Partyflock

Forumonderwerp · 643142
1295x bekeken
Betreft: evenement: Qlimax, zaterdag 22 november 2003 om 21:00
Waarschuw beheerder
donateur
zijn er meer slachtoffers gevallen door het niet goed lezen van een bord in de wc's waarop stond "geen drinkwater" oid.

ik had mijn flesje gevuld met water, het smaakte al niet fris... en half uur later lag bijna al het water dat ik die avond gedronken had, voor me op de grond. :@

ik was vast niet de enige die hier last van had of wel???
Artiest Darkage
Waarschuw beheerder
Niet gezien, heb alleen maar bier & Red bull gedronken

Waarschuw beheerder
ik heb er ook 1 of 2 keer m'n flessie gevuld maar nix geen last hoor. en idd wat er net al gezegd werd: in nederland is al het water uit de kraan gewoon drinkwater.
Je denkt toch niet dat ze voor zo'n evenement ff een leiding doorzagen en die dan aansluiten op 't regenwater :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
t water uit de kraan smaakte heerlijk :kwijl:
maar ben dan ook alleen naar de wc's boven geweest.
Waarschuw beheerder
Je denkt toch niet dat ze voor zo'n evenement ff een leiding doorzagen en die dan aansluiten op 't regenwater

Er is 2 berichten boven je uitgelegd dat het zo is en waarom het zo is en jij gaat er even tegenin (y) :S

Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig heb ik gebruik gemaakt van de WC's op de promenade en heb ik daaro lekker me flesje steeds bijgevuld :p

Waarschuw beheerder
donateur
Haha niet slim..

heb boven, GRATIS, elke keer flesje bijgevuld

:D

Waarschuw beheerder
Zolang er geen :bier: uit die kranen komt zul je mij niet snel bij zien vullen :P

Waarschuw beheerder
haha ik liep ook een keer weg van de wc's en dacht: ik had best mijn flesje ff kunnen bijvullen daarro , gelukkig dat ik dat dus maar niet gedaan heb..
Waarschuw beheerder
ik heb voor 75 euro munten gehaald en ben ook lekker beroerd geweest......

Waarschuw beheerder
donateur
k heb nog 10 munten over van de 20 ofzo :/
k had er niet op gerekend dat je je flesje kon bijvullen, kreeg er zelfs een dop bij :vaag: volgens mij als enige, iedereen vroeg aan me hoe ik aan die dop kwam :/
Waarschuw beheerder
donateur
je was niet de enige hoor :D
op een gegeven moment had ik 2 flesjes met dop in me zak en 1 in me hand :D
Waarschuw beheerder
ik vond alle water maar vies!!! niet lekker...kan beter wat anders drinken!!!
Waarschuw beheerder
donateur
ach ja tuurlijk was het bij de wc's buiten geen drinkwater! Das nooit bij dixie wc's! En boven was het gewoon drinkwater en daar kun je nie ziek van zijn geworden dus zal ut wel ergens anders van zijn geweest!