Partyflock

Forumonderwerp · 642651
Betreft: evenement: Qlimax, zaterdag 22 november 2003 om 21:00

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
Heey gasten, OK, ik hoorde dat ik wel wat heb gemist zeg :(, wat ging die prohpet goed van start!!! Geweldige ouweschool in een nieuw Hardstyle jasje, wat een BEUK WERK!! :D:D Dat T99 beginstuk, damn, en ik zat thuis...

Waarschuw beheerder
2 Jesperv:

Ik zeik hs helemaal niet snel af anders ging ik toch niet naar qlimax:S.Maar M&M heeft wel gelijk worden veel te veel oude hc nummers verkracht door zo'n simpele hs versies. En een tijd geleden waren de wel originele producties. Tegenwoordig is het allemaal zo simpel geworden, het gaan alleen maar om het ''beuqen'', inhoud kennen ze nog amper in de hs-scene!

Waarschuw beheerder
precies er zit totaal geen vernieuwing in die scene en alle liedjes lijken op elkaar,zo simpel!!!
Waarschuw beheerder
Een drama was het :(

De ene na de andere tot hardstyle verkrachte klasieker werd gedraaid. De meest onoriginele set die ik ooit op een feest gehoord heb .... BAH!!
Waarschuw beheerder
Ik wilde 1 nummer zeker horen, en jahoor Luna start ermee! Go Go Go :bounce:

Verder had Deepack ook wel een lekker show'tje :)

Waarschuw beheerder
drama ja, paar nummers nouja moet dan maar, maar ging zijn hele set door gewoon:S
Waarschuw beheerder
donateur
wa zit iedereen nou te zeuren dat die hc platen worden gejat! Denk je dat alle hc platen zelf verzonnen zijn! Veel daarvan zijn ook gejat.

Waarschuw beheerder
waarvan??
merk je daar wat van???

NEE

maar HS jat de 1 na de ander en doet net alsof het vergelijkbare muziekstromingen zijn,totaal niet dus!!!!

kan niet meer bijhouden hoeveel er al gejat zijn :s

triest....
Waarschuw beheerder
donateur
ja maar niet van een andere hardere housestijl. Dat is wel erg makkelijk namelijk. Het zijn vaak hip-hop samples die erin cverwerkt zijn. Als je weet dat veel mensen die eerst HC luisteren nu HS luisteren ga je daar toch niet weer al die samples in gooien.

Waarschuw beheerder
jij snapt het

Waarschuw beheerder
ja ik geef je ook wel deels gelijk m&m , maar het ging mij erom dak me gewoon super goed vermaakt heb gister! :bounce: en kheb nauwelijks iets meegekregen van de prophet dus daar heb ik geen mening over. Wil alleen maar zeggen dak vind dat Deepack, Mondello en Technoboy een super lekker setje neer hebben gezet. En tja Deepack :respect: zijn performance is egt altijd geweldig !! :D

Waarschuw beheerder
dat kan,ben blij dat je het naar je zin hebt gehad!!!

prophet en max b grant hadden het grootste aandeel trouwens in de gejatte platen....

dus idd die jij zegt zal best vet zijn geweest...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
was even naar het scherm aan het kijken bij de pull over hardstyle versie of wat het moest zijn en er lag een Sigma plaatje erop toen...was ook wel een beetje te verwachten natuurlijk ;)

klonken best leuk alleen niet bepaald origineel, voor de rest een lekkere set ja :kwijl:

Waarschuw beheerder
Vond Max B Grant ook helemaal nix aan moet ik zeggen M&M...

Waarschuw beheerder
wel vet dat tehcnoboy listen to me mama nog ff draaide, heerlijke plaat:)

Waarschuw beheerder
jesper v (y)

hardstyler 83

je leuk de verkrachting van speedy j :s
Waarschuw beheerder
the prophet de beste set?
je bent niet wijs man :S

die kerel moet zich kapot schamen
hij draaide alleen al meer rip offs dan de rest de hele avond bij elkaar

wat hij draaide vond ik echt om te :bah:

iemand met zo'n achtergrond
en dan zulke simpele ongeinspireerde rotzooi draaien

kan ik niet bij

Waarschuw beheerder
weer iemand die het met me eens is en het tenminste begrijpt!!

wat hij daar geflikt heeft kan gewoon echt niet!!

groot worden door HC en nu die nummers zo verkrachten,nee dan stap je van je geloof af en ben je diep gezonken......
Waarschuw beheerder
Vond het wel lekker klinken. Alleen jammer idd dat hij bijna alleen maar geremixte ouwe HC plaatjes draaide. Maar ja daar kan ik niet van wakker liggen. Gewoon gaaaan met die banaan!!!
Waarschuw beheerder
Laatste nummer van Max B Grant Was ernstig..

Echt relaxt feesie :D
Waarschuw beheerder
ff geduld en dan downloaden!
Waarschuw beheerder
Wat een gemekker allemaal zeg. Ga me wel druk maken om me tosti die nu bijna verbrand. Is tenminste nog nuttig.
Waarschuw beheerder
donateur
M&M je lult man! Je was er gister nie eens bij dus je weet nie eens hoeveel zogenaamde gejatte nummers ze hebben gedraait! En wat dan van al die klassieke nummers die omgezet zijn in hardcore e.d.!! Daar zeg je niks van!
Waarschuw beheerder
Ik moest er een beetje om lachen

simpelheid troef
maar 't werkt blijkbaar wel

ik kan er niet mee zitten in elk geval
Artiest DSpawn
Waarschuw beheerder
donateur
wel vet dat tehcnoboy listen to me mama nog ff draaide, heerlijke plaat

daar was ik ook wel blij mee :)
anderhalf jaar geleden draaide hij hem ook al op qlimax, k heb de liveset nog :P

Waarschuw beheerder
IK heb alle setjes zitten beluisteren en ik vindt Max B Grant echt superlekker draaien :D
Waarschuw beheerder
ik weet niet waarom de hardCORE-liefhebbers hier allemaal zo'n commentaar hebben op een hardSTYLE set. ik vond The Prophet de beste set hebben (samen met die van Deepack) en ik denk dat de meeste hardSTYLE-liefhebbers ook vonden dat hij goed draaide. Over jatten gesproken; Bass D & King Matthew draaide ook niet echt vernieuwende muziek in hun hardcore setje...
Waarschuw beheerder
Ik houd er wel van als ze oude platen draaien en het hier en daar een beetje aan- of inpassen!!
Maarja das mijn mening.
Ik vond Mondello en Technoboy zeer goed draaien!!

Waarschuw beheerder
:respect: The Prophet :respect:!!

de enige man die de zaal lekker los kreeg!!
lekkere hardstyle afgewisseld met ouwe shit!
heerlijk!!
en hij was ook de enige die de wat ouwere vette hardstyle plaatjes draaide!!

Waarschuw beheerder
Dat zegt iets meer over het publiek, dat dergelijke rip-offs slikt als zoete koek, dan over Prophet.

Ik heb het in de auto (op weg naar off-corso) geluisterd.. ik werd een beetje triest van, omdat Dov (prophet, red.) in het verleden ruimschoots heeft bewezen zeer strak te kunnen draaien. Maar nu -lijkt het wel- probeert terug te komen op het hoogste podium op een wel heel cheesy-achtige, commerciele manier.

Ik zit nu eigenlijk te wachten op hardstyle met teksten als "toet toet boing boing beuqen en stampuh", deze met superstip de wanadoo top-40 binnenkomen, en hardstyle door het hoge gimmick-gehalte weer naar de stoffige planken verdwijnt ;P

Aan Luna en Pila, daar zouden wat meer dj's een voorbeeld aan moeten nemen.. die zijn echt (y) bezig!! :)
Waarschuw beheerder
Commerciele manier? Is hardstyle commercieel dan? Die fout maken ze geen tweede keer want daarmee is de gabberscene ook naar de klote gegaan. Dus als je me zou willen vertellen wat jij bedoelt met een commerciele manier, ik ben benieuwd.

Waarschuw beheerder
Prophet was slechtste van alle djs:)

Waarschuw beheerder
ja indeed:)

en nielzepiels is hs commerciel?? wake up:S

Waarschuw beheerder
The Prophet !!

de enige man die de zaal lekker los kreeg!!
lekkere hardstyle afgewisseld met ouwe shit!
heerlijk!!
en hij was ook de enige die de wat ouwere vette hardstyle plaatjes draaide!!

jah droom ff lekker verder!!!

Waarschuw beheerder
dip'

ik heb op de radio objectiever geluisterd als jij daar!!

en heb tot uur of half 3 geluisterd en de hele set van TP waar dit topic over gaat was gejat van HC,duidelijke zaak!!
vraag iedere HC liefhebber maar!!!

en HC en klassiek ligt iets verder uit elkaar als HC en HS,dus daar heeft niemand last van!!

je gaat als ex HC dj toch GVD niet allles in een HS jasje zetten!!

:kots: nee jij snapt er weing van jongen....
Waarschuw beheerder
en nielzepiels is hs commerciel?? wake up

Goed lezen wat ik schrijf. Ik bedoel juist dat HS nog niet commercieel is.

Waarschuw beheerder
en dana dan met haar HS cd???

al die kleine blije kindjes vinden het leuk en luisteren het hoor.....
Waarschuw beheerder
donateur
ik snap niet wat iedereen nou loop te zijken, als je hardstyle niks vind waarom luister je er dan naar??!! :frusty:

en als je alleen maar van hardcore houdt, waarom ga je dan naar qlimax?

Waarschuw beheerder
donateur
vond het gewoon een goed feest!

daniele mondello draaide echt een goede set! wat is die vent technisch! en technoboy stond er weer heerlijk op los te zagen!!

Waarschuw beheerder
mini me

ga er ook niet naartoe,maar constateer dat alles wat ze draaiden of oud was(2001)

of gejat,dus het niveau ligt lekker laag,zit geen vernieuwing meer in!!
gewoon een stelletje zielige mannetjes zijn het!!!
Waarschuw beheerder
donateur
dat weten we nu wel m&m

bedenk dan dat er heel veel mensen zijn die het wel vet vinden(+-25000)

(qlimax heb niet voor niks de waardering "geweldig" gekregen)
Waarschuw beheerder
:@ zeikerds

maar wat ga je dan naar HS feesten...:S?

Waarschuw beheerder
ik luister ook et liefste hardcore, maar vond qlimax toch gewoon een goed feest. En wat ik wil horen krijg ik toch nooit te horen( qlimax 2001).

En ik zeg helemaal niet dat qlimax slecht was, integendeel, mondello+ technoboy(Y), vette lokatie!

maar prophet was gewoon zwaar beroerd en daar ging dit topic toch over:S

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
misschien is mijn oordeel niet helemaal goed, omdat het mijn eerste party was, maar ik vond het toch vet ! Mondello was top en Technoboy ook. Lekker scratches erdoorheen en echt ZAGEN! :D :xtc: :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Wat is daar nu mis mee om oude tunes te vernieuwen, ik vond ze eg knallen hoor!! Ok geef toe dat sommige plaatjes heilig zijn, mag alleen in origineel, maar toch :D

Waarschuw beheerder
sluit me bij dns aan.
Waarschuw beheerder
donateur
Het is maar wat je wil. Vernieuwend bezig zijn of makkelijk scoren :)

Waarschuw beheerder
2 Nielzepiels:

Jij vind een stadion tot de nok gevuld niet commerciëel?! Underground is het zeker niet, kan ik je verklappen..

Enkele feiten waaruit blijkt dat hardstyle genoeg potentie heeft om door commercialiteit over de kop te gaan: Het trekt relatief een jong publiek.. de muziek zelf is simpel te produceren, niet vernieuwend en daardoor ook erg toegankelijk voor anderen (om op te dansen bijvoorbeeld).. hardstyle borduurt verder op gabber, hetgeen nu echt duidelijk begint te worden doordat er te pas en te onpas van hardcore-platen wordt geript.. er zelfs in het buurthuis van Loppersum of weet ik veel waar hardstyle-feestjes als paddestoelen uit de grond schieten.. het dansje te simpel voor woorden is, dat zelfs mijn kat zou kunnen leren.. de muziek incl de stroming zichzelf steeds meer en meer in een hokje zet.. etc. etc. etc.

Ik vind het gewoon jammer dat iemand als The Prophet, zo gemakkelijk wil scoren bij het publiek, door ze bagger voor te zetten voorzien van hardcore-samples. Mensen horen die muziek helaas niet (de bass gaat toch wel) maar komen wel bijna klaar op dat ene gabber-vocaaltje. Terwijl het hele nummer wat erachter hangt dertien in een dozijn-materiaal is! :S

Echt vernieuwend is het niet. Het is gewoon voortborduren op successen van vroeger, met samples van vroeger, in een muziekstijl die akelig veel lijkt op die van vroeger..

Daarom heb ik serieus het idee dat er op zeer korte termijn produkties zullen worden uitgebracht, puur en alleen om in de top-40 terecht te komen.. en het ergste is, het zal scoren en anderen zullen volgen.

Volgende stap? 3x raden!
Waarschuw beheerder
ik ben zelf bij qlimax geweest en heb een leuke avond gehad maar idd er was geen nieuwe hardstyle plaat te horen op een enkele na, of het was oud of het waren gejatte hardcore samples

ik snap best dat je een leuke avond had en dat die oude platen het nog goed doen maar als je vaak naar een hardstyle feest gaat en puur voor de muziek gaat en niet de gezelligheid en drugs gebruiken wil je weleens wat nieuws horen ,en kom dan niet met die sampletjes want die zijn idd heilig!!!!!

kom op he get tis motherfucker in hardstyle versie gaat echt te ver voor mijn gevoel

maar ja das mijn mening ,ik was echt weg van hardstyle 3 jaar geleden maar voor mij is het echt dood gebloed!! jammer

was blij met het laatse uurtje!!

Waarschuw beheerder
Danielle mondello vond ik toch wel het hoogtepunt van de avond!!

Pavo draaide ook lekker.. brain ovulation - kicks & bass.. en daar gewoon mee beginnen!!! Heerlijk!! :D
Waarschuw beheerder
ik denk niet dat Hardstyle die stap naar de top-40 zal nemen zoals gabber dat wel deed, de tijd zal het leren. En het is inderdaad geen underground meer, maar er zit nog heel wat tussen underground en commercieel in. Dat er weinig nieuwe platen te horen waren dat is een feit, maar vergeet niet dat een groot deel van de dj's die hier draaiden ook op qlubtempo #25 zullen draaien. Ik denk persoonlijk dat zij dat een betere gelegenheid vinden om nieuwe platen te introduceren. Ik kan het mis hebben maar we zullen het zien...