Partyflock
 
­ Nederland
 
me eerste party wordt dit wie komen er allemaal kan ik een beetje mensen herkennen ?¿ :-)
 
nog maar 1 daggieeeeeeee yeahhhhhh heb er eg zin in heheheh lekker feestuh maar ja cu all thereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :bounce::bounce::bounce:
 
mag je foto camera meenemen daaro?
 
weet ik niet volgens mij niet maar ja MARS-L heb camera bij um geloof ik dus foto's komen er wel
 
*LOL* ik ga mijn zelfgemaakte kledinglijn presenteren op QT, want er lopen zoiezo drie dames in doormijgemaakte pakjes:D

Ikzelf ben al de hele week in een speelse bui, en ga als kat, compleet met staart,oortjes en belletje:)
Ben wel HEEL ERRUG benieuwd poekie!!!:D
volgens mij ben ik weer helemaal niet origineel met m'n zwart/gele pakje!
Ik heb iedereen m'n gele haarband als herkenningspunt gegeven. Hopenlijk lopen er daar ook niet 4 mee rond :-p

maar ja, ik heb nu weer iddeen om er doorschijnende stof tussen te naaien

ik krijg weer kriebels, ik ga weer richting naai machine!

poekie: ik ben ook weer benieuwd naar je creatie!

Ik ga denk ik een kleding lijn voor mannen maken, die komen nog vaken naar me toe dan vrouwen of ik iets voor ze wil maken!

kuzzzzzzzzz
:-p:-p:-p
 
maak toch nie zoveel uit wat we aan doen alssssss we maar los gaannnnnnnnnn nog 1 daggie :-):-) en dan lekker :bounce: :bounce:
 
Okay everybody, time for me to go home = no internet. See you tomorrow at Qlubtempo, I will have beige pants & Piggie-tales or braids! ...I CAN'T WAIT! (k)
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
 
nouuuuuuuuu ben erover uittttttttt heb een broek aan van cover met allemaal scheuren erin en een blauw shirtje met allemaal spetters erop cu all thereeeeeeeeeeeeeee