Partyflock

Forumonderwerp · 643242

Waarschuw beheerder
Het zou me zo stoer lijken om eens een Hardcore feest te organiseren waarbij je een dresscode heb.
Zoiets dus als bij sensation.
En waarbij Lonsdale, kisten enz geweert worden!

En dan wel gelijk een feest voor 25.000 man. Ik denk dat veel mensen dan weer gelijk verkocht zijn aan Hardcore. Aangezien ze niet meer bang hoeven te zijn voor de "zogenaamde" racisten, en iedereen hetzelfde "lijkt".

Dan kunnen ook de mensen die nu niet naar een hardcore feest durven, maar wel van de muziek houden, eens flink uit hun plaat gaan!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waarom bang? Waar haal je dat nou weer vandaan?
En jij wilt dat iedereen hetzelfde gekleed gaat? Als iedereen Lonsdale aan heeft, heb je pesies hetzelfde...
Maar waarom zou je niet naar een hardcore feest durven?

Waarschuw beheerder
Kom op doe evevn nuchter. Zet je oren open en luister eens naar de mensen om je heen.

Toen ik van Qlimax terug kwam waren er veel mensen hardcore aan het luisteren. Wij waren aan het praten met een paar meisjes (bla bla) en we zeiden ga mee naar MOH vs HEllraiser. hun antwoord: "Nee de mensen daar zijn mij te eng, veel te veel recisten"
Nou weet ik zelf ook wel dat dat niet zo is. Maar er zijn zoveel mensen die dat wel denken. Dus overtuig ze een keer op deze manier.

Als ik een neger was kan ik me zeker voorstellen dat ik niet naar zulke feesten toe zou gaan.
daarom :respect: voor de neger die wel gaan :)

Waarschuw beheerder
Toch is het wel een punt. Er zijn best veel mensen, zeker degenen die niet vaak naar party's gaan, die zich niet op hun gemak voelen tussen alle lonsdales en kisten. Je zou toch een breder publiek aan liefhebbers trekken end at is altijd goed voor de scene. Bovendien zijn er feesten genoeg *zonder* dresscode toch?

Waarschuw beheerder
de mensen die nu niet naar een hardcore feest durven

:S :S :S

Waarschuw beheerder
de mensen die nu niet naar een hardcore feest durven

:S:S:S

Ja kom op mensen. Iedereen weet nu toch wel dat die mensen er bestaan. Ik bedoel kom op. Ik word er haast door overspoelt. Zet je ogen en oren eens open en luister.
Je weet heus wel dat het zo is...

Maar waarom zou je niet naar een hardcore feest durven?

Ok, mooi dat jij durft maar dr zijn helaas genoeg andere mensen die NIET durven...
Denk eens aan je mede mens. Voor mij geld nog altijd hoe meer ziel hoe meer vreugd.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dj/mc roemana :respect:

alsof er niet andere dingen zijn dan lonsdale alsof men 5 jaar geleden ook allemaal met lonsdale liep alsof lonsdale altijd al een gabbermerk was alsof lonsdale vanaf het begin der tijden al is gedragen... donder toch op man!

heb je geen andere kleren ofzo? is lonsdale heilig? ben je niet stoer zonder je lonsdale op een feest? vinden je vriendjes je niet meer aardig als je geen lonsdale draagt?

vroeger had iedereen gewoon kleren aan die hij zelf leuk vond iedereen liep met aussie adidas puma wat dan ook
nu is het alleen maar om er bij te horen... :kots:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom Londsale vebieden????
Kisten net zoals in Duitsland ok, alleen al het feit dat er niemand met die zware dingen op je voeten gaat staan.
Ken trouwens genoeg mensen die kisten dragen zonder Lonsdale PF enz. en die zouden dan ook geweerd moeten worden, nee!
Waarschuw beheerder
donateur
Ken trouwens genoeg mensen die kisten dragen zonder Lonsdale PF enz. en die zouden dan ook geweerd moeten worden, nee!

Ik heb geeneens andere fatsoenlijke schoenen om te gaan stappen.. (draag geen lonsdale!)
Maar ik heb het idd al een keertje gehad in Duitsland dat ik d'r mooi niet inkwam met kisten.. da's dus wel mooi matig. Maar een algemene dresscode? No way!

Waarschuw beheerder
ja en dan mag er ook niemand naar binnen met karl kani :jaja: ofzo :S

Waarschuw beheerder
:gaap:
Waarschuw beheerder
Lijkt me wel leuk ja een dresscode
Iedereen kisten en lonsdale aan en
alle mannen kaalgeschoren
goed plan
:bier: :zuipen:

Artiest Psycho Shaun
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hey D.S.T. Dat denk ik!

dj/mc roemana:
mensen die niet durven te komen, hebben nog niet eens het recht om daar te mogen zijn!

Parkstad Hardcore Front. S.T.L. 4-life
Waarschuw beheerder
:gaap::gaap: Dus ze zijn bang vor mensen met lonsdale en kisten, maar als diezelfde mensen geen lonsdale en kisten dragen, dan durven ze wel?
hahahahaha wat een bull-shit he....
ze moeten zich gewoon nie aanstellen, ik ken ook een neger (sorry kevin;)) en die heeft er ook schijut aan, en gaat ook gewoon naar feesten, en hij heeft nog nooit ergens last van gehad.
pff wat een aanstellers he...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donder toch op gek!!!!!
wat een grote onzin zeg
als ze bang worden van de mensen
die er rondlopen op onze feesten
dan gaan ze toch naar zo'n lekker
happy k*t trance feest,erger me de afgelopen
tijd al flink aan al die clubkutten en players..
ik hoef er echt niet meer te zien want dan wordt ik GEK :frusty: en 25.000 man waarvan dan hooguit 2% echt gabber is in zijn hart,
bleeeeeeh :kots: wat een klote feest zou dat dan wezen!!!!
UNDERGROUND HARDCORE FOREVER
Waarschuw beheerder
aND SO BE IT. :d
Waarschuw beheerder
Ga al jaren naar hardcore feesten maar ik ga me de laatste tijd nou net ergeren aan de steeds groter wordende ongelofelijke *piep*instelling van het publiek en de massacultuur van Lonsdale en kisten en dergelijke...

Mensen die al jaren naar feesten gaan en dat soort kleding niet dragen (zoals ik dus) worden tegenwoordig ook beledigd en dergelijke omdat ze geen lonsdale en kisten dragen...en dan moet Lonsdale zogenaamd het eenheidsgevoel versterken...laat me niet lachen...

Optyfen met die massacultuur want heb er enkel last van als ze mij lastig vallen.
Niet dat het me weerhoud om niet te gaan maar tis wel behoorlijk irritant elke keer...en dat allemaal dankzij zo'n stom merkje :(
Waarom kan iedereen nou niet gewoon iets anders aantrekken?
Kan niemand elkaar meer beoordelen op kleding en dan is er pas eenheidsgevoel onderling...

Waarschuw beheerder
dresscode?

Aussie, air max classic.... en klaar zijn we. ;p
OM m'n kop weer kaal te scheren gaat me net iets te ver. :D
Waarschuw beheerder
donateur
whahahahaha

Het zou me zo stoer lijken om eens een Hardcore feest te organiseren waarbij je een dresscode heb.

Aangezien ze niet meer bang hoeven te zijn voor de "zogenaamde" racisten, en iedereen hetzelfde "lijkt".

Whahahahahahaahah, op zo'n sensation heeft toch iedereen het zelfde aan, of zwart of wit? Dan lijken de mensen niet op elkaar? :S
Werkzaam bij DaLunacy.nl
Artiest {SHOWLIST artist 12680, 52486}
Waarschuw beheerder
Die dresscode's zijn allemaal zoon bla.bla.bla!!!!!!

De echte racisten komen toch wel binnen, dan trekken ze maar een X geen Lonsdale aan, en laten ze hun kisten thuis.

Je haalt 't probleem daarbij niet weg, die persoon blijft toch wel hetzelfde denken & doen, daar verandert kleding niks aan!!!

En mensen die bang zijn om naar een Hardcorefeestje te gaan.. = zoon BULLSHIT. Er hangt nergens zo'n relexte sfeer als op een Hardcoreparty. Stoot maar eens een biertje om op :kots:Qlimax:kots: Dan happy meteen rellen met die annebolen figuren.

Gabber zien er misschien wel voor de buitenwereld wat afstotend af, maar dat wil nog niet zeggen dat ze geen goed hart hebben!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben het absoluut eens met Cornetto. Tegelijkertijd draag ik zelf ook Lonsdale, maar ik ben absoluut geen nazi. Kvind het gewoon een mooi merk, net als mensen Nike, Adidas en Puma mooi vinden om te dragen. Er wordt teveel gegeneraliseerd. Ik zit op een HBO in Venlo en wordt helaas ook scheel aangekeken. Mensen moeten ff af van het idee dat Lonsdale een merk is voor racisten. Er zijn racisten die merk dragen, dat is heel iets anders! Groeten aan mijn maten uit Oldenzaal
Waarschuw beheerder
Voor mensen die zóóó graag naar een feestje willen, maar niet gaan omdat er teveel Lonsdale-mensjes rondlopen, ga je gaan dresscode invoeren!

De topictitel klonk leuk, maar als het op deze manier moet, zou ik niet naar zo'n feestje gaan.

Kortom dit wordt weer een onorginele discussie over lonsdale en kisten.

Als die mensen zo kortzichtig zijn dat ze niet eens om dat slechte imago heen kunnen kijken (hoewel de hardcorefeesten juist ook bekend staan om de goede sfeer), dan snap ik niet waarom je ze zo graag op je feestje wil hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
De echte racisten komen toch wel binnen, dan trekken ze maar een X geen Lonsdale aan, en laten ze hun kisten thuis.

====================­====================­===========
Foute opmerking, niet iedere rascist loopt in LD en/of draagt kisten.

Waarschuw beheerder
donateur
denk eerlijk gezegd dat mensen die die vooroordelen tegen LD Kisten enz. beter gewoon thuis kunnen blijven en een CD opzetten, jezus je komt toch om te feesten, toch niet om een veekeuring te houden!
Waarschuw beheerder
Dresscode op feest vind ik ook niks...is net zo massa als dat Lonsdale gedoe... :(
Waarschuw beheerder
Foute opmerking, niet iedere rascist loopt in LD en/of draagt kisten

Ja oké, maar zo ziet iedereen het wel! Vooral die pussy's die niet naar een H'core feest durven!!

Waarschuw beheerder
donateur
Nee zo willen de meeste het zien, dat is juist t trieste ervan.
Waarschuw beheerder
donateur
CRAZ¥+S€X¥=M€

eej meisssie, zet eens geen fake fotow van jezelf op internet... ben je telelijk om een normale fotow te late zien??

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
nee ben ik niet maar heb er geen behoefte aan.

Waarschuw beheerder
Kan me heel goed in het idee van DJ/MC Roemana vinden. Er zijn iddmensen die niet Hardcore feesten gaan om het publiek. Waarvan ik er zelf ook 1 ben. Luister graag zo nu en dan 's Hardcore, alleen is het publiek wat me van de feesten weg houdt. Jammer...

Dus goed idee (Y)
Waarschuw beheerder
Gabber zien er misschien wel voor de buitenwereld wat afstotend af, maar dat wil nog niet zeggen dat ze geen goed hart hebben!!!!!!!

precies :respect:

nergens zoon rielexte sfeer als op een hardcorefeest!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Het klinkt wel leuk een dresscode, maar denk dat je dan nog wel rascisten binnen krijgt, want dat ben je niet door een bepaald merk te dragen, dat ben je vanuit je eigen.

En over die kisten?
Ik loop er altijd op en dat komt omdat ik in september zwaar door me enkel ben gegaan en kisten zijn dan beter dan me nikes, mag ik dan ook niet binnen????

zou ik wel heel jammer vinden hoor :'(
Waarschuw beheerder
laat me nie lachen...

nergens zoon rielexte sfeer als op een hardcorefeest!!! :kots:

echt niet he... veel rellen vaak veel wazi's ik ken genoeg mensen die niet meer gaan omdat de sfeer verneukt is vergeleken met vroeger
Waarschuw beheerder
en dat ligt niet aan hun maar aan dat tuig en meelopend kutvolk wat er nu op feesten komt

daarom pro kledingregels alleen gabber merchandise kleding!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
alleen is het publiek wat me van de feesten weg houdt

je kan ze wel in andere kleding stoppen, maar het blijven dezelfde mensen...dus wat schiet je er mee op?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja maar vroeger is niet meer en ik heb die periode helaas gemist :'(

Maar heb wel meegekregen dat aan ut eind iedereen met australian schijnbaar nazi was, maar da heb ik vaag meegekreguh, was er niet zelf bij.

Feit blijft hoe je je kleed zegt niet hoe je denkt.

Waarschuw beheerder
Helaas dr bestaan dus nog steeds mensen die zich niet kunnen inleven in de gedachten van anderen.
Kijk bijvoorbeeld naar hierboven ...

Waarom zou je een ander niet hetzelfde plezier gunnen?

Iedereen die zegt dat het hun eigen probleem is dat ze niet durfen is gewoon een egoist.

En men kan gewoon niet ontkennen dat er meer racisten op een hardcore feest zijn dan op bvb Qlimax....Het is gewoon de waarheid.
(en please plaats nu geen reacties als: "Ik ga naar hardcore feesten, maar ik ben geen racist" daar hebben we niets aan ..

En btw. Mijn idee is niet bedoeld om racisten te weren van een feest...Alleen om het "lijken op" een racist weg te halen. (Mensen hebben toch nog altijd het idee dat een racist lonsdale draagt met kisten)
Waarschuw beheerder
echt niet weet je hoeveel gevalletjes al niet komen als ze geen lonsdale aan mogen

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
dit is vragen om de eindeloze dicussie :Z zo'n topic
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat er wel veel komen als je aangeeft dat iets voornamelijk wel mag en niet dat het niet mag.

Concentreer je op het positieve en niet op het negatieve.
Waarschuw beheerder
donateur
dit gaat nergens over:gaap:
ten eerste: waarom zal je bang zijn om naar een hardcore feest te gaan?

ten tweede: fuck die dresscode!!(sensatio­n gaat ook nergens over:))
geen dresscode op een hardcore feest
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Je heb gelijk rollie.
Maar wie weet zit het het feessie dan wel helemaal vol met mensen die normaal niet naar hardcore feesten gaan :D (en wel van de muziek houden natuurlijk)
Dat zou kk gruwelijk zijn :D

ten eerste: waarom zal je bang zijn om naar een hardcore feest te gaan?

Damn damn damn mensen zonder verstand...lees nou eens wat er hier boven staat ...
Waarschuw beheerder
donateur
Feestuh gaat om goede muziek en lekkere sfeer en wa juh aan hebt wa boeit da, maar feest met dresscode is wel een keer lekker.

Bijvoorbeeld met CARNAVAL!!!!
Ga zo gek mogelijk gekleed
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dj/mc roemana liever vol met partypeeps die normaal nooit naar feesten gaan maar wel helemaal los gaan met ze allen dan allemaal stilstaande aan de kant booskijkende gevalletjes

daarom ben ik et met je eens pro dresscodes als je echt voor de muziek gaat dan hou je je aan dresscodes! kan je wel zien wie hier de gabbers zijn en de "hardcore liefhebbers"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
je kan ze wel in andere kleding stoppen, maar het blijven dezelfde mensen...dus wat schiet je er mee op?

precies(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kijk jij snap et rollie!!

Zo komen tenminste alleen mensen die van hardcore houden op de feesten.
Ik bedoel waarom zou je niet gaan als je geen lonsdale aan mag? Je kwam toch voor de muziek?
(blijkbaar verlullen sommige mensen zich hier dus)

Ik denk dat zo'n hardcore feest de ware gabber inderdaad naar voren laat komen. En dat het feest helemaal TOP is.
Aangezien iedereen DIE komt alleen maar voor de muziek komt, en dus waarscheinlijk HELEMAAL UIT ZIJN PLAAT KAN GAAN!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Maar dan geen witte kleding editie, ben allang blij dat ik na 3maanden wassen eindelijk weer me witte trui aan kan.
Waarschuw beheerder
Lonsdale en kisten eronder en dergelijke had al langere tijd een reputatie van kleding voor rascisten...al voordat het zo massaal in de scene werd gedragen...

Je gaat toch je eigen niet kleden in wat al zo'n naam had?
De eerste die er mee zijn begonnen op de feesten om dat te dragen waren de rascisten omdat het zo'n reputatie had...en vervolgens neemt iedereen het massaal over :(
Artiest Yzco
Waarschuw beheerder
Lachen

Hardcore/Terror/Dark­core Party

Dresscode: Gothic gheheheh
en dan
:bounce:
in die zwarte jurken enzo geen gezicht!
Waarschuw beheerder
donateur
Jewel is lachuh,
ik ga dit jaar met carnaval waarschijnlijk als gothic en reken maar dat ik ga stampuh
Waarschuw beheerder
donateur
tiss geen modeshow
:Dghehe echt hé(Y)

ik hoop dat het ooit eens ophoud met dat gezever over de kleren op een hardcore feest.
Stel je niet aan en ga gewoon naar een feest hoe je wilt, en let godverdomme niet op andere mensen. ben zelf indo(bruin duzz) en mij schijt het echt niet of er nazis en rasisten rond lopen.
ik kom er voor de muziek en niet voor hun!!!

zo moest er uit:D

Waarschuw beheerder
Dresscode: Gothic gheheheh

Wahahaha das inderdaad een hele goede!!
Zie je tenminste ook niet of iemand nou wit is of zwart :D

Lekker hakke met zn allen!!
damn geil man :D
Waarschuw beheerder
Al met al zijn er genoeg lui die nu op feesten rondlopen met Lonsdale (of wat dan ook) die alleen maar meelopen met de rest. Van 1 grote groep "nazi's"is er meestal maar 1 of 2 met die daadwerkelijke gedachte. Zij zijn zo overtuigend qua persoonlijkheid dat ze mensen overrompelen met die gedachten en die (meestal onzekere) mensen denken dan ook in 1x dat ze nazi-gedachten hebben.
Kom niet aan met dat is onzin.
Ik ga al behoorlijk lang naar feesten en ben er erg treurig om dat een oudvriendinnetje van mij als onzeker iemand bij een van de eerste zogenaamde "nazigroepen"hoorde. Terwijl ze helemaal niet die gedachten etc had, maar gewoon werd meegetrokken daarin.

Voordat deze groepen actief waren op feesten (qua kleding, uiting e.d.) had je geen last van nazi's doordat zij niet herkenbaar waren en ook niet in jouw buurt zouden komen.

Zeg niet dat alle mensen met Lonsdale zo zijn.

Een van mijn beste vriendinnen met wie ik altijd naar feesten ging gaat sinds het fenomeen nazi (met kleding) niet meer mee. Ze voelt zich niet veilig, beledigd etc Als laatste is ze in Energiehallen geweest en daar ze heeft ze de hele nacht op de tribune gezeten, leuk he die nepangst?! Grr...

En inderdaad, als ik nu in mijn nette kleding naar een feest ga, pfoe, weet je hoevaak ik commentaar krijg van Lonsdale-meisjses, dat we maar een stel trancehippies zijn of kijken lekker neerbuigend. Mja, beetje jammer he?!

Lang warrig verhaal, maar ben zeker weten voor een leuk thema/dresscode!
Waarschuw beheerder
donateur
het zoveelste gezeik over lonsdale
:frusty: :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
Ach jah heb juh welles, dus trug naar de Topic wij gaan hardcore feestuh als gothic
Waarschuw beheerder
Iedere muziekstroming heeft zijn eigen dress-code en uiterlijk (hip hop: wijde kleding, Gothic: zwarte kleding, Punkers: hanenkam enz.).

Bij Hardcore is dat toevallig Londsdale (en vroeger Aussie).....waarom steeds dat eeuwige gezeik daarover :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Omda een stelletjuh gekkuh de volgende verklaring voor lonsdale hebbuh gevonduh:
Laat ons Nederlanders snel de........... excecuteren!!!!!!!!

Da hoeft iedereen maar 1x te horuh en lonsdale heeft een slechte naam.

Waarschuw beheerder
jaaa ausie dat was de gabber shit ik vind het alleen jammer dat je dat niet super veel meer ziet op die feessies maar ja ik kom er om te feeste en nie voor de kleertjes en de mensen die nie durven pech hardcore blijft altijd DE echte doordreun mensen aantrekken
Waarschuw beheerder
donateur
Het gaat nog altijd om de muziek

Maar vind ut wel belangrijk om er beetjuh leuk uit te zien op een feestjuh en vind lonsdale fijn zittuh.

Tot slot vind ik dat ons hardcore gothic feest keertjuh moet komuh
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben het toch zeker wel met deze gast eens!
Ken ook mensen die niet gaan om deze reden. Terwijl ik toch echt met deze mensen juist het meeste uit mn dak ga!!

Dus!! hoppa wij willen een DRESSCODE op een hardcore feessie!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ben je niet wijs met je dresscode. Gabber is voor het volk ontstaan uit de Hollandse arbeidersklasse. Het laatste dat daar wel bij past is een dresscode. Hoe haal je het in je hoofd het is al zo commercieel tegenwoordig.

Bovendien ben ik et helemaal eens met vorige mensen hier die niet nog meeer trancenichten en clubkutten op feesies wil.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Trouwens over de ware gabber gesproken. De meeste mensen die tegenwoordig echt voor gabber gaan dragen lonsdale. De niet lonsdale dragers op feesten zijn vaak (niet altijd) mensen die naar feesten komen omdat hardcore nu in is.
Waarschuw beheerder
ben zeker geen clubtrut, vind harcore onwijs relaxt, maar ik draag wat ik wil dus zal ik er zeker niet uitzien als een lonsdale trut met een schoolpakkie. en de sfeer van nu is zeker agressiever dan een paar jaar terug, gabbers hakken en lonsdale gasten stampen maar in het rond

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tijden veranderen he. De muziek is ook veranderd. Maar wat is er nou aggressief aan stampen? Wat een onzin argument.
Waarschuw beheerder
De meeste mensen die tegenwoordig echt voor gabber gaan dragen lonsdale.

whahahahahahahaahaha­hahaha proest whahahahahahahahahaa­hahahahahahahaha
Waarschuw beheerder
ik ken zoveel die hards die al 8 jaar naar feesten gaan die niet lonsdale dragen en meer gabber zijn dan alle lonsdale kneusjes bij mekaar

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hoeveel mensen zijn dat die al 8 jaar naar feesten gaan op een feest?? In verhouding erg weinig vrind.
Waarschuw beheerder
je maakt paar foutjes de echte gabbers gaan nog steeds in aussie of iets dergelijks en hebben schijt aan lonsdale
hardcore liefhebbers dragen vaak lonsdale

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nog steeds in aussie? Het is dat aussies nu wat meer in komen. Maar een jaar terug zag je soms nul mensen in aus op een feest. Dus waar zijn die echte gabbers dan?
Je kan er niet omheen van de nieuwe gabbergeneratie dragen de meeste die-hards lonsdale.
Artiest {SHOWLIST artist 2854, 38, 610, 3647, 20020}
Waarschuw beheerder
iedereen naakt.

dat is de oplossing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
We moeten gewoon niet zoveel zeuren.

Waarschuw beheerder
Ok ok, niet zeuren kan ook, maar dat maakt het er niet beter op.
Als die racisten nou eens niet zeurden over dat kleurtje van de ander... Probleem opgelost toch?

Maar ik weet wel 1 dang zeker, een hardcore feest met dresscode zal 100x bruter zijn dan een "normaal" feest.

Dus hoppa organiseren dat feest!
Al is het maar voor 1 keer!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
daarom ben ik et met je eens pro dresscodes als je echt voor de muziek gaat dan hou je je aan dresscodes! kan je wel zien wie hier de gabbers zijn en de "hardcore liefhebbers"

Wat voor dresscodes?? Kan ik zeker speciaal kleding gaan aanschaffen voor zon dresscode en dan heb ik geen geld meer over om een kaartje voor het feest te kopen!

En ik draag bijna nooit lonsdale! Anders denken jullie weer dat daar me kast mee vol hangt!
Waarschuw beheerder
donateur
Hmzzz...het schijnt toch vruchten af te werpen dit topic.....

Check Ghosttown 2004 hier in de PF agenda:

Dresscode: Kleding(merken) en accessoires die geassocieerd kunnen worden met racisme of nazistische bewegingen worden niet getolereerd. Dragers hiervan zal de toegang tot het evenement worden ontzegd

Alleen de grote hamvraag is....wat mag je wel en niet aan?

Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens over de ware gabber gesproken. De meeste mensen die tegenwoordig echt voor gabber gaan dragen lonsdale. De niet lonsdale dragers op feesten zijn vaak (niet altijd) mensen die naar feesten komen omdat hardcore nu in is.
====================­====================­===========

Dat is TOTAAL niet waar, je ziet steeds minder Lonsdale dan een tijdje terug.
Waarschuw beheerder
Naakt! Jaaaaaaaaaa!!!!! Dat is een leeuke dresscode!

Waarschuw beheerder
vind dresscode maar niks eiglijk..
maar als organisaties het doen moeten ze het ook wel echt goed doen vind ik,en niet helft er in laten ondanks ze andere kleding aan hebben,wat dus altijd gebeurt.
Waarschuw beheerder
Dresscode: Kleding(merken) en accessoires die geassocieerd kunnen worden met racisme of nazistische bewegingen worden niet getolereerd. Dragers hiervan zal de toegang tot het evenement worden ontzegd

Neem aan dat de topic starter zo iets bedoelde?

Alleen de grote hamvraag is....wat mag je wel en niet aan?

Juist dat vroeg ik me dus ook al af...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
iedereen naakt.

Zo zeker ben ik nie van muh lichaam hoor om de hele avond op een nudistuh stampfeessie rond te gaan lopuh.....

Dus toch maar weer het gothic als thema
Waarschuw beheerder
nergens zoon rielexte sfeer als op een hardcorefeest!!!

echt niet he...

egt wel he...
cker nog nooit naar een hardstylefeeste geweest...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
????

het lijkt mij eerder dat jij nog nooit naar een hardstyle feest bent geweest. Je kan lullen wat je wilt, maar de sfeer is daar echt wel beter.....helaas.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
toevallig ben ik wel naar een aantal hardstylefeesten geweest, en ik vind de sfeer daar egt lang niet zo goed als op een hardcorefeest...
Waarschuw beheerder
nietes.

sfeer op hardcore feesten wordt gelukkig alweer wat beter, maar het is echt in-en-in triest geweest....
Waarschuw beheerder
de sfeer op hardstyle feesten is vaak ver te zoeken :S vind de sfeer op hardcorefeesten echt veel beter ! heerst meer een saamhorigheidsgevoel­. Als ik alleen als kijk wat er op qlimax een kutpubliek was :bah:
Waarschuw beheerder
saamhorigheid... gezellig met zijn allen pogoen...
rot toch op man....
Waarschuw beheerder
pogoen :S:S:S zeker slechte ervaringen of zo...
kunt zeggen wat je wilt, maar hardcore feesten trekken wel 'tzelfde soort publiek op hardstyle loopt vanalles en nog wat rond en dat noem ik niet sfeerverhogend
Waarschuw beheerder
@Dj Roemana...als je naar een hardcore feest met dresscode wil moet je naar Illegal Vibes gaan...daar ken je je geluk niet op :)

Waarschuw beheerder
sissy --> met zn allen pogoen..ik vind het ook maar niks, maar tis wel een soort samenhorigheid......­..als er tegen elkaar aan gebeukt wordt en er valt 1 dan wordt diegene gelijk omhoog geholpen door anderen!
keb geen idee hoe de sfeer bij hardstyle feesten enz is, dus daar kan ik niet over oordelen..maar de sfeer op hardcorefeesten zijn echt wel top (Y)

Waarschuw beheerder
wellus :devil:

*gromt zo hard mogelijk naar sissy*
Waarschuw beheerder
*geeft een schop tussen de kloten*

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
iedereen in een roze string :bounce:
Waarschuw beheerder
Maar wie weet zit het het feessie dan wel helemaal vol met mensen die normaal niet naar hardcore feesten gaan (en wel van de muziek houden natuurlijk)
Dat zou kk gruwelijk zijn

Snap niet wat je zo mooi aan dat idee vindt, mensen een kans geven een hardcorefeest mee te maken, dat helemaal niet lijkt op een hardcore-feest, omdat dat normaal vooral bestaat uit het publiek. Ken je net zo goed gaan staan stampen/hakken bij iemand thuis met een paar vrienden en dat zullen ze nu ook wel doen als ze zo vreselijk bang zijn om naar een feest te gaan, maar wel gek van hardcore zijn.

Vindt je het publiek dat nu op hardcorefeesten rondloopt dan zo vreselijk?
Is juist één van de grootste pluspunten aan hardcorefeesten! Dat imago is misschien juist een minpunt, maar verander het dan voor de mensen die altijd al gaan, niet voor mensen die niet eens verder kunnen kijken dan een imago.

Maar ja, je organiseert dan maar lekker een feestje voor mensen die normaal niet op feesten komen, maar het toch eigenlijk wel leuk vinden, weet ik iig waar ik absoluut niet heen ga!

Maak dan ook even een onderscheid in hardcore:
Liefhebbers van de muziek die jij op je feestje wil hebben en liefhebbers van hardcore in het algemeen, wat bestaat uit sfeer, publiek, gekte, passie en vooral ook schijt hebben aan een imago!
Waarschuw beheerder
lul niet zo slap.

appeltje?
Waarschuw beheerder
Ik ben goed in slap lullen en ik moet doen waar ik goed in ben volgens me mama!

Ja!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
me lul is niet slap sissy de opperkotser

Waarschuw beheerder
weetje wat t is????
als je space ben vind je tog iedereen aardig duss het zou wel vet zijn ofzow....allemaal met een aussi ofzow maarre ik heb t niet egt nodig...
Waarschuw beheerder
'Als je space ben', vind je dus ook iedereen aardig die niet in dezelfde kleding loopt, dus dat is nog geen reden om het vet te vinden...

Nog nooit meegemaakt dat iemand me afrekende op m'n kleding (behalve m'n schoenen op Thunderdome), lul toch wel onzin tegen iedereen en iedereen lult vrolijk terug. Dus de mensen die er lopen maakt het niets uit wat voor kleding je aanhebt. Heb geprobeerd voor clubkut uitgemaakt te worden, heb geprobeerd voor wazi uitgemaakt te worden, maar het ligt volgensmij meer aan je gedrag dan aan je kleding. Al heb je altijd uitzonderingen die gewoon overal commentaar op willen geven.
Waarschuw beheerder
donateur
Dresscode :bah:

en net of mensen die komen zich anders gedragen als ze andere kleding aan hebben..!:s

:gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
go daantjuh waarom zwaaide je niet gister bij ajax
Waarschuw beheerder
donateur
ik zwaaide wel man!!
Ben nog op mn stoel gaan staan maar je keek niet!!

:cry:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja stond aan het begin van de wedstrijd met me witte vlagetje te zwaaien iedereen zwaaide terug behalve jij
Waarschuw beheerder
donateur
ik had een rood vlaggetje man!!:@

(is helemaal niet leuk rode vlaggetjes..:( De bedoeling van rode baan was gister ook ver heen, dus het had niet eens nut!)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hey niet zo boos worden maarja volgende keer moet iedereen gewoon een fakkel krijgen dat is pas sfeer
Waarschuw beheerder
me lul is niet slap sissy de opperkotser

te veel info.

'Als je space ben', vind je dus ook iedereen aardig die niet in dezelfde kleding loopt, dus dat is nog geen reden om het vet te vinden...

Nog nooit meegemaakt dat iemand me afrekende op m'n kleding (behalve m'n schoenen op Thunderdome), lul toch wel onzin tegen iedereen en iedereen lult vrolijk terug. Dus de mensen die er lopen maakt het niets uit wat voor kleding je aanhebt. Heb geprobeerd voor clubkut uitgemaakt te worden, heb geprobeerd voor wazi uitgemaakt te worden, maar het ligt volgensmij meer aan je gedrag dan aan je kleding. Al heb je altijd uitzonderingen die gewoon overal commentaar op willen geven.

ga je weer :vaag:

appeltje? iemand?
Waarschuw beheerder
donateur
Niet allemaal, das weer teveel van het goeie, maar wel in elke vak minstens 5 ofzo, en dan in combinatie met die snippers...

*kippenvel*
Waarschuw beheerder
Laat mij is ff lekker slap lullen.
Zit hier op school, heb niets beters te doen, dus zoek een forum over party's op, zodat ik lekker slap ken lullen en dan moet een of andere anti-wazi opperkotser dat gaan verpesten? Ehm... NEE!

Mag nu gelukkig naar huis, dus je hebt geen last meer van me, geniet ervan!
Waarschuw beheerder
donateur
vooral ook schijt hebben aan een imago!

kom op zeg, de meeste van de londale dragers doen het om het imago!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
chepter, is dat zo? Ik heb daar geen bewezen shit van gezien. CBS ofzo?
Waarschuw beheerder
donateur
nee cnn :P
Waarschuw beheerder
donateur
gezellig met zijn allen pogoen...

Dat is dus echt wel sfeermakerij en ut is idd zo dat als juh dondert ze juh meteen helpuh.
Ben op Hardcore Revival door ut pogowuh zwaar door muh enkel gegaan en ik werd accuut geholpen en niet alleen ut opstaan, maar ook ut zorguh dat ik er ijs op kan doen, wat de schaduh gelukkig goed beperkt heeft.

Dan is mijn huidige mening:

Juh kan wel lopuh zeikuh over de mensuh die sfeer verpestuh, maar juh loopt eiguhs te zeikuh dus verpest juh eiguhs de sfeer.

Ik blijf erbij dak met carnaval als gothic ga stampuh.

Ut maakt niet uit wat een nazi aanheeft, zijn gedachtuh blijft utzelfde.

Ut gaat nog altijd om de muziek en wat als die nazies nah toevallig ook van hardcore houduh??? Blijvuh ze toch lekker bij de gekleurde uit de buurt en andersom, zaluh zijn groot genoeg....
Waarschuw beheerder
uh waaromuh praatuh jijuh zouh uh metuh eenuh uh achteruh allesuh?uh?
Waarschuw beheerder
donateur
omdatie ikie daarie nettie zoie zinnie innie haddie

Heb de hele dag op school gezeten en net taalgebruik gehad, ben nie van plan om op het forum te gaan schelden, dus gaan we maar lekker iejuh.
En trouwens zo spreek ik het vaak wel uit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
neej maar ff serieus als je kijkt naar feesten waar echt strenge kledingvoorschriften gelden zoals raving nightmare of feesten in de hemkade
het wazi gehalte is echt mega laag daar hoor en niet omdat de wazi's andere kleren dragen... zodra ze geen lonsdale aan mogen komen ze niet
Waarschuw beheerder
donateur
Wil niet veel zeggen, maar ik ben nog altijd naar beide feesten in lonsdale gegaan en kisten aan.
Waarschuw beheerder
nou moet je dat is vergelijken met gewoon buurtfeesten in jongerencentrums waar geen kledingvoorschriften zijn stikt et van de witte veters
zodra je echt regels heb komen er al stukken stukken stukken minder wazi's
Waarschuw beheerder
rollie, dat is wel zo, maar mijn sfeer is ook verpest als mij vordt verteld wat ik wel en niet aan mag. ik kan nu trouwens ook wel zeggen dat iedereen die ook maar iets van rtc heeft gewoon weg moet blijven, want die mensen zijn 'fout'. Dat is toch niet zo?
Waarschuw beheerder
Je kan er niet omheen van de nieuwe gabbergeneratie dragen de meeste die-hards lonsdale.

Bullshit!!
De meeste meelopers dragen nu net Lonsdale!!
Door dit soort uitspraken word ik dus beledigd door van die kneuzen op feesten de denken dat je enkel die-hard bent als je Lonsdale draagt...
Ik zie overal om me heen steeds meer mensen Lonsdale gaan dragen en opeens zijn ze die-hard hardcore liefhebbers...dat doen ze omdat ze denken dat dat erbij hoort en je er enkel bijhoort als je Lonsdale draagt...dat zijn de echte meelopers!!
En ja er zijn ook mensen die geen Lonsdale dragen en er komen terwijl ze er niet zo vaak heen gaan omdat ze ook naar andere feesten gaan...dat zijn mensen die de muziek gewoon mooi vinden of nieuwsgierig zijn...niks mis mee...je hoeft toch niet enkel naar hardcore te luisteren om op een feest te mogen komen?
Een groot percentage van de mensen die geen Lonsdale dragen zijn nou net de echte harde kern waarvan het hun geen fuck uitmaakt wat voor iets ze dragen want ze komen enkel voor de muziek...dat zijn nou net de echte liefhebbers!!
Waarschuw beheerder
donateur
Buurtfeestjuhs die ik mee maak valt het wel mee en denk er het afgelopen jaar meer regels zijn gekomen.

Eerst stond er op flyers geen kisten met rode of witte veters, nu staat er op dat je geen kisten mag.
Waarschuw beheerder
tyharo :respect: :D

daaantjuh kom op gimme a break... moet je perse op kisten ben je je hele leven al op kisten naar feesten gegaan?

godfather de meeste relschoppers zijn wazi's... daarom heb ik er een hekel aan. heb je zelf ook wel gezien in baarn wie liepen daar te vechten juist de wazi's skins
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tyharo, ik snap niet dat je hierom boos wordt, maar goed. Je moet gewoon denken van, wat boeit het, dan ben ik toch lekker geen 'die-hard'. Ikzelf hoef ook helemaal geen die-hard te zijn. Je gaat voor jezelf, jullie lopen wel met z'n allen te blerren dat Lonsdale dragers meelopers zijn, en een imago hoog te houden hebben, maar ondertussen worden jullie boos als jullie even geen die-hard zijn. Stel je niet aan. Je gaat naar die feesten voor jezelf! Zo niet? Dan ben je pas een meeloper!
Waarschuw beheerder
ja rollie, dat is zo, maar daarom kan je neit zeggen dat heel lonsdale verboden moet worden. dan krijg je gewoon weer een nieuw merk.
Waarschuw beheerder
ik draag ook lonsdale soms op feesten niet vaak...
en wil ook niet dat het verboden word ofzo maar tis nu echt een fuckin meeloop merk geworden... jochies van 12 lopen ermee... :kots:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Een quote: buig voor de neger die wel gaan ...

Ja ben dus zelf ook .. nou ja geen neger.. maar heb ze wel is horen zeggen dat ze respect voor me hebben dat ik DURF te komen. heb zelf ook nooit problemen gehad. ligt denk ik ook aan jehouding. afijn.. dat dresscode gedooe ook btje onzin...
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ging eerst op nikes, want ik had nog geen kisten.
Toen zijn door bepaalde prive omstandigheden me nikes verbrand en ging ik dus op kisten.
Toen vond ik mn kisten niet meer fijn lopen dus ging ik weer op me nikes (die had ik naar 4maanden eindelijk weer in mijn maat gevonden).
En in september ben ik door me enkel gegaan dus ging ik weer op mn kisten.

Hoe dan ook, ik ga naar hardcore feesten, voor de muziek en de sfeer en heb tot nu toe nog maar 1 feest gehad waar een ........ sfeer hing.

Dat was in de Rockefellor in Schaijk, maar daar was het veels te druk en heb je altijd wel gezeik.
Waarschuw beheerder
Tyharo, het moet alleen niet omgedraaid worden door te zeggen dat mensen die in Lonsdale lopen nooit een die-hard kunnen zijn.
Dat gebeurt hier op PF nogal vaak, iedereen in Lonsdale zou gelijk een meeloper zijn en niet voor de muziek komen etc.

Nou maakt het mij allemaal vrij weinig uit, ik draag geen Lonsdale en ben er niet op uit een die-hard genoemt te worden. Maar het is allemaal wat gezelliger als mensen niet op het dragen van bepaalde kleding beoordeeld worden.

Rollie het gaat Daantjuh volgensmij ook meer om het feit dat er steeds meer regels komen (die vaak ook nog eens weinig nut hebben en alleen vervelend zijn, beperkingen zijn altijd vervelend), dan om die kisten op zich.
Mij in ieder geval wel, door steeds meer het accent op verboden te leggen, ga je aan één van de belangrijkste punten voorbij, met z'n allen feesten, welke kleding je ook draagt.
Natuurlijk wil je wazi's tegenhouden, omdat die ook vanalles verpesten, maar maak er niet de hoofdzaak van je hele feest van.
Waarschuw beheerder
tyharo, ik snap niet dat je hierom boos wordt, maar goed. Je moet gewoon denken van, wat boeit het, dan ben ik toch lekker geen 'die-hard'. Ikzelf hoef ook helemaal geen die-hard te zijn. Je gaat voor jezelf, jullie lopen wel met z'n allen te blerren dat Lonsdale dragers meelopers zijn, en een imago hoog te houden hebben, maar ondertussen worden jullie boos als jullie even geen die-hard zijn. Stel je niet aan. Je gaat naar die feesten voor jezelf! Zo niet? Dan ben je pas een meeloper!

Hun moeten maar gewoon volwassen worden en iemand niet beoordelen op kleding maar op karakter...doe ik toch ook?
En ik heb een gruwelijke hekel aan dat soort figuren...
Ik ben meestal degene die naar ze toeloopt,ondanks dat ze Lonsdale aanhebben want dat boeit mij niet ik zie daar gewoon een mens staan, en tegen ze aan begint te lullen gewoon om gezellig een praatje te maken...dat doe ik al jaren en dat vond ik altijd het leukste aan de feesten...
Vervolgens kijken ze eerst aan ofdat je een enge ziekte hebt...dan lopen ze of weg of ze zeggen rot op ik ken jou niet of wat doe je hier want je hebt geen Lonsdale aan.
Leuk als dat tegenwoordig er zo aan toegaat op feesten...daar kan ik me pissig om maken ja omdat hun een schande zijn voor het hardcorepubliek en dus mijn scene belachelijk staan te maken met hun gedrag en dat respectloze gedoe tegenover elkaar tegenwoordig...
Ik lach ze vervolgens altijd keihard uit in hun gezicht en loop vervolgens weg maar vind het gewoon knap irritant dat het steeds vaker gebeurd tegenwoordig...
Die figuren zijn als ze daar al moeilijk over doen ook nog eens extra vatbaar voor de rascistische ideeen omdat ze snel beinvloedbaar zijn door een grote massa :(
Waarschuw beheerder
Mij boeien die wazi's, nazi's en gabbers helemaal nix op zo'n feest. Het gaat mij pas irriteren, als wie dan ook van welke groep dan ook, probeert te rellen.
En rollie, dat in de boemerang, ik zag/ken genoeg 'wazi's' de relaxed deden, en een paar zogenaamde 'die-hards' die niet relaxed deden.

Ik snap wel dat sommiggen die wazi's proberen te weren, maar ikzelf heb alleen maar problemen met mensen die irritant zijn, zoals de relschoppers. Dat er gasten rondlopen die verliefd zijn op hitler boeit mij geen fuck. Als ik er maar geen last van heb.
Waarschuw beheerder
hah, ik vind het ook leuk om aangesproken te worden door mensen op een hardcore feest. Ik kan me ook voorstellen dat het kut is om 'afgewezen' te worden door 'broekies' die zeggen dat je geen die-hard bent. maar je kan niet zeggen dat iedereen die lonsdale draagt, zo is. Kom maar eens met mij lullen op een feest :D
Waarschuw beheerder
das waar :D zolang ik er maar geen last van heb en ondanks die paar vechtpartijen was et wel leuk in de boemerang :d
Waarschuw beheerder
Lindaaatje>>Ik ben gewoon anti massacultuur :)
Heb er altijd al een hekel aan gehad omdat dat voor mij meer ertoe leid dat bepaalde mensen nou net buitengesloten worden als dat het een saamhorigheidsgevoel geeft...en ik hou er niet van als er bepaalde mensen buitengesloten worden vanwege enkel een merk :(
Waarschuw beheerder
daar ben ik het mee eens tyharo, dat is ook lomp. Maar als het dan toch gebeurt, kan ik er ook weinig waarde aan hechten, want wat maken jou die mensen nou uit? Zelf weet je toch wel beter.

Rollie, feest was super! Op die vechtpartijtjes na dan...
Waarschuw beheerder
trouwens, tyharo, massacultuur? Wat is een gabber in zijn aussi dan?
Waarschuw beheerder
Godfather>>Helaas beperkt het zich dus tegenwoordig niet alleen meer tot de broekies :(
Maar het weerhoud me er wel van om tegenwoordig gezellig te gaan staan praten...
En ken ook zat mensen die Lonsdale dragen waar ik altijd praatje meemaak...tuurlijk..­.zoals ik al zei boeit me niet wat iemand aanheeft gaat om karakter... :)

Maar als ik je zie kom ik wel ff praatje maken dan :D
Waarschuw beheerder
Tyharo, kan ik begrijpen.
Heb er zelf gelukkig niet zo'n last van, iedereen praat gezellig met me. Heb toevallig in hardbeat eind augustus van een jongen moeten horen dat ik niet wist wat feesten was omdat ik niet lang genoeg feestte en geen echte feesten heb meegemaakt, ben ik nog steeds verontwaardigd over. Snap echt niet hoe je in hemelsnaam zo'n oordeel klaar kan hebben, als je me alleen een paar uurtjes ziet dansen en waarom je mij in hemelsaan met zo'n mening moet lastig vallen. Stond daar toevallig wel met de laatste 5 mensen in die hele zaal te genieten en dan krijg je zo'n kutopmerking. Als ik me al zo bezig houd met één zo'n opmerking, snap ik helemaal dat je er een hekel hebt als je vaker zo beoordeelt wordt.
Vergeet alleen niet dat ook mensen in Lonsdale door niet Lonsdale-dragers ook vaak fout beoordeeld worden en dat ze op die manier ook niet meewerken aan het verkrijgen van zo'n sfeer waarin iedereen gewoon gezellig tegen elkaar doet en praatjes maakt, want dat blijft één van de mooiste dingen van een hardcore-feest.
Waarschuw beheerder
Gewoon aan doen wat je mooi vindt..

Wat interesseert jou dat nou wat mensen aan hebben. Als het gedrag maar niet wazi achtig is vind ik het goed!

Heb trouwens zelf nooit iets van lonsdale aan, omdat ik het er echt niet uit vindt zien. Maar als je het toch mooi vind waarom niet.
Waarschuw beheerder
Godfather>>Toenderti­jd was dat ook massacultuur idd...had ik het er net zo min op...

Maar vind het tegenwoordig meer iets om je af te scheiden tegen de nieuwe look van lonsdale...die het oude gabber imago en alles erop en eraan van snel en sportief volledig uit de wereld heeft geholpen...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Tyharo ik blijf erbij dat de diehards van tegenwoordig Lonsdale dragen. Dat er ook veel meelopers lonsdale dragen ontken ik niet. Maar die hebben meestal nog meer met hardcore dan die meelopers in hun blije kleren die naar hardcorefeesten gaan omdat het in is. Er zijn ook mensen van de harde kern die geen lonsdale dragen ja, maar dat zijn er weinig. Tegenwoordig wat meer omdat veel mensen zich nogal snel laten beinvloeden door dat gezeik over lonsdale, daardoor zie je nu iets minder lonsdale op feesten inderdaad. Gelukkig ben ik niet zo snel beinvloedbaar en heb ik gewoon schijt aan dat gezeik.

Waarschuw beheerder
Nah zulke onzin heb je al hoor bij sommige feesten...! Dus niet echt een orgineel idee.. :S !

Waarschuw beheerder
We gaan met zijn allen naakt
Waarschuw beheerder
donateur
2 lindaaatje -> :jaja:

2 cold days tm -> ik ben nie mooi genoeg voor naakt dus we gaan gewoon lekker als gothic

2 mensuh die ut over die hards hebbuh en wat die nou draguh -> vraag ze eens naar een oude classic hardcore plaat en naar welke feestuh ze nog meer gaan!!! Dan pik je de diehards er wel uit.

2 de rest -> lees eens de topic over uitstraling, staat ook een helehoop info op.

Waarschuw beheerder
dat naakt is nog wel een idee :P gnhehe :P:D nee het is bullshit laat mensen dragen wat ze willen maar sluit het verkeerde gedrag buiten!!! met andere woorden only party minded people!!! laat als je uit gaat voor een keer je uitingen thuis!!!! of voor erna :D:D

Waarschuw beheerder
Gelukkig ben ik niet zo snel beinvloedbaar en heb ik gewoon schijt aan dat gezeik.

Ik zet 2000 eurie in. Op dat jij GEEN LONSDALE draagt als NIEMAND het aan heeft ... !!!:kots:
vraagje: Hoe ben je aan dit merk gekomen?? Of wou je beweren dat jij al lonsdale droeg voordat iemand het merk kende??

:respect:Tyharo

Het mooiste aan feesten is om ff heerlijk te kletsen als je staat te pissen.
Maar helaas krijg je die focking irritante opmerkingen dat jij geen "echte" bent ... :kots:

En om eerlijk te zijn, sommige lonsdale dingen zien er NIET uit. Truien gaan nog wel, maar aan een trui valt ook niet zo heel veel toe te voegen.
Maar die geruite blousejes :kots:

Ennuh de super super echte die-hard zijn toch wel die DJ's.. Dragen die Lonsdale?
Gelukkig kan je altijd heerlijk praten met die dj's op de plee's :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waarom droegen ze massaal allemaal aussi's dan een tijd terug? Omdat dat ook een vorm van meeloperij is. Het is het saamhorigheid. de uniformiteit. En dan kunnen jullie wel allemaal tof doen over dat je de wazi's herkent aan de 'nieuwe' stijl kleding, en dat de wazi's over het algemeen jochies zijn tussen de 14 en 19, omdat jullie 20 of 21 zijn, maar ondertussen letten jullie zoveel op de zogenaamde wazi's dat jullie de nepgasten zijn. laat het nou lekker rusten!

Ja, het is vervelend als een 'snotneus' :[ naar je toekomt en zegt dat je geen die hard bent, maar het is net zo erg als een 'die-hard' gozer met een id&t shirt van 8 jaar terug rondloopt op thunderdome en naar je toekomt en zegt, "wow, dit nieuwe nummer is echt vet hé, lekker stampen!" (het desbetreffende nummer was extreme terror)

:[

Waarschuw beheerder
maar het is net zo erg als een 'die-hard' gozer met een id&t shirt van 8 jaar terug rondloopt op thunderdome en naar je toekomt en zegt, "wow, dit nieuwe nummer is echt vet hé, lekker stampen!" (het desbetreffende nummer was extreme terror)

Ja ... jij heb fantasie :gaap:
Waarschuw beheerder
ja... noem het maar fantasie...
Waarschuw beheerder
donateur
Extreem Terror is oud!!!!!!

Maar ut gaat er toch meer om dat ie ut nummer mooi vindt??

Is ie in ieder geval op de juiste plaats, denk dat als ie naar een R&B feestje was gegaan dat ie het een stuk minder naar zijn zin had gehad.

En tjah, sommige mensen gaan nog niet zolang naar feesten om echt alle nummers uit hun kop te kennen en al direct te weten hoe je je "moet" gedragen.

Ik kan het weten, ik spreek uit ervaring.

Waarschuw beheerder
donateur
Nou dat nummer zegt mij ook niets hoor ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Zit er elk weekend tussen, de naam zegt me echt niets, zoals zo veel namen, maar als ik het hoor ken ik t weer wel ;)
Waarschuw beheerder

En dan wel gelijk een feest voor 25.000 man. Ik denk dat veel mensen dan weer gelijk verkocht zijn aan Hardcore. Aangezien ze niet meer bang hoeven te zijn voor de "zogenaamde" racisten, en iedereen hetzelfde "lijkt".

Dan kunnen ook de mensen die nu niet naar een hardcore feest durven, maar wel van de muziek houden, eens flink uit hun plaat gaan!

jajajajaja kleding maakt de mens he...
Ik ga naar hardcore feesten en heb schijt aan al die nazi's daarzo. Ik kom om te feesten. En ik draag ook lonsdale... ben ik dan nu ineens een nazi?
Iemand vanwege zijn kleding weren is echt triest, tenzij het natuurlijk kisten met witte weters etc zijn, maar lonsdale... komop zeg. Lonsdale is geen nazi merk, maar mensen zoals als jou zorgen ervoor dat lonsdale zo'n merk wordt.
Waarschuw beheerder
Ik vind het op dit moment bijna frustrerend dat deze discussies aan de gang zijn over “Lonsdale”.
Je kan kleding toch niet binden aan een muziek stijl, Cultuur, Ideologie of karakter??
Degene die dit wel doen, vind ik persoonlijk nog het ergst! Mensen beoordelen om wat ze aan hebben.. BAH :kots:

Wat betreft meeloperij als je lonsdale draagt?… dat is er altijd en zal er ook altijd zijn. Maar dat gaat niet alleen voor Lonsdale! Als ik bijvoorbeeld iemand zie met een hele mooie trui, en denk die wil ik ook, dan ben ik tochj ook een meeloper?
Trouwens, wie is er tegenwoordig nog origineel?, dat zijn er niet veel..
Je hebt toch allerlei “groepen.. :S” die met dezelfde kleding lopen… denk is aan bijvoorbeeld die mensen die allemaal hun kraag omhoog hebben en op bijvoorbeeld hockey zitten. Die zien er toch ook allemaal hetzelfde uit? Is toch ook meeloperij? (en neej er is nix mis met mensen die op hockey zitten of hun bv kraag omhoog hebben:D)

Meeloperij is menseigen!

Ik vind het gewoon jammer dat ik met mensen moet lopen, die zeggen” kijk hem dan, hij draagt lonsdale.. daar heb je weer zon nazie..” :kots: flikker op hoe weet je dat nu? Misschien houd hij wel van trance en is hij wel bijv. Extreem links!

Aan de buitenkant van een mens kunnen we gelukkig niets zien! Anders zou de wereld wel heel erg triest worden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat gezeur altidj weer, vroeger liep iedereen de meeloper uit te hangen in een aussie. En waarom zou je niet naar een feest durven omdat anderen lonsdale aanhebben? Dan zou ik eens naar de zielenknijper gaan als ik jou was.
Waarschuw beheerder
Onzin. Je bent geen meeloper als je een aussie draagt. Dan zou je zeker ook een meeloper zijn als je nikes o.i.d draagt. Iedereen heeft gewoon zijn eigen smaak voor kleding. Laten we het daar op houden.

Waarschuw beheerder
ik kom niet voor een verkleed partijtje op een hardcore feest kan mij het nou wat rotte als er een kerel met een hoofd doek staat te stampen of een gek met een nsb pak uit zijn dak gaat, verot me echt niks als ze maar niet gaan rellen vind ik alles best
Waarschuw beheerder
Lonsdale is geen nazi merk, maar mensen zoals als jou zorgen ervoor dat lonsdale zo'n merk wordt.

Lonsdale is dat idd van oorsprong niet nee...maar het hakenkruis ook niet... ;)
En Lonsdale had die reputatie dus al voordat het bij ons in de scene massaal gedragen werd...ik vind het gewoon zo vreemd dat een scene die al jaren met die vooroordelen kampt zich gaat kleding in een merk (+ kisten etc.) dat al zo'n reputatie had...dan kan je er toch donder opzeggen dat die discussie weer op gang komt?
De eerste die het dus droegen op feesten waren de wazi's...iedereen heeft dus de kleding overgenomen van die figuren waar ze eigenlijk niks mee te maken willen hebben...dat vind ik een beetje HEEL ERG vreemd...als je er zo tegen bent dan doe je er ALLES aan om niet met ze vergeleken te worden en dergelijke en dan ga je je dus niet naar hun voorbeeld kleden...

Denk daar maar eens over na!! :p

En nee dat wil niet zeggen dat iedereen die het draagt ook wazi is natuurlijk...
Waarschuw beheerder
donateur
topic nummer zoveel hierover...
Waarschuw beheerder
whahahaahha weer een oneindige discussie hierow!!

jongens jongens en meisjes! wind jullie tog niej zo op!!
:9

:bier::bier:

Waarschuw beheerder
donateur
De eerste die het dus droegen op feesten waren de wazi's...
====================­====================­=========
Niet waar, Lonsdale kwam ik in geloof 97-98 al tegen in Club X toendertijd, wazi's waren er toen niet, tenminste niet zo als ze zich nu voordoen.
Waarschuw beheerder
Op enkele uitzonderingen na dan...

Maar in de periode na het "hoogtepunt" waren het dus de wazi's die als eerste massaal met dat merk kwamen aanzetten op feesten :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
naja 9 van de 10 kan je wel zien wat voor mensen het zijn die wazi zijn in lonsdale of gewoon partypeeps in lonsdale...

als ze zo een kop hebben :@:@:@:@ is het vaak wazi en in hoekje stilstaan met mekaar..
als ze lekker staan te hakken en :D:D:D:D doen zijn het niet wazi's
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Die wazi's zie je eigenlijk pas de laatse jaren.
Maar blijkbaar wordt vaak vergeten dat we eerst een periode hebben gehad met dat voetbal gezeik op feesten, zal nog wel gebeuren maar niet zo extreem, en vergeet de periode niet dat met name Marokanen de boel flink kwamen verkloten, in Utrecht stonden ze zelfs met hele groepen de mensen op te wachten.
Nu zijn het de wazi's wat wordt t over een tijd?
Weet jij t dan weet ik t ook, relschoppers zul je altijd houden, helaas.
Waarschuw beheerder
De laatste jaren = na het "hoogtepunt" :)
Toen die (massaal) kwamen werd Lonsdale grootschalig geintroduceerd op de feesten...toeval?
Ik denk het niet ;)
Waarschuw beheerder
voetbal gezeik heb je nog steeds op feesten... maar inderdaad niet zoveel meer :)

en opzich heb liever een zaal met wazi's die wel lopen te feesten dan een zaal hooligans die lopen te vechten :$
in utrecht loopt kanaleneiland altijd leeg als ze weten van een feest :P

Waarschuw beheerder
donateur
Toeval, wie weet.
Maar voor t zelfde geld was de wazi look een aus met kisten eronder geworden, weet t echt niet.
T is wel zoals rollie zegt, aan de gezichten kun je aflezen of men om te feesten komt of niet :)
Waarschuw beheerder
Dat is waar...
En af en toe zou ik willen dat ik bij security die personen erbij kon naaien door ze enkel aan te wijzen... :p
Waarschuw beheerder
hehe opzich als je gewoon goeie security heb zoals security van raving nightmare dan komen der geen wazi's binnen omdat die security vaak fotos van wazi's hebben :D

helpt ook wel hoor en als je word herkend als ze je der keer uithebben geschopt wegens racisme gaan ze extra op je letten :P hoef je een druppel bier te morsen op de grond word je deruitgekicked lol :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
net of ze iedereen in elkaar slaan die daar komt...:S:S:S:S:S:S

Waarschuw beheerder
was dat maar zo kut naazies!!!!!

Waarschuw beheerder
dress code is wel cool voor een keer!!!

Waarschuw beheerder
Shiiit wat hebbie er nou aan om iemand andere kleren aan te doen, netalsof de persoon zelf dan ook veranderd is!

En of je nou een aussie of lonsdale draagt dan kan je toch evengoed gabber zijn. Ookal loop je in een kippepak kan je nog die-hard zijn.

T gaat toch om de muziek en niet om de kleding zoals bij t bubbling gezeik of niet soms?

Waarschuw beheerder
boeiieee
trek aan wat je leuk vind

Waarschuw beheerder

Aangezien ze niet meer bang hoeven te zijn voor de "zogenaamde" racisten

Zouden hierdoor racisten niet meer gaan, omdat ze geen lonsdale en kisten mogen dragen?! Kom op zeg.... tuurlijk niet!
Waarschuw beheerder
dacht het ff wel he.. veel kutwazi's komen niet als ze niet in lonsdale mogen lopen!

Waarschuw beheerder
Triest als je zo erg aan je kleding gebonden bent....
Waarschuw beheerder
jah... i know mooie is je kan meteen zien wie voor de muziek gaat en met de juiste instelling naar een feest gaat
en wie loopt te zeiken over dat ze geen lonsdale aanmogen omdat lonsdale heilig is ofzo :S alsof lonsdale er altijd was alsof lonsdale hun leider is... :S

Waarschuw beheerder
Heb ej helemaal gelijk in! Je hoort ze wel eens van, ja ik ga niet naar dat feest want daar mag ik geen lonsdale aan..... Terwijl er wel een vet goede line-up is....:S Dus dan is het idd niet voor de muziek.... zielig...

Waarschuw beheerder
al die dresscode vind ik maar niets, soccershirts dat mag als dresscode vind ik niet erg en de hardcore scene is nu zo aangekleed DUS neem het zo als het nu is
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en uuh vind nu al te veel dress code ken nog weinig groote feesten eigelijk geen 1 groote feest waar geen dresscode is
Waarschuw beheerder
emand vanwege zijn kleding weren is echt triest, tenzij het natuurlijk kisten met witte weters etc zijn, maar lonsdale...

Dit is krom. En kut, want ik begrijp je wel. Ik snap dat mensen de nazi's eruit willen halen. En velen voelen zich kut omdat zij daarbij benadeeld worden. Maar waar trek je de grens? Waarom wel weren de kisten met witte veters, maar geen lonsdale kleren? Dit is het hele probleem. De grens ligt gewoon verkeerd, maar die kan ook niet goed zijn. Je hebt hoe dan ook nazi's die ook in een wit shirt met een gewone spijkerbroek en merkloze sokken op puma's ofzo. Dat hou je niet tegen. Als je nazi bent, ben je dat gewoon. En niet door lonsdale of kisten met witte veters, dat is gewoon meelopen, wat weer mens eigen is.
Waarschuw beheerder
witte veters en bretels zijn echte skinhead kledingstylen daarmee laat je teveel zien dat je tegen buitenlanders bent en daarom bepaalde mensen binnen bang er mee kan maken
of dat bepaalde dj's dus niet meer komen of nog erger dat je als organisator geen dj's meer kan boeken bij bekende organisaties en zo dus geen mensen meer kan trekken op je feest... bedoel 4 onbekende dj's is leuk maar wil er wel 1 bekende dj op hebben dat ik weet dat er iig nog wel 1 goeie set komt en waar voor mijn geld krijg
Waarschuw beheerder
Ja, als mensen blijven blèrren dat skinheads tegen buitenlanders zijn... Dan maar afschaffen. Eigenlijk, moeten ze gabbers met een kale bats ook afschaffen... Lijkt ook teveel op een skinhead.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kom nu net van een feestje af.
Heel klein, gratis entree in oss.
Oss is om uit te gaan nou niet bepaald de vriendelijkste stad.
Toch was dit een zwaar gezellig feestje.
Hoewel iedereen aan het begin van het feest aan de bar zat, stond halverwege de avond iedereen te stampen.
Er waren mensen met lonsdale aan, mensen zonder merkkleding, helaas geen mensen met aus (dus kan de vergelijking niet volledig maken), maar er waren wel mensen met opgerolde broekspijpen EN er waren mensen met een kleurtje.

Ondanks deze velen verschillen, was het een zwaar gezellig feestje.
Bij de extreem rechtsen stonden de mensen met een kleurtje op negeer en andersom was het ook zo.

Waar het iedereen wel om ging was de muziek, iedereen stond bijna continu te stampen en had lol met elkaar.

Door deze hele discussie was ik bijna vergeten dat dat ook nog mogelijk is, maar heb het in de praktijk meegemaakt.

Hardcorefanaat ben je niet voor even, maar voor heel je leven.

Hardcorefanaat ben je niet door bepaalde kledingmerken te dragen, maar door het feit dat de muziek alleen al je helemaal uit je dak kan laten gaan....
Waarschuw beheerder
zo hoort het.
Waarschuw beheerder
donateur
En dan te bedenken dat Oss ZEKER in het uitgaansleven bekend staat om een stad vol messentrekkers.

Er tegenover die discotheek een snackbar zit waarvan de eigenaar allochtoon is.

Er naast deze discotheek een rockcafe zit.
Waarschuw beheerder
Kleine feestjes zijn 9 van de 10 keer beter qua sfeer dan de grotere :)

Witte veters vnd ik het toppunt...dat is duidelijk iets van de neo skins...als iemand dat zo draagt draagt die het enkel en alleen om die reden...daarover hoeft niet getwist te worden

Gewoon kisten...op zich helemaal niks mis mee...maar kisten worden door de wazi's als wapen gebruikt door iemand gewoon de tering in te schuppen...gaat met kisten stukken makkelijker en daarom dragen ze ze...andere wapens tot in de stomste vormen zijn ook verboden dus dit ook dan
Waarschuw beheerder
volgende keer trap ik iemand met mn nikes verrot. En sla dan net zo hard met mijn sleutels op iemands voorhoofd totdat ie dood bloed. kijken of mn sleutels en nikes volgende keer ook geweerd worden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
....................­....................­..

die niet naar hardcore feesten durven :S zo dan ben een kneus als je toch van de muziek houd laat je je toch niet wegjagen door een stelletje kneusen dit vind ik echt te triest voor woorden

en voor de 100 en laatste keer het gaat niet om lonsdale het gaat om het gedrag van (lees )SOMMIGE mensen die lonsdale dragen dus ook al zouden ze iets anders aan hebben dan zijn het nog kneusen

Waarschuw beheerder
volgende keer trap ik iemand met mn nikes verrot. En sla dan net zo hard met mijn sleutels op iemands voorhoofd totdat ie dood bloed. kijken of mn sleutels en nikes volgende keer ook geweerd worden

Damn jouw opmerkingen... Slaan echt nergens op ...

Het gaat om de gedachte erachter !
Niet om het feit dat je OOK iemand met je sleutels kapot kan slaan.

2 Hardcore Witchy

Mensen verschillen. Het gaat om het feit dat er mensen zijn die niet durven.Je moet het met z'n alleen gezellig maken, en niet een ander weg "pesten" van een feest.
Maar eens plezier met een paar duizend man. Is toch veel beter...
laatste aanpassing