Partyflock

Forumonderwerp · 643630
Betreft: evenement: Speakerplay, vrijdag 5 december 2003 om 22:00

Waarschuw beheerder
Wie o wie gaan er allemaal los op Speakerplay???

Spacey Feestie met Hawtin & Rach(e)mad!
Waarschuw beheerder
Jow Franky, wij gaan ook met minimaal 4 man.. Kaartjes zijn in de pocket.. :bounce:

Hawtin, Estroe, KIKKE!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Als ie net zo draait als op I Love Techno... WOW :bounce:

Waarschuw beheerder
ik twijfel nog steeds speakerplay of profiles denk toch speakerplay liebing al zovaak gehoord dit jaar:s
Waarschuw beheerder
Weet niet hoe hij op ILT draaide maar ik hoop toch stiekem op een minimale set.. 4 uur lang zweven op de klanken van Richie's nieuwe album (Closer).. Heerlijke minimal/ambient shit.. (L)
Waarschuw beheerder
Het mooie is dat je bij Hawtin altijd iets anders krijgt.Altijd het hetgene wat je niet verwacht.Dat maakt Hawtin zo goed,altijd die platen waar je van denkt waar haalt die ze vandaan :)
Ik heb gehoord dat ik onverwachts toch vrij heb,dus misschien kan ik er toch bij zijn.
Eigenlijk heb ik geen geld,dus het wordt nog een moeilijk verhaal.
Ik hoop ook op een minimale set zoals op 5 en 10 days off(L).
Heb hem 4 uur gehoord in Obertshausen,daar draaide hij wat vlotter.Hij draaide niet slecht maar ik hoor hem toch maar al te graag minimaal.
Waarschuw beheerder
Ah joh, is ook maar 16 euro..
Waarschuw beheerder
Traffic was maar 15 euro o:)
Waarschuw beheerder
Bwehehe... En dat was leuk, getuige de foto's die op S2D staan van Elliewaustechnomeisj­e.. :P
Waarschuw beheerder
donateur
Op ILT ook minimaal, diep maar toch ook knallen.. Geen idee hoe ie het voor elkaar krijgt, maar het was gewoon geweldig.. Heb echt staan vliegen daar:D
Waarschuw beheerder
2 Spilmeister:
Dat was zeker leuk,heerlijk avondje.
Minimaal begin en daarna Offbeaten.

2 Pucca : Ik wil jou wel eens zien vliegen..
Waarschuw beheerder
yeah heb zin!
Waarschuw beheerder
donateur
2 Da Phool: Dan moet je toch echt komen op Speakerplay!!
Waarschuw beheerder
Ik ga tog voor Liebing. Jammer dat het allebei op dezelfde avond is.

Hawtin was echt de man op ILT

speakerplay duurt ook maar tot 4 uur.
Waarschuw beheerder
Ach dat ene uurtje:).Hawtin 4uur dat maak je in Nederland niet gauw weer mee.Ik heb hem met op 5days off 3uur gehoord was lekker.Green and Blue 4uur maar dat was in Duitsland daar kan alles.
Liebing vind ik maar een beperkte dj die de chemie tussen muziek en publiek goed begrijpt.
2 Pucca : Wie weet,ik zal even zien.
Kom je naar Supreme Grooves?
Waarschuw beheerder
tuurlijk gaan we heen
yihaaa hawtin kom maar op

Waarschuw beheerder
Spilly,

en we gaan HELEMAAL LOS!!!!!

zutphen Partee Delegatie is AANWEZIG!!!

Hawtin gaat weer ff goed los!

(en ik ook)
Waarschuw beheerder
Wij gaan met de auto vrijdag... 3 of 4 man vanuit hier en nog minimaal 1 vanuit amsterdam.. :D

Nu ff Kraftwerk tickets halen...

Waarschuw beheerder
wij gaan met z'n 4-en vanuit Z'phen... een dolle bende gaat het worden...

digi-cam mee en veel pics maken.

Waarschuw beheerder
...was het nu maar a.s. vrijdag...

word voor mij een Van God Los Spacey Feestie!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zinzinzin!! Richie is het helemaal voor mij. (L)Denk wel dat ik iets minder ga zweven als op Traffic;)
Waarschuw beheerder
Ellie: ik hoop dat de muziek het zweefwerk wordt.. :D

Richie minimal! (L)
Waarschuw beheerder
donateur
ook kaartjes :D

wie organiseert speakerplay eigenlijk?
Waarschuw beheerder
donateur
Mojo volgens mij..

Ik heb ook een kaartje :-D
Waarschuw beheerder
5 Kaartjes zijn binnen \0/

Heb nog nooit van Richie kunnen genieten, dus moet er natuurlijk bij zijn!

Waarschuw beheerder
2SPil: Dit wordt een natuurlijk avondje zweven:P

nog 6 nachtjes:D
Waarschuw beheerder
Zin an! FOEI!!! Lekker met baco'tje en jointje genieten van (hopelijk) de goddelijke klanken van zijn nieuwe album...
Werkzaam bij Flexcitement
Artiest {SHOWLIST artist 65881, 42701, 33818, 23740, 48315, 31524}
Waarschuw beheerder
Present!

Waarschuw beheerder
Van de partijjj!

Waarschuw beheerder
C U There!!! :D

Waarschuw beheerder
hmmm...nog maar 5 nachtjes....

...en dan gaan we KNALLEN!

Waarschuw beheerder
Is echt lang geleden dat ik zo naar een feestje heb uitgekeken als deze. Hoop dat ie lekker spacend minimaal start en dan na +/- 1,5 uur via een lekkere extended mix van Spastik het setje naar een "higher level" stuurt en nog ff freaky gaat knallen :jaja:

Waarschuw beheerder
ff over Hawtin, Wat voor stijl is het eigenlijk precies?

Heb wel kaartjes gehaald maar weet niet eens hoe die precies draait. :vaag:
Waarschuw beheerder
Slappe minimale energieloze techno Emilio!!
Je kan er geeneens op dansen :S. Sinds hij de minimale weg is ingeslagen vind ik hem echt geen fuck meer aan :Bah:

Ben ook niet aanwezig dus :p

Kan me zn set op chesterfield labelland van vorig jaar nog herinneren. Begon ie lekker stevig en na 45 min stortte alles helemaal in elkaar. Zo langzaam dat ik er gewoon helemaal niks meer mee kon :S. Was toen maar naar de tribune gegaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kan verschillend draaien. Hij kan hard draaien maar als je zijn laatste 2 albums ("DE9 - Closer to the edit" en "Closer") kent, dan zie je een heel andere kant van hem die waarschijnlijk minder mensen zal aanspreken omdat het gewoon uitermate vage shit is.. Heerlijke minimal/ambient sounds.. (L)
Waarschuw beheerder
sjaddap Bel! :P
Waarschuw beheerder
:) spil!

tja.. sorry,maar het is wel zo toch :)

Softe kicks en dat minimale gedoe trek ik echt alleen als ik thuis ben. Op een feest wil ik gewoon kunnen dansen en dat kan niet op minimaal!

Op Awakenings zag je op een gegeven moment ook iedereen alleen een beetje met zn heup heen en weer gaan. Meer kan je er ook niet op doen.hehe
Waarschuw beheerder
http://193.74.22.144//mine/10days/main_room022.wmv
Noem dit maar energieloos...
Ik vind het heerlijk o:)

Waarschuw beheerder
GVD, dan ga ik weer een avond van die slappe techno tegemoed zeker.. :S Traffic vond ik nou ook al niet super. Hotel Arena is al niet echt een zaal die uitlokt tot hard raggen....

Dan maar voor de gezelligheid heen. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Bel, snap jou volkomen, maar dat wil niet zeggen dat ik het ermee eens ben... ;)

Ik vind het namelijk uitermate energieke muziek waar ik persoonlijk heel veel raakvlakken mee heb en derhalve ook veel mee kan. Ik ga er echt helemaal van uit mijn spreekwoordelijke dakkie.. (L) :bounce:
Waarschuw beheerder
slappe techno

Die benaming vind ik beter passen bij hersenloze schranz,waar je door de bomen het bos niet meer hoort(ziet) :[ .
Niet de spreekwoordelijke bomen en het bos natuurlijk,maar figuurlijk.
In minimale techno zit(ten)gevoel,lekkere beats,funk,soul etc.
Ik vind het geen slappe techno.
En als Hawtin iets vlotter draait is dat natuurlijk ook helemaal niet verkeerd.
Dat is 1 vd redenen dat ik Hawtin goed vind
hij is op meerdere vlakken erg goed en verassend.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tim, ging jij nou wel of niet?
Waarschuw beheerder
donateur
I'll be there :jaja:
Waarschuw beheerder
Nee,gaat niet lukken ivm met hetzelfde waarmee jij zat tijdens traffic mee zat.
Erg jammer,maar gelukkig heb ik hem dit jaar al 2x 3uur gehoord en 1x 4uur.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Gezellig Aranka :-)

Waarschuw beheerder
maar los gaan doen we zeker, niet dan Spilly??
Waarschuw beheerder
Ow, ikke wel hoor.. :D
Waarschuw beheerder
yoehoe kaarten zijn binnen!!!
en stonden al met rood aangegeven duzzz
ze gaan snel
mmmhmmm kheb echt te veel zin
Waarschuw beheerder
Mhs heb mijn kaartjes ook binnen zekers dat ie in het rood stond .Ben zkrs wel benieuwt dat hawtin gaat brengen zo op een pakjes avond ,,
Gaat er vast Weer eentje worden die je op je kop zEt b.t.w gaat ie ook weer een steegfeest geven als after ,Zal wel leuk zijn als een extra pakje :D

Love You All
!!!!en het dak moet er af gaan !!!!!
Waarschuw beheerder
Kaarten zijn binnen! Deze avond gaat helemaal geweldig worden. Waar kun je de auto het beste parkeren bij hotel arena?

Waarschuw beheerder
Tis maar net naar wat voor een techno avondje je wilt gaan, andere optie is Liebing@Las Palmas...
Toch blijven zn Plastikman produkties masterlijk, vooral de oude doos..
Waarschuw beheerder
Vind zijn nieuwe Plastikman prod. ook heerlijk, getuige zijn nieuwe album. Is wel heel anders dan de oude shit..

Waarschuw beheerder
Met pijn in m'n hart zal ik het moeten missen:S :'(

ik hoop dat ie volgend jaar weer snel naar Nederland komt...

Wil iedereen hier een dansje voor me maken:P??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoorde het al.. :( Doe een dansje voor je.. ;)
Waarschuw beheerder
tis uitverkocht lees ik net, alhoewel er wel nog 200 kaarten aan de deur worden verkocht :vaag:
oftelwel teveel mensen binnen!?
Waarschuw beheerder
Deze avond dragen we op aan jou El..... :hug:
Als ie weer in NL is zorg ik er persoonlijk voor dat je er bij kan zijn.... :-)
Waarschuw beheerder
Doen we zekers.. :bounce:

Waarschuw beheerder
Jeuhj!!!:P
Waarschuw beheerder
donateur
Nog 1 nachtje.

Leuk Sinterklaasavondje hoor :jaja:
Waarschuw beheerder
kut ik ga niet, familie gaat voor! mmhm
have fun and dance 4 mr

Waarschuw beheerder
Zinnnnnn :D
Waarschuw beheerder
Het aftellen is begonnen....... Ik heb cker zin en als Hawtin net zo goed draait als op I (L) techno komt het helemaal goed :yes:
Waarschuw beheerder
Mag je een digitale camera mee naar binnen nemen denken jullie?

Waarschuw beheerder
denk het wel meestal met kleine feestjes toch...
Waarschuw beheerder
Ik hoop het maar!

Waarschuw beheerder
tot vanavond allemaal!

Waarschuw beheerder
Ik heb er zinnn innnn!!! :D:D:D

Nog maar een paar uurtjes.

De CD van MR Plastic is ook net binnen.
Inderdaad een beetje wazige muziek maar na een paar keer luisteren vind het toch wel helemaal super! Vanavond gaan we LOSSS

Waarschuw beheerder
en ZUTPHEN gaat helemaal Van GOD Los!

yihaaaahahahahahaha!­!!
Waarschuw beheerder
Duidelijk... :P

Gaan om 1930 richting amsterdam.. ff inbuizen daar en dan loss!!

C ya strax Franky!

Waarschuw beheerder
Harmpie!

moet eerst naar Arnhem, neef ophalen en dan Linea Recta @ Speakerplay...we vertrekken rond 20 uur..

wel eerst voor die tijd inblowen...ghegheghe­...
Waarschuw beheerder
Bwehe... goed dat je het zegt.. ;)

*legt hash klaar*

Waarschuw beheerder
vanavond wel ff wat blowen nietdan?

heb enough HASJ...

KNALLUH!!!

wat draag jij? Lederhosen???

Ik ga in mijn roze Tutu..enneh...gaan we echt wel de sjoow stelen...hehehe...
Artiest {SHOWLIST artist 9931, 14415, 28833, 3345, 78191}
Waarschuw beheerder
Heerlijk funken zo op de minimal sounds van Dhr Richie Hawtin. I love it.(eerst zelf nog even wat minimale klanken opwekken:D)

Jason

Waarschuw beheerder
wie organiseert speakerplay eigenlijk?

Bart Skils, Dimi, Estroe en Steve Rachmad...

Speakerplay is het maandelijkse vervolg van de oude Off The Record avonden in de M@220'...

En ik ben g$#$%@%@ de K@nk€%#@ aan het begin van de fokking maand al blut

:kots:

Waarschuw beheerder
Ik ga wel naar de after 020 die duurt tot 11 uur en kost maar 5 €, waarschijnlijk draait Hawtin daar ook, moet om 10 werken, dus kan daarvoor wel even nog naar Hawtin luisteren als die komt...

:[

Waarschuw beheerder
en het was weer eens een SPACEY FEESTIE!!!!

topavond! Hawtin is MASTERLIJK en een gruwelijke set neergezet!

Hawtin heeft maar ff op de after gedraaid...jammer...

was weer eens super!
Waarschuw beheerder
Wat heeft hij gedraaid ?
Waarschuw beheerder
helaas andere verplichtingen
Waarschuw beheerder
hoe draaide richie > minimaal?

hoe was de after in 020?
Waarschuw beheerder
Ben ook weer in het land der levenden... Damn, was kikke zeg! Wel erg druk maar we hebben de hele avond boven gestaan en daar was het prima te doen...

Lekkere golvende set van Ritchie met dan weer stevige shit, en daarna net zo makkelijk weer de diepte in..

Nog even op de after geweest maar dat vond ik echt niet boeiend... 7 uur lekker mijn nestje in....

Nu heb ik koppijn..

Waarschuw beheerder
Hmmz...
Zal ik misschien de enige zijn die Richie gewoon niet goed vond? In vier uur tijd maar een paar hoogtepunten gehoord. Eerste twee uur vond ik saai en tam. Daarna gelukkig de diepte in maar zelfs dat vond ik zo-zo. Had er - gezien zijn set op I Love Techno - veel en veel meer van verwacht...
Beneden was het zeker te druk, maar boven kon je goed dansen hoor en was het zelfs aangenaam koel!

Artiest {SHOWLIST artist 1969, 3255}
Waarschuw beheerder
Had ook wel iets meer verwacht.

waar was zijn 909 ?????? beetje jammer ...

maar toch zeker een leuke avond gehad.
Artiest Joe Manish
Waarschuw beheerder
Ben 't grootendeels met Anne eens. Was een niet al te verrassende set met teveel sinusoide gedrag erin. Veel hitjes op de hoogtepunten. Jammer, maar heb me wel vermaakt :)
After was niet boeiend. Was ook op. Echt op.

Oh ja... Hoe heet de 1e of 2e plaat waar Ritchie mee begon???? Die was hemels! Weet alleen niet meer hoe die ging :P
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt een kutfeest! zo dat is er uit.. ik bedoel hiermee het feest opzich eh? De set van Richie was zeker sterk al zaten er wel weer echt van die stukken in waarbij ik mijn oren moest beschermen tegen roemloosheid... ik stond continu in een lelijke mensenhoek...maar de pieken in de set van richie waren wel ongekend... helaas nauwelijks minimalismus

De after daarentegen was tenminste lekker knus.... hoorde ik daar nou acid junkies - wrathchild? wat een vet nummer.

Waarschuw beheerder
Ik heb me vermaakt en het gezellig gehad. Ook nog in de 020 geweest alleen dat was echt uitstel van executie. was 8:15 thuis en ben nu zwaar brak.
Waarschuw beheerder
Ik stond om 8.15 op mijn werk uiteindelijk...brrr

Waarschuw beheerder
Zwaar relaxed feestje...ik heb me iig wel vermaakt :)
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
vond het in het begin nogal tam, later werd het beter alleen het was veel te druk beneden :(
Waarschuw beheerder
[Quote] ik stond continu in een lelijke mensenhoek[/quote]

Dat was in die hoek met al die spiegels toch Robbert..?? ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb ook verder geen mensen gezien in die bepaalde hoek, behalve Robbert...
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt wel vett!! idd waar was zijn 909...Ik heb hem op aan Awakenings daar leuke dingen mee zien doen!
ik heb ook nog paar fotos en een filmpje gemaakt.
http://techno.ismaf.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nou wat een gezeur allemaal, ik heb een superavond gehad. Richie was voor mij echt de man!! Jammer dat ik daardoor zo weinig in de andere zaal ben gaan kijken..

Een nadeel, het was om 04:00 al afgelopen en jassen halen was een drama..After in de 020 was wel relaxed alleen beetje electro-achtig waar ik nou net geen zin in had..

Verder veel leuke mensen in de arena: Aranka, Nutero, Emilio, Jasper..kortom ik heb me zeer goed vermaakt..tot de volgende speakerplay :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb me ook ckers wel vermaakt. Was wel zo vaag als een deur, maar dat maakt niet uit.
Heeft er iemand nog lucifers uitgedeeld gekregen??:D

De after was ook wel geinig.

Waarschuw beheerder
Het was cker een Spacey feestie...
geen lucifers uitgedeeld gekregen, maar zeker wel zeer lekker, goeie sjiit van de dj's. Hawtin was top en in de andere zaal werd ook zeer goede progressive gedraaid...Ultiem lekkere avond...
Waarschuw beheerder
Progressive? :o

Geen prog gehoord hoor, wel veel minimal.. (L)
Waarschuw beheerder
:respect: voor Richie

Waarschuw beheerder
en om Juud, omdat ze er leuk uitziet!
Waarschuw beheerder
Playah.. :D :P

LOL
Waarschuw beheerder
Vond Hawtin eerste halfuur super draaien. Hij trok die minimal-lijn alleen veel te lang door. Die vreemde break daarna (Pontapé, Murder was the Bass...) vond ik persoonlijk zwaar kut, maar het publiek kwam tenminste los. Daarna goed. Niet subliem, maar gewoon goed. In vergelijking met zijn set op ILT was het een beetje een anticlimax, maar je moet ook wel helemaal geweldig zijn om dat weer te evenaren. Vond het vooral erg gezellige avond, op dat drama bij de garderobe na. Dat daar geen gewonden zijn gevallen snap ik echt niet.....anyway. Hawtin, volgende keer beter!
Waarschuw beheerder
Helemaal met Nielsepiels eens. Was niet geweldig, maar wel goed en supergezellig. En bij de garderobe was het gewoon oorlog! Ben ertussen uit geknepen en een kwartiertje later teruggekomen om mijn jas te halen. Leek wel of er gratis jassen werden weggegeven!