Partyflock

Forumonderwerp · 642868
Waar kan ik ze krijgen? Ik zie er af en toe een paar mensen mee lopen.. Maar waar in de buurt van Beverwijk kan ik ze vinden? Een link naar een website is ook goed...

Thanks..

Neophyte Rotterdam.. Meer zeg ik niet, en ook geen commentaar meer.. :X
Neophyte goeie dj Rotterdam of niet

RTC is ook Rotterdam maar daar hoor je niemand over zeuren

Paul elstak is ook rotterdamer en daar zeur ik zelfs over :P

Geef mijj maar Pavo ;)

Ik heb de mijne toendertijd bij sector-1.com besteld...

En wat een paar stelletje trieste jankerds zitten er toch in deze topic... Get a life, als een ander niet dezelfde smaak als jij heeft [in dit geval mensen die een bomberjas dragen], hoef je de rest nog niet gelijk af te zeiken.

*edit*
laatste aanpassing

*edit*
laatste aanpassing

Pffff ik vind het verdacht veel op een White power logo lijken.. Maar sorry dan, hoor!

Sja, dan moet je klagen bij D-boy, het moederlabel van Headfuck... Ik heb alleen zwaar respect voor Armageddon Project, vandaar dat ik dit logo als plaatje heb.

Op White Power Logo:S BOEIE Head Fuck HEEEFT erniks mee te maken! Gewoon een skitternd Teken. H4L
laatste aanpassing

tering won... doe jy ook nog anders op partyflock dan in forums en onder foto's iets of iemand afzeiken?? benk niet gewend van je! :vaag:

welke maat en welke kleur heb je nodig:D

jezus wonne, als je al een kakkerlak bent omdat je een jas draagt van een dj uit R'dam:S Ik wil jou dan ook nooit meer zien beuken op welke rotterdamse dj dan ook.

:[

Wil je dit ook ff uit je persoonlijke tekst halen?

The whole thing is based on respect.
Respect to the music, respect to the djs, respect to the crowd and respect to one another.
We have to remain in constant contact, but look around yourself.
We've got every kind of person in this room and they're not kicking fucking attitude.
It's about music. Music never separated people.
No one style of music is better than the other and no one style is truer than the other.
It's all music...

Is een beetje tegenstrijdig he, iemand een kakkerlak noemen omdat ie een jas van een goede dj heeft en dan die tekst er hebben staan.

Ow jah, geloof dat Darrien Kelly een R'damse dj is---> uit je lijst!

Klein kind.
laatste aanpassing

Heel jammer idd...

Ole Ole!! ff een inkoppertje van boris! heel scherp jongen (Y) whahah :D

Jezus Christus, dit lees ik nu pas, t headfuck logo op een white power teken lijken????:S Kind kijk jij wel verder dan de plaatselijke Masters of Hardcore en Bounz cd's??? :|

en mensen zien altidj wle wat ze willen zien, verborgen neo'tje in je?
laatste aanpassing