Partyflock

Forumonderwerp · 642783
Waarschuw beheerder
donateur
UTRECHT - 23/11/03 De politie heeft zaterdagavond 28 aanhoudingen verricht bij de houseparty Qlimax, die in het Arnhemse Gelredome werd gehouden. De gearresteerden bleken bij controle allen in het bezit van drugs. Het evenement is volgens de politie goed verlopen, er waren verder geen incidenten.

Op drie na zijn alle verdachten inmiddels weer op vrije voeten. Zij dienen wel een boete te betalen, oplopend tot 360 euro. Eén man werd aangehouden wegens belediging van een agent en kreeg een bekeuring van 220 euro.

De drie verdachten die nog vastzitten, hadden tussen de vijftig en zeventig xtc-pillen bij zich, meer dan wat volgens de politie als gebruikershoeveelhei­d kan worden aangemerkt. Zij zijn in verzekering gesteld en zullen maandag aan de officier van justitie worden

www.tiscali.nl
Waarschuw beheerder
donateur
zou wel een flink handeltje geweest zijn :P
Waarschuw beheerder
donateur
De drie verdachten die nog vastzitten, hadden tussen de vijftig en zeventig xtc-pillen bij zich, meer dan wat volgens de politie als gebruikershoeveelhei­d kan worden aangemerkt.

Dat líjkt me wel ja! :P
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Waarschuw beheerder
donateur
Altijd leuk zoiets, vooral als je niets bij je hebt en niets gebruikt :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zeventig pillen...Poeh....

kom op he, beetje man!!

Tik de helft zelf alleen al weg!!
Waarschuw beheerder
donateur
Overgens wel heel dom. Het was van tevoren bekend dat de politie ruim aanwezig zou zijn.
Waarschuw beheerder
Dat is overal zo, maar als je ook nog wat verdienen wil hoeveel moet je er dan meenemen, 10?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
whehehe politie aanwezig, is toch altijd zo ??

Je word gewoon door de beveiliging gesnapt en aan de politie afgeleverd hoor !!
Waarschuw beheerder
donateur
Lees m'n post ff voordat je reageerd...

Waarschuw beheerder
wat is 28 man op n feest van 25000 mensen ??

wat n ophef altijd :S
Waarschuw beheerder
kom op he, beetje man!!

Dikke pluim voor jou..!!!! (Y)
Waarschuw beheerder
A heb ik je post gelezen anders reageer ik er niet op.

B IDD word je gesnapt door beveiliging en aan de POLITIE afgeleverd. (waar komen die vandaan denk je, sommige feesten hebben een eigen polite post)
Misschien ben jij al zo :vaag: dat je de politie niet meer ziet, neem maar van mij aan ze lopen er wel rond.
Waarschuw beheerder
Netjes :-).

Kan me voorstellen en vindt het eerlijk gezegd ook terecht dat je tot maximaal 5 pillen "eigen gebruik" hebt.
Sorry maar 70 pillen is gewoon een duidelijke zaak lijkt mij. Terecht, dat als je gepakt wordt je de cel in wordt geflikkerd en een dikke boete krijgt.
Dat zijn de risico's en het lijkt me dat je dat weet voor je begint met dealen. Het kan 100 keer goed gaan, maar de kans dat zoiets mis gaat is zeker aanwezig...

Waarschuw beheerder
Dat is het risico van het vak

Waarschuw beheerder
Vond de controle mee vallen..
Buiten toen we aankwame 1tje gezien en bijna niet gefouileerd.. :S
Ik vond het nog al overdreven allemaal!!

Waarschuw beheerder
Boontje komt om zijn pilletje....ehuu loontje

Artiest {SHOWLIST artist 61339, 54051, 4236}
Waarschuw beheerder
tjah kut voor ze:P
Waarschuw beheerder
Het valt mij weer 100% mee. Inderdaad degene die gepakt zijn is ook echt terecht, als je 70 pillen meeneemt weet je dat het risico erin zit dat je gepakt word.

Wat betreft de ophef, dat valt reuze mee. Zelfs de Gelderlander heeft een positief stuk geschreven dus petje af!!!

28 man op 25.000 is inderdaad helemaal niks...
Waarschuw beheerder
donateur
28 man op 25.000 is inderdaad helemaal niks...

Pcies... En mocht je een van die 28 man zijn dan is het toch echt je eigen schuld...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik geloof niet dat er maar 28 man teringzooi aan het slikken waren.

Waarschuw beheerder
donateur
Nee t waren, 27 mannen en 11 vrouwen

Werkzaam bij Basslinerz Music
Waarschuw beheerder
kut voor ze, maar eigeschuld

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dilirium 24 november 2003 00:07

kom op he, beetje man!!

Dikke pluim voor jou..!!!!

Dank je wel hoor HARMPJE...

Rag rag rag
Waarschuw beheerder
Nee tuurlijk waren het er geen 28 die geslikt hebben daar, maar dat is het aantal aanhoudingen. Mensen met 1 a 2 pilletjes (of iets meer) worden of niet aangehouden aangezien ze hun pillen goed verstoppen, of worden wel gepakt maar kunnen gewoon naar binnen nadat ze hun pillen hebben ingeleverd.
Waarschuw beheerder
donateur
28 van 25000 = 0,12%
Grote vangst dus >NOT< :S

Het evenement is volgens de politie goed verlopen, er waren verder geen incidenten.

Nee, heb alleen iemand out zien gaan toen ik weg ging. Lag op z'n buik midden voor de trap... Lekker hoor :s

(waar komen die vandaan denk je, sommige feesten hebben een eigen polite post)

was bij qlimax ook. Er stond een grote bus van justitie. Die worden ook gebruikt bij alcohol controlles. Zit een ovj in en past snelrecht toe ;)
Waarschuw beheerder
Dank je wel hoor HARMPJE...

Astu..!!!! ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Wij hoefde gelukkig niet te stoppen voor de controles en we konden lekker doorkarren dus.
Wel kut voor die gasten maarja

zelf schuld toch.......?
Waarschuw beheerder
donateur
hebben ze nog kleine gepakt ook... 70 tot 100 is niet veel, lol

Waarschuw beheerder
donateur
K werd bij binnenkomst nauwelijks tot niet gefouilleerd (van mn voet tot mn enkel). Denk dat ik er te onschuldig uit zie O:)
Waarschuw beheerder
donateur
poeh ja politie was er cker wel. vriend an ons werd buiten gewoon ff meegenomen en grondig gefouiieerd:s hij had gezegd dat ie nix bij zich had en toen kon hij de broek laten zakke. jammer voor die klote woute want hij had inderdaad niks bij zich:p haha
Waarschuw beheerder
2 MdicMan & hrdcore bitch : toch nog een paar die opletten (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
;) tja, wil gewoon alles weten ;p

Artiest Gohan
Waarschuw beheerder
Werd echt belachelijk slecht gecontroleerd. Had me pillen in me boxershort gedouwt en vlak voor ik aan de beurt was zakte het naar beneden in me broek. Zat een dikke bobbel aan de zijkant. Voelde de bui al hangen maar die vent had helemaal niks door.
Waarschuw beheerder
nou nou nou....wat een verhalen weer zeg......ragger 35 pillen wel joh?!enneh als dat is wat ze eruit gefilterd hebben dan zou ik zeggen...politie 0 - drugs 1.

Waarschuw beheerder
Ik vroeg me wel af waarom er zoveel ME busjes klaar stonden tegen het eind. Zo moeilijk moet het toch niet zijn om 28 eikels aan te houden... :P

Waarschuw beheerder
zag toen ik op die verhoging bij de ehbo stond ook nog en kerel geboeit afgevoerd zien worden./.
Waarschuw beheerder
das helemaal hun eigen schuld als je der gewoon een paar voor je zelf meeneemt word je echt niet gearresteerd maar 70 tot 100 pillen tja.....
Waarschuw beheerder
das rot voor die gaste maarja eige schuld..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Een maatje van me had 485 euro boete voor 6 pakjes pep...
nah dan baal je echt wel hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
je wilt niet weten hoeveel er anders niet zijn gepakt...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Heb de politie niks beters te doen :S

Waarschuw beheerder
Ik vind dit een (Y) actie... maar ze kunnen zich beter storten op de producenten ervan ipv de gebruikers...

Waarschuw beheerder
wat denkt iedereen meteen dat het dealers zijn :s

als je echt dealer bent neem je honderden pillen mee minimaal en niet 50-70 :s
want voor dat beetje winst neem je geen risico,als je dealt gaat daar echt wel meer in om!!

ooit aan gedacht dat 1 iemand het voor een groep bij houd??
die optie is meer waarschijnlijk lijkt mij!!!

zo gaat het namelijk vaak....
Waarschuw beheerder
donateur
is er ook 1 mooi de lul ;)
Waarschuw beheerder
Oh Balkenende bedankt voor deze nuttige actie. Ik denk dat ik mijn haar ook in een scheiding ga doen.
Waarschuw beheerder
je moet ze ook verdelen onder je vrienden..
Waarschuw beheerder
Vergeleken met 485 EURO voor 6 pakjes pep, vind ik een boete oplopend tot 360 EURO voor 50-70 pillen nog wel meevallen.
Leuk is het natuurlijk niet, maar je weet dat de kans dat je gepakt wordt bestaat.

2 D0wn3r, mee eens.
Artiest {SHOWLIST artist 12785, 66066}
Waarschuw beheerder
Die bericht geving is op onzin gebaseerd! Ik was om half 10 opgepakt met 8 pillen die ik in me zak had van een maat van me! Ik werd op de parkeerplaats meegnomen was nog geen eens binnen. Helemaal uitkleje afgevoerd en ik kreeg 450 euro, dat moet je binnen een half uur zien te betalen anders kan je de nacht blijven en hou je er een strafblad aan over. In me cel zat iemand die moest 800 euro neer leggen en een kerel met 30 pillen die kon 3 dagen blijven. Ik heb gelukkig een maat van me bereid gekregen die me vrij heeft gekocht maar ze hebben veel meer mensen gepakt en hogere boetes gegeven!!
Waarschuw beheerder
Hoerig man, 8 pillen werk je nog wel in je eentje naar binnen.

Niet dat ik dat nog ooit doe, maar ik heb wel eens 5-6 pillen bij me voor mij en mijn vriendin.
laatste aanpassing