Partyflock

Forumonderwerp · 643618
Hoe is het nou om een tong piercing te hebben... Ik krijg er zaterdag eentje, maar hoeveel ga ik lijden????
:d

Wat ssszleg je?

:d

Hitmannetjuh mag niks zeggen want is 'afwezig' O:)
eerder afwazig en vaag d8 ik zo.. :vaag:
en ben het tegengestelde vane en BrEeZaH als je dat soms d8.. ;) (die overal msn in ziet, lol)
laatste aanpassing

???

maar dat lees ik in je profielnaam...

en nu snel weer ontopic:

piercings doen per definitie pijn!
nah laat maar ;)

tsjah, vind het wel mee vallen :D

Nou vind t wel meevallen hoor. Heb wat piercings maar viel echt mee.
:( ik ken je verdriet Stoeipoes .. kende die gozer ook :( ..
Vet zielig
ik heb ook een tongpiercing maar vond het helemaal geen pijn doen hooooor!!!
alleeen eten is een beetje klote!
maar na een weekje is alles weer over !
een tongpiercing is slecht voor je tanden. als je met de piercing langs je tanden gaat, slijt het glazuur van je tanden af :|

dus je bent niet langer meer het favorietje van de tandarts ;p
laatste aanpassing
of juist wel hahah
brengt veel geld im het laatje voor hun !

:|
maar je krijgt niet meer vaak te horen dat je goed je tandjes hebt gepoetst! :p
dat is waar!
maarja boeiend die vend zie je ook maar 1x in het jaar!!!!
gewoon doen hoor ik heb er wel 3 dagen last van gehad maar daarna niet meer ik zal er nog wel 1 bij willen hoor het is verslavend ;) succes
kijk maar in een van de 38745343468 andere topics hierover
kijk maar uit.............tis echt gevaarlijk :vaag:
kijk maar uit............tis echt gevaarlijk :vaag:

idd (y) BLOED gevaarlijk ;)
En ik ben BLOED serieus :jaja:

sjeeses wat een gezeik
stelletje watjes
als ze dr nou graag 1 wil
moet ze dat lekker doen
altijd en overal commentaar op ppfff
schijt ziek word ik er van
nee niet LauerPower het is levensgevaarlijk.
knoop dat goed in je oren!!!!!
ik ben er echt heel blij mee. al die weken die vreselijke pijn was het evengoed toch nog waard!!! Mijn kiezen heb ik ook allemaal door de midden gebroken doordat ik per ongeluk op mijn piercing beet.

Ik haal hem er echt nooooooooooooooooooo­ooit meer uit.
(kan ook eigenlijk niet met die vette zwelling in mijn tong. ik kan de onderkant niet meer voelen...)

appeltje?
Aaahhhhhhhhhhhhhhh BLOEDDDDDDD

NIET DOEN HOOR......

valt wel mee hoor

2 daagies beetje moeilijk eten (langzaam omdat je tong dik is) en daarna gaat t al beter hoor

het prikken zelf doet iig niet pijN! hoe vreemd het ook klinkt... je zit echt zo van.... huh... zit ie er al in?? :jaja:

na 1,5 week wordt je togn minder dik... en gaat t al stuk beter :D

zetten doet niet echt pijn zit er in voordat je het weet de klem waarmee ze je tong naar buiten rukken is pijnlijker dan het zetten zelf, ik kon 4 dagen moeilijk eten, na een weekje was mijn tong weer normaal, maarja dat is bij iedereen anders!
Artiest DSpawn
dat was kick ja, toen jij niet goed kon eten whaha :D

tongpiercing doet helemaal niet zo pijn!!

vooral niet als je hem laat zetten....je hebt er alleen paar dagen erna een beetje pijn, omdat je tong dik is. Praten en eten gaat moeilijk en als je iets tussen je tanden hebt zitten...vooral niet met je tong proberen tussenuit te halen!!! ahahaha

maar ik heb 2 tongpiercings...ik heb van mn 2e nix gemerkt ook niet de dagen erna.
een tongpiercing is slecht voor je tanden. als je met de piercing langs je tanden gaat, slijt het glazuur van je tanden af

dus je bent niet langer meer het favorietje van de tandarts

Mwah je neemt gewoon een plastic balletje en je bent klaar. Ik heb last van tanderosie, dat houdt in dat mijn glazuur heel snel aangetast wordt door zoetigheden. Ik drink bv alleen melk, water, spa, bier (bier is trouwens het beste want de ph-waarde van bier is bijna gelijk aan dat van je speeksel). Ik heb inmiddels mijn tongpiercing bijna 2 jaar en nog niets gehoord van mijn tandarts en nog geen gaatjes ;)

had ik al gezegd dat het erg gevaarlijk was?

BLOED-link !

Ja, een tongpiercing is echt verschrikkelijk gevaarlijk! In ruim 25% van de gevallen scheurt hij uit omdat hij achter je tanden blijft hangen tijdens het eten, en dan moet je je dagen slijten met een slangentong! Bovendien verlies je je spraakvermogen en stoort je mobiele telefoon vanwege die extra antenne in je mond!
En je komt geen disco meer in met al die metaaldetectoren! Dan moet je voortaan thuis uitgaan, in je achtertuin bijvoorbeeld!

In je tong komen veel zenuwen samen, die allemaal in verbinding staan met je hersenen. Het risico hiervan is dat als er verkeerd geprikt wordt je kans hebt op een permanente hersenbeschadiging..­.
dat is wel een hele kleine kans dat ze verkeerd prikken ze bekijken het eerst wel goed met een lampje enz !
dus dat is wel een beetje overdreven!
en dat je tong gaat uitscheuren is helemaal bullshit!
wat eet jij wel niet waardoor je peircing in je tanden blijft haaken!
damn!
Ja, een tongpiercing is echt verschrikkelijk gevaarlijk! In ruim 25% van de gevallen scheurt hij uit omdat hij achter je tanden blijft hangen tijdens het eten, en dan moet je je dagen slijten met een slangentong! Bovendien verlies je je spraakvermogen en stoort je mobiele telefoon vanwege die extra antenne in je mond!
En je komt geen disco meer in met al die metaaldetectoren! Dan moet je voortaan thuis uitgaan, in je achtertuin bijvoorbeeld!

:D (y)
Het is SUPER het zette voel je bijna niet maar ik zou van te voren wel ff goed eten als ik jou was want na het zette lukt dat ff niet meer en de kans is groot dat je met een lege maag van je stokkie gaat
dit denk pas pijn lijden tongsplitting ;d :d ;d

ik wil wel... maar mag niet vanwege werk :(

Met een lampje zie jij echt de zenuwbanen niet lopen hoor..
dus volgens jou prikken ze gewoon op goed geluk?!
ze weten echt wel wat ze doen hoor!
maarja, bij mij hebben ze "gelukkig" goed geprikt!
is toch vet zon slangentong (tongsplitting)
zou me 500 euro schelen :d

:jaja:

jaja ik heb er ook 1 gehad voor me verjaardag en heb er geen spijt van
Eerste week was echt vreslijk alleen maar soep eten maar na die week kreeg ik een kortere staaf en begon me tong weer een mnormale grootte te krijgen
en me vriend heeft er ook profijt van
ik wil er altijd nog 3 naast elkaar

Tongt wel lekker! :P
Hij zit erin hoor...
Het was inderdaad zo gepiept..
Ik heb er nu ook nog niet zo heel veel last van...
Maar wat niet is, kan nog komen...
xx(K)