Partyflock

Forumonderwerp · 642256

wie van jullie
heb welles een coke probleem gehad?,
,k ben een tijd verslaafd geweest aan die zooi
gelukkig ben ik er vanaf ,door goeie steun van m,n ouders en vrienden en vrindinnen
ik snoof vaak een paar lijntjes
voordat ,k moest werken
na een paar maanden werd ,k een wrak
ingevallen wangetjes,depresief,­werd een heel ander persoon,zag ,t leven nie meer zitten enzz
coke hou ,t gezelig en maak er geen gewoonte van
je bent verlsaafd voor je ,t in de gaten heb
zo dit wilde ,k eff kwijt
wees verstandig
het heet niets voor niets de witte sloper
greetzz paranoiddancer

nu nog wel ja,totdat je jaren regelmatig gebruikt....merk je het vanzelf wel :s

Wijze woorden voor iemand die 17 is(y)

Gelukkig dat je geholpen kon worden en dat je zelf in kon zien dat je verslaafd was, dat is vaak het probleem bij coke-gebruikers
laatste aanpassing
sory maar ben geen 17hoor!!!bijna 22 (K) (K)

bijna snatzen.. (y) mogguh!

tsja merk aan mij zelf dat ik ook redelijk vatbaar ben, met blowen alleen al, doe het dus rustig aan

daarbij wordt ik ook snel wat depressiever van drugs, wanneer ik 2 weekenden achter elkaar gebruik voel ik me daarna 3 dagen kut

ik denk dus dat drugs geen probleem hoefen zijn maar dat je wel op moet passen met de mate waarin je het gebruikt (en dat ligt bij iedereen anders)
ja idd ligt bij iedereen anders ja,
ik dacht dus ook van ow me maten gebruiken ook af en toe,dus dat lukt mij ook wel ja!!!!maarja was er toch ff ietsjes meer vatbaarder voor zeg maar!!!
zie er aleen maar mensen aan kapot gaan alles voor de sos en gezellie hoor zo stelletje met u pijp in hun smoel :s heb me er gelukkig nooit mee bezig gehouwe andere zooi wel maar ben overal helemaal mee gekapt :P doe mij maar u :bier: veel gezelliger en lang niet zo slopend
tja en als je dan nog geld gaat lenen wat je toch nooit teruggeeft schiet nie op he...helemaal nie als diegene ze hulp heeft aangeboden...:s
laatste aanpassing