hoost was er niet vanwege een blessure, lees het topic..!

Denk dat Hoost ns moet stoppen. Ik wil zon kampioen geen gevechten gaan zien verliezen. Hij is dus echt VEEL langzamer geworden de laatste 3 jaar... Maar nog steeds held nr 1!

Nu ns kijken of Remy het stokje over kan nemen, zou fantastisch zijn.
Waarschuw beheerder
2 member,

Hoost was er niet vanwege een blessure, lees het topic..!

Ik heb wel betere bronnen dan dit topic. ;)
Hoost was geblesseerd voor Osaka, maar NIET voor Tokyo. Hij is gewoon overgeslagen door de K1-organisatie. Dat schreef hij ook nog eens zelf op zijn websit.